Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

2km i 40 min cekanja, tesko moze da bude da nema puno vozila. Cak i kad nije bilo radova, tesko se na celom potezu izmedju Cacka i Zlatibora nalazila prazna suprotna traka za preticanje, gust promet. A logicno bi bilo i da je otvaranje autoput Surcin-Cacak jos vise uvecao promet, jer ljudi kad im je negde brze i lakse da stignu cesce tu idu nego kad im je sporo i tesko. Pola Beograda i Novog Sada bi imalo stan/kucu na Zlatiboru, Tari, tom kraju, da mogu stignu za sat/dva vremena, nego pre kad su se cimali 5 sati Ibarskom. Savim druga situacija, a tek ce bude zavrstekom do Pozege, taj autoput ce biti maltene kao gradski bulevar, a ne vise neki dalkei put. Autoput debelo kasni za prometom.
 
Semafor sa simetričnim intervalom pravi problem. U 2 kreće izlazak iz grada. Samo bi trebalo da popodne produže interval zelenog uzbrdo pa ne bi bilo gužve. I onda je kolona samo sa jedne strane. Zatim, put je raskopan i prekopan na više mesta u smeru uzbrdo pa i to usporava. Malo je rano ujutru problematičan i ulazak u Užice, ali posle 2 nastaje kolaps. Radi se i na Štrabagovoj deonici na izlazu ka Pomegi, pa se kolone ukrste. Još ako je petak... Vikendom nema radova, ali ostaje problem raskopanog puta i usporenja.
 
Генерално, изгледа да нема никаквих радова, бар већих од Чачка до Пожеге....тужно и јадно!
 
"Putevi" ozbiljno rade ka Zlatiboru. Trenutno ruše beton na desnoj ivici, menjaju ogradu, kišnu kanalizaciju. Sve to pod saobraćajem.
 
Gledam danas reportažu o popravci vodovoda u Ivanjici. Cevovod ide koritom Moravice, na 19 mesta prelazi reku koja je sve to odnela.
Grad je sam popravio, ali i dalje cevi ostaju u koritu. Uzdaju se da će jednog dana biti rešen problem jer se nalazi na trasi autoputa.
Stići i te cevi za zamenu dok autoput prođe tuda.
 
Да не знам где живим, можда бих се и зачудио!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753935#p753935:1kwuclwc je napisao(la):
Earthmoving » Sat Jul 04, 2020 11:15 am[/url]":1kwuclwc] celom potezu izmedju Cacka i Zlatibora
...
Autoput debelo kasni za prometom.

Voleo bi da mi neko objasni zbog čega moraju toliko da rade na starom putu koji nije toliko baš ubi bože, a i gradi se autoput?
 
Pendolino kad si poslednji put prosao istim tim putem? Mogu da potvrdim da je ok deo puta od Cacka do Ovcar Banje, a od Ovcar Banje do Pozege to je bilo katastrofa. Bolji je put od Cacka do Pozege preko Pakovraca - Markovice - Lucane - starim putem Lucane - Pozega nego magistralni put.

A to sto toliko rade, to je zato sto rade 6,7 sati dnevno i tako rade mesecak dana i onda parkiraju masine pored puta pa mesecak dana ne rade nista. Na obilaznici oko Pozege zavrsni sloj se ceka ja mislim vise od 2,3 meseca. Sad su jednu traku u jednom delu zavrsili a druga pitanje je kad ce biti gotova.
 
