Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689614#p689614:2ayyvhfx je napisao(la):
MiraC » Pon Dec 16, 2019 8:38 pm[/url]":2ayyvhfx]Hvala izenjeru10! Odlicno, tacno -livada hehehehe

Nego sad dolazimo do jednog pitanja, znam da imaju znaci i putokazi ali moze li šema kako se ukljucuje iskljucuje sa petlje Surcin? Znam ,znam, glupo pitanje ali kad sam videla Alvirovicev prikaz crvenom bojom.... koji krug je za koji pravac? A skinucu i waze navigaciju da pomogne u voznji :roll:

Miro,

najbolje da koristiš mapu sa sledećeg linka, imaš strelice za pravce kretanja: http://tile.openstreetmap.fr/

Mapa na Waze nije dobra što se uključenja ka Dobanovcima tiče... Here mapa je dobra, ali nijedna ne radi kao navigacija, možeš ih gledati samo kao karte.

Ukratko kad dolaziš od Preljine autoputem prelaziš A1, skrećeš desno, ide velika krivina, potom ideš opet desno ako hoćeš ka Dobanovcima, a pravo ako hoćeš ka Ostružnici.
 
Radez, hvala videla sam da waze cak drugacije iscrtava petlju. Pogledacu i ovaj predlog hvala. A gledala sam i satelit sentinel, pa znas izmedju ucitavanja da se pokaze mapa i strelice ( kao prikaz saobracaja) znas kad me glava zabolela to nekih pravaca nista ne razumem hahahaha. E.sad je dobro kad znam, ide se.desno a to ukljucenje da li ka Ostruznici ili suprotno cak i da se " zezne" nije strasno.
Ma znam da su tu putokazi, ali racunam da cemo vala nekako proci medju prvim vozacima pa da se snadjemo lakse
 
Miro, vrlo je jednostavno, kad dolaziš od Obrenovca, ideš samo pravo do kraja autoputa, tu ćeš morati desno jer pravo će jednog dana voditi ka NBG, a to nije izgrađeno. Dakle, tu nemaš šta da razmišljaš i gledaš, postoji samo jedna opcija. Posle toga ćeš da se voziš u velikoj krivini jedno kilometar-dva, i posle te krivine imaš 2 opcije, desno ka Dobanovcima i pravo ka Ostružnici.

Kad se budeš vraćala iz Bg, samo prati isključenje ka Obrenovcu/Čačku, tu kad se isključiš opet ćeš da voziš kilometar-dva onom velikom krivinom, ali na kraju krivine ćeš imati samo opciju pravo prema Obrenovcu/Čačku, nećeš moći desno jer desno vodi ka NBG. Dakle, jednom kad se isključiš sa A1 na A2, nema više isključenja sve do Preljine (ako ideš skroz do kraja A2).

Valjda nisam previše zakomplikovao sad :D
 
Nisi hvala puno. Znam da se lepo obelezi ,ali je lakse uz navigaciju,a nje nema pa da pitam. Znam da na terenu to sve izgleda lakse. Jeste gledali Crnog Gruju? Navigacija golubu " pravo, pravo pa kod Bitolja ljijevo :)"

Hvala brada i tebi

Da ne mislite da nisam normalna ( vise nego sto inace mislite hahahaha) postavicu sliku sa sentinela zasto je sve meni bilo cudno, ali sad razumem. Nego zamislite moju agoniju da je " detelina" petlja hahahahahah
 
Mala zanimljivost, otvaranjem ove deonice sve deonice autoputeva u zemlji biće direktno međusobno povezane :)
 
Како би било лепо да се сада у овој еуфорији око отварања појави друг КРЦАН са својим информацијама у вези радова на тунелима. Баш ме занима да ли су стварно почели радови на пробијању тунела на траси Прељина- Пожега ,као и докле се стигло у Стражевици ( Обилазница око Београда ) .
 
Kad se zavrsi dio do Požege bice ukupno od Podgorice do Beograda 200 km autoputa sto je fenomenalno.
Put ce trajati laganim ritmom oko 6 sati voznje.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Uh, da nisi mislio da treba jos 200km da se izgradi? Sad ima barem duplo vise od 200km.
 
