Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=l-1kczBDZ1Q[/youtube]
Od pre 2 dana.
 
U putanju je strannica na FB koju administriraju Putevi Srbije...zna li neko o čemu je reč nisam u toku sa dogadjajima ovih dana,deluje mi kao da pišu o ove dve deonice autoputa.
e6d049708dd7bf53f0c6ffff58b1e2fa.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597941#p597941:poe6oc1y je napisao(la):
Igor » Sub Jan 26, 2019 4:03 pm[/url]":poe6oc1y]Kad smo vec kod izjava izvor N1.rs
Mihajlović: Video nadzor na svim gradilištima Koridora 10 i Koridora 11

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zorana Mihajlović najavila je da će do kraja sledeće nedelje na svim gradilištima Koridora 10 i Koridora 11 biti instaliran video nadzor.

"U svakom trenutku tokom 24 sata svi će moći da vide kako se i da li se radi na gradilištima", rekla je Mihajlović.

Ona je rekla da očekuje da će to pomoći da se što pre završe ti saobraćajni koridori.

Ministarka je najavila i da će uskoro obići gradilišta na Koridoru 10, ali nije želela da precizira gde i kada.

Mihajlović je istakla da će uskoro biti završena Grdelička klisura na Koridoru 10, kao i istočni krak tog koridora na kom se rade kritične tačke.
Super,stigao kraj nedelje... :)
 
Dok neko ne da neku informaciju o tunelu, bilo šta,evo ja ću opet da zakacimo slike mosta,i pitam se- da li sam luda ili je za 15 dana jasno uočljiv napredak. Ne razumem kako su ista odradili,bilo je 7 dana snega
 
Nisi ti luda Mira nego su u pitanju potpuno normalni Kinezi.

Pratio sam kako rade Pupinov most, svaka im čast.
 
Miro, to je ta ekipa koja radi autoput Podgorica Matesevo! Posto ih pratim na ovom forumu primetio sam da stvarno rade udarnicki. Raduje me samo jedna stvar da ce oni raditi nastavak od Preljine do Pozege. Tako da mislim da ce to isto ovako udarnicki raditi. Posto su dosta tunela probili kroz Crnu Goru nadam se da ce i na tom delu do Pozege brzo raditi. Mislim da imaju dobru i mehanizaciju sto je moras priznati vrlo bitno u ovom poslu.Mislim da ih je i Krcan komentarisao posto je on obisao celu trasu autoputa kroz CG.
 
MiraC":3pv8ungx je napisao(la):
Dok neko ne da neku informaciju o tunelu, bilo šta,evo ja ću opet da zakacimo slike mosta,i pitam se- da li sam luda ili je za 15 dana jasno uočljiv napredak. Ne razumem kako su ista odradili,bilo je 7 dana snega

Miro sa koje aplikacije ili sajta ‘skidas’ ove slike ? Ja pratim preko Google Earth ali im je azuriranje mislim na svaka dva meseca.

Hvala
Pozdrav


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Miro, i po snegu se radi osim kada pada jak sneg. Vazno je da je put za miksere prohodan. Mraz im ne predstavlja nikakav problem.
 
Vlasto, Zoranuro, da neverovatni kinezi. Ja ne mogu da verujem da za 15 dana mogu ovako da odmaknu - ipak zamislim most, hladno vreme i još hladnije jer je blizu vode, led, cistina pa je i vetrovito i još veći minus.... Ma bravo .
Zorane ( zoranuro) ja jedino ne znam hoće li bas bas oni raditi na delu do Pz ili ce biti i naših podizvodjaca, to nisam ukapirala. Oni su u CG obezbedili mehanizaciju dobru narocito za tunele i zaista pruzaju nadu da će biti odgovorni.

Geovuk ,nisam ni znala da mogu da rade po hladnoći i snegu,oni kao da su iz Rusije došli pa gruvaju ko da rade na minusu svaki dan. Razumem ,nema asfalta ,ali ipak odlicni su.

Gugulica ,na ovom sajtu imaš svakih par dana nove slike. Google ima ekstra rezoluciju ali ne ažuriraju ni mesečno a kamoli češće. Ovaj satelit je otkrovenje za mene ,na nekim delovima samo on može da pokaže napredak ( glinena npr) . Šteta što nema neki skener i za tunel hihihihi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598329#p598329:3mp8qp4s je napisao(la):
Alek5andar » 28 Jan 2019, 12:51[/url]":3mp8qp4s]Pozdrav svima. Veoma dugo pratim ovaj forum, ali me je tek ovaj događaj sa Krcanom naterao da se registrujem i da nešto napišem. Od kada se pojavio na ovoj temi, izazvao je moje poštovanje, ne samo svojim reportažama, već i mnogim svojim stavovima. Nikada nisam zaboravio sledeću njegovu rečenicu, datu na pitanje koji je njegov motiv da napravi reportažu sa koridora: "Nisam druze novinar, niti su afiniteti! Jedini razlog je sto obozavam ovu srpsku zemlju i moja srpska Pljevlja. Ja sam jedini covek koji o svom trosku obidjem planetu zbog Nola samo sto mi je decu napravio ponosnom!" (strana 335). Nećete verovati, ali kada sam juče video gospodina koji je dobio reket od Novaka, a znajući da je Krcan sada u Australiji, pomislio sam kako bi bilo lepo da je to baš on. Možete da zamislite koliko mi je bilo drago kada sam jutros pročitao Plećkovu objavu. Čestitam.
e da imaš prilike na leto da ga i lično upoznaš...da vidiš kakva je to ljudina ...
 