Ni meni nije jasno zasto toliko rade... Do pre par godina mi je delovalo da je put samoodrziv, ali onda su pre 4 ili kolko godina pocele one popravke oko mosta u Cacku, mislio sam ok to zavrse i natrag na staro, ali od tad je godinama sve gore i gore sto se tice radova, ne mogu da verujem da maltene beskonacno traju... Zasto? Ne znam, mozda je saobracaj preopterecen, ima i dosta tezih vozila, a mozda prosto temelj puta nije predvidjen podlogom za to, kao sto umeju da se stave cementne stabilizacije, deblje slojeve kamena, betona i slicno... pa se cesto pod opterecenjem kvari. Nemam pojma, jedino mi to palo na pamet zasto 30 godina nisam primetio da se put maltene radio, a sada zadnjih par godina kao da ne prestaje da se radi... Bilo je losih delova 90ih, recimo Ljig-Runik koji je sad pre 3,5 godine zamenio autoput, ali to se odradilo sredinom 2000ih i od tad je 15tak godina relativno dugo i relativno ok.
 
Ove godine još nisam ni jednom prošao, ali svake godine odem bar jednom do Zlatibora.

Nisam ja rekao da je put dobar, ali je korektan. Zaista ne vidim potrebu da toliko rade sada dok još nije urađen autoput i da nas toliko smaraju.
Bolje da stave ograničenje 60km/h nego ovo.
 
Valjda sve ima svoj vek i potrebu za periodičnim manjim i većim održavanjem.
Došle su na red stvari koje nisu rađene nikako otkako je put napravljen. Izašle su na videlo i stvari koje su urađene tek da bi bile urađene, da bi se uzela provizija, pa sad moraju opet. Negde su iz istih razloga izmišljeni novi radovi, pa se radi i ono što objektivno nije moralo. A to što se radi u jednoj smeni, posebna je priča.
Merenje kamiona je skoro zaboravljeno. Znam za mnogo slučajeva da skup ide i preko 60t, ili proporcionalno pretovare kod manjih vozila na mnogo užim i manjim gumama. A na letnjem danu jedan pretovaren kamion može da napravi mnogo štete, a kamoli konstantan saobračaj takvih vozila. I to povečava potrebu za pojačanim održavanjem.
I, na kraju, ako se gradi autoput, ne znači da sad treba zaboraviti i zanemariti ostale, paralelne puteve. Ne služe svi putevi istoj svrsi. Od tog i oko tog puta takođe žive ljudi kojima je potreban i jedan i drugi.
A ja bih voleo da mi neko kaže kad će taj autoput od Požege do Zlatibora. Dok on bude gotov, svi ovi radovi biće amortizovani opet.
Užice - Zlatibor je napravljen u najvećoj meri početkom i sredinom osamdesetih. Na najvećem delu je još uvek originalni asfalt, rigoli, ograde...
Mislim da o potrebi obimne rekonstrukcije nema potrebe za diskusijom. Ali o dinamici i intezitetu radova bi moglo i te kako da se priča.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=754062#p754062:3ny0k5ev je napisao(la):
branik » Sat Jul 04, 2020 11:47 pm[/url]":3ny0k5ev]..., na kraju, ako se gradi autoput, ne znači da sad treba zaboraviti i zanemariti ostale, paralelne puteve...

Naravno, ali u Srbiji nije tako. Prođi starim putem za Niš, da vidiš kakvih deonica ima (mada, krpe i njega).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=754061#p754061:2zaxo5xd je napisao(la):
Pendolino » Sub Jul 04, 2020 11:39 pm[/url]":2zaxo5xd]Ove godine još nisam ni jednom prošao, ali svake godine odem bar jednom do Zlatibora.

Nisam ja rekao da je put dobar, ali je korektan. Zaista ne vidim potrebu da toliko rade sada dok još nije urađen autoput i da nas toliko smaraju.
Bolje da stave ograničenje 60km/h nego ovo.
Da se priključim sa svojim mišljenjem ( koje mozda nema veze sa mozgom pa ne zamerite)
Zasto se radi Ca - Ue pa fobila su se sredstva od nekog fonda evropskog zar ne, zo sam mozda pomesala, ali je rekonstrukcija potrebna.

Od Pz ka Ca se obezbeđuju kosine i rade oni delovi koji i jesu bili ktiticni. Dobro pitanje je zašto to nije rađeno nakon zavrsetka AP ali kakve smo srece pre ce AP zavrsiti nego taj deo...

