Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

U ponedeljak ću skoknuti do Krstaca da vidim ima li Kineza kao mrava pa, ću slikati trenutno stanje.. Kad krenu u Prilipcu i kod mene u Gorobilju svakodnevno ću biti u toku zbivanja. Ali definitivno već kasni deonica i po meni nema šanse da bude u roku znači da pre kraja 2022 teško...
 
>>>to: blagic » Thu Oct 31, 2019 10:59 pm
>>>
>>>Pokusavam da shvatim gde je poslo po zlu na glinenoj....


Neznam da li si pratio forum pre datuma registracije ?

Dakle ponovo - jedno, razumno, objašnjenje, za glinenu je višegodišnje NEodržavanje iste.
Začepljena kanalizacije za odvod vode pa je ta deonica plivala u vodi i shodno tome voda neumitno odrađivala svoj posao.
 
To je ono kad se insistiralo da se završi potpuno iako je bilo jasno da se godinama ne može koristiti.
Nestručna politika se uplela u struku. To ni komunisti nisu radili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675724#p675724:372ep1lc je napisao(la):
мајстор » Čet Okt 31, 2019 8:54 pm[/url]":372ep1lc]Земљани шта мислиш да ли нас је председник чуо и решио да среди клизиште и прошири пут од Обреновца до Остружнице?

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... vropi.html

Sent from my Armor_3 using Tapatalk


Vala ne mogu. Jednistavno ne mogu da se suzdrzim na ovo! Pa da Mu ljubim stope jer imam 50 000 umesto 30 000 jel? Sto je dao taksistima ucesce za nova kola a mladi parovi koji zele vise dece ce da dobiju sipak ucesce za kola sa 7 sedista jel? Kad procitah ceo ovaj tekst ceo zeludac mi se izvrnuo! Oni koji trose 10 000 evra min na bahati zivot mesecno ce da nam pricaju koliko je nama dosta! Samo nek mi neko kaze kako da kupim nova kola i stan ako ja i moja zena imamo 3 dece i zaradjujemo po 500 evra mesecno. Kako?! Sta deca da jedu, vazduh? Od cega da platim kiriju i da skupljam ucesce za stan? Jel mi mozda ne treba troje dece? Treba li da setam kera i macku ili svinju umesto deteta po ulici?! Strasno
 
Jesam cika Vlasto. Cemu onda nadimak glinena? Nikada se konkretno nije objasnilo sta je uzrok. Sve i da se redovno odrzavalo ako je los materijal ugradjen pre ili kasnije bi propalo.
 
Navodno je u trup puta ugrađivan glineni materijal.

Do daljeg ostaje misterija kako su uzorkovali tu deonicu i pronašli samo na tim mestima taj materijal.

Jeste Krkan naveo da će tu još da se radi po tom pitanju ali ni on nije dao odgovor na to pitanje.

U svakom slučaju naša stara boljka - napravi se i zaboravi, tj. neodržava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675764#p675764:3lgursqz je napisao(la):
msksim1 » Thu Oct 31, 2019 11:42 pm[/url]":3lgursqz]

Samo nek mi neko kaze kako da kupim nova kola i stan ako ja i moja zena imamo 3 dece i zaradjujemo po 500 evra mesecno. Kako?! Sta deca da jedu, vazduh? Od cega da platim kiriju i da skupljam ucesce za stan? Jel mi mozda ne treba troje dece?

Prijatelju ti si za mene, bez uvrede, sa tih 2 x 500 jedan Rokefeler :(
 
Imam utisak da ljudi iz Srbije, generalno, imaju daleko veća primanja nego što pričaju.
Pa ko se to vozi drumovima ako su porodična primanja listom ispod 1000 €? Ko to onda ide na koncerte, utakmice, ljetovanja...?
---
Uzgred, radi li se šta na proširenju rampe u Preljini?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675799#p675799:31dl6ogy je napisao(la):
DukaPG » Pet Nov 01, 2019 12:43 am[/url]":31dl6ogy]Imam utisak da ljudi iz Srbije, generalno, imaju daleko veća primanja nego što pričaju.
Pa ko se to vozi drumovima ako su porodična primanja listom ispod 1000 €? Ko to onda ide na koncerte, utakmice, ljetovanja...?
---
Uzgred, radi li se šta na proširenju rampe u Preljini?