Pa covek nije nista pogresio, sada ima 120 km, za neku godinu 150 do Pozege i u CG se zavrsava 40-tak, to je nesto manje od 200 km :)
Lepo je covek napisao, od Podgorice do Beograda :D
Fakat je da smo do pre par godina ovo mogli samo da sanjamo, mali broj ljudi je uopste verovao da moze da se izgradi ovaj autoban.

Mislim da je sada vreme da se prebacimo na deonicu od Preljine do Pozege i da nju pratimo a i Moravski koridor, bice zanimljivo jer su oba autoputa i trase veoma zanimljive, da ne kazem zahtevne :)
 
Što se tiče autoputa do Požege, tu smo nepotrebno izgubili 10-20 godina (Vučić čeka 7 godina, pa oni pre njega takođe odugovlačili, pa ratovi sankcije 90ih). Valjda će Kinezi konačno dobiti sve dozvole od ove države narednih meseci, pa da krenu. Ako se to reši, i ako krenu, nema razloga da sumnjam da će kineski CCCC/CRBC to raditi vrlo brzo, jer su to do sad pokazali na Pupinovom mostu i retkim završetkom na vreme jednog autoputa kod nas (Surčin-Obrenovac). Moguće da će malo neke faze i ubrzati kako bi bar malo ublažili ovo kašnjenje od pola godine-godinu. Po dužini i konfiguraciji, verujem da mogu da završe za 2 godine od trenutka kada zaista krenu da rade. Uključujući i tunele, jer izgleda da će imati mašine koje kopaju do 10 metara na dan, što znači da sa jednom mašinom mogu da probiju jednu cev najdužeg tunela za oko godinu dana, a ako imaju više mašina mogu i oba tunela istovremeno, ili čak i sve 4 cevi. Onaj treći tunel Trbušani je dosta kraći od druga dva. Znači godina da probuše tunele i godina da ih opreme. Za dve godine mogu da odrade i ostale površinske radove na ostatku autoputa, kao i most preko Zapadne Morave, jer mnogo duži most preko Save i Kolubare su za 2 godine završili. Takođe, videli smo na Surčin-Obrenovac da finansiranje preko kineske EXIM banke teče ne praveći zastoje u fazama izgradnje, a to je najvažniji deo gradnje. Znači, glavno je da dobiju sve dozvole i da zaista krenu da rade, a od tada možemo računati oko 2 godine ili koji mesec više. Znači ako krenu na proleće 2020-e, onda prva polovina 2022-e puštanje.
Vezano za nastavak od Požege. Moguće da će se raditi isto kao sada od Čačka , na oba kraka istovremeno, i prema Kraljevu, i prema Požegi. Pa moguće da će doći do slične situacije i u Požegi, da oko završetka do Požege, krenu u slično vreme oba kraka, ka Užicu/Bosni i Ivanjici/CG. Pre par godina sam ovde naglas razmišljao da je istovremeni nastavak od Čačka najbolje rešenje, i eto slučajno se zaista tako i potrefilo.
Sem ova ovih autoputeva, ima još dosta regionalnih koji čekaju izgradnju, po mojoj proceni trenutno je završeno i započeto oko 1200km autoputeva, a fali još oko 800 brzih puteva/autoputeva koji će se izgraditi narednih godina, ali uz sva politička udvaranja tim krajevima, oni neće zbog zaduživanja svi odjednom moći da se grade, nego kao ovo sad kad se završe jedni, da se počnu drugi. Međutim, to tako na glas ne sme da se kaže, jer bi se neki ubedačili da saznaju da još 5 godina nema ništa od gradnje autoputa u tom kraju. Po sadašnjim cenama, za to će biti potrebno i preko 5 milijardi evra, i to će se gledati razvući (o tome je i Tadić pričao pre nego što je otišao, samo ni on nije smeo otvoreno da kaže koji su rokovi u pitanju). Dakle, pitanje je kako će Srbija balansirati javni dug, ali sko se nastavi, uskoro će imati više kilometara auto puta po glavi stanovnika od Nemačke.
 
Da, sa pustanjem ove deonice, svi autoputevi u Srbiji, bice međusobno povezani. Ali relano, kada malo razmislite...ceo K10 kroz Srbiju, cela autoputizovana obilaznica oko BG, autoput Miloš Veliki komplet gotov, završen Moravski koridor, autoput Ruma - Šabac - Loznica - Valjevo - Miloš Veliki, Y krak i deonica Kuzmin - Sremska Rača su najosnovnije putne zile koje smo odavno trebali da imamo, ako smo mislili da se razvijemo kao zemlja. U svakoj oblasti drzave mora da postoji bar jedan krak autoputa koji je povezuje sa drugim oblastima.

