Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

U planovima Republike Srpske brzi put i ide na Čajnice i Foču .A auto put ne ide na Gorazde vec pored teritorijom Republike Srpske . A oni posebno rade prikljucak na ovaj autoput i poceli su vec tunel prema Sarajevu .
Jedino se moze nesto ocekivati od ovog dela do Kotromana a ostalo ce bojim se ostati samo planovi i masta .
 
Postod Nikola '93 » Pon Okt 07, 2019 6:57 am

Ovih dana ce se preko mosta kod Ostruznice na obilazjici ici naizmenicno, semafor....Zurka u najavi...

Због чега се преко моста иде наизменично. Да ли је то због подизања делова конструкције моста или су неки други радови у питању ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=667799#p667799:6kzijv3x je napisao(la):
Darko78 » Uto Okt 08, 2019 11:07 am[/url]":6kzijv3x]U planovima Republike Srpske brzi put i ide na Čajnice i Foču .A auto put ne ide na Gorazde vec pored teritorijom Republike Srpske . A oni posebno rade prikljucak na ovaj autoput i poceli su vec tunel prema Sarajevu .
Jedino se moze nesto ocekivati od ovog dela do Kotromana a ostalo ce bojim se ostati samo planovi i masta .
Надам се да ће бити тако, јер ово што ја чујем од људи из Реублике Србске је другачије. Овим издајницима ништа не верујем, своју мајку би продали, па ћемо видети!
 
Молим вас, немојте да пишете овде мимо теме(А2). Теме везане за инфраструктуру у РС или путеве из Србије за РС су отворене и има их неколико.
Овде има скоро 650 страница порука, било би сувишно затрпавати корисне информације са оним које су невезане директно за тему.
 
Bravo Pančevac,hvala za slike ti si nam jedina uzdanica,ali kad vidim Unipromet znam da je kraj tu negde.
 
Jutros u 7:15 nadvoznjak kod obrenovačke petlje. Izgleda da je krenulo asfaltiranje jedne strane nadvožnjaka.
ce449c12a10be99181481115084af6b5.jpg
ce449c12a10be99181481115084af6b5.jpg

91e9b569b6e15880aaf647e382106dc7.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da, ovo izmedju bas dobro napreduje, neki delovi zavrseni, asfalt i pred petljom Obrenovac. Ajde nek iskoriste sto vise sad lepo vreme. Ako su krenuli asfaltiraju nadvoznjak kod petlje Obrenovac, pretpostavljam da im treba oko 10tak dana od tad da ga puste, znaci da bi ostalo jos 2 meseca da se autoput ispod nadvoznjaka spoji, ako se sve kockice uklope nije nemoguce. E sad ulaz/izlas na petlju Obrenovac jos nije krenulo asfaltiranje, i ne znam kakvo li je stanje na petlji Surcin.
 
Ма, завршиће, једноставно морају!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Meni se čini da Kinezi ovde rade konstantno, ne da su sad ubrzali po direktivi ili nečemu... Jer ne sećam se ni jednog perioda od početka ove deonice da je bilo nekih zastoja u radu, izgleda kao da sve vreme ide konstantnim tempom. Što je dobro, i što bi svuda tako trebalo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668237#p668237:3iiupoce je napisao(la):
Earthmoving » Sre Okt 09, 2019 2:01 pm[/url]":3iiupoce]Meni se čini da Kinezi ovde rade konstantno, ne da su sad ubrzali po direktivi ili nečemu... Jer ne sećam se ni jednog perioda od početka ove deonice da je bilo nekih zastoja u radu, izgleda kao da sve vreme ide konstantnim tempom. Što je dobro, i što bi svuda tako trebalo.

