Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Kakva lepa pljačka, ogromne pare će baciti u ove rampe kako bi samo pravile nepotrebnu gužvu. Ko zna preko čije se firme kupuju Tagovi i kako ide pretplata. Nije ni čudo što ih država dotira.
 
Нема везе ово проширење наплатних станица са таговима. Тагове ради Институт Михајло Пупин чији је и систем за наплату путарине.
 
Нико не коментарише најаву да се ускоро потписује уговор за деоницу Пожега - Бољаре... Даће Бог, за 5 годиница ето нас у Српској Спарти за мало више од 2 сата од Београда.
 
Ma samo da se zalete do Požege i onda fijuuu, pređoše Pešter.
Polako, ne loži se
 
Ulaz u levu tunelsku cev iz pravca Krstaca gde je kamp, ušli su možda 50 metara u nju, desna cev se ne vidi ali su krenuli i nju da buse. Pretpostavljam da su krenuli da buse i sa druge strane iz pravca Prilepca.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
 
Mac":3o68yv3g je napisao(la):
Нико не коментарише најаву да се ускоро потписује уговор за деоницу Пожега - Бољаре... Даће Бог, за 5 годиница ето нас у Српској Спарти за мало више од 2 сата од Београда.
Дај Боже да се што пре потпише и да се што пре крене са изградњом...


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
Zašto bi se gradilo do Boljara kada Crna gora nije u stanju da to spoji sa našim delom. Barem u ovom trenutku.
Bio bi to autoput do nigde.
Sad se može opet diskutovati koliko je bolja opcija da je trasa išla preko Zlatibora i dalje postojećom magistralom. Jer bi se barem moglo nastavljati dalje postojećom magistralom.
Ovako recimo da se nastavi do Prilika ili Duge Poljane koje su tu opcije da se nastavi dalje? Našim putevima drugog reda.
Ovako kada gledam na mapu, ajde da se ide dalje preko N.Pazara pa Tutina i Rožaja i pa kada bi CG završila do Andrijevice recimo.
Branik ti si koliko sam video prošao taj kraj uzduž i popreko. Kakvi su tu putevi? Od Prilika pa do Nove Varoši? Ili od Duge Poljane pa preko Sjenice da se uključi na sadašnju magistralu?
To je opet mnogo kruženja za one koji idu za Boku. OK, definitivno bi živnuo domaći turizam u tom kraju što podržavam. Golija je prelepa a i Pešterska visoravan ima prelepe predele.
Bilo bi neverovatno glupo napraviti autoput do granice i čekati da CG uradi isto. To spajanje treba da bude simultano. Obe države da potpišu u isto vreme i da jedna drugu uslove završetkom u isto vreme.
 
Te poorečne puteve za vezu između koridora, zaboravi. To može da put put za izlet sa prizvukom avanture, ali nikako rešenje za premošćavanje.
Od Prilika do Kokinog Broda je pravi planinski put, često u lošem stanju.
Preko Sjenice ka Novoj Varoši bio bi korak nazad. On je bio u očajnom stanju i trebalo bi da je ove godine sređivano nekoliko deonica.
Od Pž do NV ima koji minut više od sat i po. Od Pž do Sjenice bezmalo će trebati toliko.
Da vi bilo funkcionalno, ta bi deonica morala da bude cela gotova i povezana sa crnogorskom. Ne znam kakva bi veza bila sa BP, ako oni ne urade svoj deo.
 