A sada je uveliko trebao da se gradi autoput Beograd - Zrenjanin - Kikinda - Rumunska granica i tome slicni.

I idu mi na nerve te ceremonije po ceo dan oko otvaranja da Vucic pokaze kako je on to izgradio. Sve bi mi to znali i da nema ceremonije. Zna se sta je igrađeno za vreme cije vlasti. Ja prvi ne propagiram nijednu stranku, iako je jednom pokusalo da mi se nametne da sam bot, jer sam nesto prokomentarisao sto jeste. Ne mogu da kazem da se za vlasti Aleksandra Vucica nije puno toga sto se tice puteva izgradilo kada jeste. I ne mogu da kazem da se nije, bar u Beogradu gradilo za vreme gradonacelnostva Dragana Djilasa, kada jeste. Pogresnim prioritetima, ali jeste.

Posle toliko godina su autoputno povezane dve regije, Beograd i Sumadija.
 
Dajte ljudi budite ozbiljni. Sva ova zaduzivanja ce doci na naplatu generacijama koje dolaze. Mi sledece godine moramo da se zaduzimo 6,8-7 milijardi evra da bi vratili glavnice, kamate i jos sto sta. Stanje je sve gore. Samo retki ekonomisti imaju petlju da to javno kazu. Sve je ovo sada lepo ali otreznjenje ce biti bolno. Kada tacno ? Ja to ne znam. Ali ova euforija je sazdana na lazima i ta kula od lazi ce se srusiti jer je to neminovnost.
Mi smo sigurno vec sada bankrot. Mi smo kolonija. I to niko nece javno da kaze. I narednih 20 godina plata u Srbiji nece biti preko 600 eu. I ono sto mozemo da kupimo za ovih 450-500 eu mocicemo da kupimo i za 20 godina i nista vise. Zato svako ko ima malo pameti i otvorenih ociju bezi odavde. A ko je navikao da se pati sa 400 eu i da prezivljava od meseca do meseca ostaje.
Imacemo mi te autoputeve ali cemo sa aspekta boljitka i vecih plata realno vecih ostati tu gde je jesmo gore dole plus 10 %
Od ukupno naplacenog PDV 89% se naplati od robe iz uvoza a 11% od robe iz domace proizvodnje.
Ko god je imalo posten zna da je to kraj. Klinicka smrt. Ubili su onu slavnu Srbiju koja je bila na strani dobra protiv zla. Nazalost.
Sve ostalo je marketing, mazanje ociju ljudima i laz i vreme ce to pokazati.
 
