Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680735#p680735:2lsp3f1v je napisao(la):
msksim1 » Sub Nov 16, 2019 1:31 pm[/url]":2lsp3f1v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680721#p680721:2lsp3f1v je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sub Nov 16, 2019 12:27 pm[/url]":2lsp3f1v]traka za ENP je gotova na naplatnoj rampi Preljina u smeru ka BG-u (asfalt, obeležavanje...)
samo da sklone stubiće i može da se korsiti.

kad smo kod ograda i AP, utisak nedelje mi je ovaj snimak https://www.youtube.com/watch?v=jMiRFSMOLls
neverovatno mi je da je ovakva zaštitna ograda stavljena.


Sta vredi, i ovaj petak vece guzva a zive duse nema u ENP traci. Nego asfaltirali put 37-og reda u mom selu. Bravooo. Cekali smo preko 30 godina. Dogodine su obecali da ce asfaltirati 200 m do moje raskrsnice-put 83-eg reda :D . Jedino je to jos ostalo. Vauu sad ce biti kao u Tirolu! Kao sto je Rekao da je ovo Tirol. Mada bio sam u Tirolu i ne licimo bas nesto:) bravo za asfalt ali za Glas nedovoljno i za Izalzak na Izbore. Asfalt je normalna pojava u 21 veku. Tako da, zalim slucaj, haha
:sesir:
 
i autoput je normalna pojava sredine 20tog veka pa se ljudi kod nas danas dive kad se gradi i izgradi za 10 god.
metro je normalna pojava početka 20tog veka pa se ipak ovde izbori često dobijaju snovima o metro-u.
premošćavanje velikih reka mostovima je pojava 19tog veka i ranije pa se ljudi danas dive izgradnjom mostova preko npr "velike" Save.
vozovi danas idu sporije u Srbiji nego pre 40 god.
rekama su nekad pre 30tak god putnike prevozili hidrogliseri, danas je to za nas naučna fantastika.
lovačka avijacija je nekad imala u Srbiji više stotina aviona, danas se hvalimo ako imamo 10-15...
da ne pričamo dalje o npr izgradnji novog beograda koji je počeo da se gradi pre 70god.
zamislite današnji spektakl kad bi se počelo tako nešto graditi kao da je to nešto nikad viđeno...

što se tiče bankina i šlepera koji se prevrnuo, meni ona prva ograda koja ima trouglasti poprečni presek deluje da pomaže kamionu da se preturi preko.
mislim da bi ravna betonska bankina zadržala ovaj kamion.
svakako na mostovima i delovima AP gde je ispod neka provalija, mora se napraviti zid koji izletanje čini praktično nemogućim.
sigurno neko iz struke može da stručno kaže da li je to ispravno i da li je moguće.
K11 je maltene ceo u metalnim bankinama sa obe strane što je vrlo pohvalno, dok npr k10 je većinski bez desne bankine i ako izletite idete u šanac gde praktično imate udarac u zid i šanse za povoljan ishod su male.
 
Ima li ikakvih desavanja oko deonice Cacak - Pozega? Cini se da nece pre prolace ista krenuti ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680942#p680942:25z0anbb je napisao(la):
Stefan93 » Ned Nov 17, 2019 1:30 pm[/url]":25z0anbb]Je l se meri prosecna brzina na ap?
Ne jos
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680721#p680721:21c3fqr2 je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sub Nov 16, 2019 12:27 pm[/url]":21c3fqr2]traka za ENP je gotova na naplatnoj rampi Preljina u smeru ka BG-u (asfalt, obeležavanje...)
samo da sklone stubiće i može da se korsiti.

kad smo kod ograda i AP, utisak nedelje mi je ovaj snimak

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jMiRFSMOLls[/youtube]

neverovatno mi je da je ovakva zaštitna ograda stavljena.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680738#p680738:21c3fqr2 je napisao(la):
branik » Sub Nov 16, 2019 1:33 pm[/url]":21c3fqr2]A šta bi stavio da može da zadrži 40t pri 60-70km/h? Ovde je samo nesrećan splet okolnosti prebacio kamion preko jer je bočnim klizanjem prikolica pod skoro 90stepeni udarila u ogradu, a onda je visoko težište odradilo svoje i prebacilo.
Ograda nije popustila.

