ne isključuju se poluprazan AP i povremena gužva ne naplatnim rampama, posebno ako su one nesrećno sklepane kao neka privremena rešenja.
prosečan broj vozila za 2019tu se može videti na linku
https://www.putevi-srbije.rs/images/pdf ... S-2019.pdf
setimo se kakve su gužve bile nedeljom u julu i avgustu na naplatnoj rampi bubanj potok ka beogradu.
po nekoliko km.
ta naplatna rampa je bila svemirski brod za ovu kod obrenovca, sa dva "nivoa" prolaza.
postoji ENP i mogli bi srećnije da reše prolazak čime bi se gužve smanjile.
ali moramo da se naviknemo da je normalno ako ideš u špicu da je tada gužva čak i kad AP nije mnogo opterećen u proseku.
i na zapadu je u pikovima neverovatna gužva, ujutru za posao, u 17h kad se vraćaju sa posla, u pikovima turističke sezone na AP, itd.
samo Srbi misle da treba projektovati puteve i stadione tako da 2-3 puta godišnje mogu svi da prođu ili stanu.
u tom slučaju AP po italiji kad im je ferragosto morali da imaju po 10 traka, barsa bi morala da ima stadion od milion sedišta, nba hale po 50-100k mesta itd...
često se vozim k11 kad je potpuno prazan,kasno uveče, a na onim ekranima iznad puta obavezno me upozoravaju da držim odstojanje
))
ali i da ih pohvalim, jednom kad je bio neki sudar ili gužva kod obrenovca, izlazila su obaveštenja prilično ažurno i njihova preporuka da se izađe na ibarsku u ljigu.
prošao sam juče od požege ka čačku i prijatno sam iznenađen kako su rekonstruisali put, posebno oko tunela kod skretanja za Lučane.