Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607252#p607252:28453nsk je napisao(la):
Earthmoving » 09 Mar 2019 05:52 pm[/url]":28453nsk][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=u4pWuaa1qfY[/youtube]
Bravo za snimak!
Ja i dalje nemam odgovor zasto ova ravnica kosta 7 miliona evra/km kad se oduzme most?
 
i zašto cik cak kasne kinezi na mostu ?
Zemljani veliki pluuuuuuuuuussssssssssssssss. Majstorski pokrivena trasa.


 
Hvala i vama. Pa ne znam, nemam neku posebnu analizu ovaj put, ok bila je zima u medjuvremenu od zadnjeg snimka pa jedno 2 meseca i nije Bogozna sta moglo da se radi, sad se verovatno moze ocekivati pun kapacitet rada narednih meseci. Most deluje da fino napreduje, ok, mozda sam zadnji put mislio da ce do februara-marta biti spojen, ali to ce biti koji mesec kasnije. U principu, radi se, okolnim putevima zuji dosta kamiona, masina mislim da ima dovoljno za ovu vrstu posla, jer na ovoj trasi su najvazniji betonski radovi gde i nema Bogzna kolko masina, za razliku od recimo Grdelicke klisure gde se skida ili premesta dosta zemlje pa je bilo potrebno visestruko vise bagera, utovarivaca, buldozera... ovde je ravnica, a dobar deo zemlje vec nasut. Sem oko nadvoznjaka, mosta, petlji, to ce verovatno na kraju. Dosta interesantnije ce biti napraviti presek za oko pola godine, nakon sledecih radnih meseci, nego ovo sad posle 4 meseca zime. I ja sam juce stekao utisak da je Gygy u pravu, ne vidim cemu ovolika cena ove deonice. Ok, most, petlje Surcin i Obrenovac, ali ipak mi cena deluje 20-30% veca od potrebne. Dobro, kad se zavrse petlje delovace na oko to skuplje ali ipak... Kad se setimo cene po kolimetru pre 10tak godina i ovo sad, tesko moze da se poredi, a opet ne mozemo reci da je u medjuvremenu inflacija u evrima bila ni priblizno tolika, tako da nema realnog opravdanja. Nazalost, posle sve price ove vlasti zadnjih 7 godina, jedino je ovo parce autoputa nesto sto su oni pokrenuli i guraju (sem parceta Bg obilaznice - druga traka Dobanovci-Ostruznica), a bilo je mnogo mnogo vise prica da ce biti... Te snelstrase Bg-Zr, te Ns-Ruma, te Moravski koridor, te Cacak-Pozega, te Pozega-CG granica... Jedino gde postoje kolki-tolki izgledi da se nesto nastavi narednih meseci je zavrsetak 5km Batocina-Kragujevac, i mozda Cacak-Pozega. Nazalost juce kad sam prolazio Bg obilaznicom uopste nije bilo radova, a kobajagi su poceli pre xy meseci. Takodje ni u samom gradu, koji ima mozda i hiljadu ulica, za prethodnih 7 godina jedva da je koja nova ulica izgradjena, na toliki broj stanovnika i rasto tolikog broja stanovnika i automobila (zavrsetak UMP-a kao Tosinom Bunaru i peta traka Slavija-Autokomanda je jedino sto im priznajem da je grad dobio nove kapacitete saobracajnog prostora). Znaci sto se tice saobracajne infrastrukture , grad je u prethodnih 7 godina napredovao 0,1%. Kad se uzme sa poredjenjem iz recimo vremena gradnje Novog Beograda 40tak godina gde je uradjeno na desetine bulevara, gradjnja ulica i bulevara proteklih 7 (a i vise) godina ispada kao statisticka greska. Nista od nastavka Unutrasnjeg Magistralnog Prstena (od mosta na Adi ka Pancevackom mostu), nista od Spoljne Tangente (Pupinov most-Pancevacki put, pa anstavak ka Mirjevu, autoputu, Medaku, Banjici do Rakovickog puta), nista od prosirenja Zicke ka Slaviji, nista o prosirenju Bulevara iza Cvetka, nista o nastavku prosirenja Juznog bulevaram nista od nastavka ovde Surcin-Novi Beograd...Da ne pricam o nastavku pretpavanju grada i svih slobodnih povrsina samo da bi se uzele pare od gradjevinskih dozvola, bez ikakve pratece infrastrukture: novi parkovi, novi siri trotoari, novi parkinzi, nove javne povrsine... n i s t a , samo trpaj. Iz tog razloga vise i nisam aktivan na drugim temama na sajtu, jer jako se lose u gradu radi (jedino sto mi se svidja je rad na planiranoj pesackoj zoni u centru). Kakve to ima veze sa ovom temom? Pa imace kad dodjete ili se vratite u grad ovim autoputem, a onda vam bude trebalo isto tolko vremena kolko ste putovali stotinu kilometara do Beograda, da unutar grada, tih par km, prvo u njega udjete, pa onda nekako prodjete do mesta odredista, a onda da uspete da i ostavite ta kola kojima ste dosli , tj da nadjete mesto za parking. I da vam naravno pauk ne odnese kola jer VI (a ne oni) ne postuju pravila parkiranja. Vrhunac licemerstva, ostavis 3 mesta na 10 kola i onda kaznjavas ljude sto su oni krivi sto se lose parkiraju. Zato i jedino sto mogu da guraju je sve na Novi Beograd gde je neko pameta ranije isplanirao i ostavio mesta, odrekao se profita a moga je isto tako da pretpava zgrade i kuce (u prevodu glupak po arsinima filozofije vlasti zadnjih decenija, eh kako bi tu oni lepo uzeli pare na gradj dozvole, a ne da se ostavljaju prazni javni prostori koji su cist gubitak para i izgubljen profit. Ironican sam, naravno). Zato im je jedina sansa da i ovaj autoput gurnu ka Novom Beogradu, ka nastavku ka Vojvodjanskoj i Jurija Gagarina. Mnogi od nas su se cudili sto se radi ova trasa Levom obalom Save, a ne desnom koja je bila prirodnija, ali eto odgovor se sam namece kolko bi stotina i stotina miliona evra bilo potrebno da se grad sa te strane rascisti i raskrci da primi taj saobracaj. Pa most na Adi bi za to bio mala beba, kolko u celom tom kraju bi moralo da se siri, pravi novih ulica, veza, ruse stare luce itd. Da se ne bi napravio kolaps u gradu (sada je vec cep), u tom slucaju bi morao da se resi ne samo ulaz u grad do Ade Ciganlije i raskrsnica na kojoj se sad vec iz pravca Obrenovca preko dana dugo ceka da se prodje, nego i dalje, tunel ispod Senjaka, Autokomanda i ostatak UMP-a kako bi se sledeci talas saobracaja razvodnio, zatim Mostarska petlja jer bi tom pravcu tezili najvise saobracaja, a i sada je tamo i na Gazeli pola dana zastoj, zatim dalje prohod ka severu i istoku.... To sve bi ispalo xy puta skuplje nego ova trasa levom obalom Save ka Novom Beogradu. Ali i ovo sto sam nabrojao ce kad tad morati da se uradi sada kada je autoput napravljen sa te strane grada. Steta sto je proteklih godina izgubljeno toliko vremena a nista se od nije uradilo, zasto, ne znam, da li je neko procenio da su te pare potrebnije Beogradu na Vodi ili sta, ali po meni je uradjena cista glupost.
 
