Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nego ljudi,počinje izborna kampanja predsednika,možda bude sve gotovo do izbora kako je Niko predvidjao... Ili da sačekaju jos 4 g do nekih budućih....
 
Tu sam Niko druze, povremeno vas partim ali retko jer je januar, zima, a i ovi generalno slabo rade pa nema sta mnogo da se prica. Pozdrav :)
 
Meni se cini da se samo radi na ovom delu autoputa od Surcina do Obrenovca. Rekao sam i dalje mislim da je jedino dobra stvar da ce autoput Cacak Pozega raditi ta kineska kompanija koja i radi od Surcina do Obrenovca i koja radi u C.Gori.
 
Prodjoh danas obilaznicom, rade se šipovi na sredini autoputa, kod nove petlju u Surčinu. Jedna traka na obilaznici delimično zatvorena zbog izrade šipova.
Off-topic: na Ostružničkom mostu, na premošćenom delu, se rade ivičnjaci, sa obe strane reke, deluje da uskoro može da se postavi zaštitna ograda. Glavni rasponi još nisu doplovili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600319#p600319:3980fnng je napisao(la):
mtuning » Uto Feb 05, 2019 9:33 pm[/url]":3980fnng]Prodjoh danas obilaznicom, rade se šipovi na sredini autoputa, kod nove petlju u Surčinu. Jedna traka na obilaznici delimično zatvorena zbog izrade šipova.
Off-topic: na Ostružničkom mostu, na premošćenom delu, se rade ivičnjaci, sa obe strane reke, deluje da uskoro može da se postavi zaštitna ograda. Glavni rasponi još nisu doplovili.

I ja sam jutros prolazio ovom deonicom. Na obilaznici ima radnika samo na mostu. I ne deluju kao da nekuda zure. Na petlji surcin je druga prica, svaki put se vidi pomak. Realno sada kada krene lepse vreme mislim da ce ga lepo iskoristiti.
 
Niko Kažanegra":1hq6c7gn je napisao(la):
Opet nema EARTMOVINGA vec dugo....A i Krcan se slabo javlja....na jugu nema Caribroda , i Geovuk se slabo oglasava....bojim se da forum polako zamire,kao i nase nade da cemo se voziti novim koridorima..... :oops:
Neee. The winter is coming. Vratice se na prolece.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Da nije neko išao kroz Ljig? Ima li nekakvih radnika osim tih kamiona koji ka tunelu idu? Konkretno mislim na radove od petlje ka tunelu? Zna li neko da li je završeno skretanje ka selu Brancic? Sredinom decembra nije bilo.
 
:gobb: Jutros je pocelo asfaltiranje u desnoj cevi prvog sloja BNS-a pre desetak minuta sam dobio kratak snimak direktno sa lica mesta, ali okacicemo ga malo kasnije! Do tada evo od juce par slikaPogledajte prilog 3.
Ovo su neki detalji takodje u levoj, zavrsen hidrant i radovi na prosirenju...Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
A evo i kako je juce izgledala desna bez asfalta, pred samo asfaltiranje
Da se ne bi previse radovali to je sve u skladu sa laniranom dinamikom po kojoj nece biti zavrsetka gradjevinskih radova do kraja Aprila , a elektro-masinsko opremanje jos dosta kasnije, pa ope okreni obrn, do Vidovdana......
 
Krcane, da nema tebe, ne bismo ništa znali kako napreduju radovi, hvala ti!
Da li znaš možda koja im je dinamika, koliko sam ja shvatio prvo rade noseće slojeve, pa "molerske radove", e sad da li će prvo da rade završni sloj pa EM opremanje ili drugačije?
Pitanje je da li će u sklopu opremanja praviti novu "kuću", centar za kontrolu saobraćaja, tj. da li će tunel Brančići biti nezavisan od tunela na Ljig-Preljina?
Još jednom hvala za slike i snimak!
 
Krcane ma bravoooo! Hvala puno!

Ja nisam optimista ni za Vidovdan i za tu jednu cev....
 
Krcane legendo,svaka ti cast.Samo se ne slazem sa tobom da ce ovo biti do pocetka leta, lici mi vise na kraj godine sa sve em opremanjem tunela i zavrsnom kozmetikom u i oko tunela. :sesir:
 
Krcane majstore, po ovome kako teku radovi tesko da cemo se mi tu voziti i leti.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zna li neko kada se krenulo sa probijanjem ovog tunela? Koliko godina se on radi?! U martu je puna godina kako je probijena druga cev,baš treba puno posla....
Pitam se kako misle na deonici do Pz da sve odrade za 3godine... znači da imaju godinu/ godinu ipo da probiju tunele i jos toliko im treba za gradjevinske radove i elektro opremanje .... Baš treba vremena
 
Mislim da je 1m po danu dobar temo za probijanje tunela. Racunica u tom slucaju je jasna. Pitanje je da li ce cekati da rade jeda po jedan tunel ili ce krenuti vise u istom trenutku.
 
Tuneli su probijeni u avgustu 2017 i januaru 2018 a ostali radovi sa opremanjem traju kao da je Gotthard tunel ispod Alpa. Moguce je da su ostali bez para pa zato odugovlace.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601228#p601228:1h835e4z je napisao(la):
Armatura » Ned Feb 10, 2019 11:09 am[/url]":1h835e4z]Mislim da je 1m po danu dobar temo za probijanje tunela. Racunica u tom slucaju je jasna. Pitanje je da li ce cekati da rade jeda po jedan tunel ili ce krenuti vise u istom trenutku.
Meni je@pancevac odgovorio jednom prilikom da se 1m dnevno kopa u CG sa tim kinekskim karticama,a ovi ostali ,pa i u Brancicu napredak se dnevno meri u centimetrima .... Pa ti vidi.

Samo samo kopanje je ovde bilo komplikovano zbog sastava tla, ali izgleda da i inače to ne ide ništa brzo.
Kao što reče @tzoran1 i ja sam mislila da ce građevinski radovi brze biti odradjeni i iskreno strahujem od trajanja elektro opremanja, to tek može da potraje kako sam shvatila
 
Dobar dan svima, pratim vas rad vec godinama, i veoma me raduje cinjenica da nas koje ove stvari zanimaju ima sve vise. Zovem se Dragan, iz Kraljeva sam ali zivim u Minhenu vec skoro 30 godina. Raduje me i volim da vidim sve sto se novo gradi u nasoj Srbiji, i zahvaljujuci vama i SkyscraperCity-ju sam bolje informisan od velike vecine onih koji zive u otazbini.
Na zalost, ovde sam gde sam inace da zivim dole bio bi nesto kao legenda Caribrod.
Hteo sam samo u vezi ove teme, brzina probijanja tunela Brancic, da kazem, nova istocna cev Karavanke tunela, koja se gradi od prosle godine, prosecno treba da se dnevno 7 m probija.
Zivela Srbija i braca i sestre forumasi!!!
 
Vrh