Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Земљани, реци ти мени када се возамо до Пожеге? :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664312#p664312:1b0r8ovc je napisao(la):
JoeBG » Pet Sep 27, 2019 7:31 am[/url]":1b0r8ovc]Ne znam sto ti je ovo neverovatno?
Vozio u četvrtak uveče, što znači da nema gužve.
Beograd - Baric 30min; Autoput 50min; Preljina - Ivanjica (60km) može da se pređe za 60min. Ukupno: 2 sata i 20 min.
Ovo poslednje mi nije verovatno od Cacka do Ivanjice po ovoj tvojoj racunici treba samo sat otprilike za 60km. Po google treba sat i 20min. A nama do Preljine za 40km treba 50min. Zato mi i jeste neverovatno. Mi imamo predjemo 20km manje za duze vreme. Ok ,razumem mi idemo preko Ovcar Banje, krivine itd,ali je neverovatno.
E sad, ako je put iz Ivanjice takav i u trenutku bez guzve ,pa moze da se vozi prosek 60km na sat ok.

@ Earth, jedina prednost bice u tome ( ako bude) sto znas ako ti trrba do petlje 30min brze ce se guzva rascistiti,a sad do Obrenovca stojiš u koloni u nedogled. Ali videcemo kako ce biti kad puste.
Velika ušteda u vremenu je bila Preljina- Ljig duplo brze se stizalo. Pa sad je usteda jer * nema 10min voznje do Ljiga ,nema semafora,nema policije,.... naravno i do Obrenovca je ekstra, nesporno se ustedi.
Ali sto kazes, u globalu nece vreme biti puno krace kada ovo odrade,samo cemo izvesnije znati prolazno vreme. Kao sto sam napisala@ Joe , ovamo imamo 102km i predjemo za 45-50min, a do Preljine 40km i treba 50min. Dok nije bio uopste AP trebalo je 40ak min ,a sad konstantno se vreme produžava jer je pritisqk vozila na Cacak
 
Ne znam Majsotre, bio sam pre par meseci u kontaktu sa Kinezima iz CCCC-a, ali od tad ih nisam čuo, a vidim po slikama da još nisu dovukli opremu, pa bi se iznenadio da radovi krenu skoro. Doduše, kad sam ih video, pred tzv "otvaranje" početka radova, jedan od njih mi je i rekao da je taj datum i događaj "samo predstava za vaše ljude", što se evo, skoro pola godine kasnije, pokazalo kao tačno. Bliži se zima, sad bi najveću šansu dao radovima da krenu na proleće. Mada sam skeptičan dok ne krenu jer ovaj deo Čačak-Požega po meni kasnimo sa početkom gradnje bar 5 godina (ne računajući onu Veljinu koncesiju Beograd-Požega do 2017-e). Iako sam protiv zaduživanja kod stranaca (ranijom izmenom zakona o NBS i ukidanjem člana 18 je ZABRANJENO direktno kreditiranje Srbije od strane njene Narodne Banke, što je ključni dokaz okupacije ove zemlje), što se tiče radova, ohrabruje da su tu Kinezi uključeni pa verujem da će oni to gurati. Naravno ne ohrabruje ni cena izgradnje te deonice kojom vlast pljačka i osiromašuje narod.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664306#p664306:22fak1wa je napisao(la):
MiraC » Pet Sep 27, 2019 7:54 am[/url]":22fak1wa]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664277#p664277:22fak1wa je napisao(la):
boocky » Čet Sep 26, 2019 11:15 pm[/url]":22fak1wa]Večeras prošao autoputem od Obrenovca do Preljine.
Krenuo sam iz Beograda, tačnije bloka 40, preko mosta na Adi Obrenovackim putem do autoputa. Nastavio dalje od Cacka ka Ivanjici. Ukupno trajanje vožnje oko 2 sata i 20 minuta.
Malo gužve kod Umke i kod Barica ali dosta manje nego ranije. Na autoputu ima vozila poprilično tako da ona cifra od 300 000 mesečno nije ni malo nerealna.
Videćemo šta će biti krajem decembra sa petljama Obrenovac i Surcin I koliko će to uticati na celu ovu trasu.
Jesi li siguran 2h i 20min?! To je neverovatno. I moram reci poprilicno rizicno, jer sam sigurna da si vozio dosta brze od dozvoljenog bez obzira na guzve :grand:
Nema razloga da lažem, na autoputu sam vozio prosečno oko 120, do Ostruznice malo brže od ograničenja, znači kako dozvole uslovi na putu.
Uglavnom, Beograd Čačak je sada oko sat i 15 minuta opuštene vožnje. Ranije je bilo nemoguće stići ispod 2 sata.
E da, nisam napomenuo da sam krenuo iz Bg-a oko pola 7
 