Mac druže, nije da niko ne komentariše deonicu Požega-Boljare, ako pogledaš unazad komentarisali smo je ovde stotinu puta, i u vestima je bila na desetine i desetine puta... ali ništa se od toga gooodinama, sem praznih novinskih tekstova koje plasiraju vlasti radi besplatne reklame, nije desilo. Više sam puta citirao Vučića iz 2013-e: do 2017-e biće gotov autoput do CG, pa i ako postaje dosadno, i dalje ću nastaviti da ga citiram. Danas je kraj 2020-e i 7 godina kasnije, ni jedan metar na toj deonici nije započet. Pa da i ja prupitam: zašto bi iko komentarisao tu vest? Time bi samo Vučićevcima koji po tom pitanju ništa ne rade pravio reklamu utiska da se kao nešto dešava, a ne dešava se.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782714#p782714:1fqizdzz je napisao(la):
Mac » Sub Okt 10, 2020 10:31 pm[/url]":1fqizdzz]Нико не коментарише најаву да се ускоро потписује уговор за деоницу Пожега - Бољаре... Даће Бог, за 5 годиница ето нас у Српској Спарти за мало више од 2 сата од Београда.
Evo ga jedqn forumas koji je lakoverniji čak i od mene...

Malo se salim, ne zameri ,ali nema od toga nista. Politicari opet spinuju pricu. Evo i kako: gradnja mozda bude 5g, 3, 4, 2g to ne znam, ali je daleko pocetak t3 gradnje.
Primer je Pž Ča. Od 2018 samo sto nisu, 2019 otvorili radove, a jos nisu krenuli punim snagama.
A i pre te 208l18 je 2017 potpisan neki memorandum , pa oko kredita....znaci puno je posla do prvih lopata, pq onda gradnja....

Jedino je Obrenovac - Surčin krenuo 2 mes posle otvaranja radova ali su verov na vreme regulisali papire i dogovorili.
Ali da se radujemo nastavku, to sigurno, ja prva. Pa pratimo sve detalje
 
Daleko smo mi i od ove deonice što se kao godinu i po gradi, a tek je počelo da se vidi, a kamoli od puta koji je još u pešterskoj magli.
 
Onda je pametnije prema Užicu i Zlatiboru sada raditi. Ko zna, možda odluče i da promene trasu...
 
MiraC":3r7cijsv je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782714#p782714 je napisao(la):
Mac » Sub Okt 10, 2020 10:31 pm[/url]":3r7cijsv]Нико не коментарише најаву да се ускоро потписује уговор за деоницу Пожега - Бољаре... Даће Бог, за 5 годиница ето нас у Српској Спарти за мало више од 2 сата од Београда.
Evo ga jedqn forumas koji je lakoverniji čak i od mene...

Malo se salim, ne zameri ,ali nema od toga nista. Politicari opet spinuju pricu. Evo i kako: gradnja mozda bude 5g, 3, 4, 2g to ne znam, ali je daleko pocetak t3 gradnje.
Primer je Pž Ča. Od 2018 samo sto nisu, 2019 otvorili radove, a jos nisu krenuli punim snagama.
A i pre te 208l18 je 2017 potpisan neki memorandum , pa oko kredita....znaci puno je posla do prvih lopata, pq onda gradnja....

Jedino je Obrenovac - Surčin krenuo 2 mes posle otvaranja radova ali su verov na vreme regulisali papire i dogovorili.
Ali da se radujemo nastavku, to sigurno, ja prva. Pa pratimo sve detalje
Нека сам и најлаковернији форумаш, али мени је драго што се у Србији после више деценија и ради нешто озбиљно и прича о будућим пројектима... у претходним деценијама се није чак ни причало... политичари су последњих неколико година причали како мање више сутра креће изградња фрушкогорског коридора, да би уговор био потписан ових дана, а то значи да ће у околини НС бити пуно посла за нас грађевинаре... то исто желим и осталим крајевима у држави па се радујем свакој вести на тему будућих инфраструктурних пројеката...
Иначе, водим монтажу челичног вијадукта на 51. км од БГ ка НС брзе пруге и до сада сам се наслушао најневероватнијих малициозних коментара
aa861d6a7e154aea2e8a56916ea8d194.jpg

на тему изградње брзе пруге да ми је већ мука и да сам престао људе око себе да разуверавам од предубеђења да то Вучић лаже народ да се гради и да је то све макета...
Дај Боже да се овај темпо улагања у ауто-путеве и брзе пруге настави и у будућности без обзира ко је на власти јер то је нешто што је неопходно српском народу и држави...