Žika je napisao(la):
i zašto cik cak kasne kinezi na mostu ?
Zemljani veliki pluuuuuuuuuussssssssssssssss. Majstorski pokrivena trasa.

Nemanja Matic, odgovorni izvodjac radova kineske kompanije CCCC u emisiji Koridori je dao zvanicnu izjavu da se spajanje konstrukcije celog mosta ocekuje u junu mesecu sto donekle i ima smisla kao realan rok jer sada su verovatno poceli i sa paralelnim radovima na konstrukciji po pitanju hidroizolacije, elektoradova, pesackih staza, ograda i td.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hvala Earth, znači jos uvek je moguće sve stići do kraja godine/ početkom naredne? Ja se iskreno nadam da će se kroz 6 mes i satelitski videti napredak i da će ubrzati sa radovima pa neće ni biti potrebe da snimas ponovo i da neće biti potrebe za nikakav presek radova jer će to biti na par meseci do završetka deonice ( uvek optimista)
A za vožnju po Bg,broj parking mesta ,gužve,odošenje kola.... Ma sve si u pravu!! Samo ne znam na koji način bi se i raspetljala čitava situacija ,i dale neke opcije dodatne( dodatne trake,parking mesta) kad to iziskuje radove a to znači kolaps... mi idemo povremeno,a kako vam je svaki dan,to vi znate
 
Petlja Surcin za mesec dana se nece poznati kad poslazu grede. Vidi se dizalica kod Jakova u prolazu i tu ce brzo da vrate put na staru trasu .Da bice zanimljivo pratit nastavak Surcinske strane a na Obrenovackoj vec nasuto u visini mosta samo ne videh nigde greda za petlju i nadvoznjak.Nadam se da su ih negde izlili i da ih treba samo donet.
 
