Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

U subotu sam bio sa prijateljima koji na rade na carini u Pozezi i rascarinjene su dve krtice koje ce da kopaju tunele, ali ostalo je jos mnogo masina da se dovuce i rascarini. Kao sto sam i rekao pre nesto vise od mesec dana radovi ozbiljniji bar nece pre proleca definitivno. Jedino ce da pocni da rade oko dva tunela koja su i u planu prvo da se rade.Mada je i to mozda. Kako sam saznao najveci problemi su bili oko papirologije trase. Sve novosti sto saznam javljam.
 
Ne znam kako stoje sa eksproprijacijom i planovima za deo od Preljine do Pakovrace (obilazi se Cacak ovim delom buduceg auto-puta). Ako oni koji se nesto pitaju, citaju ovaj forum, to je najbitniji deo i prvo na listi prioriteta. Sadasnja obilaznica oko Cacka je odavno jedna duga zagusena ulica i mucenje za prolaz.
 
Prva deonica koja je radjena ( kad su je vec odabrali sa sredine)je morala da ide petlja Ljig- petlja Pakovrace.
Hvala za slike .
Obrenovacki nadvoznjak po slikama nece ni za 20-tak dana i to ako budu radili .
 
Ljudi,hvala za sve slike i informacije!
@ MIKI bilo bi cudno da je sve po planu. Jedino sto se nadam da ce Kinezi kad pocnu, raditi ozbiljno. Naravno, neke delove rade i nase firme pa cemo videti ko ce ispoštovati dinamiku. I ja sam cula da je ono brdo izmedju Lu i Pz sa dosta izvora vode,pa sigurno se mogu javiti problemi.

@Darko, da li to znaci i neko kasnjenje u najavi?
 
Na rts komentarisu da prodje od Preljine do Obrenovca
8000 vozila dnevno
12000 vikendom
 
Prodje sigurno. Ja sam u petak pre podne isao prvi put A2 od Obrenovca i mogu reci da sam bas prijatno iznenadjen kolicinom saobracaja na AP. U povratku sam isao ibarskom od Celija do BG i mogu reci da nije u dovoljnoj meri saobracaj presao na AP. Ibarska je i dalje prilicno opterecena. Veliki deo je saobracaj do Lazarevca i ka Lajkovcu i Valjevu, ali ipak. Takodje sam primetio da su mestani u Lipovici okrenuli znakove koji su postavljeni da usmere vozace ka Obrenovcu i auto putu sto je skandalozno.Namesteni su tako da ih vozaci ne vide kako bi im manji bio saobracaj kroz njihova sela...
 
ja sam neprijatno iznenađen čekanjem u petak popodne 27.9. u Preljini od 28 minuta. Džaba mi tag džaba autoput. Brže dolazim preko Valjeva i Kosjerića za Užice
 
Свакако, недостаје крак на запад, бар до Паковрћа, али подједнако недостаје и онај на исток ка Краљеву...
 
А није да готово сви нисмо причали да у Прељини може доћи до хаоса кад отворе деоницу до Обреновца (и касније Сурчина). Сви смо знали да ће проток значајно да се повећа што ће довести наплатну рампу у Прељини у тешку позицији јер је очигледно да њени капацитети нису пројектовани да привремено ради као чеона рампа, већ само као искључење. Плашим се да ћемо морати да чекамо завршетек деонице до Пожеге да се ово среди, и сходно томе избегавати петак и друге критичне датуме.
 
Na Google earth snimku od 22.08.2019 vidi se da je krenula izgradnja severnog portala tunela - pretpostavljam da je tunel Laz.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665434#p665434:1su4ohlw je napisao(la):
paradox polje » Uto Okt 01, 2019 12:14 pm[/url]":1su4ohlw]А није да готово сви нисмо причали да у Прељини може доћи до хаоса кад отворе деоницу до Обреновца (и касније Сурчина). Сви смо знали да ће проток значајно да се повећа што ће довести наплатну рампу у Прељини у тешку позицији јер је очигледно да њени капацитети нису пројектовани да привремено ради као чеона рампа, већ само као искључење. Плашим се да ћемо морати да чекамо завршетек деонице до Пожеге да се ово среди, и сходно томе избегавати петак и друге критичне датуме.
@ Stara Mo je pisao da ce se naplatni pravac proširiti za jednu ENP traku iza kućice njihove a ,ako sam dobro razumela bice 3 za novac umesto sadasnje 2. Malo ce biti bolje,ali opet ce biti guzva u špicevima. Nema mnogo mesta za prosirenje jer se sve ono ruši/ izmesta kad budu radili za Moravski koridor.
Zbog svega ovoga ,mi planiramo da uzmemo TAG. Iako nemq svoju traku do pred samu naplatnu stanicu u Preljini,ipak je lakse proci kada jednom dodjes do iskljucenja za ENP traku,a ko placa novcem nastavlja da ceka jos. I na ulaznom delu je mnogo lakse proci kroz ENP. Nedaju nam se pare,ali izgleda da ce se gubiti sve vise i vise vremena na tom delu i ko ulazi na AP u Preljini,a pogotovo ko tu silazi sa AP
 