Kad se izgradi i deo do Novog Beograda, biće do Čačka nešto ispod 130km gledano iz Novog Beograda, što znači oko 1 sat vožnje. Da, kada se uporedi sa vremenom putovanja pre par godina, deluje kao naučna fantastika.
 
Sa Vozdovca ce verovatno biti isplativije sa ove strane Save ulaziti na autoput, ali ce nova deonica svakako smanjiti guzvu na prilazima i ukljucenjima.Kad se otvori, google maps ce svakako lepo pokazati najbrzi put.
 
Meni ovoliko treba (testirano 5 puta do sada bez guzve):

Posta Cacak (Trg) - Preljina AP ukljucenje min.15min
Rampa Preljina - AP iskljucenje Obrenovac 45min
Obrenovac - Vozdovac 40min
 
Na današnjim snimcima Sentinela vidljiv napredak u odnosu od pre par dana, deonica Obrenovac - Surčin
 
Pitanje - da li su ovo konacno aktivnosti na spajanju vec izgradjenog AP i petlje? Nije bilo pre,a to znaci da je @ plecko dobre informacije imao ,da od 1.10 mozda puste nadvoznjak?

I moram reci da je Darko bio u pravu,ona petlja Surcin je dosta veća, a i ona nesto nikako da pocnu nasipati ovaj svetli materijal. A naucili smo od Earth-a na glinenoj, prvo ide taman kamen, pa crvenkast kamen,pa na kraju kad je ovo svetlo/ bledo zuto to je u glavnom pred asfalt.
Dal su bandere sklonili? :lool:
 
Идем у недељу за Бг, па ако успем нешто да сликам или снимим, ставићу! Тј ако супруга буде добре воље да слика :)
 
JoeBG":j3ha602g je napisao(la):
Ne znam sto ti je ovo neverovatno?
Vozio u četvrtak uveče, što znači da nema gužve.
Beograd - Baric 30min; Autoput 50min; Preljina - Ivanjica (60km) može da se pređe za 60min. Ukupno: 2 sata i 20 min.
Nije neverovatno. Novi Beograd - Čačak centar tačno 1:32. Sreda veče. Vožnja po propisu.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Blic.
Projektna dokumentacija za Pozega -Kotroman gotova do kraja god.Koliko shvatih da ce gradnja da ide uporedno sa ovim delom kod Kuzmina .Predpostavljaju 2021 i da ce pocet pre zavrsetka Preljina-Pozega?
Izvor; ministarstvo.
 
juče oko 18h krenuo iz BG-a, putovao preko 2.5h.
navigacija je tada sugerisala ibarsku ili preko topole koji su bili 2.05 i 2.10
rekordno čekanje na naplatnoj kod čačka 30 min. kolona je bila do znaka gde je 1km do isključenja za čačak.
neverovatno je koliko ljudi nema tag. radile su 2 stanice za keš i jedna za tag. i opet kolona 30 min.
mora se uvesti obaveza posedovanja tag-a jer ovako nema nikakvog smisla.
AP vam najviše treba kad je najveća gužva (petak popodne, nedelja popodne, praznici, sezona) a tada je kolaps na rampi koji obesmišljava korišćenje AP.
ne vidim kako bi se to rešilo ako svi bar domaći automobili nemaju tag.

centar čačka do preljine je 10-20min zavisnosti od gužve.
vožnja po propisu AP je 50-55 min.
mostarska petlja - uključenje na AP je 25-60 min

mislim da kad se pusti AP od surčina će 90% ljudi da idu K10 pa obilaznica pa na K11.
preko surčina, surčinskom ili ispod vinogradskom je sporije, a nije ni mnogo kraće.
nadam se da će bar napraviti vezu surčina sa početkom K11 bez izlaska na obilaznicu.
tada bi imalo nekog smisla ići na surčin sa NBG.