Cao svima, jako dugo vreme pratim ovu temu, ali do sada se nisam javljao. Hvala puno svima na informacijama (posebno Krcane i Earth-u) bez vas ne bih znali kako idu radovi uopšte.

Imam jedno pitanje za bolje upućene. Da li znate da li je planiran izlaz u Jakovu pre naplatnih rampi. Već zamišam situaciju gde neko promaši smer i umesto Beograda krene kao Obrenovcu sa Beogradske obilaznice.

Sent from my LEX727 using Tapatalk
 
Hvala Earth, odličan snimak. Verovatno je takav utisak i jer ima šta da se vidi. Ima napretka ali ima i još dosta vremena da se stigne u roku. Ja samo gledam petlje, od njih sve zavisi.
Cena je takva kakva jeste, to je posledica okolnosti, ponude i potražnje. K11 nije bitan EU tako da nije bila spremna da ga finansira i zato se država obratila Kinezima koji su jedini bili spremni da ga finansiraju. Kinezi su izdvojili 15 milijardi za ovaj deo Evrope i to su bile jedina sredstva koja su mogla da se nađu. Setite se propale koncesije koja je prethodila.
A što se tiče priče ko je šta ugovorio, započeo i uradio...mislim da je to za neku dublju analizu u posebnoj temi. Ovako na blic, mnogo više se novca danas vrti u infrastrukturi nego pre 10, 20 godina. Za neke stvari je zaslužna jedna vlast za neke druga, pa jedna je započela a druga, treća završila. Treba naći pare za sve to u vremenu kad svi istovremeno traže veće plate, renovirane bolnice, škole, vrtiće. Ali izgradnja infrastrukture je jedini način da se dobiju i te druge stvari.
 
Svaka čast Earthmoving za snimak :kk:

Na deonici Surčin-Obrenovac su izvorišta vode Beograda.
Prilikom izgradnje trase polažu se geotekstil i bentonitna folija, kako bi se zaštitilo tlo od eventualnog izlivanja opasnih materija.

Za nastavak od Surčina do Novog Beograda nikako da se dogovore. Grad bi hteo da se pita.

Cene izgradnje auto-puta su uglavnom "prijateljske" :?
 
Gledao sam nekoliko puta snimak Surcinska petlja je ogromna .Pošto most ide kako treba petlja ce diktirati zavrsetak deonice.Na dva mesta se prelazi obilaznica i na jednom mestu sam pravac prema Novom Bg. vide se jasno stubovi. Imaju tri velika nadvoznjaka. Mogu mislit kako ce na kraju da izgleda sa rasvetom.
 
Hvala i Geovuku i Pancevcu (moj zemljak po babinoj linij ;)). Dobrodoslica Bihoemicaru.
A sto bi rekli stay vigilant tonight, ide poslastica nesto kasnije...
 
Sve pohvale, Earthmoving! Bas sam iscekivao ovaj snimak.
Petlja Surcin, napredovala u odnosu na prosli snimak, ima jos radova na vertikalnim elementima od pruge ka Jakovu, i na nadvoznjaku iznad K11, a posle toga kako sam napisao u prethodnom postu, sledi montaza greda, kojih ima dosta, ne za sve, ali pretpostavljam da ce ih izliti/dovesti u medjuvremenu. Primetih da je na jednom delu, na vec postavljenim gresama na dva polja, izlivena betonska ploca koja ide preko grednih nosaca, i takodje da je pocela montaza grednih nosaca u suprotnom smeru na tom mestu. Na ukrstanju lokalnog puta pre Jakova i K11, krilni zidovi su zavrseni, a vidi se i kamion koji dovozi grede( pretpostavljam iz jedne gradjevinake firme iz Kraljeva). Vidi se da je i nasip na tom mestu napredovao, ne uz same zidove, ali to ce kasnije, verovatno posle postavljanja greda.
Sledece takvo ukrstanje je cini mi se najmanje napredovalo, ili sam ja lose video na snimku, cak se stuvovi/zidovi ni ne vide. Na mostu pre posta preko Save i Kolubare ( gledano iz pravca Surcina) su postavljene grede, sledi izlivanje ploce i dalji zavrsni radovi. Most kod Barica super napreduje, moje misljenje je da ce biti kompletno spojen za ravno 3 meseca, imaju jos 6 polja na obrenovackoj strani, a za jedno im treba oko 15ak dana, tako da ce se poslednjim tim poljem zavrsiti izrada konstrukcije mosta. Cini mi se i da su poceli da rade na izradi pesackih staza( gledano od Obrenovca na desnoj strani) sto je takodje plus.
Dosta sam ja pisao, za nasip , vidim da je napredovao, a to bi mogao Earthmoving da nam objasni koliko i gde. :)
Mislim da bi bilo interesantno videti jos jednu ovakvu reportazu za opet za oko 3 meseca, jer ako budu bar malo pametni, ja ocelujem bas veliki napredak.
 