Zaštitna ograda je odradila svoj postao kako ne treba. Dakle niska je i ne pruža adekvatnu zaštitu za kamione.
Ovde je cisterna zbog svoje prirode (visoko težište + nestabilan teret/tečnost) tereta povukla vozilo preko zaštitne ograde, da je ograda višlja za 50-100 cm sigurno bi zadržala cisternu.

Te ograde se ne projektuju za udarac pod pravim uglom već upravo za ovakve stvari , bočni udarci ili udarci pod oštim uglom.
 
Zato kod nas nema dileme sa ogradama ugrađivanim do pre dve tri godine
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mOwGmuUeMo8[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=V7-58rb9qvw[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=680664#p680664:3gjh7lc2 je napisao(la):
ricky011 » Sub Nov 16, 2019 8:23 am[/url]":3gjh7lc2]na ovoj slici je raskrsnica koja je 200 m dalje, ka BG, od ovog mesta gde je slikano!

Privremeno će se preko devijacije ( kuda se išlo za Obrenovac) uključivati na auto-put, zatvara se uključenje sa mislođinskog puta.
 
Jao, evo posle onog id....a i blajhana se oglasila...


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Drobnjak u pravu, Zorana bu****. Policija sad ne zna šta da radi, jer nikad nije kažnjavala ljude za prekoračenje od 1 km/h, a sa svim novim kamerama, moraće. Cirkus u najavi.
 
Pantograf ,mislim da je glupo javno obznaniti " toletisace se do 150". Oni unutar sektora treba da imaju propise i neke dogovore, ni do sad niko nije kaznjavan za 131km. Doduse ,mimo AP se itekako pisu kazne za 1km/h prekoracenja, radar snimi i stigne " čestitka " na kucnu adresu.

Ali ovo je moje misljenje,pa ne zameri. Za AP je dovoljno i 130 sta i treba brze. Nakon Ibarske je i 90km/h ekstra.
 
A što da ti zamerim?
Pa, poenta je da ne stižu 'čestitke' za 1 km/h prekoračenja, dok 'stručna' ministarka kaže da baš to treba. A po svetu svi znaju koliko smeju da prekorače i to jedino tako i može da funkcioniše.
 
Slazem se, ali najvise se parica " napase" tako u lokalu npr 60 ogranicenje 60, vozis 63 - plati. Treba to da reše, ali ne javno i to do 150 na AP mnogo je to,jos i kazes javno i- recep za haos.
A slazem se, u lokalu je to stvarno haos i niko ne priznaje nego " eto niska je kazna,plati za 8 dana i bice 50 % niza"...to je harač.

I sto @Niko ima " citat" - stvarno bre masa ljudi uopste ne upozorava na radare i patrole. Nema solidarnosti ni malo. I to imas radar i tako to,a nemas patrolu koja ce da isključi one koje usporavaju saobracaj pa da se brze prolazi ,to ne moze. Tako je bilo na Ibarskoj, sad je od Obrenovca, od Cacka na dalje.... samo uzmes radar i to je najbitnije.
 
Mislim da su snimci ipak od 13.
Idi na effects -> show acquisition dates.
 
MiraC":2ce3b913 je napisao(la):
Pantograf ,mislim da je glupo javno obznaniti " toletisace se do 150". Oni unutar sektora treba da imaju propise i neke dogovore, ni do sad niko nije kaznjavan za 131km. Doduse ,mimo AP se itekako pisu kazne za 1km/h prekoracenja, radar snimi i stigne " čestitka " na kucnu adresu.

Ali ovo je moje misljenje,pa ne zameri. Za AP je dovoljno i 130 sta i treba brze. Nakon Ibarske je i 90km/h ekstra.
Kažnjavaju i za 131 kmh, i na autoputu. Bio sam putnik u kolima pre oko mesec dana, gde je slina od pandura naplatila vozaču kaznu upravo za ovo prekoračenje.

