Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Pakovraće. Dan posle otvaranja radova. Nigde ni jedne mašine.
5288fef41e6cf10a86698eb17ad3be50.jpg
e5736a709ef7d9f2584a8380ad00fdd8.jpg
3dd20cbe89aaf2766092b5dccb158d1f.jpg


Poslato sa CLT-L09 uz pomoć Tapatoka
 
Bar 10 puta juce rekose da prvo pocinju sa tunelima i mostovima tako da ovde mozes da ih ocekujes za godinu dana :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623235#p623235:3jour4tr je napisao(la):
Vračarac » Sub Maj 18, 2019 5:08 pm[/url]":3jour4tr]Bar 10 puta juce rekose da prvo pocinju sa tunelima i mostovima tako da ovde mozes da ih ocekujes za godinu dana :)
To je mesto za kamp tako da prvo tu treba da krenu da grade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623383#p623383:2363ypcr je napisao(la):
starchaser » Ned Maj 19, 2019 3:09 pm[/url]":2363ypcr]Upravo sam u Brancicu,razgledam malo sta se desava:)
Fotke malo kasnije veceras!
Ajde neku dojavu, kad ćemo i mi razgledati tako kao i ti ?
 
Evo napokon da opet malo doprinesem temi..nisam bas odavno.
Danas na putu od KG do LO nisam izdrzao a da se na kratko ne zaustavim na juznom izlazu Brancica(Dići). Na severnom izlazu retko kad mogu mogu jer u Ljigu skrecem levo prema Mionici. Imao sam bas malo vremena za razgledanje i to mi je bas krivo. Elem,danas nije bilo nikakvih radova(makar ispred tunela,za unutra nisam siguran). Kod obezbedjenja sam izdejstvovao da makar obidjem ulaz u tunel a ono sto sam video ispred i malo unutra me je odusevilo! Bice to zaista fantastično i prelepo!!!. Nisam uspeo na zalost da dobijem nikakvu informaciju od par radnika koji su bili u prolazu o vremenu završetka radova sem onog klasičnog "praktično je gotovo,uskoro kraj radova" . Zao mi je sto nije bio radni dan,mozda bi iscackao jos neke detalje. Ali nije vise ni bitno,kraj se nazire!!!Horizontalna i vertikalna signalizacija je postavljena,zavrsni sloj asfalta takodje.Od znacajnijih radova ispred tunela je ostao onaj medjuprostor izmedju traka.
Evo slika:


Pogledajte prilog 1

Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 3

Pogledajte prilog 4

Pogledajte prilog 5

Pogledajte prilog 6

Pogledajte prilog 7

Pogledajte prilog 8

Pogledajte prilog 9

Pogledajte prilog 10

Pogledajte prilog 11

Pogledajte prilog 12

Pogledajte prilog 13

Pogledajte prilog 14


UPDATE: Sad videh da su slike obrnutog reda od onog kako sam hteo.....
 
Bravo, svaka cast!
Dobro, nije problem redosled slika, sve je to tu sa izlazne strane ka Cacku, tj Dicima. Fali jos elektronika unutra i to je to. Inace, zapade mi za oko ona kucica posle tunela, od nekog cudnog materijala, ili sa slike nisam provalio koji je. Svaka cast :kk:
 
Uh ,lepo izgleda. Jel to " radno" svetlo? Ili je već rasveta zavrsena ( verovatno je prva varijanta) .
Eh da je sad onaj post naći šta sve još nakon krečenje tunela sledi....Šta je osim tog svetla ostalo. Hvala Starchaser od mene.
Da,predsednik je opet juče ponovio da za mesec dana otvara Čačak -Obrenovac... ne znam sta da kažem,videćemo vrlo brzo.
Sve će nam biti jasnije i koje delove eventualno puštaju i Ako je parcijalno kako ćemo sa AP silaziti i kuda ćemo potom...
 
Earth,iz daleka mi je ta kucica delovala kao baraka za radnike ali kad sam se priblizio primetio sam da je od nekog cvrstog materijala,lepo uradjena i da je to mozda cak i kontrolna kucica.

Miro, svetla su kao sto ti kazes "radna",prava rasveta tek sledi....

Dve iste slike sam ubacio ,ne zamerTe :D
 
Odlicne slike dosta dobro izgleda hvala na trudu .
Ovde rok koji spominju ne bi trebao prestavljat problem.
 
starchaser, svaka čast za slike.

Ta kućica na izlazu iz tunela je tehnički centar za nadzor i upravljanje tunelom. Tu je smeštena i jedna trafostanica i dizel električni agregat.
Isporuka svetiljki kreće krajem meseca, u više tura, jer ih ima mnogo. Nema još uvek ni nosača kablova.

