Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ipak se pravi i deonica koja je bila i prvobitno projektovana:
Измешта се корито Саве код Барича
„Саобраћајница ће да буде изграђена тако што ће корито реке да буде измештено ка Срему, а где је сада Сава ту ће бити та саобраћајница. Труп те саобраћајнице биће тег који ће да заустави клизиште”, појаснио је Чучковић.

Тендер за пројектовање брзе саобраћајнице Обреновац - Барич - Дубоко - Умка - Остружница расписан је данас, изјавио је председник општине Обреновац Мирослав Чучковић и додао да је реч о деоници дугој 14 километара.

Та саобраћајница ће омогућити да се заустави тренутно највеће клизиште у Европи које се налази на току реке Саве, у месту Дубоко, рекао је Чучковић новинарима, приликом обиласка радова на реконструкцији пута Бољевац-Обреновац.

„Саобраћајница ће да буде изграђена тако што ће корито реке да буде измештено ка Срему, а где је сада Сава ту ће бити та саобраћајница. Труп те саобраћајнице биће тег који ће да заустави клизиште”, појаснио је Чучковић.

Додао је да ће овом брзом саобраћајницом на аутопут „Милош Велики” моћи да се прикључе грађани који живе на Цераку, Раковици, Видиковцу и другим деловима Београда којима је ближе да се тако укључе на тај аутопут, него преко Новог Београда.
http://www.politika.rs/scc/clanak/465911/Izmesta-se-korito-Save-kod-Barica
 
Ne gradi se, nego ĆE SE graditi. Jednog dana... Vidim, Čučković je postao i inženjer građevinarstva.

Slažem se sa biciklistom apsolutno. Nema sile da Srbija može izdržati finansijski teret svih tih silnih auto-puteva. Pre će biti da su u pitanju Potempkinova sela - sve imaginarium do imaginariuma. Ljudi, budimo realni, mi do krize nismo mogli da održavamo našu regionalnu putnu mrežu. Kako ćemo tek sad to da radimo.
 
krenuo da se radi obrenovac- boljevci... ne bih se slozio oko imaginariuma- AV je toliko sujetan da ne bi trpeo da ga prozivaju za nepostojece projekte o kojima stalno prica... do sad je uvek demantovao neverne tome... pricam o krupnim projektima...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790035#p790035:242fg3az je napisao(la):
louderick » Sre Nov 04, 2020 1:55 am[/url]":242fg3az]krenuo da se radi obrenovac- boljevci... ne bih se slozio oko imaginariuma- AV je toliko sujetan da ne bi trpeo da ga prozivaju za nepostojece projekte o kojima stalno prica... do sad je uvek demantovao neverne tome... pricam o krupnim projektima...

Ko je rekao nepostojeće projekte? Oho, to su i te kako postojeći projekti, ali kada pričamo o njihovoj realizaciji, voleo bih da vidim da nas tvoj sujetni šef demantuje.

Nego "toma" je lično ime, pa se piše velikim početnim slovom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789833#p789833:3huthaqj je napisao(la):
blagic » Uto Nov 03, 2020 1:19 pm[/url]":3huthaqj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789767#p789767:3huthaqj je napisao(la):
AleksandarGrf » Uto Nov 03, 2020 5:00 am[/url]":3huthaqj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789562#p789562:3huthaqj je napisao(la):
blagic » Pon Nov 02, 2020 12:37 pm[/url]":3huthaqj]Vezano za satnice. Informacija nije baš pouzdana s obzirom da dolazi od radnika obezbeđenja gradilišta mosta kod Šapca. Elem, on tvrdi da rukovaoci građevinskih mašina (ako je to pravilan izraz) imaju satnicu od 5€! Katastrofalno malo, ako mene pitate. Siguran sam da je potražnja za njima jako velika, naročito sa iskusnim radnicima.
Ja bih jako voleo da je ovde minimalna satnica 15 dolara kao u Kaliforniji.

