Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623646#p623646:eflgvma4 je napisao(la):
KrCan » 20 Мај 2019 11:25 am[/url]":eflgvma4]
Eto to je slika tih masina kojih u CG ima dve u upotrebi!
file.php

Već sam negde video ovo, hmmm...
tehnodrom.jpg

:lol:
 
:lol: Kombinacija Enverovih bunkera i Kineska masinerija i pravac u Munjino brdo!!! Ha haha
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623649#p623649:27p179kw je napisao(la):
blagic » Pon Maj 20, 2019 12:47 pm[/url]":27p179kw]Hvala Earthmoving. Sudeci po ovome trasa jos nije u potpunosti definisana na samoj granici sa CG.

Nije definisana od Duge Poljane do granice. Ne žuri se sa tim jer se sigurno to neće raditi dok CG ne ugovori deonicu od Andrijevice do granice. CG će imati veliki problem za javnim dugom ako bi ugovorila tu deonicu tako da se to sigurno neće skorije desiti. Mi ćemo gotovo sigurno ugovoriti deonicu do Duge Poljane jer samo tako ima smisla, a za dalje čekamo Crnogorce.

Ova mašina je odlična za čvrstu stensku masu. Ne znam kako se zove, ali možemo da je zovemo krtica. One velike kružne krtice se zovu TBM. Ta će se koristiti kad se bude radio metro u BG.
 
Ljudi zaboravite vise na autoput ka Crnoj Gori. To nije uopste realno u narednih 10 -15 godina da se uradi. Nama treba Moravski koridor , Autoput do Pozege, Uzica Mackata, i ostali auto i moto putevi po zemlji. Taj put ka Crnoj Gori jedino da krene da se radi kada Crnogorci pocnu svoj deo od Berana do granice i pre toga da zavrse sve ostalo. A i tako mi para nemamo u budzetu i mi smo bankrot bez obzira na sve price o suficitu i zlatnom dobu o kojem sns galami. Mi se i dalje svakog meseca zaduzujemo 200-400 miliona eu. Svi ekonomisti ćute , niko da pisne, cuvaju svoje fotelje. Sve ce doci na naplatu jednom.
Pogledajte Hrvatsku, izgradili super autoputeve , jel im to dovelo investitore, otvorilo fabrike, zaposlilo ljude. Ma dajte!!!
Zemlja se ispraznila. Ista sudbina ceka i nas nazalost.
 
Slazem se sa biciklistom, smatram da trebamo razvijati mrezu autoputeva kroz nasu zemlju. Istok Srbije vapi za autoputem, veliki potencijal su Dunav i Stara planina koja je doduse sada mnogo blize od kada se gradi istocni krak.
Za pocetak treba povezati Pozarevac to je kratka deonica pa posle ici dalje, bitno je zapoceti...
 
Slazem se i ja da treba da razvijamo nasu mrezu puteva. Isao sam pre nekih pola godine prema istocnoj Srbiji. Doduse samo do Kladova ali sam se odusevio lepotom tog kraja.
Mi jednostavno nemamo toliki novac da sami gradimo autoputeve te smo prisiljeni da uzimamo kredite i da se zaduzujemo. I sve te puteve koje sagradimo dajemo u koncesiju na nekoliko decenija. A ti koji nam daju te kredite hoce maksimalno da izvuku u tom periodu i naravno da ce da nam daju kredite pod njihovim uslovima. A to znaci da gradimo autoputeve tamo gde oni to hoce.
 
Razlog gradnje autoputeva u Hrvatskoj je isti kao kod nas njihova najveca fabrika je Jadran.
Pisati kako to nije dovelo nijednu fabriku u Hrvatsku je takva zamena teza ali dobro svako ima pravo na svoje misljenje.
Podrzavam misljenje da treba dosta toga uradit pre nego nastavit dalje od Pozege prema Bojaru.
 
Nikakva zamena teza nije u pitanju. Glavna mantra koju sve vlasti koriste je ta da kad dodju autoputevi doci ce i investitori. To je ustvari zamena teza. Jer ne prave autoputevi privredu vec privreda pravi autoputeve. Kod nas sve stagnira 20 godina sa aspekta razvoja privrede jer mi proizvodnju i nemamo. Da je imamo , napredovali bi i plate bi se povecavale. Sve ostalo su lazi svih vlasti do sada i nista vise. Napretka nema.
U toj istoj Hrvatskoj u kojoj je autoput pravljen zbog mora, vecinu hotela drze stranci a od radnika Hrvata nema ni traga,jer su pobegli tamo gde je mnogo bolje.
 
Ok.samo sam prokomentarisao tezu da u Hrvatskoj autoput nije doveo neku fabriku pa zbog fabrika tamo i nije gradjen nego zbog mora.Zato sam rekao da nije dobro poredjenje.A kod spominjemo Hrvatsku tamo je min plata 635 eura .Nisam bas jasno izneo svoje misljenje.
 
Al zato E50, E65, E75 kamioni, kamioni kamioni. Ja prvi idem kuda mi je jeftinije kao i svi ostali.

