Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Trenutni pogled na Gorobilje i deo kojim bi trebalo da ide put za Užice nakon isključenja sa autoputa.
552bccfe569b7e96c43569dcfe501337.jpg


Sent from my MI 9 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=750934#p750934:24rzptu5 je napisao(la):
branik » Uto Jun 23, 2020 4:22 pm[/url]":24rzptu5]Sad smo naredne dve godine mirni od stogodišnje vode.

Sto godisnja voda moze da se dogodi pet godina uzastopno. Samo je verovatnoca mala za to.





Da li zidanje autoputa podrazuma izgradnju nasipa ili ne?
 
To je bilo sarkastično. I ranije su padale kiše, ali sa mnogo manje problema. Zapuštena korita, preusmeravanja reka, loše upravljamje branama... Eto problema za čas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=751117#p751117:33vfxg0e je napisao(la):
branik » Sre Jun 24, 2020 2:03 pm[/url]":33vfxg0e]To je bilo sarkastično. I ranije su padale kiše, ali sa mnogo manje problema. Zapuštena korita, preusmeravanja reka, loše upravljamje branama... Eto problema za čas.

Pa zbog izgradnje mini hidroelektrane je skrenut tok reke koji je odneo put za Ivanjicu
Da li će investitor platiti ili samostalno sanirati štetu?
I ko dozvoljava ovakvu izgradnju, samo uđu u korito reke i rade po volji
:bash:
 
Na to sam i mislio.
Zona buduće petlje u Prilipcu /Gorobilju je natopljena vodom da bi se kasnije lakše kopalo. Tako će da ubrzaju radove.
 
Имају довољно воде и за шипове од 30м....

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Imam prijatelja u Gorobilju, kaže da je to plavilo uvek i da tu nekad nije bilo kuća ali posto je jeftino zemljiste počeli i tu da naseljavaju.
 
stex_pb":3oxix0t3 je napisao(la):
Imam prijatelja u Gorobilju, kaže da je to plavilo uvek i da tu nekad nije bilo kuća ali posto je jeftino zemljiste počeli i tu da naseljavaju.
Ja sam odrastao u Gorobilju. U dolini zaista nije bilo kuća do 50-ih godina prošlog veka, ali ne mislim da je cena bila jedini razlog zbog kojeg su ljudi dolazili. To su bila druga vremena.
Mojima su recimo nakon rata oduzeli kuću i zemlju koja je bila sa druge strane puta ka Arilju, pa su sišli u dolinu... Ali to nije tema ovde.

Što se tiče poplava, od čuvene 1965. do 2014. je bilo nekoliko većih poplava, ali nijedna nije imala znatnije posledice. Zemljište oko reke je plavno, ali voda retko dolazi do kuća. Od 2014. skoro svake godine bude prilično dramatično.