Razne su situacije kada može biti potrebno da se ubrza malo više od tih famoznih 130kmh. Recimo, radi preticanja, izbegavanja raznih potencijalno opasnih situacija (na primer nabijanja u branik) i slično.

Sasvim je razumno da postoji nekakva tolerancija (koja ne mora biti 150kmh). Međutim po komentarima rekao bih da dosta ljudi koristi AP par puta godišnje (recimo na more i u povratku) pa ne uzima u obzir sve okolnosti koje mogu da se dese (i dešavaju se).

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
MiraC":ql1cg5rq je napisao(la):
Slazem se, ali najvise se parica " napase" tako u lokalu npr 60 ogranicenje 60, vozis 63 - plati. Treba to da reše, ali ne javno i to do 150 na AP mnogo je to,jos i kazes javno i- recep za haos.
A slazem se, u lokalu je to stvarno haos i niko ne priznaje nego " eto niska je kazna,plati za 8 dana i bice 50 % niza"...to je harač.

I sto @Niko ima " citat" - stvarno bre masa ljudi uopste ne upozorava na radare i patrole. Nema solidarnosti ni malo. I to imas radar i tako to,a nemas patrolu koja ce da isključi one koje usporavaju saobracaj pa da se brze prolazi ,to ne moze. Tako je bilo na Ibarskoj, sad je od Obrenovca, od Cacka na dalje.... samo uzmes radar i to je najbitnije.
Apropo solidarnosti vozača. Probaj navigaciju po imenu Waze. Dostupna za android i iphone.
Postoji opcija upozoravanja vozača na razne opasnosti na putu u realnom vremenu, ukljucujuci i policijske patrole.
Naravno potrebna je konstantna veza sa internetom.
Zbog relativno malog broja korisnika kod nas naravno uvek postoji mogućnost da prvi naiđeš na radar...
Aplikacija je sjajna i jednostavna za korišćenje.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Apropo solidarnosti vozača. Probaj navigaciju po imenu Waze. Dostupna za android i iphone.
Postoji opcija upozoravanja vozača na razne opasnosti na putu u realnom vremenu, ukljucujuci i policijske patrole.
Naravno potrebna je konstantna veza sa internetom.
Zbog relativno malog broja korisnika kod nas naravno uvek postoji mogućnost da prvi naiđeš na radar...
Aplikacija je sjajna i jednostavna za korišćenje.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Pozdrav brate wazeru :) Bez šale, odlična navigacija sa odličnim infomracijama, počev od gužve, policije, pa svih drugih opasnosti. Što nas više bude koristilo, vremenom će biti korisnija. A besplatna je.
 
Koristio sam je u vreme dok Google nije delio podatke o saobraćaju. Onda je počela da zahteva Facebook nalog i ekspresno je odletela sa mog telefona, daleko joj lepa kuća.
Mene su Google mape upozoravale na patrole sa radarima u Mađarskoj. Kod nas upozorava samo na neke stacionarne kamere.
Što se ograničenja tiče, ima i kod nas delova gde bi moglo brže od 130, ali kod nas nije iznenađenje da naletiš na nekoga ko vozi ispod 80 pa jednostavno nije bezbedno da neko vozi duplo brže.
 
Hvala za savete, pominjali su tu app da mnogo brze ucrta nove puteve i saobracaj od google maps. Bas cu da pogledam.

@ kolombaja , to mi je zaista novo cuti,da je neko kaznjen za 131. Svasta, zaista je glupo. I sa tim se slažem. Po meni treba da postoji toleranicja ali ne da za to svi znaju ,nego bas kao.sto rece forumas( od uslova na putu,saobracaja). Negde je potrebno za preticanje i veca brzina , sve treba uzeti u obzir.

Ne pise mimo teme vise. :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681316#p681316:1esea2yp je napisao(la):
kolombaja » Pon Nov 18, 2019 11:01 pm[/url]":1esea2yp]
MiraC":1esea2yp je napisao(la):
Pantograf ,mislim da je glupo javno obznaniti " toletisace se do 150". Oni unutar sektora treba da imaju propise i neke dogovore, ni do sad niko nije kaznjavan za 131km. Doduse ,mimo AP se itekako pisu kazne za 1km/h prekoracenja, radar snimi i stigne " čestitka " na kucnu adresu.

