Sev, mislio sam generalno na celu deonicu da je isla uglavnom konstantno, izvodjaci imaju neku svoju dinamiku kad gde i sta rade, ali da, sigurno da su neki delovi nekada stajali, nije sve uvek islo istom brzinom, i to sto kazes nema sumnje da si u pravu. Evo i sad ima nekih zaostalih delova koji jos nisu poceli se asfaltiraju, ali sveukupno gledano napreduje.
Dobro, za sad jos uvek nema neprijatnih iznenadjenja. Mislim da deo preko puta za Boljevac nece biti problem, bitno da je nadvoznjak izliven. Sledi stavljanje drugog slaoja sfalta na nekim delovima koji se crne, i valjda skoro asfaltiranje petlji. Sem toga, ceka se zavrsetak nadvoznjaka kod Obrenovca da se prebaci saobracaj, pa da krenu da spoje autoput sa starim autoputem. I to je uglavnom to, za sada ide, nema nekih iznenadjenja, sto vise zavrsavaju, ostaje im vise masina po umanjenoj preostaloj povrsini, pa je i to ok. Ako bi sve bilo pripremljeno yza asfaltiranje, deluje da bi im dva finisera bila dovoljna da asfaltiraju sve slojeve na vreme u sledecih mesec-dva, jedan sa ove strane Save, jedan sa one. Taman da zavrsi drugi sloj asfalta sa leve obale Save, pa da nastavi ka asfaltiranju Surcinske petlje.