Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Jos nisu nasuli rampe za nadvoznjak petlje Obrenovac, taj deo bas ide sporo. Ali drugi nadvoznjak je izgleda sada akcenat, napreduje, asfaltiranje, stavljanje ograde...
 
Haha Cucko o radovima : "kada gledas kako malo dete raste I postaje covek..." :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668703#p668703:mtm8kizi je napisao(la):
cemix » Čet Okt 10, 2019 7:10 pm[/url]":mtm8kizi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668557#p668557:mtm8kizi je napisao(la):
louderick » Čet Okt 10, 2019 11:23 am[/url]":mtm8kizi]vracali se nocu iz pravca visegrada.... bili nam malo slabiji farovi i prokomentarisao bih da bi kod svake krivine na autoputu trebalo biti bar par stubova rasvete. jer ide se brzo, i, ako nikog nema iz suprotnog smera, trebaju se paliti duga svetla....

Po ovoj logici onda bi trebali imati rasvetu na svakom putu u krivini.

Katadiopteri su najbolje rešenje, jeftino, a veoma efikasno, ne samo za autoput, nego i za sve ostale puteve.

Englezi su to odlično rešili i osećaj kada voziš po takvom putu je odličan. Tačno vidiš kako krivina ide i sa lakoćom je savladavaš.

Naši putevi vape za ovakvim rešenjima.

Zamislite samo koliko bi se povećala bezbednost.

rr-graphics-road.jpg
Као и шахтови то је виша математика! :)
 
Katadiopteri su najbolje rešenje, jeftino, a veoma efikasno, ne samo za autoput, nego i za sve ostale puteve.

Englezi su to odlično rešili i osećaj kada voziš po takvom putu je odličan. Tačno vidiš kako krivina ide i sa lakoćom je savladavaš.

Naši putevi vape za ovakvim rešenjima.

Zamislite samo koliko bi se povećala bezbednost.

rr-graphics-road.jpg

[/quote]
Као и шахтови то је виша математика! :)
[/quote]

Па они метални катадиоптери код нас нису испали баш дуговечни. Падне снег, грт'лица почупа, па ето белаја. Није ми јасно како свуда катадиоптери и стубићи опстају, само код нас трају до првог снега или до првог кошења траве. Наши путари имају неке мађионичарске вештине.
 
Bilo bi zanimljivo naći neke cene, izračunati koliko bi koštali katadiopteri po 1km magistralnog puta (npr. Na svakih 5-10m), odnosno autoputa (na svakih 30-40m, dve trake).

Ne verujem da previše utiče na cenu izgradnje ili rekonstrukcije puta, a vrlo je značajno za bezbednost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668703#p668703:2one4bwf je napisao(la):
cemix » 10 Oct 2019 06:10 pm[/url]":2one4bwf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668557#p668557:2one4bwf je napisao(la):
louderick » Čet Okt 10, 2019 11:23 am[/url]":2one4bwf]vracali se nocu iz pravca visegrada.... bili nam malo slabiji farovi i prokomentarisao bih da bi kod svake krivine na autoputu trebalo biti bar par stubova rasvete. jer ide se brzo, i, ako nikog nema iz suprotnog smera, trebaju se paliti duga svetla....

Po ovoj logici onda bi trebali imati rasvetu na svakom putu u krivini.
pominjem samo autoput, gde su brzine velike...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668784#p668784:worgl788 je napisao(la):
louderick » Čet Okt 10, 2019 11:05 pm[/url]":worgl788]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668703#p668703:worgl788 je napisao(la):
cemix » 10 Oct 2019 06:10 pm[/url]":worgl788]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668557#p668557:worgl788 je napisao(la):
louderick » Čet Okt 10, 2019 11:23 am[/url]":worgl788]vracali se nocu iz pravca visegrada.... bili nam malo slabiji farovi i prokomentarisao bih da bi kod svake krivine na autoputu trebalo biti bar par stubova rasvete. jer ide se brzo, i, ako nikog nema iz suprotnog smera, trebaju se paliti duga svetla....

Po ovoj logici onda bi trebali imati rasvetu na svakom putu u krivini.
pominjem samo autoput, gde su brzine velike...

A da ispoliraš farove? Očigledno je problem u autu ne u putu :D :D :D




A akoo će katadioptere obračunavati ka oi sve ostalo, moguće je da će koštati kao još jedan sloj asfalta :D Kako se katdiopteri ponašaju recimo kada se čisti sneg, pošto naše službe grtalicom skidaju sve na šta nalete? Recimo u Priboju su postavili katadioptere na mostove u gradu, kačili ih na ivičnjake sa bočne strane, super je stvar ali posle prve zime pola je odvaljeno.
 
Katadiopteri jedino da su u nivou sa asfaltom (ako je moguće), u protivnom većina katadioptera traje do prvog snega tj. do prve grtalice.
 
Cisto sumnjam da bi kod nas ti katadiopteri opstali neko vreme.
Ljudi, kod nas se krade sve i svasta, pocev od zastitne ograde na autoputevima preko saobracajnih znakova, kablova, svega...
 
Stubici ne mogu opstati jer se kod nas ne postuju osnovna pravila. Svugde kombajni kad idu u njivu skinu heder i vuku na prikolici a kod nas bajo samo rokaj sta stignes. Na ApP nisam primetio da su nesto jako osteceni
 
Današnji Sentinel za Surčin - Obrenovac.

