Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Šta će biti sa vulkanizerskom radnjom kod Obrenovačke petlje? Realno, ne da je zašla u pojas auto-puta, nego je potpuno nebezbedno da tu ostane...
 
Uklapanje sa obilaznicom
43bc2d40fb1a7814f8b0fb25c095fb3e.jpg
d7741bfe15c79983be199bc99601008b.jpg


Послато са SM-J510FN помоћу Тапатока
 
Inzenjer, hvala za slike!
Imam pitanje, da li mozda okvirno znas otprilike koliko je deonice zavrseno ( napisane i linije) jer za postavke semafora im ne treba puno vremena. Hvala
 
Juče sam prvi put vozio u pravcu ka Čačku. Od ušća do autoputa mi je trebalo okruglo 50 minuta u 17h , a voznja samim autoputem je trajala nekih 50 minuta. Rampa preljina, nekih 10 auta ispred mene. Primetio sam jedno ulegnuće koje je lepo poskočillno glinenoj deonici, to je verovatno to o čemu je više ljudi ovde pričalo.
Dalje prema Požegi uopšte nije bilo gužve. kao ni prema Užicu pa nisam dalje išao preko Lunovog sela. Kroz Požegu sam išao kroz grad tako da ne znam stanje na obilaznici.
Na Beloj Zemlji sam naišao prvi na semafor pa sam sačekao, takođe nisam išao lokalnim putem da zaobiđem. Prolazno vreme sa pauzom od Ušća do Priboja 4:30 sa jednom puš pauzom i spipanjem goriva, kilometraža 275.

Osim manje kilometraže za nekih 12 km, i dalje ništa ne dobijam vožnjom autoputem, u zavsnosti od gustine saobraćaja na toj relaciji obično idem 4:30 normalne vožnje, bilo da idem Ibarskom ili preko Rudnika pa na Topolu. Povratak je u nedelju i sigurno neću ići autoputem.
 
Dobijaš svakako na sigurnosti i komforu. Na autoputu nemaš izletanja vozila iz suprotnog pravca, opasnih krivina, mogucnosti da se zalepiš za traktor itd. I da je vremenski isto ogromna je dobit voziti se AP umesto opterecenom magistralom.
 
Na nadvoznjaku Boljevci stavljaju se bukobrani,a kod Jakova jedino oni fale..Ostalo gotovo..
Ko zna,mozda i 01.12 otvore..
 
Sto se tice belih linija, to ide brzo.Zavrsni sloj asfalta u Surcinu se privodi kraju. Ostaju krak 5 i 6 da se uklope sa obilaznicom. Gotovo je oko 95% svih radova

Послато са SM-J510FN помоћу Тапатока
 
Hvala Inzenjer ,hvala puno. Super ako i te linije idu brzo, nesto novo da naucim hihihihihi.
Ako cemo realno, bude li suvo nece im ni trebati jos mesec dana da se sve zavrsi verovatno.
Očigledno samo da asfalt zavrse, posle ide posao bez obzira na vreme.

@ Nikola, hvala na objasnjenju. Znas kako, ja i nemam neki uvid koliko najkrace treba vremena za ove zavrsne radove. Pratim ovo oko K11 i sve nekako ili kasni ili jure da stignu, uporedo rade nekoliko poslova( i linije i semafore i table sa oznakama), pa zapravo ne znam kako je kad se rqdi regulatno :lol:

Navijam da se pusti sto ranije da Obrenovcanima svane, i da sa prvim snegom nemaju totalnu blokadu do Bg vec da postoji alternativa preko AP.
 
Ima dosta posla, cini ti se

Послато са SM-J510FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=679958#p679958:26ntn2m1 je napisao(la):
ivchonny » Čet Nov 14, 2019 9:21 am[/url]":26ntn2m1]Šta će biti sa vulkanizerskom radnjom kod Obrenovačke petlje? Realno, ne da je zašla u pojas auto-puta, nego je potpuno nebezbedno da tu ostane...

Vulkanizer je eksproprisan.
 
Veceras vidim nove znakove ka Obrenovcu posle Bariča, na kruznom toku je sada označeno da za Čačak ide desno (?), Obr pravo i Stepojevac (Mislodjin) levo?

Izgleda da će bivsa devijacija privremeno da posluzi i kao rampa ukljucenje na autoput u smeru ka Cacku iz BG?
 
Pozdrav iz Podgorice... Mislim da će stvarno biti gotovo do sv Nikole, ali ovo će nažalost biti jedini projekat koji neće kasniti. Pošto Preljina - Požega kako je krenulo neće biti gotovo ni do 2022... Ali mislim da im nije cilj u narednih 10-15 godina da završe ovaj auto put, već žele da se prije povežu sa BiH.... Krajem decembra ću za Bg, pošto treba i auto da kupim pa da isprobam dionicu Obrenovac - Surčin, pošto ova od Čačka do Obrenovca je prelijepa sem pojedinih djelova... relaksirajuće je voziti auto putem bez straha hoće li neka bu**** preticati preko pune ili uletjeti u krivinu... do tada evo šta mi u CG radimo.. Most Moračica u 360 stepeni evo vam link pa pogledajte https://viewer.hangar.com/360?productId=njkW15oj ... :) kada sam bio gore baš je jak vjetar duvao, i baš mislim da će biti problem sa vožnjom tako da me ne bi čudilo da brzina bude ograničena na 80 km/h. Takođe još mi nije jasno zašto isključenje sa auto puta do Vojvođanske da košta preko 70 miliona eura... Kakva je to krađa....
 
