Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651705#p651705:2nrxesee je napisao(la):
blackb » Čet Avg 22, 2019 7:01 pm[/url]":2nrxesee]Ipak samo četiri trake:
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... sa-Velikog

Данијел Дашић из Националне коалиције за децентрализацију, тврди како нема логике да део кроз равничарски крај кошта више него што су Македонци платили за трасу која сече планину.

– Најскупљи део сваког пута су тунели, вијадукти и мостови. И мочварно тло које је често у равници, може да буде проблем, али се он у грађевинарству јефтино решава подлогом од крупног камења, па то не поскупљује битно радове. Цену од девет милиона по километру тешко је оправдати а наши путеви су скупи јер се у њих осим материјала уграђују и политичари – каже Дашић.
Dakle, jedni kažu auto-put sa pešačkim, biciklističkim stazama, ringišpilom i automobilima na sudaranje, a drugi samo 2+2... A i jedno i drugo 70 milki. Mislim, znamo da te stvari mimo 2+2 staju u nečiji džep, nego što zaboli kada gledaš kako nas tretira ta vlast.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651668#p651668:2ev5xlot je napisao(la):
vucko » 22 Aug 2019 04:56 pm[/url]":2ev5xlot]Postoji li plan tog priključka za Vojvođansku sa sve stazom za bicikle?

Postoji, zove se "ПЛАН ДЕТАЉНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ ПОДРУЧЈА УЗ ВИНОГРАДСКУ УЛИЦУ, СА САОБРАЋАЈНОМ ВЕЗОМ ДО АУТОПУТСКЕ ОБИЛАЗНИЦЕ, ГРАДСКЕ ОПШТИНЕ НОВИ БЕОГРАД И СУРЧИН - II ФАЗА", i u njemu se nalazi sledeći opis ove saobraćajnice:

"Попречни профили
Нормални попречни профил магистралне градске саобраћајнице на првом делу од Саобраћајнице Т6, до раскраснице са краком за улицу Јурија Гагарина (пресек 2а-2а):
коловозне траке 3 х 3.50 х 2 =.................................21.00 m
разделна трака………………………………………..................5.00 m
ивично зеленило 2 х 2.0 =..…………………. …….............4.00 m
пешачке стазе 2 х 2.0 ..........………………........…....…...4.00 m
банкине 2 х 1.0………………………………………….........…...2.00 m
двосмерна бициклистичка стаза са једне стране ......2.20 m
укупно________________38.20 m
Нормални попречни профил магистралне градске саобраћајнице на делу од Саобраћајнице раскраснице са краком за Улицу Јурија Гагарина даље до пута за Сурчин, до км 7+662.79 (пресек 2-2)
коловозне траке 3 х 3.50 х 2 =.................................21.00 m
разделна трака………………………………………..................5.00 m
ивично зеленило 2 х 2.0 =..…………………. …….............4.00 m
пешачке стазе 2 х 2.0 ..........………………........…....…...4.00 m
банкине 2 х 1.0………………………………………….........…...2.00 m
укупно________________36.00 m"

Dakle, nisu dve, već tri kolovozne trake, a biciklistička traka se pruža od kružnog toka do ukrštanja sa produženjem Jurija Gagarina, po sred Donjeg Polja. Nakon toga nema bici trake. Sličan je opis i poprečnog profila produžetka J. Gagarina, koji je obrađen kao I faza istog PDR-a. O ovoj magistralnoj vezi sa autoputem sam otvorio posebnu temu u potforumu "Autoputevi, magistrale..."
 
@Bezaninac
Ako mozes pomozi nisam ukapirao na koju ulicu ce da se uključi taj autoput ili ulica i kojim pravem se pruža?
Jer tu blizu stanujem.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Uključuje se na kružni tok na kraju Vojvođanske na mestu Vinogradske i to tako što se Vinogradska prekida 100-tnjak metara ranije.