Znajuci da je ovo privremena naplatna( a svi su znali) nikako se nije smelo stati u Preljini nego se trebalo radit odmah do petlje Pakovrace.
Ali posto se kod nas struka veoma slabo pita za misljenje dobro je ovo sve ispalo kako je moglo.
Isto kao sad u Obrenovcu privremano ukljucenje se koristi a samo 50 metara dalje se pravi stalna petlja.
Uopste mi nije jasan odabir pocetnih i krajnjih tacaka deonice koju rade.
 
Igore izvini za off ali glavni adut protiv taga je njegova cena i maltretiranja oko dopune i praćenja kredita.

Napokon tu se stvari menjaju na bolje pojavom prvog operatera koji je ponudio postpejd tag za gradjane,manje više cena jeste ista za kupovinu uredjaja ali tu vam se završava sva problematika.Vaše je samo da ga zalepite na staklo i prolazite kroz Preljinu bez zaustavljanja.Racun pratite preko aplikacije i novac vam se automatski skida sa racuna.
Nadam se da će i Putevi uskoro početi sa takvom praksom i da je to definitivno jedan od načina da se ubrza saobraćaj što je uostalom i smisao autoputa.
 
Produženje do Pakovraća će tek dati smisao ap. I iskreno, za područje od Užica, Čačak je sada usko grlo. Bočna naplatna rampa umesto čeone je velika greška, i uz Kružni put, odnosi sav benefit ap.
Ovako, preko Divčibara, sa izlaskom kod Bogovađe na Ibarsku, do Sajma se stiže od Užica za približno 2,5 sata.
U Preljini nema mnogo koristi ni od taga, jer gužva bude na svim kanalima.
 
branik":2yo9fqeo je napisao(la):
Produženje do Pakovraća će tek dati smisao ap. I iskreno, za područje od Užica, Čačak je sada usko grlo. Bočna naplatna rampa umesto čeone je velika greška, i uz Kružni put, odnosi sav benefit ap.
Ovako, preko Divčibara, sa izlaskom kod Bogovađe na Ibarsku, do Sajma se stiže od Užica za približno 2,5 sata.
U Preljini nema mnogo koristi ni od taga, jer gužva bude na svim kanalima.
Kuda ideš, preko Požege, Kosjerica?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
alternativa za gužvu u Preljini je izaći u Takovu pa ibarskom do preljine.
nema mnogo smisla ali petkom se više isplati...
iz požege ako se ide preko valjeva i uključenja kod nepričave na AP je 12km kraće i 15tak min u ovom trenutku sporije u odnosu na AP.
kad je gužva u čačku i na naplatnoj u preljini taj pravac može biti i brži.
 
Hvala Pančevac, hidroizolacija pri kraju radi se asfalt,odlicno.

@dobrisamaricanin Prodjoh u nedelju popodne od Takova do Preljine,mislim da je bilo 27km i vrlo slab saobracaj od GM do ČA
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665476#p665476:zrgid77e je napisao(la):
StaraMo » Уто Окт 01, 2019 3:10 pm[/url]":zrgid77e]Igore izvini za off ali glavni adut protiv taga je njegova cena i maltretiranja oko dopune i praćenja kredita.

Napokon tu se stvari menjaju na bolje pojavom prvog operatera koji je ponudio postpejd tag za gradjane,manje više cena jeste ista za kupovinu uredjaja ali tu vam se završava sva problematika.Vaše je samo da ga zalepite na staklo i prolazite kroz Preljinu bez zaustavljanja.Racun pratite preko aplikacije i novac vam se automatski skida sa racuna.
Nadam se da će i Putevi uskoro početi sa takvom praksom i da je to definitivno jedan od načina da se ubrza saobraćaj što je uostalom i smisao autoputa.

Jel možeš da pojasniš, ko nudi postpejd tag??