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
NenadeC onda imamo info iz prve ruke kako napreduju radovi na toj deonici tj nadam se da idu kako treba?? Dzaba se ovde pravdas kada ce se opet javiti neko sa informacijama rekla kazala... U svakom slucaju cekamo neki izvestaj jer zaista ne mogu da docekam da iz centra Bg budem u centru Novog Sada za pola sata 40 minuta
 
Zaboravljaš da je sve ono čime se siče sada da je urađeno, projektovano, ugovoreno i započeto u neko prošlo vreme. Tek sad, poslednje dve godine, gledamo uspešnost njihovih takvih kompletnih aktivnosti. U međuvremenu, cena po km drastično raste, kao i spoljni dug: oko 3,5 mlijarde za godinu dana. Sad je veliko pitanje da li nam u takvim okolnostima baš treba baš svaki taj put u zamišljenom obimu i ceni.
Ispade da težih terena za a-p nema u celoj Evropi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782844#p782844:2vtlxy8u je napisao(la):
branik » Ned Okt 11, 2020 2:26 pm[/url]":2vtlxy8u]
Preko Sjenice ka Novoj Varoši bio bi korak nazad. On je bio u očajnom stanju i trebalo bi da je ove godine sređivano nekoliko deonica.


Išao sam pre mesec dana tim putem. Od Zlatara do Sjenice je urađen potpuno, u dobrom je stanju i može "brzo da se vozi", ja sam čak i preterivao. Od Zlatara do Nove Varoši još malo treba da se sve kompletira. Od sjenice prem Novom Pazaru je katastrofa.......
 
Овај форум је изгледа постао колико толико утицајан, чим привлачи гомилу ових снс и осталих ботова.
 
Nije to uticajnost nego ljudi rade proaktivno.
 
Pa nema baš dokaza da se u Srbiji posle više decenija ozbiljno radi/gradi. Navedite ijedan autoput koji se zaista trenutno gradi izuzev beogradske obilaznice. Ovo sa po 5 mašina kod Kruševca, kod mosta na Savi kod Šapca, kod 1-2 tunela na Ča-Pž... gradnja 200km autoputa, pa tako je i Sloba 90ih "posle više decenija ozbiljno gradio" drugu traku Bg-Ns sa 5 mašina i nije ga završio ni kad je pao sa vlasti. I tada su bile nikad viđene priče Mrke Pre Roka... Kažem od hiljada km priča o autoputu, u Srbiji se trenutno JEDINO gradi 20tak km Bg obilaznice, a i tu je polovina autoputa na večem delu ranije izgrađena. Nikad manje se autoputeva nije gradilo nego ovo trenutno. Uporedite npr snimke kako se pre 5 godina gradio Ljig-Čačak, kolko je Azvirt imao mašina, i ovo sad, biće vam jasno da je razlika nebo i zemlja.
 
Izvinite za OFF, ali moram da odgovorim.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782895#p782895:18eh4esi je napisao(la):
НенадЦ » Sun Oct 11, 2020 3:49 pm[/url]":18eh4esi]Нека сам и најлаковернији форумаш, али мени је драго што се у Србији после више деценија и ради нешто озбиљно и прича о будућим пројектима... у претходним деценијама се није чак ни причало...
U Srbiji, što je veća kriza, više se pričao o velikim projektima. A i radi se. Dvadestih i tridesetih je rađena pruga za 100km/h, prvi putevi, elektrifikacija... Za Tita se zna.
Čak i za vreme ratnih godina i sankcija Sloba je uradio Vukov spomenik i mnoge puteve.
Žuti su isto radili puteve a ugovorili su i počeli većinu stvari koje je ova vlast završila. (železnicu nisu voleli)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782895#p782895:18eh4esi je napisao(la):
НенадЦ » Sun Oct 11, 2020 3:49 pm[/url]":18eh4esi]Дај Боже да се овај темпо улагања у ауто-путеве и брзе пруге настави и у будућности без обзира ко је на власти јер то је нешто што је неопходно српском народу и држави...
To ne zavisi od Boga, več od banaka od kojih uzimamo kredite. Niko ne spori da je izgradnja autoputeva i pruga dobra investicija. Ipak mislim da treba da budemo dobri roditelji i da našoj deci ne ostavimo tolike dugove.
To znači da treba razumno trošiti svaki dolar skupih kredita. Kažeš da se raduješ izgradnji Fruškogorskog koridora, kao i svaki normalan građanin Srbije.
A šta kažeš o ceni? Šta kažeš o tome što posao rade stranci a mi smo bili ti koji gradili puteve po čitavom svetu?