Ali posto je ovo Srbija, voleo bih da objasnis kolika treba da bude plata radnika sa srednjom skolom u ovoj zemlji u ovom trenutku.
Posto kazes da je 880 evra mesecno za prosek od 8h dnevno, samo radnim danima, malo. To je inace plata lekara specijaliste sa dezurstvima(24h 4x mesecno) , a inzenjer koji je nadredjen tom radniku ima manje, sem ako je sa 20+ godina iskustva, onda ima slicno a mozda dodje na 1000.
Vise od toga imaju inzenjeri koji su u rangu direktora preduzeca u kojima rade, tipa glavni nadzor deonice, pod uslovom da je u stranoj firmi.
Svojevremeno sam pričao sa čovekom koji upravlja kranovima u luci Los Anđelesa i njegova satnica je 100$. A u Kaliforniji sa 15$ satnicom jedino da radiš dva posla možeš pristojno da živiš.
Ti kao da možeš uzeti bilo koga sa drednjom školom i staviti ga, u recimo bager?! Potrebno je iskustvo. A zašto neko sa iskustvom treba da pristane na mali novac? 8h sati dnevno radnim danima na gradilištu? Teško, radiš daleko više od toga, u blatu, prašini, vikendom. Spavaš u kontejnerima. Zašto bi plata jednog doktora bilo merilo? Da li to znači da svaki trgovac mora da radi za minimalac? Pametni lekari su davno digli sidro i otišli za većim novcem. Inžinjeri isto.
Vratimo se temi.
Znao sam da cete da se ponasate kao da ja ovde, onako Vucicevski i Tadicevski, tvrdim da je 1000 evra zlato a da je i 40000 solidna cifra. Potpuno promasena tema.

Dakle taj bagerista kom sam ja proracunao mesecnu platu kako bismo imali sa cim da uporedjujemo na jednakoj nozi zaradjuje, realno, ne 800 nego 1000-1200? Slazem se.

Pametni intelektualci su otisli, dakle ostali su samo glupi i oni treba da budu manje placeni od bageriste. Ok. Zasto bi bilo merilo? Pa sta je merilo? Koliko bi ko voleo da ima? Da li trgovac treba da je na minimalcu onda? Komparativno, treba da bude i manje od minimalca. KOMPARATIVNO. U ovoj zemlji. U trenutnoj situaciji. U trenutnom odnosu snaga.

I kao vrhovni odgovor mi objasnjavate kako nije 15 dolara neka para u Kaliforniji. Promasujete temu po 3 osnova. Pa valjda je to ocigledno, zato se valjda zove minimalna.

I kako je glupo biti placen manje od 1000 evra pa ako si i obican radnik. Da, zato sam rekao da bi lepo bilo da je minimalac 2000 kao njima. A jos lepse bi bilo da je 4000. Ali nije.

Ovde je minimalna 1.4. Bagerista ima 5. Doktor 6. Inzenjer, sef bageriste, 4-6. KOMPARATIVNO je super placen. KOMPARATIVNO me ne iznenadjuje da ima 5, moze samo da me iznenadi pozitivno(kad ne bih znao kako se krecu plate). Da, voleo bih da ima 100 kao njegov kolega iz luke Los Andjelesa. Ne, ne treba da se iscudjavamo sto je placen 5.

Evo ti jos jedan test. Sledeci put kad sretnes bageristu, reci mu da je placen kao doktor. Sledeci put kad budes kod doktora, reci mu da je placen kao bagerista. Podeli utiske.