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 
Razlog su zarasla korita. Bio je u 21.veku niz sušnih godina. Izraslo je drveće, šiblje, trava, a onda kada reka naglo nadođe to usporava i sužava protok, nekad se izvali i prepreči i natera je da se izlije.
To celo područje je praktično prvo mesto gde se tri reke transormišu iz planinskih u ravničarske - Skrapež, Đetinja, Moravica i na ušću jedna drugoj, zavisno koja pre nadođe, prave branu. Stariji se sećaku potopljene Požege, nakon čega je napravljen nasip. Ali, ispod grada, sve je nebranjeno područje, počinju da meandriraju i usporavaju u širokom i plitkom koritu, pa nije retkost da potope celo polje kroz Prijanoviće do tunela Kratovska stena. Onda visoka Moravica uspori Belicu i podigne joj nivo i Dljin i deo Lučana odoše pod vodu. Zato će se oko autoputa morati prilično pažnje da posveti vodoregulaciji. Pretpostavljam zato da će deo puta oko i ispred petlje Lučani biti na stubovima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749196#p749196:1ukbks23 je napisao(la):
dobri_samaricanin » Čet Jun 18, 2020 7:27 pm[/url]":1ukbks23]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748786#p748786:1ukbks23 je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Jun 17, 2020 1:31 pm[/url]":1ukbks23]Sta se desilo ovom dobrom samaricaninu do skoro je pricao da za deonicu Cacak - Pozega ne treba da se gradi auto-put vec brzi put zbog utroska naseg novca, a sad prica da bi Cacak trebao da ima 3 ulaza/izlaza na autoput :D
i dalje isto mislim.
brza saobraćajnica bi bila bolja opcija i više korišćena jer se ne bi plaćala pa bi je 90% ljudi koristilo.
ali kad se već odlučilo za po meni lošiju opciju, onda barem da bližim izlazima poprave situaciju pa da je ne koristi 40% ljudi nego bar 50-60% ako je moguće.
deonica od pakovaraće do skretanja za požegu ima oko 25km što je kad se saobraćaj podeli pa ne bude gužve na magistrali max 25min.
ako AP idete 15min i ako izgubite 5 min za povratak na put a užicu i ne daj bože na naplatnoj rampi, da li će većina čačana platiti npr 150 din putarine da bi uštedeli tih 5min.
ostajem pri svom mišljenju uprkos replikama :)
takođe nisam saobračajni inženjer :)
Ti baš preteruješ ,tačnije pričaš o nečemu što ne poznaješ . Poznajem DOBRO ceo taj kraj ,a naročito klisuru i kažem ti da tvoja priča o brzoj saobraćajnici , nije loša, nego VEOMA LOŠA ! A tvoja analitika ima dosta šupljina (ne bi da polemišem),vidi se da nisi saobraćajni inženjer !
A ti razmisli o ovome :
Prvo ,bilo bi to SKUPO i veoma KOMPLIKOVANO za izvođenje (zbog konfiguracije terena i nedostatka prostora da se provuče takav put) .
Drugo, trajno bi se OŠTETILA klisura (priroda u celini,manastiri,Ovčar Banja...).Uostalom pod zaštitom je države !
Treće,vožnja takvom saobraćajnicom bi i dalje bila nebezbedna i veoma opasna .(a broj vozila se stalno povećava,ne ostaje isti ili se smanjuje)
Četvrto,Dragačevo bi trajno postalo slepo crevo ,koje bi ostalo povezano sa Čačkom kao centrom regije samo sa par uskih puteva preko Jelice i tom tvojom do Lučana koje se nalazi na samom obodu (korneru) Dragačeva .
Peto,to uopšte NIJE dovoljno dobro rešenje za Požežane,Užičane,Ariljce,Ivanjičane,za ljude sa Peštera (ekonomski i drugi razlozi) ... i ne bi dalje

Ukratko, mislim da je odabrana trasa VEOMA DOBRA za celu regiju po više aspekata. Samo da se posao odradi kako treba !
 
Od petlje na Ariljskoj rampi do izlaska na ap trebaće celih desetak minuta. Sve vreme je nisko ograničenje, kroz Tatojevicu i Gorobilje i dodati povećani saobraćaj iz oba smera - i od Pž i od Ivanjice. Na to dodati i dva zaustavljanja radi putarine.
 
Za one koji ne prate sami satelitske slike....sve je izmesalo.....

Prva i četvrta slika su Lučani deo gde se pravi AP pre i posle poplava.

Druga slika je pomoćni most ( nrko je pitao) deluje da jos uvek stoji.

Ostale dve su deo gde ce biti petlja u Pz. Uporedo slika iz maja i slika od juce
 

Prilozi

  • 20200626_113535.jpg
    20200626_113535.jpg
    490,7 KB · Pregleda: 4.235
  • 20200626_113712.jpg
    20200626_113712.jpg
    451,5 KB · Pregleda: 4.246
  • 20200626_113616.jpg
    20200626_113616.jpg
    523,9 KB · Pregleda: 4.231
  • 20200626_113804.jpg
    20200626_113804.jpg
    332,5 KB · Pregleda: 4.230
  • 20200626_113740.jpg
    20200626_113740.jpg
    390,5 KB · Pregleda: 4.234
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=751469#p751469:sjotouy8 je napisao(la):
branik » 25 Jun 2020 01:30 pm[/url]":sjotouy8]Razlog su zarasla korita. Bio je u 21.veku niz sušnih godina. Izraslo je drveće, šiblje, trava, a onda kada reka naglo nadođe to usporava i sužava protok, nekad se izvali i prepreči i natera je da se izlije.
To celo područje je praktično prvo mesto gde se tri reke transormišu iz planinskih u ravničarske - Skrapež, Đetinja, Moravica i na ušću jedna drugoj, zavisno koja pre nadođe, prave branu. Stariji se sećaku potopljene Požege, nakon čega je napravljen nasip. Ali, ispod grada, sve je nebranjeno područje, počinju da meandriraju i usporavaju u širokom i plitkom koritu, pa nije retkost da potope celo polje kroz Prijanoviće do tunela Kratovska stena. Onda visoka Moravica uspori Belicu i podigne joj nivo i Dljin i deo Lučana odoše pod vodu. Zato će se oko autoputa morati prilično pažnje da posveti vodoregulaciji. Pretpostavljam zato da će deo puta oko i ispred petlje Lučani biti na stubovima.
Такође,реке су пуне смећа. Ја сам се у мом селу расправљао , да не кажем свађао са мештанима око бацања смећа у Западну Мораву. Како они кажу,немају где друго...
Био сам пре неки дан до Мораве, пре него што је прелила у њиве, река је носила гомиле смећа.
 