Ja sam uvek za to da se prvo pare stave na sto i da se vidi šta se može sa tim. Ovako ulaženje u sve više preskupih investicija bez ozbiljne kost-benefit analize je blago rečeno neodgovorno i prema nama i za našu decu, koja će vraćati dugove.
 
Jeste istina je da je dug malo skocio
https://seenews.com/news/serbias-public ... ble-716199

Ipak ovo je smesno malo zaduzenje u odnosu na promet.

Otprilike ovako to izgleda
Kada bi neko imao platu 4000e a ukupan dug mu je 2300e koji placa mesecno $150e. (dobra kamata zbog dobrog rejtinga)
Meni je mnogo gori slucaj Italije koja ima patu 4000e dug 5000e a mesecno placa 1000e. (zelenaske kamate).

Tako da za sada nema zime sto se dugova tice. Bitno je po meni da se kvalitetno izgrade autoputevi.
 
Искрено сви кажу да је сада право време за "дугове", јер новац никад није био јефтинији... Да ми је да купим коју некретниницу :)
 
Itekako ima zime što se dugova tiče, zbog njih su prevelika uzimanja od građana: moraju plaćaju porez na imovinu u kojoj žive, prodajna cena litre benzina pri sadašnjim cenama nafte je 60 din viša nego što treba, plaćaju se skupe putarine umesto godišnje vinjete 50 evra, Infostan u Bgu 3 put skuplhi nego što treba, parking po gradu umesto da bude besplatan se plaća itd itd... Sva ova uzimanja na svakom ćošku su zbog velikog duga, ne gledajte Miki Maus brojke već troškove po džepu.
 
NenadeC prvo izvini jer nije na cirilici, a drugo: nemoj ti meni stavljati u usta nesto sto nisam napisala!
Ja sam napisala da je spinovanje to da ce put biti gotov za npr 5 g a treba im barem 3g da sve pripreme za pocetak pa na to ide + gradnja.
Naravno da mi je drago kad se nesto gradi , ja nemam dodira sa tim delom, ali ce nekome znatno poboljsati kvalitet zivota.
Ali kad predsednik Srbije kaze da ce tunel Brancic biti pusten makar jedna cev 2017 a mi cekamo do 2019 to je koliko izgubljenih zivota na ibarskoj, koliko je to probijanja rokova, koliko je to sati u kolonama? To im necu nikad zaboraviti!! ( nije da ga je bas briga)

Ja necu da ulazim u cenu gradnje, ne razumem se, ali ja komentarisem rokove i tempo zavrsetka. Ne znam koliko si upucen da su Ljig Obrenovac probili za 2godine, da je 2019 krenula gradnja do Pz i rok je 2021- prolece 2022, a ti kao neko ko je upuceniji reci mi da li 30 km sa petljama, mostovima i jedan polutunel moze da bide gotov za godinu i par meseci? Jos nisu poceli otvoreni deo trase, vidi se na satelitu.
Da ja se radujem, ali za 5g necemo ici do CG, iskreno upitno je i do Pozege. Ne zezam se ,tezak je teren.
 
Vrh