Ja ne idem sugurno. Mozda si video Direktora, Gazdu, Privatnika ili Politicara. Ili si video nekoga ko posteno zaradjuje veliki novac, npr narko diler, prostitutka, pevaljka i sl. Od ovih gore navedenih ti zivot zavisi i moras sa njiima u kostac da se vatas a ovi iz druge grupe bas posteno zaradjuju jer te niko ne tera na njihove usluge-sam biras dal ces da im punis dzepove. Na letovanja ne znam ko ide, ja ne idem. Na koncerte idu oni sto sebi ne mogu da priuste letovanja, na utakmice posebno fudbalske nece otici otac sa decom sigurno da mu neka neizivljena bu**** ne skine glavu a ovo na ulicama sto vidis "les 132 000 km staro 15 godina", ne bih komentarisao.:) radi se na prosirenju rampe... 8 poslova sam promenio za 12 godina staza da bi dobio gore pomenutu platu. Ali ne mogu opisati zadovoljstvo pri napustanju firme i obracunu sa Direktorom i Gazdom. Ravno je orgazmu :lool:
 
Vezano za ex glinenu, na slici koju sam na prosloj strani stavio, vidi se da voda utice na nabijanje/kompakciju onih materijala koji se zovu glina (zrna velicine do 0,002mm) I nanos, mulj (zrna 0,002-0,06mm). Za vece granulacije (pesak, sljunak...), voda ne utice u vecoj meri na sabijenost, I zato se verovatno I stavljaju razne frakcije od 2-64 mm jer sto su vece, voda manje utice na pomeranje. Manje frakcije su potrebne da popune praznine na vrhu izmedju vecih, kako bi se dobila sto ravnija povrsina ispod asfalta, ali taj pocetak od 2mm mi upravo I deluje da bi se izbegla ta manja zrna na koja bi u slucaju dodira sa vodom promenila sabijenost I onda time deformisala I asfalt iznad.
Naravno, bitna je vrsta kamena (tvrdji ali skuplji zbog tezeg drobljenja eruptivac vs meksi ali jeftiniji krecnjak) jer od toga zavisi kako trpi pritisak tezine saobracaja, I odabir drobilica kako bi se dobila zrna potrebnog oblika (kompaktnog, a ne izduzenog oblika koji se lako lomi) I naravno zeljeni % svake od frakcija jer kamenolomi zive od prodaje kamena raznih velicina, pa zele da im drobilicno postrojenje sto vise da % one frakcije koja im treba za prodaju.
 
Juče sam prvi put koristio novu deonicu autoputa od Obrenovca do Lajkovca, pa prilažem dve loše fotografije gradilišta gde će se isključivati sa puta Beograd-Obrenovac na obrenovačku petlju:

Pogledajte prilog 1
Ujedno dajem i neka zapažanja:
- Na gužvu na putu do Obrenovca sam se pripremio i vožnja je trajala 45 minuta od Ade do autoputa. Ali nikako nisam mogao da se pripremim na bahatost vozača - Na širokoj deonici kod Ostružnice kilometarska kolona koja stoji, obilazi se masovno sa leve strane (preko duple pune linije), ali i sa DESNE strane (uz zaštitnu ogradu), i to u PUNOJ BRZINI.To još nikad nisam doživeo.
- I pored ogromne gužve na tom putu, autoput je bio sablasno prazan, a većina vozila koja su bila ispred mene su otišla ka Obrenovcu. U povratku sam koristio ibarsku, i na njoj je bila daleko veća frekvencija saobraćaja (mada ipak manja 10-20% nego pre otvaranja autoputa).
- Sam put sam već znao iz reportaža cenjenih kolega forumaša - deluje kvalitetno.
- Izuzetnu pažnju sam obratio na glinenu deonicu (smer ka Lajkovcu), i nisam nigde primetio bilo kakvu naznaku problema na starim deonicama, što ne znači da je ispod asfalta sve kako treba. Jedino su primetni krpeži na mestima gde se vršilo uzorkovanje.
- Petlja Lajkovac je stvarno zapetljana, jer nedostaje obilaznica oko Lajkovca - stvarno se nadam da će to doći na red što pre.
 
@GOJE: Put je iz nekog razloga lošiji u smeru ka Obrenovcu ali mi i dalje nije jasno kako nisi primetio da je OB-LA jednostavno neravan na nekim delovima (plus ima osetan skok na jednoj dilataciji). Prosto nije pista kao što je recimo Ljig-Preljina
 
Pa napisao sam samo "deluje kvalitetno", jer nisam bio impresioniran. Dakle, dobar je - čak vrlo dobar, ali nije odličan. Problem je što sam u toku te deonice imao jedan važan i neprijatan telefonski razgovor (preko za to predviđenog sistema u automobilu, da me ne prozivate za kršenje zakona), tako da nisam baš bio fokusiran na detalje, ali sam negde u dubini malog mozga pribeležio da ima manjih nepravilnosti.
 