Često sam u tim poljima (trening), nije mi uvek delovalo da je tempo konstantan. Ipak, više verujem tvojoj oceni, nego mom utisku :)
 
vracali se nocu iz pravca visegrada.... bili nam malo slabiji farovi i prokomentarisao bih da bi kod svake krivine na autoputu trebalo biti bar par stubova rasvete. jer ide se brzo, i, ako nikog nema iz suprotnog smera, trebaju se paliti duga svetla....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668557#p668557:2koqr3nf je napisao(la):
louderick » Čet Okt 10, 2019 11:23 am[/url]":2koqr3nf]vracali se nocu iz pravca visegrada.... bili nam malo slabiji farovi i prokomentarisao bih da bi kod svake krivine na autoputu trebalo biti bar par stubova rasvete. jer ide se brzo, i, ako nikog nema iz suprotnog smera, trebaju se paliti duga svetla....
E samo nam jos to treba...rasveta na svakom koraku(neekološka, kod nas naravno se podrazumeva). Naročito na tom prelepom putu kroz divne krajolike Šumadije. . Prodjoh skoro celu Madjarsku ,Austriju, pa i Nemačku nigde na autoputevima rasvete pa nikakvih problema nema. U Madjarskoj samo na jedenom malom deliću obilaznice oko Budimpešte i to je to. Treba nam više obazrivosti tj pažnje vozača,poštovanja ograničenja a ne trošenja sredstava na rasvetu(čisto bacanje para)
Nista lično protiv tebe...
 
Imati rasvetu duz celog autoputa je jako pozeljno iz bezbedonosnih razloga. Mnogo je lakse voziti nocu kad ceo put sija. Ne znam kako je sa ekoloske tacke gledista i svetlosnog zagadjenja ali sa vozaceve tacke gledista je odlicno. Da, Nemacka nema rasvetu na autoputu ali zato Belgija sija kao Las Vegas. Kad se predje iz Beligije u Nemacku i upadnes u mrak (neosvetljen autoput) imas osecaj kao da ulazis u neku zemlju treceg sveta. Belgija je nakon izgradnje nuklearnih elktrana dosla do jeftine energije i tad su rekli da ce da osvetle sve autoputeve. Tad im je standard to dozvoljavao. Dal je bacanje para ili nije, oni su smatrali da nije.
 
Sev, mislio sam generalno na celu deonicu da je isla uglavnom konstantno, izvodjaci imaju neku svoju dinamiku kad gde i sta rade, ali da, sigurno da su neki delovi nekada stajali, nije sve uvek islo istom brzinom, i to sto kazes nema sumnje da si u pravu. Evo i sad ima nekih zaostalih delova koji jos nisu poceli se asfaltiraju, ali sveukupno gledano napreduje.
Dobro, za sad jos uvek nema neprijatnih iznenadjenja. Mislim da deo preko puta za Boljevac nece biti problem, bitno da je nadvoznjak izliven. Sledi stavljanje drugog slaoja sfalta na nekim delovima koji se crne, i valjda skoro asfaltiranje petlji. Sem toga, ceka se zavrsetak nadvoznjaka kod Obrenovca da se prebaci saobracaj, pa da krenu da spoje autoput sa starim autoputem. I to je uglavnom to, za sada ide, nema nekih iznenadjenja, sto vise zavrsavaju, ostaje im vise masina po umanjenoj preostaloj povrsini, pa je i to ok. Ako bi sve bilo pripremljeno yza asfaltiranje, deluje da bi im dva finisera bila dovoljna da asfaltiraju sve slojeve na vreme u sledecih mesec-dva, jedan sa ove strane Save, jedan sa one. Taman da zavrsi drugi sloj asfalta sa leve obale Save, pa da nastavi ka asfaltiranju Surcinske petlje.
 
Sad sam htela da napisem, pa se nadovezujem na tvoj post Earth pitanjem - " koplja se lome" na ovom spajanju novog i starog AP? Tu ako stignu brzo da naspu i ostalo ce biti u roku?
Ne mogu da se setim ,kada su nabavili materijal na glinenoj koliko im je trebalo vremena za nasipanje? Cini se brzo ,ali ima tu posla
 
Pre mesec dana sam prošao prvi put putem A2. Sve je već rečeno, pa ću izneti moja dva zapažanja. Budući da idem iz N.Sada, na isključio sam se kod Surčina i nastavio putem preko Jakova i Boljevaca. Nakon Boljevaca prema mostu ka TENT-u sam sa nekih 60-70km/h naleteo na široku i duboku rupu na putu. Epilog je bačena guma i felna kojoj je pomeren cenar (srce). Tako da sam povratak u NS obvio trasom preko Kosjerića, Valjeva i Šapca, i tim putem ću i ići dok se ne spoji Obrenovac na autoput.

Sa gubljenjem vremena u Obrenovcu i okolini i Preljini, put do Užica mi se vremensk inije isplatio u odnosu na M21 putni pravac.