Vratimo se temi. :bubanj:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781575#p781575:3ciscj9k je napisao(la):
ZAK » Wed Oct 07, 2020 2:12 pm[/url]":3ciscj9k]Heheheh Miro, slatko me nasmeja. Autoput nije garancija da ce neki grad biti industrijski razvijen. Evo npr. Paracin, Cuprija i Jagodina su 50 godina pored autoputa pa nisu ni izbliza razvijeni kao npr. Zrenjanin koji uopste nema autoput. To je kalsicna zamena teza koja se plasira na TV. Autoputevi su posledica industrijalizacije i zelje da roba i ljudi brze putuju. Kod nas to nije slucaj. Kod nas se putevi prave iz kredita i jos naplacuju dok npr. u Nemackoj su besplatni a opet doprinose zemlji. Kod nas se autoputevi prave jer su politicari videli priliku da zarade (novcano i politicki) i narod zeli puteve iako to nema neku pokrivenost u industriji. Nesto slicnno kad nas covek kupi dobar auto, da se potvrdi u drustvu i da misli kako je uspeo a nema para ni da ga odrzava.

Uz rizik da dodatno zatrujem zatrovanu i dobrano obesmišljenu temu, zbog čega je u poslednje vreme i zaobilazim, imam da izjavim sledeće:
Odakle tebi da PĆJ (Morava grad, kako Palma voli da se širi) nisu razvijeni i da su nešto u zaostatku za Zrenjaninom???
Prvo, još u vreme SFRJ su jako industrijalizovani, iako je to pretežno ruralno područje. Zrenjanin je mnogo urbaniji odvajkada bio.
Jagodina ima fabriku kablova, Yuhor koji je kupio Mišković i koji su bili i ostali giganti, pivaru (jagodinsko sa Brkom koji i nije bio nešto sad prave u Valjevu) i recimo fabriku nameštaja Jela, koja je nastala mnogo kasnije i od porodičnog biznisa postala ozbiljan faktor na tržištu. MSP ima koliko ti duša ište. Ima tu i dosta stranih pogona (Aunde, Andrea...). U svakom slučaju iako je naseljeno mesto Jagodina skoro duplo manje od naseljenog mesta Zrenjanin, pa i opština (tj. sad su sa statusom grada), svakako ne zaostaju za Zrenjaninom. Da si napisao Leskovac, pa ajde, ali ovde si baš omašio.
Ćuprija je manji grad, ali ima Ravanicu (možda si se nekad zasladio Bonžitom ili Romansom) koja radi skromno, ali radi i ima npr. Vodoprivredno preduzeće Ćuprija, koja je ozbiljan igrač (Šmigić mislim da beše) na srpskom tržištu u izgradnji tog tipa infrastrukture. Nemci grade (zaista) fabriku za 450 radnika (Automotive SP). I Turci valjda imaju neki tekstilni pogon tamo.
Paraćin je još u SFRJ imao staklaru, štofaru i bobmonjaru. Staklara (SFS) je u krizi otkako je kupilo lice sa bugarske poternice, koga je sakrio Toma, sad radi u nekoj sivoj zoni ni blizu punih kapaciteta, ali je verovatno čaša iz koje piješ tamo napravljena. Štofara čas radi, čas ne radi, menja vlasnike, nemam pojma koji je sad status. Paraćinka više mislim ne pravi Žvazbuku, ali pravi Cipiripi i one zelene i narandžaste četvrtaste komprimate, a fabriku tamo ima i Pionir (SunMill i Yes! se prave u njoj). A, da, Paraćin je imao i ima cementaru (sada CRH) u Popovcu. Ima i onog što se turio na bilboder pored autoput (Matox) i još podosta MSP.
Primer ti je loš, ali baš loš... To što Zrenjanin izgleda kao Beč u odnosu na ove gradove nema veze sa autoputevima, već prosto sa kulturom i istorijom (Austrougarska-Turska itd.).
Da se razumemo, nisam ni ja bio zastupnik teze da čim posadiš autoput odmah kao pečurke niknu fabrike pored, ali sklon sam da priznam svoju grešku i da to ipak i te kako ima uticaja. Pa mogao je Krono span da otvori fabriku bilo gde u Srbiji, u Žagubici, Baču, Osečini, Plandištu ili Sjenici, pa je ipak posadio uz sam autoput i od železničke stanice napravio Lapovo pristojnim mestom za život i posao. Da ne pišem sad detaljno da se i kod mene izgradila fabrika uz autoput posle 30 godina samo zatvaranja fabrika, pa je od 5-6 ostala jedna, a i ona bolje da nije... To što nemaju pojma kako će da nađu 80 radnika, čak i za solidnu platu za naše prilike je druga priča.