Konačno je počelo da se crni i ispod Boljevaca:

Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1

.
Na obrenovačkoj strani krenuo je asfalt i na levoj strani savskog mosta.
Asfaltiran je i nadvožnjak preko koga će biti permanentno preusmeren put do Obrenovca.



:sesir:
 
Како иде 7-10 јако лепих дана, верујем да ће преостале земљане и радове са фракцијама завршити. После ће много лакше бити!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669311#p669311:3eoy1m6p je napisao(la):
vlasta » Sub Okt 12, 2019 10:54 pm[/url]":3eoy1m6p]Današnji Sentinel za Surčin - Obrenovac.

Ima li negde brzo uputstvo kako pristupati ovim snimcima sa Sentinela?

Ovako sveži i rel. jasni snimci su UPRAVO ono šta nam treba za linijski enduro, po stazama i bogazama (i bez staza i bogaza :) ). Znam da je off al' apelujem na humanost admina, jer će generacije enduraša biti zahvalne kada prensete to znanje ;)

ps. može i na PP, vratiću se temi na dalje, časna pionirska reč...
 
Pozdrav svim forumašima već duže pratim ovaj forum ali nisam se registrovao niti postovao.
Prošao sam skoro autoputem u oba smjera i izuzetno mi se dopalo kako je ispalo na kraju, međutim moram proznati da mi kola na dionici ub lajkovac imaju neki čudan osjećaj pod točkovima, kao da klizaju u odnosu na kineske djelove autoputa i kao da je slabiji kvalitet.
Elem konačno sam prošao pored čuvenog jezera Paljuvi, koje smo toliko pominjali, sve sam dionice napamet naučio orateći radove sa vama. :)
Imam jedno pitanje, pošto nisam baš vičan vožnji po okolini Beograda: kada se završi ova dionica obrenovac surčin, da li ja mogu da idem kolima kao i dosad ka obrenovcu, s tim da prije umke i bariča skrenem desno preko onog mosta na savi i uključim se od surčina pa se tako nastavim autoputem do preljine? Cilj bi mi bio da izbjegnem gužvu kroz lokalna naselja. Da li je taj put iole manje rasterećen i da li bi bilo benefita raditi tako nešto i da li uopšte će postojati takva mogućnost na petlji surčin?
Hvala unaprijed svima na odgovorima i nadam se da će ovo biti početak finog druženja na forumu :)
 
Malo si kontradiktoran u pitanjima,ako ides pored Ade pa kroz Umku i Barič moći ćeš da se uključiš na autoput ka Preljini ili da se vratiš ka Surčinu tako što ćeš pre sadašnjeg kružnog toka i nadvožnjaka u Bariču da skrenes desno na novu petlju Obrenovac(koja se ipak nalazi bliže Bariču pa bi se mogla zvati Barička petlja)

Izmedju Obilaznice tj nove Surčinske petlje i te Obrenovačko Baričke petlje sa sada neće biti iskključenja a kasnije će se napraviti u Jakovu...
 
Mislim da je ideja da ide od Cukarice prema Obrenovcu, ali da ode desno preko Save kod Ostruznice, pa da se na E-763 :) ukljuci na novoj petlji kod Surčina, kako bi izbegao Umku i Baric...
 
Usput, slučajno smo otkrili još jednu prečicu... kada se ide ibarskom ka Cacku, ako se skrene desno ka Velikoj Mostanici, posle nekih 1-2 km ima tabla “Autoput E-763” koje usmerava na ulicu levo...

Vodi na potpuno nov put, vijugav i na trenutke toliko uzan i strm da je skoro nemoguće da se dva vozila mimoiđu, i izbija u Mali mostanicu odakle se brzo stigne do Barica, i zaobidju oba problematična semafora...

Nije neka alternativa, ali za prvu pomoć...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669495#p669495:1qzl3ghc je napisao(la):
RHCP » Ned Okt 13, 2019 4:50 pm[/url]":1qzl3ghc]
Imam jedno pitanje, pošto nisam baš vičan vožnji po okolini Beograda: kada se završi ova dionica obrenovac surčin, da li ja mogu da idem kolima kao i dosad ka obrenovcu, s tim da prije umke i bariča skrenem desno preko onog mosta na savi i uključim se od surčina pa se tako nastavim autoputem do preljine? Cilj bi mi bio da izbjegnem gužvu kroz lokalna naselja. Da li je taj put iole manje rasterećen i da li bi bilo benefita raditi tako nešto i da li uopšte će postojati takva mogućnost na petlji surčin?
Ne samo da mozes, nego je to najoptimalniji nacin da se ukljucis na novi auto put.
 
Problem krivina se rešava kvalitetnim linijama koje imaju dobru refleksiju i makar približnim poštovanjem ograničenja. (ako se tamo gde je projektovana brzina u krivini 80-100 vozi 140 ili više, naravno da će put iznenađivati vozača). A definitivno je problem dugih svetala na ap. Nema rastinja između, a kratka su prekratka za brzinu od 80—100+.
 
Sinoć oko 18 i 30 h ,putovao sam od Beograda do Lazarevca. Od Žarkova pa sve skoro do Šiljakovca bila je nepregledna kolona vozila u smeru ka Beogradu . Na određenim delovima puta kolona je bukvalno i stajala. Mene uzasno zanima odakle svi ti ljudi se vracaju u Beograd ( Skoro sve tablice koje sam pogledao su bile BG ) i zasto ne idu auto-putem vec svi idu Ibarskom magistralom . Ako ikoga od vas sa foruma poznaje nekog " vikendaša " , neka mi objasni tu misteriju.... :bash:
 
Vrh