Primedba koji bih imao je to da bi bile poželjne neke žbunaste biljke (ili efikasniji vid zaštite) između kolovoza. Najviše na krivinama mi je smetao snop svetala iz suprotnog pravca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668575#p668575:1z1yc6p3 je napisao(la):
Nikola.Djurdjevic » Čet Okt 10, 2019 12:52 pm[/url]":1z1yc6p3]Imati rasvetu duz celog autoputa je jako pozeljno iz bezbedonosnih razloga. Mnogo je lakse voziti nocu kad ceo put sija. Ne znam kako je sa ekoloske tacke gledista i svetlosnog zagadjenja ali sa vozaceve tacke gledista je odlicno. Da, Nemacka nema rasvetu na autoputu ali zato Belgija sija kao Las Vegas. Kad se predje iz Beligije u Nemacku i upadnes u mrak (neosvetljen autoput) imas osecaj kao da ulazis u neku zemlju treceg sveta. Belgija je nakon izgradnje nuklearnih elktrana dosla do jeftine energije i tad su rekli da ce da osvetle sve autoputeve. Tad im je standard to dozvoljavao. Dal je bacanje para ili nije, oni su smatrali da nije.
meni je prijatnije da vozim noću bez klasične rasvete na AP.
svetla kod ukrštanja praktično blicaju kroz šoferku kako prelazite "sa jedne sijalice tj stuba rasvete na drugi"
mogli bi ko ameri duž linija sa spoljne strane staviti katadioptere ili solarne led lampice u asfalt i problem rešen što se tiče nadolazećih krivina jer praktično imate osvetljen sam put.
što se tiče našeg problema, životinja na putu, ili rupa na putu, kratka svetla su tu loše rešenje.
staviti svuda između traka one plastike kao svetlosne barijere i voziti dugim svetlima.
nisam baš pratio ali nekad je bilo na nekim automobilima automatska regulacija kratkih i dugih svetala u zavisnosti od svetla iz drugog smera.
to je polurešenje jer na K11 noću nema i neće biti velikog prometa
 
Sticajem poslovnih okolnosti, puno vremena u poslednjih par godina sam proveo u Africi. Izuzimajući Južnu Afriku (koja je par svetlosnih godina ispred Balkana po pitanju infrastrukture), ne mogu da se otmem utisku kako često uzimamo zdravo za gotovo ono što imamo, takvi kakvi smo. Ja tamo kada pričam da 400km između dve balkanske države (glavnih gradova) sa granicom rutinski prelazim za 3.5h, da završim posao i isto veče stignem kući... mislim, veruju mi oni... iz poštovanja. Al' intimno ne misle da je to u ovom svemiru moguće :D

Što bi rekao jedan moj prijatelj SLovenac, zamišljeno i sam od sebe prilikom pauze na jednom od "onih" naših srpskih lokalnih puteva: ponekad nisi svestan šta imaš, dok ne vidiš šta postoji :D
 
Evo snimka iz drona sa obrenovačke petlje.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tepqRtzYhKA[/youtube]

Mučne su mi njihove izjave za rokove, sada pominju kraj oktobra za puštanje nadvožnjaka, a pre mesec dana su pričali kraj septembra.
Mada sada deluje da može brzo da se završi pogotovo što ide lepo vreme narednih 7 dana...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668557#p668557:3ur3z3dl je napisao(la):
louderick » Čet Okt 10, 2019 11:23 am[/url]":3ur3z3dl]vracali se nocu iz pravca visegrada.... bili nam malo slabiji farovi i prokomentarisao bih da bi kod svake krivine na autoputu trebalo biti bar par stubova rasvete. jer ide se brzo, i, ako nikog nema iz suprotnog smera, trebaju se paliti duga svetla....

Po ovoj logici onda bi trebali imati rasvetu na svakom putu u krivini.

Katadiopteri su najbolje rešenje, jeftino, a veoma efikasno, ne samo za autoput, nego i za sve ostale puteve.

Englezi su to odlično rešili i osećaj kada voziš po takvom putu je odličan. Tačno vidiš kako krivina ide i sa lakoćom je savladavaš.

Naši putevi vape za ovakvim rešenjima.

Zamislite samo koliko bi se povećala bezbednost.

rr-graphics-road.jpg
 
Vrh