Da izađem iz off-a: nema nikakvog smisla srljati sa Požega-Boljare dok se ne vidi neki pomak u CG, barem ka Andrijevici, pa tek onda kad krene to prema Beranama približavati se sa naše strane. Eventualno fazirati i krenuti u prvoj fazi do Ivanjice i čekati rasplet na jugu. Ovako razvući autoput kroz Pešter da bi završio u nedođiji, ali bukvalno u nedođiji, jer trenutno sa obe strane nema ničega, ozbiljan je nonsens.
Umesto toga, a to pišem i na odgovarajućoj temi, treba pojuriti Turke na buljuke da se vidi šta bi sa deonicom od Požege do Mačkata, jer bi to bar delimično rešilo muke sa tranzitom i ka BiH i ka CG za narednih 5-10 godina, jerbo da se spojimo sa braćom kod Boljara nećemo skoro. A koji god Nikoljdan da bude Preljina-Požega (2022. realno po meni), predstoji nam neopevani haos od Požege do Užica i Mačkata, gde se deo odlije ka BiH, a veći deo ka Zlatiboru i CG. Stoga bi do Mačkata valjalo ubrzati i to bi trebalo biti top prioret posle Preljina-Požega. I kao na PŽ-Boljare, onda se smiriti! I sačekati da se krene i sa druge strane, jer graditi desetine tunela da bi se stiglo u Bosansku Jagodinu i posle kroz desetine 1+1 tunela uz Drinu nije besmisleno kao do livade u Boljarima, ali puni smisao dobiće tek ako se izgradi brzi put do Višegrada i dalje ka Ustiprači i Sarajvu.
 
Jagodina, Ćuprija i Paraćin su pored autoputa, a stari put (kojim se ti ljudi kreću) između njih je tragedija.

Nego, da se vratimo temi.
Hvala Bogu da su shvatili da ovaj krak ka Surčinu ne može da bude adekvatan izlaz sa autoputa u grad Beograd.
Žali Bože miliona.
 
Pošto se ništa značano ne dešava odgovoriću Caribordu da nam ne zamre tema :).

Nikada nisam rekao da autoput i infrastruktura uopšte ne odpronosi razovju nekog grada, ako i jesam evo javno priznajem da sam pogrešio i da sada mislim da ima uticaja. Moj akcenat je bio na tom uticaju daje preveliki značaj sa ciljem opravdavanja, po mišljenju mnogih prskupe investicije. Svedoci smo da kako koji put se pravi, kilometar je sve skuplji i skuplji a kvalitet upitan. Da sumiram, autoput doprinosi razvoju grada ali ne toliko koliko neki drugi faktori. Naveo sam i primer Čačka o kome je i bila reč, koji je pre 30g bio mnogo razvijeniji nego sada a nije imao autoput.

I dalje mislim da su autoputevi posledica a ne uzrok industirjalizacije. Kada imate fabrike i robu, onda je prirodno da treba izgraditi infrastrukturu da se ta roba brze, jeftinije i lakše preveze. Isto važi i za ljude, kad nema industrije, nemaju para, nigde i ne idu. Vode sedentirani način života. Zapitajte se koliko je ljudi iz npr Valjeva otišlo do Stare palanine za vikend na kafu, ili koliko je Leskovčana otišlo na Palić za vikend. (Namerno sam stavio diametralno suprotna i udaljena mesta, ali mogli ste uzeti i neka bliža mesta)

Da se vratim temi:
Put do CG će se praviti, nebitno šta mi svi mislili jer interesi koji postoje su preveliki da bi im se mi suporstavili. Ako se i ne izgradi, onda da se bar potpiše Ugovor o projektovanju i izgradnji i pogodi cena đuture. Treba iskoristiti momentum koji postoji gde ti neko daje pare a ne pita kako ćeš ih potrošiti. O vraćanju neka misle oni za 20g. Potomci onih, koji nisu imali para da održavaju regionalne puteve a zaduživali se za nove autoputeve.