Danas sam bio na Lajkovačkoj petlji i provozao se sve do Ljiga.
Na samoj petlji masina radi na sredjivanju kosine onog malog nadvožnjaka iza mosta,gde je bila ona velika rupa. Dok sam kasnije šetao ka mestu gde ce biti naplatna rampa primetio sam blago osipanje zemlje i videh da su tu busili asfalt ,uzimali uzorak. E sad.koliko videh u onoj rupi precnika 10 ak cm, sve je zemlja i blato osim par cm asfalta na vrhu. Naglasavam da nisam stručan pa mozda i gresim,ali ako neko zeli to da vidi vrlo rado cu ga odvesti tamo.
Dalje, kamioni non stop dolaze iz pravca glinene deonice i kipaju izvadjeni materijal. U zoni petlje mogu se videti ogromna brda izvadjenog asfalta, i podloge,jedan buldozer i to ravnja. Nevorovatno je koliko se materijala baca...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607252#p607252:xtxu9zd3 je napisao(la):
Earthmoving » 09 Mar 2019, 17:52[/url]":xtxu9zd3][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=u4pWuaa1qfY[/youtube]
Zemljo pa što se zaustavi posle mosta, što nisi nastavio dalje... Još malo napred i snimio bi obrenovačku petlju :?:
 
Ne brini Plecko, sve je pod kontrolom, nastavak sledi ;)
Htedoh da pitam Dareta, jel ima nekih pomaka na Surcinskoj petlji u odnosu na pre par meseci ali Gradjevinar sve lepo i detaljno objasnio :) Samo da se nadovezem, onaj nadvoznjak pred Boljevcima zaista jeste najmanje izrastao od svih nadvoznjaka na ovoj deonici.
hehe, jedna zanimljivost juce sa snimanja. Stanem kolima na kraju Jakova ima jedno lepo mesto gde niko ne prolazi i odakle se u luku dosta moze pokriti snimkom. Kola prolaze jednom u 10 minuta. Prodje neki lik kolima. Posle 5 minuta, dok ja u kolima sedim i snimam u povratku pocne da mi svira, kao mora da uspori da me zaobidje. Ja ne obracam paznju, pratim drona na telefonu. On lik me prosao pa stao, ceka, ceka, opet svirne i posto ne reagujem vrati se kolima nazad do mog prozora. Ja i dalje ne gledam, nemam vremena se rasrpavljam, radim. I on se vrati skroz do mog prozora, kad unutra sedi covek sa hirurskom maskom na licu (imao sam neku manju operaciju pa nisam radio i iskoristio sam vreme da ovo snimim). hehe to nije ocekivao, sigurno je pomislio ovaj nije normalan, pljunuti Jason Voorhees sa maskom iz Petka 13-og, zato i cuti ne govori nista, ne reaguje, ne gleda. Meni vise dosadilo, mislim se prodji me se covece i procedim - reci. hehe a on necekivano zbunjen sumnjivim likom u kolima sa maskom preko lica, odjednom sav pazljiv - matori, samo se pomeri malo sa puta, ogrebace te neko. (ko da me udari kada kola prolaze 1 u 10 minuta i ima mesta kolko hoces da me mimoidju?). Ja reko ajd daj da pomerim kola da me ovaj vise ne smara, pokvarice mi snimak, ali nisam ni upalio kola, ovaj vec zbrisao. Ja se preparkiram ali dzaba kad on to nije stogao da vidi... ALi neverovatan lik, prosao me kolima pri brzini od 30 na sat i stao hoce da se raspravlja ili druzi sta vec, iz cistog mira. Mislim se druze ti da zivis kod u guzvi na Lionu, da vidis kako se mi ovde mimoilazimo i parkiramo, sve milimetarski i knap, ti bi dobio nervni slom prvi dan, a ne tu navikao da ako nemas 10 metara sirine da prodjes kolima odma se unervozis. I tako... :)
 
Da Earth gradjevinar sve lepo objasni a to u Boljevcima je izgleda problem sa onom zenom i otkupom zemljista zato kasne .Nisam ni sumnjo da nema nastavka sve pohvale.
Ima jos jedan mali prolaz posle naplatne u jakovu ali se ne vidi dobro tu si pravio prekid snimka ali mi se cini da je on izliven i vec pokriven .Meni je ovo sve Ok .
 