Ali ovo je moje misljenje,pa ne zameri. Za AP je dovoljno i 130 sta i treba brze. Nakon Ibarske je i 90km/h ekstra.
Kažnjavaju i za 131 kmh, i na autoputu. Bio sam putnik u kolima pre oko mesec dana, gde je slina od pandura naplatila vozaču kaznu upravo za ovo prekoračenje.

Razne su situacije kada može biti potrebno da se ubrza malo više od tih famoznih 130kmh. Recimo, radi preticanja, izbegavanja raznih potencijalno opasnih situacija (na primer nabijanja u branik) i slično.

Sasvim je razumno da postoji nekakva tolerancija (koja ne mora biti 150kmh). Međutim po komentarima rekao bih da dosta ljudi koristi AP par puta godišnje (recimo na more i u povratku) pa ne uzima u obzir sve okolnosti koje mogu da se dese (i dešavaju se).

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk


Da ne gresimo dusu, nema sanse da ti cajger u kolima pokaze identicno kao navigacija i radar sem ako nemas veliki tocak i siroku gumu koja nije fabricka za tvoj auto, tj kad je bazdareno u fabrici. To su i testiralu i SAT-u. Meni laze 5 kmh u moju korist. Nadam se da bi radar i navigacija trebalo isto da pokazu? Takodje, jel ova kazna od 131kmh presretac, stacionarni radar ili prosecna? Tih 131 je verovatno 134 po tvom cajgeru, a to je kazna realno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681365#p681365:20iaxerx je napisao(la):
klisko » Uto Nov 19, 2019 7:48 am[/url]":20iaxerx]Koristio sam je u vreme dok Google nije delio podatke o saobraćaju. Onda je počela da zahteva Facebook nalog i ekspresno je odletela sa mog telefona, daleko joj lepa kuća.
Ne moras da imas FB da bi koristio Google maps, dovoljno je da otvoris neki Google nalog, pa makar i lazni, to je nebitno za rad aplikacije. Deljenje informacija poboljsava informacije koje ces i sam dobiti. Standardni GPS uredjaji imaju jednosmernu komunikaciju, odnosno oni uzimaju od satelita svoju poziciju, dok Google maps i vecina slicnih imaju dvosmernu komunikaciju, odnosno uzimaju svoju poziciju, ali je i preko interneta dele. To deljenje ne funkcionise tako sto neko sedi i gleda gde ces ti da ides, vec su to neke ogromne kolicine podataka koje se beleze o kretanju svih koji koriste aplikaciju. Za tu aplikaciju si ti jedna tackica koja se krece odredjenim koordinatama odredjenom brzinom, a ne Klisko koji je svaki dan u isto vreme krenuo na odredjeno mesto. Kada vidite narandzast ili crven put koji oznacavaju zastoj, to nije neko iz Google-a seo u auto i otisao da vidi kolika je guzva, pa je javio kolegi da zacrveni, nego su to informacije od svih kojima je ukljucena aplikacija. Sto vise informacija, to je i preciznost veca. Npr. ako ukucas neku rutu i polazak u 9h i dan sreda, petak i nedelja, dobices razlicite informacije koliko ce ti trebati da stignes. Nisu vidoviti, nego uzimaju prosek svih koji su u to vreme prosli tim putem sa ukljucenom aplikacijom poslednjih par stotina petaka ili nedelja. Zbog toga je vazno deliti informacije, jer da bismo ih dobili, moramo i da ih damo. Na aplikacijama na kojima se ne zahteva nalog, ako danas koristis jedan telefon, a sutra drugi, to ce za aplikaciju biti informacija da su 2 osobe tuda vozile. A sa druge strane, tamo gde treba nalog, niko nece doci kod tebe da proveri da li si stvarno Pera Peric. Ukoliko bi pocinio neko krivicno delo, opet te ne bi pratili preko Google maps-a nego preko mreze operatera, a i da iskljucis telefon, kamere su ti snimile tablice.
Slobodno koristite aplikacije koje prikupljaju informacije, tako cemo te aplikacije unaprediti!
 
Vrh