O vezi Obrenovca, preko Umke. Iskreno mislim da je neka politička priča mada može da bude i da se izvuče neka lova na idejne planove i tako to. Veza preko surčina nije idealna ali koristi jednom delu BG. Drugi deo BG da korsiti vezu ali ne preko Umke nego da se zaobiđe klizište. Ne treba se "boriti" protiv prirodnih sila (izmeštanje korita reke Save). Treba ih oblikovati po svojoj meri. Ko god se borio protiv prirode nije dobro prošao.
 
Јуче дођох до Златибора после скоро месец дана . Пут до Ужица је коначно скроз сређен ( велико хвала Бранику за оно упозорење на улазу у сам град ). Од Ужица ка горе доста је такође урађено ,јуче се радило на сређивању једне косине и постављању заштитне жичане ограде .
Негативни утисак је да још увек нису завршена она 2 мостића пред самим Златибором ( Сушица и нзн име другог ) .Невероватно је да месецима то отаљавају и максимално успоравају саобраћај . Још пуно радова има на мосту код скретања за Вишеград . Такође занимљива ситуације је када полицајац сам у службеном ауту ( значи иде кући са посла ) лепо укључи ротацију прође на црвено преко моста ,онда искључи и настави лагано да вози. Иначе опрез за све који путују ,неколико патрола са Фамама је између Јелен Дола и Ужица....
 
Tece novembar, polako ce kraj godine, pa da polako sumiramo rezultate dal je Srbija otvorila ijedan km punog profila autoputa ove godine? Na ovoj temu su, ako se ne varam, prokopali par stotina metara punog profila tunela, tj oko 1-2% duzine od 30km trase i to je to... Dno dna od nesposobnosti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790357#p790357:1bsnzlr6 je napisao(la):
Earthmoving » Thu Nov 05, 2020 2:48 pm[/url]":1bsnzlr6]Tece novembar, polako ce kraj godine, pa da polako sumiramo rezultate dal je Srbija otvorila ijedan km punog profila autoputa ove godine?
Naravno da smo otvorili deo Obilaznice u dužini od skoro 2km (most na Savi)
:dil:


E od ovih nezahvalnih ne može da se živi
:laugh: :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790489#p790489:2urozm7d je napisao(la):
Pendolino » 06 Nov 2020 12:25 am[/url]":2urozm7d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790357#p790357:2urozm7d je napisao(la):
Earthmoving » Thu Nov 05, 2020 2:48 pm[/url]":2urozm7d]Tece novembar, polako ce kraj godine, pa da polako sumiramo rezultate dal je Srbija otvorila ijedan km punog profila autoputa ove godine?
Naravno da smo otvorili deo Obilaznice u dužini od skoro 2km (most na Savi)
:dil:


E od ovih nezahvalnih ne može da se živi
:laugh: :mrgreen:
A ocekuje se i sektor 4 do kraja godine.
 
Zanimljiv je podatak za poređenje:
- brzi put Iverak - Lajkovac su počeli da grade na otvorenoj trasi i treba da bude završen do kraja 2022. godine
- autoput Preljina-Požega još nije počeo da se gradi na otvorenoj trasi (zvanično je počeo da se gradi prošle godine), a treba da bude gotov do Nikoljdana sledeće godine :shock:

Flashback: most kod Ostružnice (Strabag) i most kod Mislođina na AP "Miloš Veliki"... :roll:
 
Ивчони ,а ко ти каже да је почео да се ради брзи пут Иверак - Лајковац? :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :grand: :grand:
 
