tragac
Expert
Najgori i najopasniji kolotrazi koje sam video su na Ibarskoj na prilazu Stepojevcu iz pravca Čačka. Na K11vsam išao samo do Lajkovca al osim par zakrpa na deonici Lajkovac-Ljig nisam video nikakav problem.
Нисам рекао да су колотрази, већ назнаке колотрага, што се видело по киши где се вода више задржава. Ускоро, после следећег лета и врућина, почеће да се праве.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790919#p790919:iu6l86wo je napisao(la):tragac » Sub Nov 07, 2020 12:09 pm[/url]":iu6l86wo]Najgori i najopasniji kolotrazi koje sam video su na Ibarskoj na prilazu Stepojevcu iz pravca Čačka. Na K11vsam išao samo do Lajkovca al osim par zakrpa na deonici Lajkovac-Ljig nisam video nikakav problem.
Сви камиони што превозе песак и камен имају нето масу терета око 35 тона, а тара је око 14 тона... већина има ћелаве гуме и са тахограф је у прекорачењу... и ондасе питамо одакле колотрази и рупе на путевима... срамота!branik":133wmbhc je napisao(la):Нисам рекао да су колотрази, већ назнаке колотрага, што се видело по киши где се вода више задржава. Ускоро, после следећег лета и врућина, почеће да се праве.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790919#p790919 je napisao(la):tragac » Sub Nov 07, 2020 12:09 pm[/url]":133wmbhc]Najgori i najopasniji kolotrazi koje sam video su na Ibarskoj na prilazu Stepojevcu iz pravca Čačka. Na K11vsam išao samo do Lajkovca al osim par zakrpa na deonici Lajkovac-Ljig nisam video nikakav problem.
А на путу Пж - Ча ишао сам за четвороосовинским камионом који је из Јелен Дола возио ризлу. Претпостављам да му је укупна маса била око 55-60т. Пут је нов, зар не би требало да га чувамо? Пошто свести и савести нема, остају само честе ваге и високе казне. Такве да никоме не падне на памет да претовара и оре, не само асфалт, већ и тело пута, посебно не оног што је управо реконструисан.
A da nisam iz Čačka pa da me učiš. Tačno je da se Veljo hvali da je on pokrenuo projekat auto-puta a zna se i šta je urađeno dok je bio ministar. Pričam o periodu posle 2000 kada je dovodio "investitore" i gradio "fabrike". Možda je put i bio u najavi ali ne moraš da bukvališeš i hvataš se za svaku rečsrdjanprpa":1vg33d7d je napisao(la):Malo si ti to omasio. Veljo je prvi krenuo sa pricom a i prvim potezima za autoput Beograd - Cacak - Pozega, slobodno malo googlaj.
Sve u redu, samo shvati da je ovo forum I da neki ljudi ne znaju za neke inforamcije pa lako mogu da poveruju da je ovo 100% tacna informacija.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791429#p791429:2iijdhgy je napisao(la):GavSa » Ned Nov 08, 2020 11:04 pm[/url]":2iijdhgy]A da nisam iz Čačka pa da me učiš. Tačno je da se Veljo hvali da je on pokrenuo projekat auto-puta a zna se i šta je urađeno dok je bio ministar. Pričam o periodu posle 2000 kada je dovodio "investitore" i gradio "fabrike". Možda je put i bio u najavi ali ne moraš da bukvališeš i hvataš se za svaku rečsrdjanprpa":2iijdhgy je napisao(la):Malo si ti to omasio. Veljo je prvi krenuo sa pricom a i prvim potezima za autoput Beograd - Cacak - Pozega, slobodno malo googlaj.
Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=791628#p791628:255zz3lw je napisao(la):Earthmoving » Pon Nov 09, 2020 4:11 pm[/url]":255zz3lw]Dobro, a sad da se vratimo godinu i po unazad i pitamo kako je moguće otvoriti radove na 30km autoputa bez gotovog projekta? Kako se zna cena bez projekta?