Vidi se da su postavljene oznake SOS niša, pp svetiljke za evakuaciju, ventilacija i svetlosna signalizacija.
Dobro je da je urađen asfalt, jer je po prvobitnom projektu trebao da bude beton ( kao u Šaranima).
 
Mislim da je kucica interesantna u tom materijalu, bolje nego one obicne bele :)
E sad, sto se tice betonskih tunela, tu nasi ljudi imaju lose misljenje jer je Planum onim "rucnim" asfaltiranjem unistio mogucnost razvoja te tehnologije kolovoza u Srbiji, jer sad svi misle da betonski kolovoz mora biti tako neravan. Ali postoje betonski finiseri koji to mnogo "glatkije" odrade od ovih betonskoh ploca, evo videcemo za par meseci kad puste istocni krak K10 kako je uradio finiser koji sam ja nasao I doveo podizvodjacu za tunel Bancarevo. I mene interesuje kako ce ici, mada je vec neko ranije prolazio I rekao da je mnogo bolje nego u Saranima, Brdjanima. Beton ima izgrebanu povrsinu radi boljeg trenja kocenja tockova, ali ipak ocekujem da I betonski kolovoz moze biti ravan, a ne ko ovo na K11. Inace ti betonski kolovozi se dosta prave na autoputevima u Americi, u startu su skuplji, ali trebali bi I duplo duze od asfalta da traju pre zamene.
 
I, je'l tunel Brančić (kao toponim u blizini), ili Brančići (kako su, nadam se ispravno, napisali na tabli ispred tunela)?
 
Da se vratim, na trenutak, na brzinu kopanja tunela i na Earthovu računicu. Da li se pomenutih 10 metara dnevno postiže sa jednom krticom ili sa dve krtice, koje uporedo kopaju sa oba kraja tunela? Ako je to dužina koju postiže jedna krtica, vreme bi moglo biti i dvostruko kraće od navedenih 500 dana. U idealnom slučaju, sa konstantnom brzinom kopanja od 10 m iz jednog pravca tj. 20 m iz oba, probijanje tunela Laz bi teoretski trajalo 2850/20=142,5 dana. Sa dvostruko manjom brzinom, to bi bilo 285 dana. Mada, sa obzirom na ranija iskustva, čini se da bi i 500 dana bilo dobar rezultat. Ako se bude nastojalo da vreme kopanja bude minimalno, a verujem da hoće, biće potrebno 8 krtica (2 tunela x 2 cevi x 2 kraja).
 
Alek5andar, svima bi odgovaralo da se prepolovi vreme kopanja, pa čak i da se da dodatna stimulacija firmi čije su krtice.
 
Polusavam da nadjem informaciju ali bez uspeha. Nakon sto se zavrsi Preljina-Pozega i Matesevo-Smokovac koja je sledeca deonica u planu sa obe strane? Jer sve i da jedna strana sagradi autoput do Boljara tu ne vidim neki pristojan put na koji bi se moglo ukljuciti i nastaviti dalje. Znaci moralo bi istovremeno da se zavrsi.
 
Stalno zelim da se ukljucim malo u ovu polemiku oko masina koje probijaju tunele na deonicama kroz CG. Naime ovde se pominju stalno krtice sto je pogresno, jer krtice koliko ja iako laik znam, su one masine sa rotacionim nozevima poprilicno velikih precnika, obicno kao i precnik tunela! Ovde su u pitanju potpuno druge masine koje su ustaljene u podzemnim rudnicima uglja, ali se dobro pokazuju i u probijanju tih tzv. laporac i o meksih stena!t
Eto to je slika tih masina kojih u CG ima dve u upotrebi!
 
Zaboravih da kazem da je radna oznaka XTR 260, da kostaju oko milion eura i da su dve odradile dosta dobar deo u CG! Ostalo ce vam kad malo prostudira objasnjavati Earth, posto je to njegova sfera interesovanja! Ja samo da vratim u kolosek!
Starchaser bravo za slike! Fotke tacno potvrdjuju informacije, koje ima i pancevac 013, a i moji izvori da je nazalost najvece kasnjenje na rasveti u tunelu!
 
To su jako retke masine, pa ne zamerite sto ne znamo tacno njihova imena :) Meni su sve te sto kopaju tunele ispod zemlje krtice, jer i ta zivotinja to slicno radi, ali ako ima neki strucniji a normalan (ne-anglizovan ;)) naziv recite da promenim terminologiju :) Kad kazu rovokopac (u clanku) onda to moze stvoriti problem u sporazumevanju jer vecina ljudi pod rovokopacem podrazumeva obican bager. Ovo deluje kao neka rotaciona grebalica, glodalica.
Evo za Blagica, dalje
 
Hvala Earthmoving. Sudeci po ovome trasa jos nije u potpunosti definisana na samoj granici sa CG.
 
Vrh