dobri_samaricanin
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 02.12.2015.
- Poruke
- 347
- Pohvaljen
- 621
slabo Srbi koriste moderne tehnologije.
TAG 30% a sve ispod 70% je slabo i nema objašnjenje.
a google mape da konsultuju pre i za vreme puta još manji procenat.
šta je teško konsultovati google maps kad se približavaš takovu kuda je bolje ići, na takovo ili nastaviti AP.
petkom oko 20h je uvek bolje ići na takovo. kao što je i nedeljom uveče bolje ići preko od ljiga za BG ibarskom ili ići preko topole.
par puta godišnje su gužve ogromne i to ne može da se reši perfektno (sretenje, uskrs, prvi maj, nova godina...).
na strani vozača kupovina taga i konsultovanje mapa da se vidi koji od 3 puta ka čačku je u tom trenutku najbrži.
a na strani države će biti proširena naplatna rampa ali treba dodati i isključenje u trbušanima i sa ta 3 isključenja sa po 4 rampe imali bismo trajno rešenje problema.
elektronskom naplatom svakih 5 sekundi može jedno vozilo da prođe tj 20 u min i 1200 po satu.
to je na dnevnom nivou 36.000 vozila što pitanje da li se ikada u godini desi.
tako da ta traka i u najvećim gužvama je sad neiskorišćena.
dakle fali da se pojača traka za ručnu naplatu kad su već vozači lenji da kupe tag.
TAG 30% a sve ispod 70% je slabo i nema objašnjenje.
a google mape da konsultuju pre i za vreme puta još manji procenat.
šta je teško konsultovati google maps kad se približavaš takovu kuda je bolje ići, na takovo ili nastaviti AP.
petkom oko 20h je uvek bolje ići na takovo. kao što je i nedeljom uveče bolje ići preko od ljiga za BG ibarskom ili ići preko topole.
par puta godišnje su gužve ogromne i to ne može da se reši perfektno (sretenje, uskrs, prvi maj, nova godina...).
na strani vozača kupovina taga i konsultovanje mapa da se vidi koji od 3 puta ka čačku je u tom trenutku najbrži.
a na strani države će biti proširena naplatna rampa ali treba dodati i isključenje u trbušanima i sa ta 3 isključenja sa po 4 rampe imali bismo trajno rešenje problema.
elektronskom naplatom svakih 5 sekundi može jedno vozilo da prođe tj 20 u min i 1200 po satu.
to je na dnevnom nivou 36.000 vozila što pitanje da li se ikada u godini desi.
tako da ta traka i u najvećim gužvama je sad neiskorišćena.
dakle fali da se pojača traka za ručnu naplatu kad su već vozači lenji da kupe tag.