Ma bravo Earth ! Hvala puno!
Da li ima dovoljno radova na glinenoj neko strucni će objasniti, a moje mišljenje j3 da su sad trebali pustiti završene delove,nema snega ,a sve je odradjeno pa zašto ne olakšati tim ljudima koji tu zive.

Da li je ono taj odron ispred tunela Brancic ? Ali to se valjda da sanirati imaju vremena

Da,hvala Niko na izveštavanju sa lica mesta! Uvek pouzdan!
 
Jeste odron, šta reći kad im svaka druga kosina pukne nakon par meseci.
 
Earth svaka cast! :arrow: Ako je jedna slika vrednija od 1000 reci tek mozes zamisliti nama ovde sta znace ova dva "nasusna" snimka! I moram pohvaliti te da si vise ti mnogo uznapredovao kao snimatelj, nego oni kao izvodjaci!
Mada ja nisam ni pesimista sto se tice i same gradnje, u stvari sve je to u nekim granicama ocekivanog! Cak mislim da ipak Surcim Obrenovac se prilicno uklapa u zadate rokove! Pogotovo most koji ce se sa sigurnoscu premostiti do Juna kako je i bilo po planu! Vidi se da ce tampon na ovom delu biti drasticno deblji u odnosu na onu katastrofu na glinenoj! Izuzev te nesrecne glinene sve ostalo bi bilo privedeno kraju vrlo brzo, ali i ovako se polako nazire zavrsetak, a mi ne bi bili mi, kad se i posle takvih katastrofalnih kasnjenja ne bi radovali i najminimalnijem napretku! :p
I jos jednom bas ti hvala za ovakvih par poklona! :kk:
 
Ako jos neko od vas ima ikakvu dilemu kakav materijal je ugradjivan u tampon, onda nek pogleda Eartov snimak jos jednom! Na ovoj slici se vidi da iskopani podslojevi koji se pripremaju za odvoz, mogu slobodno preuzeti ljudi za baste, izgleda da nije ni glina vec humus! :oops: :bash:
Neko je se debelo, debelo ovde ugradio sa novcem u koferima umesto materijala u trasu!
 
Nema na cemu Krcane i Miro, pomazemo se medjusobno :)
Da, Miro, ono je malo skliznulo na kosini pre tunela. Opet se pokazalo dobro sto je uradjena ovako stepeničasta kosina pa i pored odrona, ni kamen nije došao do puta, što mi uliva poverenje da me kad bude prolazio ispod neće zatrpati brdo ili da noću u mraku pri 120 u mraku naleteti iznenada na kamenčinu (suprotno ovome, vertikalne kosine u Grdeličkoj mi ne ulivaju poverenje). Sem toga, dobro je što je ova kosina odrađena baš pošteno, tj ugao je tup (morano je biti skinuto i odneto više zemlje - skuplje), tj nije oštra (kad se štedi) pa i to stabilizuje tlo da bude relativno mirno, a ne da kao kod oštrih uglova dobije ubrzanje pri padu. E sad, zašto se ovaj odron desio nije mi jasno. A takođe i pitanje je gde mu je koren, da li do samog autoputa ili nedaj Bože da je zahvatio i tlo ispod autoputa čime bi ga mogao deformisati, ali to se ne vidi jasno sa snimka.
 
E sad, ne zamerite mi što ću imati više uzastopnih postova, za svaku temu po jedan, ali mislim da je tako bolje nego da sve trpam u jedan veliki post.
Dakle, prošli post je što se tiče odrona. Takođe, ovde da kažem da, kao što se vidi, nisam mogao skroz da se približim tunelu jer u toj dolini ispred tunela jako često duva jak vetar (što ovako po snimku čovek možda nikada ne bi rekao, jer deluje zatvoreno brdima sa sve 3 strane), pa je dron kome je prosečna brzina inače oko 7-10 metara u skekundi tu usled vetra gotovo stao, tj usporio na svega 2-3 metra u sekundi usled pritiska vetra, a i baterija je bila pri kraju. Eto, nadam se da će neko drugi što se tiče samog tunela dati više informacija, dal Kracn ili Pančevac ili neko treći nadam se.
 
Vrh