Ja lično Vučiću jako malo pripisujem, posebno kad se uporedi sa jako dugim periodom od 7 godina od kad je na vlasti. Ja njegovoj vlasti pripisujem Surčin-Obrenovac (i pohvalno je što je u roku zavšeno ali su cena i trasa bile neoptimalne) i drugu traku sremskog dela beogradske Obilaznice. Za Y krak oko Subotice i brzi put od Kragujevca ne znam koja vlast je najzaslužnija, nisam hronološki detaljno pratio. Za ovo što godinama počine Čačak-Požega, kao i ove nove : Moravski koridor i Ruma-Loznica, to je još nevidljivo, pa ne mogu nevidljivo da mu pripišem, ali mu pripisujem početak, što može biti važno ako se zaista brzi završi. Za ostale autoputeve, poput završetka Koridora 10, to je započeto pre 50 godina, i sve vlasti su pomalo radile, i završilo bi se ovih godina bilo ko da je bio na vlasti. Za Koridor 11, mu takođe ne pripisujem suštinu, jer saradnju sa Kinezima oko autoputeva i infrastrukture je dogovorio Tadić avgusta 2008-e. Vlast, i razni ministri posle toga su to nastavili gurati, ali ne nekom specijalnom brzinom, da bi se isticali. Ono što je zaista novo za vreme Vučića je Ruma-Loznica i Moravski koridor ali tek ćemo videti kako je urađena priprema i kako će shodno njoj teći realizacija, tj dal će se zaista brzo graditi ili će mrcvariti. Tako da to još ne mogu komentaristait, videće se samo.
A što se tiče Vučićeve strategije u beogradskoj vlasti i infrastrukturi, rezultati su katastrofalni, katastrofalno je loše procenio i sva sredstva 7 godina usmerio u projekat Beograd na Vodi, i stoga grad za 7 godina rasta broja automobila, zgrada, je ostao na istoj infrastrukturi kao ranije, što je dovelo do svakodnevnim kolapsa svih vrsta u gradu. Jako glupa i loša procena. Da su nastavili Unutrašnji Magistralni Prsten i Spoljnu Tangentu, problem saobraćaja u Beogradu bi bar 50% bio rešen, ali on nažalost nije ni počet, takod a grad narednih bar 5 godina čekao pakao u funkcionisanju, a i duže od toga ako neko konačno ne krene to da radi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689781#p689781:1gx8dnxt je napisao(la):
biciklista » Uto Dec 17, 2019 12:48 pm[/url]":1gx8dnxt]Dajte ljudi budite ozbiljni. Sva ova zaduzivanja ce doci na naplatu generacijama koje dolaze. Mi sledece godine moramo da se zaduzimo 6,8-7 milijardi evra da bi vratili glavnice, kamate i jos sto sta. Stanje je sve gore. Samo retki ekonomisti imaju petlju da to javno kazu. Sve je ovo sada lepo ali otreznjenje ce biti bolno. Kada tacno ? Ja to ne znam. Ali ova euforija je sazdana na lazima i ta kula od lazi ce se srusiti jer je to neminovnost.
Mi smo sigurno vec sada bankrot. Mi smo kolonija. I to niko nece javno da kaze. I narednih 20 godina plata u Srbiji nece biti preko 600 eu. I ono sto mozemo da kupimo za ovih 450-500 eu mocicemo da kupimo i za 20 godina i nista vise. Zato svako ko ima malo pameti i otvorenih ociju bezi odavde. A ko je navikao da se pati sa 400 eu i da prezivljava od meseca do meseca ostaje.
Imacemo mi te autoputeve ali cemo sa aspekta boljitka i vecih plata realno vecih ostati tu gde je jesmo gore dole plus 10 %
Od ukupno naplacenog PDV 89% se naplati od robe iz uvoza a 11% od robe iz domace proizvodnje.
Ko god je imalo posten zna da je to kraj. Klinicka smrt. Ubili su onu slavnu Srbiju koja je bila na strani dobra protiv zla. Nazalost.
Sve ostalo je marketing, mazanje ociju ljudima i laz i vreme ce to pokazati.
Ne mozes iz naplacenog PDV sagledati strukturu potrosnje nikako, sto zbog tehnike njegove naplate i evidentiranja kao i nacina na koji se vracaju PDV povracaji za izvzne poslove (skidaju se sa domace stavke koja zbog toga deluje manja) a takodje polovina uvoznog PDV nije potrosna roba vec energija, reprodukciona dobra i investiciona dobra za koji se PDV inace i vraca. Jedini pouzdaniji pokazatelj struktrue potrosnje se moze dobiti poredjenjem ukupne potrosnje domacinstava (u 2017 je procenjena na 3000 mlrd dinara) i strukture ukupnog uvoza (potrosna dobra su 2018 godini cinila oko 500 mlrd dinara sto mozda dobaci do 600,700 jer ima 200 mlrd koje nisu razvrstani ni u jednu kategoriju). Po tom,e iako poredimo dve razlicite godine, u strukturi licne potrosnje uvozna dobra cine izmedju 20 do 30 procenata i to ako se dodaju i usluge npr turizam. Ovo je gruba racunica ali ne daleko od realnosti. Sve podaci mogu se naci na sajtu RZS.
Sto se tice novog zaduzivanja unazad nekoliko godina ono u obimu opada jer drzava ne generise fiskalni deficiti cak i nesto ustedi a zaduzivanje se svodi na otplatu dospelih glavnica (pozajmim 1 mlrd vratim 1 mlrd ili vise), kao kad pojedinac refinansira svoj licni kredit. To sto je neka infrastrukturna investicija finansirana iz kredita ne znaci automatski da drzava nema dovoljno redovnih prihoda iz poreza da finansira njegovu otplatu. Ukupno zaduzenje izrazeno u BDP kao pokazatelju ekonomske snage zemlje opada takodje.
Plate da one nece bas brzo rasto to stoji, u proseku 6-11,12 posto godisnje u zavisnosti od ciklusa.
 
