Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Najgori i najopasniji kolotrazi koje sam video su na Ibarskoj na prilazu Stepojevcu iz pravca Čačka. Na K11vsam išao samo do Lajkovca al osim par zakrpa na deonici Lajkovac-Ljig nisam video nikakav problem.
 
Priča se da je Veljo doveo strane investitore u Čačak i pokazivao im gde sve mogu da grade. Ljudi rekli da je sve super ali da nema put od Beograda do Čačka. Veljo im rekao da su upravo došli tim putem a oni mu odgovorili da to nije put i otišli.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
To je bilo za vreme Veljove vladavine, auto-put nije bio ni u najavi. Ibarskuom su došli do Čačka iz Beograda

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Malo si ti to omasio. Veljo je prvi krenuo sa pricom a i prvim potezima za autoput Beograd - Cacak - Pozega, slobodno malo googlaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790919#p790919:iu6l86wo je napisao(la):
tragac » Sub Nov 07, 2020 12:09 pm[/url]":iu6l86wo]Najgori i najopasniji kolotrazi koje sam video su na Ibarskoj na prilazu Stepojevcu iz pravca Čačka. Na K11vsam išao samo do Lajkovca al osim par zakrpa na deonici Lajkovac-Ljig nisam video nikakav problem.
Нисам рекао да су колотрази, већ назнаке колотрага, што се видело по киши где се вода више задржава. Ускоро, после следећег лета и врућина, почеће да се праве.
А на путу Пж - Ча ишао сам за четвороосовинским камионом који је из Јелен Дола возио ризлу. Претпостављам да му је укупна маса била око 55-60т. Пут је нов, зар не би требало да га чувамо? Пошто свести и савести нема, остају само честе ваге и високе казне. Такве да никоме не падне на памет да претовара и оре, не само асфалт, већ и тело пута, посебно не оног што је управо реконструисан.
 
Изгледа да је закрпљена "Браникова "рупа на улазу у Ужице. :D
 
branik":133wmbhc je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790919#p790919 je napisao(la):
tragac » Sub Nov 07, 2020 12:09 pm[/url]":133wmbhc]Najgori i najopasniji kolotrazi koje sam video su na Ibarskoj na prilazu Stepojevcu iz pravca Čačka. Na K11vsam išao samo do Lajkovca al osim par zakrpa na deonici Lajkovac-Ljig nisam video nikakav problem.
Нисам рекао да су колотрази, већ назнаке колотрага, што се видело по киши где се вода више задржава. Ускоро, после следећег лета и врућина, почеће да се праве.
А на путу Пж - Ча ишао сам за четвороосовинским камионом који је из Јелен Дола возио ризлу. Претпостављам да му је укупна маса била око 55-60т. Пут је нов, зар не би требало да га чувамо? Пошто свести и савести нема, остају само честе ваге и високе казне. Такве да никоме не падне на памет да претовара и оре, не само асфалт, већ и тело пута, посебно не оног што је управо реконструисан.
Сви камиони што превозе песак и камен имају нето масу терета око 35 тона, а тара је око 14 тона... већина има ћелаве гуме и са тахограф је у прекорачењу... и ондасе питамо одакле колотрази и рупе на путевима... срамота!


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
srdjanprpa":1vg33d7d je napisao(la):
Malo si ti to omasio. Veljo je prvi krenuo sa pricom a i prvim potezima za autoput Beograd - Cacak - Pozega, slobodno malo googlaj.
A da nisam iz Čačka pa da me učiš. Tačno je da se Veljo hvali da je on pokrenuo projekat auto-puta a zna se i šta je urađeno dok je bio ministar. Pričam o periodu posle 2000 kada je dovodio "investitore" i gradio "fabrike". Možda je put i bio u najavi ali ne moraš da bukvališeš i hvataš se za svaku reč

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Racionalizacija svakog lopva, bahatog, siledžije: "A šta je radio onaj pre?"

Posle 8 godina, vreme je da promenite ploču...
 
Juče u emisiji SAT bila priča oko Puta do Preljine, uglavnom sve što je već ovde napisano, čak ni njima nisu dali da uđu i da snime napredak u tunelima ...
godina prođe jako brzo nisu ni svesni
 
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1761328


"Imamo mnogo problema, najveći je eksproprijacija. Došlo je do izmene projekta, projekti su predati, državna revizija u ministarstvu treba da da saglasnost na njih, onda Putevi Srbija kreću da rade na eksproprijaciji, projekat se šalje na cepanje po opštinama, katastri moraju što pre da završe svoje deo posla. Ta procedura traje nekoliko meseci", objasnio je Drobnjak.

Toliko o tome da će sve biti gotovo do kraja sledeće godine. Kojom brzinom rade, daj bože da i ovo bude do tada.
 
Drobnjak ne zna šta priča. Predsednik je bar 5 puta ponovio da će sve biti završeno do decembra 2021!
 
Hehe, momci sve ste u pravu, ali moliv vas, "nemojte o politici".
Btw, sto nama država kuka što ona ne može odradi eksproprijaciju, možda ja treba da im to uradim, mi forumaši, ko? Jadni, šmrc, kanula mi suza zbog njihove tuge... Drobnjak bi saaamo 10% poveća putarinu? Možda onda bude para za eksproprijaciju. A Vučko će lupi šakom o sto i reći Ne! Ja štitim narod! Može samo 5% :laugh:
 
Mislim da nisu pare toliki problem za eksproprijaciju koliko je nepostojanje tačnog projekta, tj. trasa nije 100% utvrđena.

