[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776077#p776077:1msor3oz je napisao(la):
branik » 18 minutes ago[/url]":1msor3oz]Danas je na A2 bilo vozila kao na A1 u vreme seobe Turaka. Primetno više je bilo ka Bgd, ali ne malo bilo je i ka Ča, mada je moglo da se vozi potpuno normalno. Žurio sam i gazio samnograničenje poprilično, sve negde do uspona uz Suvobor gde sam stigao neku policijsku škodu koja je uporno držala levu traku na oko135 - 140. Ostao sam na odstojanju i onda su počeli da nas stižu na onim deonicama gde je 80-100. Tako nas je kao svatove škoda dovela na naplatnu rampu, ali smo se rasporedili i nije bilo strašno. (krajnja desna, sa strane, označena je kao enp, ali čovek izlazi i poziva da se prođe i plati.
Međutim, kao uže grlo pokazala su se oba preljinska kružna toka. Pedesetak m iza rampe, počela je stani- kreni kolona.
Da iko u Koridorima ii Vladi malo razmišlja, sve vi snage bile stavljene na to parčence ap do Pakovraća. I onda ovakvog urnebesa kroz Ča ne bi bilo. Zapazio sam vreme: od petlje u Ljigu do Pakovraća trebalo mi je 70'. O živcima da be govorim. U kontra smeru bilo je i gore. Kasnije, do Užica kolona je bila obostrana, ali je išla, sa nemogućim preticanjima. Naravno, bilo je par ludaka koji su morali da pretiču veoma agresivno i rizično, sve vreme nervozno voze i opet na ulazu u Užice budu 2 vozila ispred.
Neophodno je da se neke stvari u organizaciji saobraćaja hitno prilagode trenutnim okolnostima gde enorman broj ljudi petkom odlazi negde i nedeljom se vraća. Policije NEMA da reguliše i ubrza saobraćaj!
Kroz Ča samo na jednom, poslednjem iz Bg semaforu je bio na raskrsnici. Kod Rode bilo ih je troje pored sa 2 vozila u živom razgovoru i na kraj pameti im nije papadalo da ubrzaju protok.
Uključio sam u Železniku danas na Obrenovački, ili bolje reći, uključivao sam se jedno pola sata. Bar dvadeset semafora se promenilo. Tek 3 vozila uspeju da prođu. Prvi kad mu se uključi zeleno, umesto da uđe što dublje u raskrsnicu dok propušta one iz Makiša za Železnik, odmah počne da skreće, i niko osim njega ne može da uđe u raskrsnicu. Drugi prođe na žuto i treći na kvarno. Zar tu danas nije neko mogao da reguliše? Zar ne mogu da se naprave alternativni programi na semaforu? I, na kraju, zar ne može da se napravi kružni tok?
U Preljini veći problem i usporenje prave svraćanja oko onih prodavaca povrća kod pasarele, nego raskrsnice. Sa malo volje, lako bi se rešila protočnost.