Sto se tice prometa, sem uskih grla na ulazu I izlazu koji uslovljavaju protocnost, autoput je lose povezan sa gradom, I bice I posle pustanja Obrenovac-Surcin. Za istih 45 minuta od Ade mozes stici ibarskom maltene do Stepojevca, pa se tu izgubi korist grada od autoputa. Dakle, prava stvar ce biti tek kad se autoput od Obrenovca poveze sa gradom krakom, ili desnom obalom Save, ili negde dublje ka Orlovači ili sl blize. Ali dobro, to je manji problem samo treba odluciti da se izgradi tih ne previse dugackih 10-20km. Tek sa tim, I sa delom 9km od Surcina do NBga, autoput ce biti u kompletnoj funkciji za grad I najveci deo njegovog prometa.
 
Potpuno se slažem.
Za korisnike ap koji ga doživljavaju kao veza sa Beogradom, sremska deonica je besmislena, jer onda sledi probijanje kroz ceo NBg. Smisla ima samo neko brzo uvezivanje sa Ibarskom i Orlovačom, kao i sređivanje ulice od Kružnog puta do Jablaničke.
Sremska deonica vredi kao obilaznica i veza sa tranzitnim pravcima ka Cro i H, kao i našim područjima koja su uz njih. A to je, mislim, trebalo da dođe na kraju, kada se uspostavi funkcionalna veza ovog ap i obilaznice oko Bg.
 
Ocito su Obrenovcani kolateralna šteta ovako pozicioniranom ap.
Apropo vožnje tim putem od nadvoznjaka kod Ostruznice do Umke. Pošto je u pitanju hajde da kažem prostrana saobracajnica, gde stoji skoro celim putem puna linija i ograničenje 60km/h. Postoji neko nepisano pravili da ako vozis sporije ideš što više uz desnu ivicu puta kako bi te obišla brža vozila bez da pređu preko pune linije. Pošto očito mnogi imaju problem sa tim, koliko vidim iz gore napisanog posta, voze namerno uz srednju belu liniju, oni ostavljaju prostor drugim još manje normalnim koji koriste desni deo trake za obilaženje.
Ne odobravam prosto objašnjavam.
Dobar deo vozača kod nas nema taj filing za vožnju i hajde da kažem ne ometanje drugih u vožnji.
Primera radi, idem planinskim krivudavim putem Rogacica Debelo Brdo. Jako malo mesta za preticanje ili ga uopšte nema. Ako me sustigne neko vozilo naravno neću se ponašati da me se to ne tiče jer tako mozemo voziti i narednih pola sata. Pa šta uradim, ? Usporim, pomerim se do krajnje desne ivice puta i na pogodnom mestu dam vozaču do znanja da me pretekne iako je puna linija.
To rade mnogi i to je neka kolegijalnost na putu. No mnogi ostali to ne rade pa se često može videti baš na tom putu koji je prazan poduža kolona od desetak vozila kako prate sporo vozilo ali ne mogu da ga preteknu.
I naravno stvara se time nervoza i nebezbedna situacija.
Ovakvih stvari nema u zakonu ali ima u vozačkom iskustvu.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ma nikako da se prevazidje misljenje da se autoput ne gradi samo za Beograd.
Normalno da treba resit vezu Obrenovca sa Beogradom bez obzira na autoput i daj boze da nesto tu urade iako ne verujem .
I nije mi jasno zasto se Novi Bg. Zemun, Batajnica , Borca zanemaruju u komentarima kad se govori o povezivanju Bg. sa autoputem kao da to nije Beograd i da ovaj pravac koji rade kao da izbija u nedodjiju .A svi znamo da se Beograd moze sirit samo na ovu stranu.Nek neko pogleda samo cenu stanova ( novogradja) po N.Bg.i Zemunu.
 
Ma zato što je nekako prirodna veza, najkraća veza preko ibarske, pa petlja Lajkovac i dalje autoputem. Veliki broj stanovnika upravo gravitira ibarskom za koju nemaju nameru da reše. Petlja Orlovača ima oko 26000 vozila dnevno, malo li je ?
 
Ljupko1972":34xnrwbk je napisao(la):
U ponedeljak ću skoknuti do Krstaca da vidim ima li Kineza kao mrava pa, ću slikati trenutno stanje.. Kad krenu u Prilipcu i kod mene u Gorobilju svakodnevno ću biti u toku zbivanja. Ali definitivno već kasni deonica i po meni nema šanse da bude u roku znači da pre kraja 2022 teško...
Mislim da kamp nije zavrsen 100% ali da su ostale jos samo neke sitnice tako da je ponedeljak za pristizanje kineza i realno (mozda koji dan kasnije). Ljupko sta se tacno krece u Prilipcu, probijanje tunela ? A sta kod tebe u Goroblju ? Moze li malo detaljnije o tome