Do Boljara (Pozega-Boljare) moze da se uradi za 4-5 godina od pocetka gradnje, ali pobedio je tzv Moravski koridor koji se abnormalno placa 800 miliona evra, umesto da se islo sa brzom magistralom 2+2 za 3 puta manje para. Pokazalo se da sam bio u pravu pre godinu-dve kada sam tvrdio ovde da nije nikakav nepremostiv problem za gradnju ,cena deonice Pozega-Boljare, kao iz topa se naslo 800 miliona za ovu besmislicu, a Pozega-Boljare je 1,2-1,4 milijarde realno, ali po ovim poslednjim pljackaskim cenama ovi ludaci bi je nabili na 2,5 milijardi. Na gradnji puteva se u poslednjih 4-5 godina krade kao nikada do sada, sve je puta 2-3.
Kad ode ova bag**, bice malog rasciscavanja i mislim da ce se ici na deonicu Pozega-Boljare, mi nemamo aktivno gradiliste auto-puta posle otvaranja Obrenovac-Surcin osim ovih 30km Preljina-Pozega, sto je smesno i porazavajuce.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680323#p680323:6r7ynkck je napisao(la):
gygy11 » 15 Nov 2019 03:35 am[/url]":6r7ynkck] . . mi nemamo aktivno gradiliste auto-puta posle otvaranja
Obrenovac-Surcin osim ovih 30km Preljina-Pozega, . .
Gradi se Obilaznica oko Beograda, a počela je i deonica "Kuzmin - Rača".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680328#p680328:1l6lhnu4 je napisao(la):
dragan » Pet Nov 15, 2019 6:17 am[/url]":1l6lhnu4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680323#p680323:1l6lhnu4 je napisao(la):
gygy11 » 15 Nov 2019 03:35 am[/url]":1l6lhnu4] . . mi nemamo aktivno gradiliste auto-puta posle otvaranja
Obrenovac-Surcin osim ovih 30km Preljina-Pozega, . .
Gradi se Obilaznica oko Beograda, a počela je i deonica "Kuzmin - Rača".
Ne trudi se ne vredi ,ne hrani ga svi znamo kad se on pojavljuje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680314#p680314:vxkmztpa je napisao(la):
nikola92pg » Pet Nov 15, 2019 1:39 am[/url]":vxkmztpa]Pozdrav iz Podgorice... Mislim da će stvarno biti gotovo do sv Nikole, ali ovo će nažalost biti jedini projekat koji neće kasniti. Pošto Preljina - Požega kako je krenulo neće biti gotovo ni do 2022... Ali mislim da im nije cilj u narednih 10-15 godina da završe ovaj auto put, već žele da se prije povežu sa BiH.... Krajem decembra ću za Bg, pošto treba i auto da kupim pa da isprobam dionicu Obrenovac - Surčin, pošto ova od Čačka do Obrenovca je prelijepa sem pojedinih djelova... relaksirajuće je voziti auto putem bez straha hoće li neka bu**** preticati preko pune ili uletjeti u krivinu... do tada evo šta mi u CG radimo.. Most Moračica u 360 stepeni evo vam link pa pogledajte https://viewer.hangar.com/360?productId=njkW15oj ... :) kada sam bio gore baš je jak vjetar duvao, i baš mislim da će biti problem sa vožnjom tako da me ne bi čudilo da brzina bude ograničena na 80 km/h. Takođe još mi nije jasno zašto isključenje sa auto puta do Vojvođanske da košta preko 70 miliona eura... Kakva je to krađa....
file.php

Most je zaista prelep i zastrasujuc u isto vreme. Kad ste vec pomenuli vetar, da li znate hoce li biti nekih vetrobrana na mostu ?

Do skoro nisam uzimao vetar za ozbiljno dok me letos u Makedoniji nije umalo oduvao sa vijadukta u provaliju, Vijadukt, bez vetrobrana, odbojnici i obicna ograda, blago povijen u desno. Vozio sam Renault Senic , 110 na tempomatu u brzoj traci jer je bio neki kamion u voznoj. Tek sto sam pretekao kamion, na sred vijadukta, dunu neki vetar i umalo sam izgubio kontrolu nad vozilom i survao se u provaliju. Premro sam od straha a bogami i ostali u kolima. Od tada na dugackim mostovima obavezno dosta usporim.
 
@Nikola, nije dunuo vetar kada si preticao nego si se našao u senci vetra kamiona kada si preticao isti. Inače opasnost koju dosta vozača podcenjuju kada pretiču kamione (ili kolone kamiona). Uvek treba biti spreman na to da te vetar gurne kada završiš preticanje - slična opasnost vreba i u ravnici npr.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680328#p680328:s4dsyzvm je napisao(la):
dragan » Pet Nov 15, 2019 7:17 am[/url]":s4dsyzvm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680323#p680323:s4dsyzvm je napisao(la):
gygy11 » 15 Nov 2019 03:35 am[/url]":s4dsyzvm] . . mi nemamo aktivno gradiliste auto-puta posle otvaranja
Obrenovac-Surcin osim ovih 30km Preljina-Pozega, . .
Gradi se Obilaznica oko Beograda, a počela je i deonica "Kuzmin - Rača".
Obilaznica oko Subotice (y krak)
Obilaznica oko Batočine (Kragujevac-Batočina)
01.03.2020. počinju sa izgradnjom NBGD-Surčin
I tolom naredne godine očekuje se početak Niš-Kuršumlija (Pločnik) i Pojate-Preljina
 
Sve je to lepo,ali kako sada Moravski koridor sledece godine? Zar se nije ministarka celo leto klela kako krece ove godine,zar nije skoro rekla da sada pocinje? Kako sada sledece godine?
 
Kada nema kritičkog javnog mnjenja, reč je jeftina.

Tako nam je to.

Tendera u pravom smislu nije ni bilo. Videti pod 1) :)
 
Vrh