Razvlače radove jer sigurno na neki nacin negde vrse preusmeravanje sredstva

Od Pz ka Ue put jeste solidan ali koliko vidim ideja je bila da se urade potporni zidovi i one ivicnjake za vodu sa strana... opet je upitno zasto rade kao da imaju samo dvoja ručna kolica al ajde....

Ka Zlaji je put bio manje vise ok, sad usporava ona metalna blokada medju trakama pa gde je i bilo sada nema trece trake. Kada urade bice kao pista, a rade jer taj deo nece imati AP i drugo: onaj Zlatibor se pretvara u posebnu državu, tako se gradi i tako je posećen. Valjda doslo na red da se radi put, rade i mostove nesto buše za neku dodatnu ogradu pa cele trake blokirane.
Jedina prednost za sada je to sto niko ne ide u CG na more pa im je Zlatibor krajnja destinacija u glavnom. Tako lakse podnesu guzve i zastoje.
Ono sto mene brine jeste kvalitet tih radova koji je los i nakon godinu dana se vide problemi. Em 100god rekonstruisu, em ce brzo da propadne....
 
Sad nije ista priča o Ča-Pž i Ue - Zl. Prvi će kad tad i dobiti delimičnu alternativu u vidu ap, dok će nam ovaj drugi trebati još dugo.
 
Radovi idu mnogo sporo i pitanje je kakav je kvalitet. Sada se sve crni pa izgleda fenomenalno ali videcemo za par godina.
Zlatiborski put nece imati alternativu u vidu auto-puta ni za 10 godina. Tako da on mora da se odrzava na vrhunskom nivou jer je promet vozila na toj destinaciji veliki a bice i veci kada se stanje normalizuje i kada auto-put stigne do Pozege.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=754061#p754061:2nq5jpuw je napisao(la):
Pendolino » Ned Jul 05, 2020 12:39 am[/url]":2nq5jpuw]Ove godine još nisam ni jednom prošao, ali svake godine odem bar jednom do Zlatibora.

Nisam ja rekao da je put dobar, ali je korektan. Zaista ne vidim potrebu da toliko rade sada dok još nije urađen autoput i da nas toliko smaraju.
Bolje da stave ograničenje 60km/h nego ovo.

Jedan deo puta je veoma brzo propao da ne moze da se vozi ni 40km/h, nije bilo nesto mnogo rupa, ali put je bio toliko neravan u delovima kao da prelazis preko neki ivicnjaka, ja nepamtim da je tako los put ikad bio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=754195#p754195:3dd0a8lp je napisao(la):
srdjanprpa » Ned Jul 05, 2020 8:19 pm[/url]":3dd0a8lp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=754061#p754061:3dd0a8lp je napisao(la):
Pendolino » Ned Jul 05, 2020 12:39 am[/url]":3dd0a8lp]Ove godine još nisam ni jednom prošao, ali svake godine odem bar jednom do Zlatibora.

Nisam ja rekao da je put dobar, ali je korektan. Zaista ne vidim potrebu da toliko rade sada dok još nije urađen autoput i da nas toliko smaraju.
Bolje da stave ograničenje 60km/h nego ovo.

Jedan deo puta je veoma brzo propao da ne moze da se vozi ni 40km/h, nije bilo nesto mnogo rupa, ali put je bio toliko neravan u delovima kao da prelazis preko neki ivicnjaka, ja nepamtim da je tako los put ikad bio.
Izvini, za koji deo puta kažeš da je brzo propao?
 
Osim tunela, na kojoj deonici se jos radi u pravom smislu te reci?

Hvala!
 
lukarts, pitaš za AP ili rekonstrukciju magistrale?
Ako je ovo prvo odgovor je " ni na jednoj drugoj deonici se ne radi ozbiljno". Jedino su se radili kampovi koliko ja znam
 
Hvala puno Miro! Mislio sam na AP ali od viska informacija glava ne boli. ))
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=754204#p754204:213wfkdm je napisao(la):
Pendolino » Ned Jul 05, 2020 9:32 pm[/url]":213wfkdm]Nisam primetio. Koja deonica?


branik":213wfkdm je napisao(la):
Izvini, za koji deo puta kažeš da je brzo propao?