06-cetiri2.jpg


file.php


file.php


http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... 2&start=25
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651160#p651160:3hyu3kj9 je napisao(la):
Vračarac » Sre Avg 21, 2019 4:26 pm[/url]":3hyu3kj9]
A za ovo zatvaranje cemo videti, vec ste pomerili rok sa "odmah posle orvaranja" na septembar pa sad vec na "malo kasnije", evo cekamo da vidimo dal ce se bar to obestiniti zivo me zanima.
Verovatno hoće, samo kada počne da prska.
Mada me interesuju ovaj tvoj potpis ima li kakve veze sa firmom Ultra kop...?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651394#p651394:3dqe2iyf je napisao(la):
ilija » Čet Avg 22, 2019 5:56 pm[/url]":3dqe2iyf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651295#p651295:3dqe2iyf je napisao(la):
Bole Kop - MNE » Sre Avg 21, 2019 11:02 pm[/url]":3dqe2iyf]Sozina samo jos jedan pored se radi

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока

Jel se zna tacno gde ce biti drugi tunel? Odmah pored ili neka druga lokacija?
Radi se o drugoj paralelnoj cevi istog tunela. Prva cev je izgradjena i otvorena pre petnestak godina, tacnije Jula 2005 u duzini 4190m i do sada je u potpinosti isplacena. U letnjim mesecima je GPDS prosecno nesto iznad 12 hiljada, no iako je isplacena, jos uvek jedna cev zadovoljava potrebe, novac se preusmerava za izgradnju AP ka Severu. Nista pouzdano se za sada ne zna kad ce se krenuti sa izgradnjom druge paralelne cevi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651668#p651668:2n01nu28 je napisao(la):
vucko » Pet Avg 23, 2019 1:56 am[/url]":2n01nu28]Postoji li plan tog priključka za Vojvođansku sa sve stazom za bicikle?
Prvobitni plan je bio obicni brzi put sa cetiri vozne trake. Na samom pocetku kruzni tok u koji bi ulazila Vojvodjanska i pristupno parce polukruzno iz Gagarinove. I sve ravan put do petlje na obilaznici koja je u izgradnji i koja nije u sastavu ove deonice, tako da i ne ulazi ni u ovu enormnu cenu!
Onda su se stvari malo "zakomplikovale" jer je vlast planirala nacionalni stadion i jos mnogo sto sta, pa sada cak i metro liniju guraju da produze sa Tesle do tog podrucja u kome ce se, planiraju graditi i mnogo drugih komercijalnih i rezidencijalnih sadrzaja. Iz tog razloga planirana je jedna mini petlja /podvoznjak/ odmah na samom kraju trase do glavne petlje, koja bi bila konekcija sa centrom Surcina i izlaz za buduci NS /nacionalni stadion/ i ostale sadrzaje! Onda su pametnjakovici odlucili da dodaju umesto zaustavnih traka da ne bi bio pun profil AP jer je grad /iako su 98% samo njive/ biciklisticka i pesacka staza i jos vise prosirili trasu da namire sa expropriacijom one kojima su sve te informacije bile davno dostupne da prodaju zemlju koju su za tako nesto i kupovali!
E onda na kraju i dobijemo to da brzi put fakticki bez ijedne petlje, nadvoznjaka, mosta ili bilo kakvog objekta u Sremu vise kosta nego pun profil AP u Makedoniji! :bash: :notok:
 
Krcane, čitam ovo iz SAD trenutno i dodje mi da se ne vraćam jbt. Cela slika naše države u ovom komentaru :violina:
 
Predlažem da diskusiju o saobraćajnici Novi Beograd - Surčin nastavimo u temi na sledećem linku viewtopic.php?f=17&t=4362

U pitanju je gradska magistralna saobraćajnica u nadležnosti Direkcije za izgranju Beograda.
 
Да ли има неких новости за деоницу Прељина-Пожега, и даље само кампови или стиже и механизација?
 