Skoro godinu ipo dana od pompeznog "otvaranja radova" i dalje smo u projektovanju.

Jedno hipotetičko pitanje. Da se kojim čudom sve ovo preprojektovanje i eksproprijacija završi do početka sledeće građevinske sezone, da li je tehnološki uopšte moguće za 10 meseci da se to sve završi? Pričamo o tome da postoji brdo mehanizacije koja bi bila na projektu i da ona ili ljudstvo nisu faktor koji usporava.
 
Што се тиче мењања пројекта потпуно сте у праву. Инжењери су били пре седам дана у Горобиљу и поново радили премеравања и нека нова груба трасирања, изгледа да од старе верзије петље код Пожеге нема ништа.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Dobro, a sad da se vratimo godinu i po unazad i pitamo kako je moguće otvoriti radove na 30km autoputa bez gotovog projekta? Kako se zna cena bez projekta? Gde da se eksproprijatiše ako nema projekta? Kako se može reći kad će biti završen ako nema projekta? Kako se može reći da će biti gotov decembra 2021-e ako 13 meseci ranije još ni eksproprijacija ni projekat nisu gotovi.
Da li može 30km ovako teškog autoputa da se izgradi za 13 meseci? Teorijski može ako bi na tolkoj trasi bilo nenormalno mnoho mašina, npr umesto 300, da bude 2000, 8 krtica za 8 portala dugačkih tunela i sl. Ali to se neće desiti. Tada cena autoputa nije 450 miliona nego milijardu, tako da od toga nema ništa.
I na kraju nagradno pitanje, hoće li u decembru sledeće godine izgovor za kašnjenje biti korona, na svetu neviđeni uslovi terena, poplave... ili nešto peto? :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791429#p791429:2iijdhgy je napisao(la):
GavSa » Ned Nov 08, 2020 11:04 pm[/url]":2iijdhgy]
srdjanprpa":2iijdhgy je napisao(la):
Malo si ti to omasio. Veljo je prvi krenuo sa pricom a i prvim potezima za autoput Beograd - Cacak - Pozega, slobodno malo googlaj.
A da nisam iz Čačka pa da me učiš. Tačno je da se Veljo hvali da je on pokrenuo projekat auto-puta a zna se i šta je urađeno dok je bio ministar. Pričam o periodu posle 2000 kada je dovodio "investitore" i gradio "fabrike". Možda je put i bio u najavi ali ne moraš da bukvališeš i hvataš se za svaku reč

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
Sve u redu, samo shvati da je ovo forum I da neki ljudi ne znaju za neke inforamcije pa lako mogu da poveruju da je ovo 100% tacna informacija.

Kao sto rekose, nema potrebe da gusimo temu politicarima. Reci ti nama jesi blizu autoputa ima li tu nekih novosti oko gradnje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791628#p791628:255zz3lw je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 09, 2020 4:11 pm[/url]":255zz3lw]Dobro, a sad da se vratimo godinu i po unazad i pitamo kako je moguće otvoriti radove na 30km autoputa bez gotovog projekta? Kako se zna cena bez projekta?

Ovo je jako dobro pitanje. Čudno je kako mi prvo dogovorimo cenu sa izvođačem pa tek onda radimo projektnu dokumentaciju i trasiranje. Isti slučaj je i kod Fruškogorskog koridora i kod autoputa Bg - Zr - Ns.
 
Neki će reći da Kinezi treba isprojktuju i uguraju se u 450 miliona, ali onda je pitanje na osnovu čega baš u 450, a ne npr 250, ili 300, 100...?
 
Мислим да све објашњава вест од пре неколико дана: за све је крива рупа у буџету дубока 4млд евра која ових дана ребалансом мора да се санира, што ће врв резултовати новим задуживањем.
@Нико, нисам пролазио ових дана. Проћи ћу циљано сутра. Ред би био, прошло је скоро петнаст дана од копања. Каква брука, само што је асфалтирано, а већ раскопано.
Kao na onoj karikaturi - požuri sa asfaltiranjrm, treba da prekopamo (tražih po netu, ali ne nađoh).
 
FB_IMG_1577176375804.jpg
 
Od 26 m 50 s se bave nastavkom gradnje


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-N4Vo4Ef-zw[/youtube]
 
Tako je Branik. A sad da mi neko objasni kako će sa rupom 4mlrd evra da se ima i dodatnih para za nastavak Surčin-NBg, Moravski, Fruskogorski, snesltrase Bg-Zr-Ns, za Sarajevo preko Kotromana, Požega-Boljare, Nis Pristina, Šabac-Loznica :lol: Jel može neko od onih "optimista" da mi objasni (ne pravi optimista poput drage Mire :))? :lol:
Što se tiče SAT emisije, jadni, nigde im nisu dali da snime - jer nema šta. A na kraju što se tiče roka decembar 2021, ironičan komentar - "Živi bili pa videli". Nisu smeli kažu nema šanse, ipak im ide emisija na RTS-u :)
 
Vrh