Tag je fenomenalan uređaj, samo me kredit izluđuje. Kao nekad telefoni pa gledaš da li ima kredita ili ne. Prosto nije to ništa preterano inteligentno. Potpišeš ugovor sa Putevima i stiže ti račun kući.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665648#p665648:1c21eu9z je napisao(la):
Jakovljevic » Sre Okt 02, 2019 1:17 am[/url]":1c21eu9z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665476#p665476:1c21eu9z je napisao(la):
StaraMo » Уто Окт 01, 2019 3:10 pm[/url]":1c21eu9z]Igore izvini za off ali glavni adut protiv taga je njegova cena i maltretiranja oko dopune i praćenja kredita.

Napokon tu se stvari menjaju na bolje pojavom prvog operatera koji je ponudio postpejd tag za gradjane,manje više cena jeste ista za kupovinu uredjaja ali tu vam se završava sva problematika.Vaše je samo da ga zalepite na staklo i prolazite kroz Preljinu bez zaustavljanja.Racun pratite preko aplikacije i novac vam se automatski skida sa racuna.
Nadam se da će i Putevi uskoro početi sa takvom praksom i da je to definitivno jedan od načina da se ubrza saobraćaj što je uostalom i smisao autoputa.

Jel možeš da pojasniš, ko nudi postpejd tag??

Tag je fenomenalan uređaj, samo me kredit izluđuje. Kao nekad telefoni pa gledaš da li ima kredita ili ne. Prosto nije to ništa preterano inteligentno. Potpišeš ugovor sa Putevima i stiže ti račun kući.
Za više info Pogledaj temu "naplata putarine" u ovom podforumu. Ili izguglaj ENPay aplikaciju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665648#p665648:14xw6ejx je napisao(la):
Jakovljevic » Sre Okt 02, 2019 1:17 am[/url]":14xw6ejx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665476#p665476:14xw6ejx je napisao(la):
StaraMo » Уто Окт 01, 2019 3:10 pm[/url]":14xw6ejx]Igore izvini za off ali glavni adut protiv taga je njegova cena i maltretiranja oko dopune i praćenja kredita.

Napokon tu se stvari menjaju na bolje pojavom prvog operatera koji je ponudio postpejd tag za gradjane,manje više cena jeste ista za kupovinu uredjaja ali tu vam se završava sva problematika.Vaše je samo da ga zalepite na staklo i prolazite kroz Preljinu bez zaustavljanja.Racun pratite preko aplikacije i novac vam se automatski skida sa racuna.
Nadam se da će i Putevi uskoro početi sa takvom praksom i da je to definitivno jedan od načina da se ubrza saobraćaj što je uostalom i smisao autoputa.

Jel možeš da pojasniš, ko nudi postpejd tag??

Tag je fenomenalan uređaj, samo me kredit izluđuje. Kao nekad telefoni pa gledaš da li ima kredita ili ne. Prosto nije to ništa preterano inteligentno. Potpišeš ugovor sa Putevima i stiže ti račun kući.

Postpejt mogu da uzmu firme, koliko sam ja razumeo moras da imas depozit u vrednosti koliko ces trositi, na primer ako trosis 2000din mesecno, 2000din depozita moras da ima das, svakog meseca ti stize racun i valjda ne mozes da potrosis vise od 2000din. Ovo je od skoro uvedeno, ispravite me ako gresim.

EDIT:
Ovde imas sve detalje http://www.putevi-srbije.rs/index.php/е ... stpaid-cir
 
Kinezi koji će raditi na izgradnji deonice auto-puta od Preljine do Požege za mesec dana useljavaju se u kamp, a završni radovi su u toku.

Uskoro se očekuje dolazak prvih radnika, oko 600 njih koji će prvobitno raditi na probijanju tunela Laz – Munjino brdo, što je jedna od najzahtevnijih tačaka na ovoj deonici, a početak radova planiran je pre početka prvih snežnih padavina.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1598701
 
Sad sam i ja procitao zvanicnu vest koju su mi pre par dana preneli na carini i koju sam podelio na forumu. Stigle su na carinu jos neke masine i ako uspem ovih dana da ih sikam i postavim pa ko se razume videce o cemu se radi. Po infu koji imam ostalo je jos oko 40-50 % da se racarini, ali ce dobar dao tek krajem zime da stigne tako da definitivno pre proleca nazalost nema ozbiljnijih radova. Plan im je da pre zime montiraju i postave masine za kopanje tunela i naravno prilaze da naprave,a i to je veliki posao za njih, pa ako stignu da krenu sa kopanjem. Nadam se da cu za mesec imati neke lepse i korisnije informacije pa javljam.
http://www.glaszapadnesrbije.rs/277823/ ... lu-krstac/
 
Vrh