U sustini, mi smo i tokom "zlatnog doba komunizma" zivjeli na kredit, i to je sve doslo na naplatu 90-ih, i dan danas to placamo. To ne vidi samo onaj ko ne zeli, ili ko ne razumije kako funkcionisu ekonomije. To vam je kao da uzmete kredit od banke, kupite dobra kola i procerdate sve po kafanama i splavovima, i onda kad sve dodje na naplatu, sa sjetom se sjecate "kako se nekad dobro zivjelo".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689781#p689781:26jlihr0 je napisao(la):
biciklista » Uto Dec 17, 2019 11:48 am[/url]":26jlihr0]Dajte ljudi budite ozbiljni. Sva ova zaduzivanja ce doci na naplatu generacijama koje dolaze. Mi sledece godine moramo da se zaduzimo 6,8-7 milijardi evra da bi vratili glavnice, kamate i jos sto sta. Stanje je sve gore. Samo retki ekonomisti imaju petlju da to javno kazu. Sve je ovo sada lepo ali otreznjenje ce biti bolno. Kada tacno ? Ja to ne znam. Ali ova euforija je sazdana na lazima i ta kula od lazi ce se srusiti jer je to neminovnost.
Mi smo sigurno vec sada bankrot. Mi smo kolonija. I to niko nece javno da kaze. I narednih 20 godina plata u Srbiji nece biti preko 600 eu. I ono sto mozemo da kupimo za ovih 450-500 eu mocicemo da kupimo i za 20 godina i nista vise. Zato svako ko ima malo pameti i otvorenih ociju bezi odavde. A ko je navikao da se pati sa 400 eu i da prezivljava od meseca do meseca ostaje.
Imacemo mi te autoputeve ali cemo sa aspekta boljitka i vecih plata realno vecih ostati tu gde je jesmo gore dole plus 10 %
Od ukupno naplacenog PDV 89% se naplati od robe iz uvoza a 11% od robe iz domace proizvodnje.
Ko god je imalo posten zna da je to kraj. Klinicka smrt. Ubili su onu slavnu Srbiju koja je bila na strani dobra protiv zla. Nazalost.
Sve ostalo je marketing, mazanje ociju ljudima i laz i vreme ce to pokazati.

Sve je to tačno ali šta je alternativa?

Mi para nemamo da gradimo sami (možta i imaamo ali se troše neoptimalno). Kredite nam daju samo ako pravimo one puteve koji kreditorima odgovaraju. Ako se tu pronađemo super, ako ne opet nikom ništa. Mi smo imali toliko promašaja u posenjih 30-40 godina da smo toliko osiromašili i izgubili industriju. Sad gubimo jeidno što nam je preostalo a to su ljudi. Pre 30g niko nije računao da će se granice otvoriti da će Nemačka toliko ojačati da će početi da usisava ljude iz cele istočne evrope. Razvoj tehnologije: Sad svako može da ukuca na telefonu "Prosečna plata u ..." ili na Instagramu da vidi šta ima tamo negde i da se uporedi gde je on a šta ima tamo negde. Da ne govorimo da već imate ljude koji rade "tamo negde" i povlače ostale. To je lavina efekat.

Zato mora da se nešto pravi da bar liči na Nemačku (kao npr. autoputevi) da se ublaži ova propast i beznađe. Na stranu "ugrađivanja" svih umešanih. Bar nam ostaje autoput. Mogli su pare da potroše i dugačije. Svakako bi se ugradili samo mi opet ne bi imali ništa.

Mišljenja sam da i pored svih ludosti imamo "sreću" da je Kina to što jeste,da ima svoje interese, da ima pare i da hoće da nam da kredit. Ispravite me ako grešim ali EIB nije htela da kreditira K11. Nikad ga ne bi napravili bez kineza i azera. Da nije napravljen K11 koliko bi ljudi danas ginulo i koliko bi živaca svako potrošio vozeći se preopterećenom ibarskom. O koristi dobrih puteva neću ni da kometarišem.