Majstore,samo kampovi. Koliko barem ja znam,mozda neko ima neke insajderske inform.mada je skoro neko rekao da nece za 3 mes da pocinju.
Ono sto me cudi da su pre 2 mes poceli da krče deo ispred buduceg tunela preko Markovice ( valjda je to Laz),a ovamo za tunel Munjino Brdo nema nikakvih aktivnosti,ni od Lucana ni od Pozege...
Ako krenu ozbiljno ,kao sto se prica da hoce, nece biti puno odugovlacenja da se buse tuneli i grade mostovi ,a da ostalo polako rade. Tako barem ja vidim. Nesto kao do Surcina,samo i jos intezivnije jer uz Markovicu nece biti lako ni put napraviti a kamoli most i tunel.
 
Благодарим Миро, не познајем тај терен најбоље, али по картама се виде да није баш лагано, сама дужина тунела то говори!
 
Bilo bi im bolje da završe sve to na vreme. Nadam se da će Zemljani snimiti uskoro deonicu..
 
Ne znam kada ali na Sentinelu je od skoro ucrtana mapa autoputa do Pozege, cela trasa, kao i veza Surcina sa NBG-om. Ja sam tek danas to primetio :)
 
Стоји већ неко време, када ће бити и у стварности, видећемо!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651498#p651498:3nrwt95f je napisao(la):
srdjanprpa » Čet Avg 22, 2019 12:53 pm[/url]":3nrwt95f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651416#p651416:3nrwt95f je napisao(la):
Linda » Čet Avg 22, 2019 10:33 am[/url]":3nrwt95f]
Koliko se razumem u orijentaciju, rekla bih da je to taj uzani put koji "skracuje" do Lajkovca. On se trenutno asfaltira, ali je jako, jako usko. Nema osvetljenja, zimi ce biti "veselo" to znamo svi. Cini mi se da je "sredjivanje" tog puta samo mazanje ociju lokalcima, stvarno nije resenje. Plus, vise cu se vremenski voziti (pod stresom da neko ne naidje sa druge strane) tom putanjom nego Koridorom... :oops: :cry: :cry:

Aha, nisam skontao koji tacno put put sredjuju. Koji to putevi imaju osvetljenje :D (nocu imas svetla na autu, auti u susret koji ti dolaze takodje imaju svetla tako da je nocu cak i lakse za voznju jer znas da ti neko dolazi u susret nego danju kad svetla ne mozes da vidis) A realno ni put Bogovodje Mionica nije u idealnom stanju pa se koristi :)

PS: Ako budes prolazila tuda napravi nam koju fotku :)


EDIT:2 Mislim da je ovo jedan od razloga zasto nema tu iskljucenje:
Боговађа је насеље у Србији у општини Лајковац у Колубарском округу. Према попису из 2011. било је 479 становника.

Srdjane, razumem sta kazes, ali sto se tice osvetljenja, to je bila primedba (verovatno pogresna) jer sam htela da docaram koliko je to zabaceno, mracno, uzak put, a zimi se sigurno nece cistiti od snega. Nije bezbedno.
Bogovadja nema mnogo stanovnika ali je "tranzitno" mesto za Vrujce, Mionicu, Divcibare, autobuski prevoz. Moja poenta price je da cemo na zalost ipak dobrim delom biti prinudjeni da se drzimo Ibarske jer nema ukljucenja na AP. Svi u glas pricaju o bezbednosti, pa eto i ja.
Prosto mi je glupo sto "sredjuju" seoski put, koji i nakon sredjivanja nece valjati, baca se novac, a to je moglo da se potrosi pametnije i korisnije.
Veliki pozdrav! :)

Da, slikacu kada budem prolazila za koju nedelju!
 
Izašao timelapse Preljina - Beograd.
Sa klipa se vidi da su napredovali sa nasipom oko naplatne rampe Preljina, ali me čudi da nisu promenili ograničenje brzine, tako da i dalje stoji na pravcu pre tunela Brdjani 120 km/h, dok je posle petlje Takovo ograničenje 100 km/h. :roll:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=m-VWnW5n354[/youtube]
 
I ona cena je bez eksproprijacije, to ide preko

Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
 
Благодаримо Земљани. Миро, убедила си га! Ако добро видим највише посла има на Обреновачкој петљи*
 
Vrh