To sto ste naveli nije ijedan km PUNOG profila autoputa ove godine :) Dakle, jednog km punog profila pustenog autoputa ove godine NEMA. A o toj jednoj traci na Savi za koju su vec postojali stubovi u reci, a koju su i pored toga radili duplo duže nego Kinezi nizvodno na Savi kod Obrenovca ceo most od nule, i kolko je bilo zakašnjenja, bolje ni da ne pričamo. Kad bi htedao da budem ironican, rekao bi da je to pusteno pre 2 godine, tako su pre 4 godine rekli zar ne, pa ne znam sad otkud zalutao u vremenu u ovu godinu :) Lepo kažem, ljudi su nesposobni, i to naglasavam i naglasavacu da nerviram ove Vucicevce ovde :) Na slican nacin mozete izracunati preko satelita kolko km je trasirano, sa kojih je samo zemlja skinuta, a kamoli nesto vise, od onih "250km koji se trenutno grade" vec skoro godinu dana (Moravski, Sabac-Loznica, pa ajde i ovaj koji nije autoput Iverak-Lajkovac, a da ne pricamo o davno "zapocetim" ka Sarajevu preko Kotromana, Karadjordjevom, Fruskogorskom, snelstrase Bg-Zr, Nis-Pristina, Pozega-Boljare...). Evo mogu malo i Mrgud, MSC & Co da nas razuvere u suprotno :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790575#p790575:157qjyi4 je napisao(la):
Earthmoving » Fri Nov 06, 2020 10:58 am[/url]":157qjyi4]To sto ste naveli nije ijedan km PUNOG profila autoputa ove godine :) Dakle, jednog km punog profila pustenog autoputa ove godine NEMA...
Lepo kažem, ljudi su nesposobni, i to naglasavam i naglasavacu da nerviram ove Vucicevce ovde :) Na slican nacin mozete izracunati preko satelita kolko km je trasirano, sa kojih je samo zemlja skinuta, a kamoli nesto vise, od onih "250km koji se trenutno grade" vec skoro godinu dana (Moravski, Sabac-Loznica, pa ajde i ovaj koji nije autoput Iverak-Lajkovac, a da ne pricamo o davno "zapocetim" ka Sarajevu preko Kotromana, Karadjordjevom, Fruskogorskom, snelstrase Bg-Zr, Nis-Pristina, Pozega-Boljare...). Evo mogu malo i Mrgud, MSC & Co da nas razuvere u suprotno :)

Istina je ovde uznemiravajuća. Lažu nas za naše dobro, da se ne bi mi uzbudjivali.
 
Evo price gradskog budzeta za sledecu godinu, ne vidim da se pominje nastavak od Surcina ka Novom Beogradu? Za ovu godinu su slagali da poceti proletos pa su odlozili za sledecu, da li ovo znaci da su opet slagali, da nece ni sledece? Ako neko detaljnije zna predlog budzeta neka kaze. Na to se nadovezuje podatak da ce gradski budžet za sledecu godinu biti cak 13% manji od ovogodienjeg, i pored rasta nameta na gradjane, oni nemaju para, njima padaju prihodi, pa ako sa vecim budžetom ove godine nisu imali para za gradnju kako ce tek sledece sa manjim? I zadnji zakljucak ove vesti je kolko takse oderu Beograđane, Vučićevci ih izreketiraju za preko milijardu evra godišnje samo za grad, a gde je za republiku i ostalo, zato nam je sve skupo od Infostana, poreza na imovinu, akciza na gorivo itd... Dobra vest je kad budžet pada jer svaki manji budžet je nase manje davanje za Njih. Losa stvar je sto padom budžeta oni ne smanjuju svoju kradju, vec smanjuju troskove prema gradjanima i investicije. Naravno, kukace kako manji budžet znači manje para za decu, porodilje, penzionere, nove ulice, prevoz... ali nece reci da ono sto ih najvise zulja je manje za njihove kradje, stari su to manipulatori namerno mesaju babe i zabe. https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1759544
 
