Obrenovac - Ljig zaista moze da se razvije velika brzina,mada i uz dobar auto ne treba preterivati. Od Brancica tunela do Preljine je ludilo sve preko 120-130, mozda je to nas osecaj,ali samo pred petlju Preljina moze da se ide brzo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682611#p682611:2izoshj1 je napisao(la):Tintoreto » Sub Nov 23, 2019 7:51 pm[/url]":2izoshj1]Danas prvi put prosao novim delom ap.
Krenuo sam jutros u 9 i 10 sa sajma, stigao u Priboj u 12 i 35.
Bas sam zadovoljan, put je predobar, bezbedan i lako sam i bez ikakvog stresa krstario brzinom od 150-160km/h, definitivno je deo od Ljiga zahtevniji i trazi vise paznje i koncentracije pri vecim brzinama.
Takodje, od Obrenovca do Ljiga, okolina ap i krajolik prelep.
Radujem se svakom novom metru ap.
Neka nam je sa srecom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682664#p682664:35rlc6e0 je napisao(la):Tintoreto » Ned Nov 24, 2019 6:51 am[/url]":35rlc6e0]Stvarno na ovom delu do Ljiga nisam primetio nista zeznuto niti opasno.
Apsolutno je moguce, ne i preporucljivo, voziti brzinama vecim od one sa ogranicenja uz osnovne vestine vozaca i tehnicku ispravnost vozila.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682863#p682863:32t7uy71 je napisao(la):MiraC » Sun Nov 24, 2019 11:43 pm[/url]":32t7uy71].... Ne znam sta je gore - leti kolona ka moru ili zimi kolona ka Zlatiboru? Ne valja kako okrenes,a radovima nikad kraja....
Los je asfalt ramo dosta je neravan potrosen krpljen rupe...vlasta":26z4qdec je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682863#p682863 je napisao(la):MiraC » Sun Nov 24, 2019 11:43 pm[/url]":26z4qdec].... Ne znam sta je gore - leti kolona ka moru ili zimi kolona ka Zlatiboru? Ne valja kako okrenes,a radovima nikad kraja....
Dakle do daljeg važi:
Lajkovac-Valjevo-Debelo brdo-B.Bašta-Kremna-Zlatibor.
@StaraMo, da li možeš da nam kažeš koja su to druga moguća rešenja?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682898#p682898:6myctnbl je napisao(la):StaraMo » Pon Nov 25, 2019 7:39 am[/url]":6myctnbl]U vezi Preljine jedno je sigurno a to je da se odustalo od izgradnje trake oko zgrade,sad se razmatraju neka druga resenja koja bi mogla biti korisnija ali videćemo...