Cuj nemaju gde drugo?! Secam se kada sam bio na Tari pre par godina, posetio sam manastir Raca. Utom dolazi covek sa autom i izlazi sa par kesa punih smeca. Pohvalim ja njega za to i kroz pricu saznajem da covek zivi par km od manastira i nema problem da smece baci u kontejner kada je u prolazu. Znaci sve je u nama samima.
Tako lepu prirodu imamo a to ne znamo da cenimo!
 
Moj stric zivi u malom selu ispred Ivanjice i jedini je u komsiluku koji placa komunalije da bi dolazili i odnosili smece iz njegove kante koja stoji ispred kuce. Tako da nije istina da nemaju ljudi gde, nego nece da plate za to.

A zato vidim kada iza kuce sidjem do Morave, da sve i svasta pliva po njoj jer ljudi nece da placaju nego im je u tom trenutku jeftinije da bace smece u Moravu iza kuce. A kakve posledice to ima za zivotinje, biljke, za njega samog, za njegove komsije i koliko posle kostalo da se uklone posledice...

Ranije je plivalo mnogo vise metalnih otpada u Moravi, pre negde je otvoren otpad koji otkupljuje metal i tek su onda poceli ljudi da "ciste" Moravu od metala i prodaju u otpad.
 
Има ли неко информације шта се дешава са тунелима? Да ли је извршена експропријација на траси између тунела? Генерално да ли има озбиљнијих помака?
 
Pogledaj na Sentinelu. Nikakve aktivnosti osim sto se vidi neki pomak na levoj obali Z. Morave, kod privremenog mosta u Pakovracu.
Nekakvom logikom sa prethodnih gradilista, nakon tunela krecu sa mostovima i ostalim betonskim skalamerijama.
Samo se nadam da u tunelima nece naici na podzemne reke, jezera, davno izgubljene gradove Atlantide itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753348#p753348:2bvzs6ka je napisao(la):
blagic » Čet Jul 02, 2020 12:22 pm[/url]":2bvzs6ka]Pogledaj na Sentinelu. Nikakve aktivnosti osim sto se vidi neki pomak na levoj obali Z. Morave, kod privremenog mosta u Pakovracu.
Nekakvom logikom sa prethodnih gradilista, nakon tunela krecu sa mostovima i ostalim betonskim skalamerijama.
Samo se nadam da u tunelima nece naici na podzemne reke, jezera, davno izgubljene gradove Atlantide itd.
Ово за Атлантиду ти је супер....сигурно ће пронаћи археолошке остатке исте и усоприће се радови!
 
Mene iznenadio direktor jedne putarske firme iz tog kraja pre nedelju-dve dana kad ga pitah kolko će oni raditi i kad će početi, kad mi reče da projekti (ili planovi, zaboravih tačno ime jer me i ne zanima) nisu još završeni. Mislim deluje mi neverovatno godinu dana kasnije, al mi neverovatno da direktor velike putarske firme to ne zna. Jedino ako ga nešto nisam dobro razumeo, jer bilo mi glupo ga smaram time, kad počne-počne.
 
Ako putujete ka Zlatiboru, deonicu oko Požege i Užica, ukoliko je moguće pođite pre 7h ili posle 17h
Preko dana su gužve velike, posebno kod Požege
Posle 17h prilazi se uz samo jedan semafor na kratkom delu puta posle Sevojna kada se ide ka Požegi
Snimio sam skoro celu deonicu iako je bilo kišovito ali se može videti šta vas očekuje
Kako sam čuo, rok je valjda 30 jul za završetak radova

https://youtu.be/3l4ffcpN-Go
 
Од Ужица ка Златибору најгоре је је од 13-16. После обустављају рад, склањају машине и семафор. Уме да се 2км иде и по 40'.
 
Ma ne, ne treba autoput. Ja ću iz daljine vičem da ne treba, a drugi nek čekaju pola dana u gužvi.
 
Gužve nisuvzbog previše vozila već zbog skoncentrisanih radova i nekootdinacije izvođača
 
Vrh