ipak utisak nedelje mi je lajkovačka petlja.
postoji li neki racionalan razlog za onako komplikovanu i dugačku petlju koja zauzima ogromnu površinu i bespotrebno troši ljudima vreme i gorivo?
zar nije bilo najlakše napraviti dve najmanje moguće petlje, jednu na mestu lajkovačke petlje a druga kod bogovođe?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664621#p664621:f39a4hxs je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sub Sep 28, 2019 9:50 am[/url]":f39a4hxs]juče oko 18h krenuo iz BG-a, putovao preko 2.5h.
navigacija je tada sugerisala ibarsku ili preko topole koji su bili 2.05 i 2.10
rekordno čekanje na naplatnoj kod čačka 30 min. kolona je bila do znaka gde je 1km do isključenja za čačak.
neverovatno je koliko ljudi nema tag. radile su 2 stanice za keš i jedna za tag. i opet kolona 30 min.
mora se uvesti obaveza posedovanja tag-a jer ovako nema nikakvog smisla.
AP vam najviše treba kad je najveća gužva (petak popodne, nedelja popodne, praznici, sezona) a tada je kolaps na rampi koji obesmišljava korišćenje AP.
ne vidim kako bi se to rešilo ako svi bar domaći automobili nemaju tag.

centar čačka do preljine je 10-20min zavisnosti od gužve.
vožnja po propisu AP je 50-55 min.
mostarska petlja - uključenje na AP je 25-60 min

mislim da kad se pusti AP od surčina će 90% ljudi da idu K10 pa obilaznica pa na K11.
preko surčina, surčinskom ili ispod vinogradskom je sporije, a nije ni mnogo kraće.
nadam se da će bar napraviti vezu surčina sa početkom K11 bez izlaska na obilaznicu.
tada bi imalo nekog smisla ići na surčin sa NBG.

Ipak utisak nedelje mi je lajkovačka petlja.
postoji li neki racionalan razlog za onako komplikovanu i dugačku petlju koja zauzima ogromnu površinu i bespotrebno troši ljudima vreme i gorivo?
zar nije bilo najlakše napraviti dve najmanje moguće petlje, jednu na mestu lajkovačke petlje a druga kod bogovođe?
[/b]


To sam i ja pitao i ostao bez odgovra. Prosto mi je to neverovatno i čist debilizam da putujem 3km od isključenja sa Valjevskog puta do ulaska na autoput. Koje bespotrebno gubljenje vremena. Pa jbt i laicima je jasno da se radi o krađi na svakom mogućem koraku. Pa pogledajte samo koliko ima stubova javne rasvete,da ne pričam o materijalu za samu petlju. Svetlosno zagađenje sa ove petlje se vidi jos iz Ljiga. Lopovi neviđeni. Oduševim se autoputem u Mađarskoj gde su ona minijaturna isključenja i uključenja na autoput.Efiksano i jednostavno a uticaj na prirodu minimalan.
 
E pa ovde ima i gotovih delova bravo Pancevac .
Ma ovo ide u roku sigurno .
Lepe slike .
 
Ovo mi deluje kao led rasveta na petljama? Ako je tako onda svaka cast...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664618#p664618:3re5oq8u je napisao(la):
Darko78 » Sub Sep 28, 2019 10:46 am[/url]":3re5oq8u]Blic.
Projektna dokumentacija za Pozega -Kotroman gotova do kraja god.Koliko shvatih da ce gradnja da ide uporedno sa ovim delom kod Kuzmina .Predpostavljaju 2021 i da ce pocet pre zavrsetka Preljina-Pozega?
Izvor; ministarstvo.
То би било сјајно...за нас са Таре и Златибора, још да оспособимо аердром Поникве и можемо било где :sesir:
 
Slikano nedelju ujutru na brzinu iz kola...Prve tri slike obrenovačka strana nadvožnjaka(nije nasuta zemlja do kraja), ostalo beogradska strana(ima jedan sloj preko zemlje). Ne primećujem neku razliku od pre 5-6 dana
Ovim tempom neće ovo skoro :?
 
Surčin - Obrenovac, Sentinel od juče.

Zacrnilo se dobro, sem ispod Boljevaca i na petlji iznad obilaznice:

 


Buduci nadvožnjak. Slikano iz pravca Mislodjina i autoputa. Ladno se neko popeo kolima gore, kran je iza njega :)
 
Vrh