Ova deonica.
https://www.google.com/maps/dir/43.8958 ... !3e0?hl=sr

Ja se nesecam kad su poslednji put sredjivali deo od Ovcar Banje do Cacka i taj deo puta je dobar.
A ovaj deo koji sam oznacio mislim da su skoro sredjivali (pre par godina) i evo opet se sredjuje.
 
Nije ništa lošija od nekih deonica na koridoru X, gde ima mnogo više vozia i gde je 130km/h.
Mada, kad ideš brže ne oseća se toliko :)


U Jelen Do (dolu, kako god) se čekalo 2018. baš dosta

CNnWoKq.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=754265#p754265:3tedfpg9 je napisao(la):
srdjanprpa » Pon Jul 06, 2020 9:53 am[/url]":3tedfpg9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=754204#p754204:3tedfpg9 je napisao(la):
Pendolino » Ned Jul 05, 2020 9:32 pm[/url]":3tedfpg9]Nisam primetio. Koja deonica?


branik":3tedfpg9 je napisao(la):
Izvini, za koji deo puta kažeš da je brzo propao?

Ova deonica.
https://www.google.com/maps/dir/43.8958 ... !3e0?hl=sr

Ja se nesecam kad su poslednji put sredjivali deo od Ovcar Banje do Cacka i taj deo puta je dobar.
A ovaj deo koji sam oznacio mislim da su skoro sredjivali (pre par godina) i evo opet se sredjuje.
Deonica od Čačka do O. banje sređivana je 2007-2008. Tada je rađeno na kosinama, postavljene su nove mreže i presvučen he novi asfalt. Nakon poplavne 2014, bilo je ošrećenja na 2-3 mesta, što je usput sanirano. Najveći takav posao bio je potporni zid do jezera na oko 2km uzvodno od brane.
Deonica koju si označio nije odavno rekonstruisana. Izuzetak je obilaznica oko Jelen Dola (kamenolom) koja koja je puštena za neke Miloševićeve izbore početkom devedesetih. Pretprošle sezone bilo je radova na dva mosta između J. Dola i Tučkova i na asfaltiranju, ali je to loše urađeno i taj izvođač je oteran. Ta firma je radila i na Pž - Ue, pa joj asfalt nije prezimio čitav. Jesino što im je išlo od ruke bilo je uzimanje para i pravljenje gužve. Prošle i ove sezone drugi izvođač je nastavio, morao da sanira prethodne greške i produži dalje.
Obe deonice od Jelen Dola, i ka Pž i ka Ča su izuzetno opterećene zbog enormnog broja kamiona koji voze kamen na oba pravca, a niko ne vodi računa o opterećenju i osovinakom i ukupnom (podsećam da kiper šleper, pun kamena ili rizle, može da ima ukupnu masu dosta iznad 60t, a da je dozvoljeno za trećinu manje).
 
Kad se već o tome piše, da podijelim i svoje današnje iskustvo. Išao sam do granice sa CG (Dobrakovo) i odmah nazad do Beograda.
Trebalo mi je 5.30 h do tamo (Krenuo oko 7.30 jutros). Veća gužva je bila u povratku i za put nazad mi je trebalo pola sata duže.
Sve u svemu, nije loše.

Gužvi nije bilo. Ako nekoga zanima i stanje na granicama, ima kamiona, a automobila praktično nema.

Radovi - ima jedno 6-7 semafora, na kojima nije bilo velikog čekanja, mada po koji minut svuda i nakupi se. Znači kada je neki semafor otvoren i kada se odmah prođe. Ali i dalje se više čeka na semaforima u Čačku.

Dionice koje su svježe rekonstruisane izgledaju solidno.
 
Vrh