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675941#p675941:3pujkbp5 je napisao(la):
Žika » Pet Nov 01, 2019 1:06 pm[/url]":3pujkbp5]Ma zato što je nekako prirodna veza, najkraća veza preko ibarske, pa petlja Lajkovac i dalje autoputem. Veliki broj stanovnika upravo gravitira ibarskom za koju nemaju nameru da reše. Petlja Orlovača ima oko 26000 vozila dnevno, malo li je ?
Ma slazem se da je nekako normalnije zato sto smo navikli ali mi nije u redu komentar" treba proci celi NBg da dodjes do ukljucenja"kao da je samo Beograd desna obala ..
Ma da je petlja Orlovaca i u Jakovu imala bi 26000 vozila kad je jedini izlaz prema Čacku.
Ali bice ovo dobro kad urade vezu sa Jurija G. bez nje je stvarno svima daleko ..
 
Drvopro, za problem zbunjujuce situacije gde imamo siroku traku od Ostruznice do Umke, a u kojoj je ta traka toliko siroka da se dva vozila mogu maltene zaobilaziti bez prelaza u suprotni smer, mislim da ne treba kriviti vozace koji se ne pomeraju udesno da ih drugi zaobilaze, vec vlast koja je napravila takvu situaciju pa se sad ljudi medjusobno svadjaju zbog tudje greske i nejasnoce. I to mislim na sve saobracajne vlasti od perioda kad je taj put napravljen. Zapravo prvo je pitanje koja im je bila ideja da grade tako siroku traku? Ta sirina trake deluje kao da su napravili jedan smer autoputa koji bi se kasnije, izgradnjom drugog smera, podelio u tri trake (slicno kao sto smo imali na Bg obilaznici u sremskom delu pre zavrsetka drugog smera obilaznice, gde su bile neke cudne dve trake za voznju i po jedna uska sa strane nedefinisana, nit za saobracaj nit kao zaustavna). Ali ako su gradili jedan smer autoputa, sta su se posle zbunili i nisu napravili drugi smer? Znaci i u tom slucaju njihova greska. Nego su se odlucili za autoput levom obalom Save ka Srucinu. Znaci ako je saobracajna vlast decenijama zbunjena sta je tim sirokim putem zelela i ako je to ostalo nedefinisano, zasto tek onda kriviti obicne vozace koji su zbunjeni kako tom, sirokom trakom da voze. Ako se dobro secam iz pravila saobracaja, samo bicikli su duzni da voze uz putem uz ivicu, ne secam se da se ista govorilo za pomenuti slucaj da su sporija vozila (u ovom slucaju koja idu cak recimo i 60) duzna da se pomere u stranu, te da im nije dozvoljeno kretanje sredinom jedne trake, sto je zapravo normalno kretanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675921#p675921:9n134gpv je napisao(la):
branik » 01 Nov 2019 11:58 am[/url]":9n134gpv]Potpuno se slažem.
Za korisnike ap koji ga doživljavaju kao veza sa Beogradom, sremska deonica je besmislena, jer onda sledi probijanje kroz ceo NBg. Smisla ima samo neko brzo uvezivanje sa Ibarskom i Orlovačom, kao i sređivanje ulice od Kružnog puta do Jablaničke.
Sremska deonica vredi kao obilaznica i veza sa tranzitnim pravcima ka Cro i H, kao i našim područjima koja su uz njih. A to je, mislim, trebalo da dođe na kraju, kada se uspostavi funkcionalna veza ovog ap i obilaznice oko Bg.
O ovome pričam odavno. Ali šta to vredi kada je za PRAVE BEOGRAĐANe moja Rakovica deo Beograda koliko i Babušnica.
 
Gugulica pozdrav,koliko ja imam informacije u Prilipcu ce se graditi veliki vijadukt koji ce ici maltene od tunela pa sve do blizu Moravice reke,moguce da ce i sve na stubovima biti i kroz Gorobilje kod mene.Prema nekim mapama puta za Kotroman put ce od Prilipca preci reku i ici desno ka Pozegi i negde na mozda pola km ili 1 km ce biti ta petlja za Pozegu...Najgore od svega sto jos uvek ovde nema bas nikoga na vidiku od radnika da bih saznao nesto vise..
 
Definitivno je off ali opet, gradjevinski je forum. Nadam se da Igor i ostali forumasi nece zameriti. Dok se mi borimo sa Grdelicama, Sicevackim itd. u Monte Karlu se sire na racun mora.
https://www.google.com/amp/s/www.cnn.co ... index.html

Pozdrav svima iz kisnog Monte Karla.
47a9199d6288778a6217cdba886509bb.jpg
0790d3669815db1e2c4f5dc5e6997eeb.jpg
e1c94f0a32b8852488eb1c8e50c20fb1.jpg
 
Vrh