Послато са SM-G925F уз помоћ Тапатока
 
Gledam slike satelita ( oblacima kao da je plaćeno da baš AP pokrivaju,ali nesto se i vidi) i prosto ne mogu da verujem da se ništa ne menja tj zatvara od rupa na glinenoj? ! Pa kakav im je to kamen potreban pobogu, ništa se ne resava ? Šta da je rekonstrukcija svih 12km?! Pa to bi se gradilo 5g? Čak i da nesto novo raskopaju, zar nije logicno da ovo zatvore što se nasulo?! Logicno jeste ,ali verovatno nigde nije nasipanje završeno.
Ma stvarno mi nije jasno ,to stoji i stoji....
Nema ovome kraja
 
Eee Miro, niskogradnja je legalizovana mafija, zato bi sad svi da grade koridore, velika lova, netransparentno, i udri, narod časti...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623886#p623886:10fajtyf je napisao(la):
Johnest_Hon » Uto Maj 21, 2019 7:59 am[/url]":10fajtyf]Eee Miro, niskogradnja je legalizovana mafija, zato bi sad svi da grade koridore, velika lova, netransparentno, i udri, narod časti...
https://youtu.be/CFw_iF6Tx0M

Ali bez zezanja, kakav više problem postoji pa da se ni postojeci radovi ne zavrse?
U sept 2017 priznali da se mora raditi sanacija.
U sept 2018 počela sanacija roka od 3-4mes .
U maju 2019 ni jedna rupa nije zatvorena.
Ako je problem u kamenolomu ,stvarno ne vidim kad će se to resiti, jedino da uvezemo taj kamen.
I razumem- nema saobraćaja,trebaju dodatne sanacije ,ali da ni jednu rupu ne zatvore do sad e to stvarno nije normalno.
 
Miro, još samo korak i prestaješ da veruješ na slepo! Promene su moguće ;) !!

Ne zameri, ne znamo se, a često se šalim... samo bih voleo da je u mojoj zemlji mentalitet takav da onaj ko laže, pretrpi političke konsekvence. Bez odgovornosti (tj pozivanja na odgovornost, umesto izgovora), izborni sistem ne funkcioniše, a ja kao ni pod stare dane nisam još napustio nadu da bi i ovo moglo da bude normalna zemlja. Pre nego nestane stanovnika :D
 
I evo stigosmo i do masinerije u samoj cevi... dal je krtica, rovokopac, krampa ili nesto drugo, :lol: procenite samiPogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Eto to je bilo jedna mala retrospektiva na pocetke probijanja tunela Brancici, tek toliko da se podsetimo koliko smo porasli ili ostarili u medjuvremenu :lol:
Za danas toliko :kk:
 
"Radilo se i nocu... al mi nikako nije jasno kako onda prodjose tolke godine?."

Град градила три брата рођена,
До три брата, три Мрњавчевића:
Град градили Скадар на Бојани,
Град градили три године дана,
Три године са триста мајстора;
Не могаше темељ подигнути,
А камоли саградити града:
Што мајстори за дан га саграде,
То све вила за ноћ обаљује.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=623972#p623972:36cwmoqx je napisao(la):
KrCan » Uto Maj 21, 2019 2:24 pm[/url]":36cwmoqx]I evo stigosmo i do masinerije u samoj cevi... dal je krtica, rovokopac, krampa ili nesto drugo, :lol: procenite samiPogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Eto to je bilo jedna mala retrospektiva na pocetke probijanja tunela Brancici, tek toliko da se podsetimo koliko smo porasli ili ostarili u medjuvremenu :lol:
Za danas toliko :kk:
http://beobuild.rs/forum/download/file.php?id=72458[/im
[img]http://beobuild.rs/forum/download/file.php?id=72459[/im
[img]http://beobuild.rs/forum/download/file.php?id=72460[/im
[img]http://beobuild.rs/forum/download/file.php?id=72461[/im
[/quote]

Eh tad sam bio student, sada sam otac jednogodisnjeg deteta i radim dva posla. Nadam se da ce zavrsiti do Crne Gore dok mali ne krene u prvi razred ili do ulaska u EU
 
Do CG??? Aka do tada završe do Požege ima da pevamo od sreće! Pa vidis da je 99% angažovanih potpuno nesposobno i nestručno!
 
Kad se zavrsi dio do Pozege Srbija ce imati vise od polovine autoputa za CG zavrseno a kod nas sledece se godine ocekuje zavrsetak prvih 39 km sto je malo vise od petine obzirom da je duzina trase Bar Boljare oko 185 km.
U toj situaciji apsyrd bi bio da Srbija trci da zavrsi kompletan dio kroz svoju teritoriju.
Ocu da kazem da ce tvoje dijete i u prvi srednje biti upisano a sasvim je realno da put ne bude kompletno gotov
Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока
 
ja mislim da kinezi nemaju nameru da odu dok ne zavrse sve, tj spoje ono sto rade ovde i u cg. ako ne budemo hteli ili mogli da platimo za to dogovorice se koncesija koja sigurno nece biti povoljna ni nama ni crnogorcima
 
Upravo tako. Cim se zavrsi Matesevo krenuce do Andrijevice, i onda sledi dogovor o koncesiji i zajednickim snagama se napada do Boljara, osim ako ne bude bas totalni bankrot. Mozda im i ustupe ap na 25 godina...

Ovo nije proverwna info, ali po razvoju dogadjaja i onome sto pricaju poslwdnjih 5_6 god sve tako dwluje.
 
Vrh