Јуче сам прошао овим аутопутем и морам да се захвалим и вама и Тадићу што сте га лично испројектовали и све уговорили са Кинезима, срамота је што је Вучић дошао на готово и само га отворио, као што ради за већину пројеката по Србији. У праву сте за Инфостан, није ме болело кад сам Ђиласу плаћао исту ову цену јер знам да је то тада била економска цена, а данас је очигледна пљачка.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790562#p790562:1k59sgvx je napisao(la):
Niko Kažanegra » Pet Nov 06, 2020 11:31 am[/url]":1k59sgvx]Ивчони ,а ко ти каже да је почео да се ради брзи пут Иверак - Лајковац? :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :grand: :grand:

Video na temi: viewtopic.php?f=9&t=4645&start=25 :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790644#p790644:261mjeqa je napisao(la):
Плусквамперфекат » Pet Nov 06, 2020 3:07 pm[/url]":261mjeqa]Јуче сам прошао овим аутопутем и морам да се захвалим и вама и Тадићу што сте га лично испројектовали и све уговорили са Кинезима, срамота је што је Вучић дошао на готово и само га отворио, као што ради за већину пројеката по Србији. У праву сте за Инфостан, није ме болело кад сам Ђиласу плаћао исту ову цену јер знам да је то тада била економска цена, а данас је очигледна пљачка.

Grešiš prijatelju, Velja je zaslužan, Velji zahvali :lol:

Doduše, mislim da niko drugi nije lično projektovao auto-puteve od prethodnih političara, do tvog Šefa :?

Evo, pogledaj od 2:19 sledeći snimak:

https://www.youtube.com/watch?v=vo37DpntX4E
 
Ok, sprečite lažne vesti političara i njihovih medija na ovoj temi i uzrok problema rešen. Prethodnih godina na ovoj Temi stoje verujem na stotine njihovih lažnih vesti o rokovima, datumima početka, završetka... što je zatrovalo Temu. Ko je započeo ovaj autoput? Prelistajte internet pa ćete sami videti...
 
Juče sam prošao opet celim ap i pratila me u oba smera ona slinava kiša. U Brančiću mi se učinilo da ima mala rupa poput okrnjenog asfalta u desnoj traci blizu razdelne linije. Ko bude prolazio neka zagleda. Ja ću tek za desetak dana opet.
Utisak mi je da od Ljiga ka Lajkovcu nije dobro odvodnjen put. Voda je ležala oko onih ispusta sa strane, a na samom kolovozuostaje dosta vode koja iza vozila postaje neprozirna zavesa. Ako vozite auto sa dnevnim svetlima na kojima ne sijaju i zadnha poziciona, obavezno i po slabojkiši uključite farove i danju. Ne zaboravite da je važno i da budete viđeni, a od vodene zavese iza to nije moguće.
U povratku, na istoj deonici sam baš zbog te vode video naznake nastajanja kolotraga. Da li je to još neko video? Od Uba do Ljkovca i dalje ka Surčinu voda mi nije bila toliki problem iako su vremenski uslovi bili skoro isti.
Dadovi od Ue do Sušice potrajaće najmanje do 13.novembra.Na kosini na samom izlasku iz Užica više od mesec dana radi se i noću pod reflektorima, a svako pre podne, do 14h, ceo saobraća ide starim putem kroz Mačkat.
Rupa ispred Ue i dalje stoji, samo je posle jučašnje kiše još gora, a okolo je toliko krupne rizle da neko može da ostane bez šoferke, ali i bez glave.
 
Јуче у Политици је био занимљив чланак у коме се говору о тестирању на Ковид 19 у општини Чачак. Навели су број позитивних и у последњој реченици кажу да су тестирани и сви Кинези јоји раде на АП-у Прељина- Паковраће и да су свих 192 негативни.Ето,бар знамо број Кинеских радника...
 
Vrh