Pošto smo jedna velika "rupa" tu prazninu treba popuniti nečim velikim kao npr. "Beograd na vodi". Na stranu privatni interesi. Magistralni prsten ili kanalizaciju u raznim ulicama, bolju vodu za piće niko ne vidi i uzima zdravo za gotovo jer je sve razuđeno. Ovako kad imate koncentriasano na jednom mestu onda je to prava stvar. Svi vide da se nešto radi i gradi i imaju "iluziju" da ide na bolje. Uvek se možete pohvaliti da je tu nekad bila močvara a sada raste Menhetn. Naravno Menhetn nije za one ljude koji prolaza tuda svaki dan ili gledaju na TV. To je za neke druge ljude. :)

Beogradu treba nova infastruktura inače će prestati da raste i razvija.Da ne kažem da će se urušiti. Za Magistralne pristenove mislim da smo zakasnili 15ak godina. Ne kažem da ne treba da se prave samo je pitanje da li će dati očekivane rezultate u dogledno vreme za uložen novac. Ja bih se fokusirao na METRO i železnicu od BG do okolnih manjih gradova. To bih napravio tako da se ne isplati (vremenski, novčano) da se ide kolima. Samim tim bi se smanjio broj automobila. Magistralni pristenovi ne rešavaju problem broja automobila. Npr. kad 500 000 ljudi svaki dan dodje u BG kolima na posao i mora negde da parkira. Vi imate i autoput kroz BG, ali kad se desi sudar, ili kad je špic auta mile 2km/h.

Sve u svemu. Jesmo rupa i sve je laž i marketing ali neophodan da ne bismo pali u depresiju ili se nedaj bože odselili iz zemlje. Zadužujemo se za puteve ali se makar nadamo da će ti putevi bar malo pomoći da deo stvari krne na bolje. Bar je to moje mišljenje. Ko neće da čeka ili vraća kredite pravac Nemačka, dok još traže ljude. Sve već izgrađeno i uređeno. Mi ih nikad nećemo stići. Da citiram jednom mog kolegu koji je se otselio u Nemačku: "Nikad mi nećemo stići njih. Pa ne stoje oni (čekaju u mestu) da bi ih mi stigli".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689781#p689781:pd641ikj je napisao(la):
biciklista » Uto Dec 17, 2019 12:48 pm[/url]":pd641ikj] Mi sledece godine moramo da se zaduzimo 6,8-7 milijardi evra da bi vratili glavnice, kamate i jos sto sta. Stanje je sve gore. Samo retki ekonomisti imaju petlju da to javno kazu. Sve je ovo sada lepo ali otreznjenje ce biti bolno. Kada tacno ? Ja to ne znam. Ali ova euforija je sazdana na lazima i ta kula od lazi ce se srusiti jer je to neminovnost.

Molim te da daš izvor za tvrdnju da naredne godine moramo da se zadužumo do 7 mrd EUR da bi vraćali glavnice i kamate.
Gde si to našao?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689832#p689832:30qrcqyk je napisao(la):
ZAK » 17 Dec 2019 01:13 pm[/url]":30qrcqyk]
Mi para nemamo da gradimo sami (možta i imaamo ali se troše neoptimalno).
Ајде да поновим, пошто људи ову чињеницу изгледа нису укачили: Моравски коридор не гради се путем кредита, већ директно новцем из буџета.
Сва је прилика да ће се и наредни велики пројекти реализовати без задуживања.

Е, сад, да вам кажем још нешто: близу сам става да је у време овако ниских камата то - погрешно.
 
izvor je zakon o budžetu, međutim to nije ništa strašno, mi se svake godine toliko zadužujemo i razdužujemo, jer toliko dospeva na naplatu, bitniji je ukupan stok duga i odnos prema onome što proizvedemo tokom godine, odnosno BDP.

dakle: bez panike
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689857#p689857:3l18aco5 je napisao(la):
Пантограф » 17 Dec 2019 01:46 pm[/url]":3l18aco5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689832#p689832:3l18aco5 je napisao(la):
ZAK » 17 Dec 2019 01:13 pm[/url]":3l18aco5]
Mi para nemamo da gradimo sami (možta i imaamo ali se troše neoptimalno).
Ајде да поновим, пошто људи ову чињеницу изгледа нису укачили: Моравски коридор не гради се путем кредита, већ директно новцем из буџета.

gradi se putem kredita najvećim delom, kao i svi drugi infrastrukturni projekti
 
Да, помешао сам, 150 милиона иде из буџета.
Али, то говори да има 150 милиона "вишка".
 
Vrh