Kinezi prže most, a ja ne mogu da se otmem utisku kako je propuštena šansa da se ovaj most odmah napravi tako da nosi i bar jedan kolosek pruge u Obrenovac. Takav most - dodatak za železničku prugu koji bi se gradio kao integralni deo ovog koji se sad gradi sigurno ne bi bio drastično skuplji, a Obrenovac bi lako dobio železničku vezu. Osim teretne pruge ka Ostružnici, očuvana je i u funkciji i pruga skroz do same trase auto puta severno od Jakova, samo trasa pruge je očuvana i kroz Jakovo do Boljevca - tako da se lako mogla remontom napraviti prigradska pruga Obrenovac- rub Boljevca, Jakovo, Surčin, Dobanovci, Batajnica i dalje ka Zemunu - ili u budućnosti umesto do Batajnice ispod Aerodroma pa ka Zemunu. Brza, efikasna i odlična veza ka Beogradu. Čak i kada bi potpuno otpisali ovu prugu kroz Jakovo, i od sadašnje teretne pruge ka Ostružnici se mogao negde južno od Jakova napraviti odvojak koji bi se približio autoputu i preko novog mosta ušao u Obrenovac. Iako bi ovde pruga "omašila" nekoliko naselja i dalje je mogla biti korisna za prigradski saobraćaj, niko ne kaže da ne bi bilo i teretnog iz Obrenovca, a u budućnosti je mogla da se produži ka Barskoj pruzi i dobije novi koridor sever - jug (npr mogao bi onda postojati i voz Valjevo - Slovac - Ub - Obrenovac - Zemun - Beograd).
 
@miki_ns
Sve to lepo zvuči, ali ovde se retko kada razmišlja unapred...
Eto biće i završen autoput obr-bg do petlje surčin, i tek onda će početi planiranje/rad deonice od nje do normalne veze sa nbg, što osećam da će da traje još 2-3 godine.

off-topic:
Inače postojala je pruga bg-obr, izgrađena pre nekih 90 godina, oko 40km, imala je 3-4 mosta, tunel duži od 1.5km i sve to završeno za 2.5 godine :) Razmontirana 70tih, a mislim da je most na Kolubari miniran za potrebe snimanja filma...
 
Juče sam prošao Ibarskom. Oko Ljiga ima nekih radova ali ništa specijalno. Mada je bila i nedelja. No ono što sam primetio je da su dva kamiona natovarena zemljom prošla kroz ljig do gradilišta u Dićima i tu skrenula. Zar ne bi bilo lakše da su prošli kroz tunel? Da li to znači da se kroz tunel još ne može proći?

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Nadajmo se da su u tunelu u toku elektro radovi pa da su zbog toga obilazili.
 
Pasivno pratim forum već tri godine, pa natrčah na vest koja je interesanta i to me natera da se registrujem :) .

Konkretno je vezano za deonicu Preljina-Požega - o najavi postavljanja Kineskih kampova: http://www.glaszapadnesrbije.rs/189...tini-lucani-radovi-na-autoputu-krecu-u-martu/

Takođe u tekstu ima i zanimljiva slika plana, gde se vidi petlja Lučani (naravno i nplatna rampa na istoj) kao i gde ulazi autoput u najduži tunel na toj deonici (sad sam zaboravio ime brda/tunela)
 
@Чои, добро дошао на форум, укњижио сам ти први плусићћћ. На теми има цртеж петље код Лучана.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599629#p599629:v3s1kbpb je napisao(la):
plećko » Sub Feb 02, 2019 2:21 pm[/url]":v3s1kbpb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598329#p598329:v3s1kbpb je napisao(la):
Alek5andar » 28 Jan 2019, 12:51[/url]":v3s1kbpb]Pozdrav svima. Veoma dugo pratim ovaj forum, ali me je tek ovaj događaj sa Krcanom naterao da se registrujem i da nešto napišem. Od kada se pojavio na ovoj temi, izazvao je moje poštovanje, ne samo svojim reportažama, već i mnogim svojim stavovima. Nikada nisam zaboravio sledeću njegovu rečenicu, datu na pitanje koji je njegov motiv da napravi reportažu sa koridora: "Nisam druze novinar, niti su afiniteti! Jedini razlog je sto obozavam ovu srpsku zemlju i moja srpska Pljevlja. Ja sam jedini covek koji o svom trosku obidjem planetu zbog Nola samo sto mi je decu napravio ponosnom!" (strana 335). Nećete verovati, ali kada sam juče video gospodina koji je dobio reket od Novaka, a znajući da je Krcan sada u Australiji, pomislio sam kako bi bilo lepo da je to baš on. Možete da zamislite koliko mi je bilo drago kada sam jutros pročitao Plećkovu objavu. Čestitam.
e da imaš prilike na leto da ga i lično upoznaš...da vidiš kakva je to ljudina ...
Bilo bi mi drago, Plećko. Krcan i ja smo skoro pa komšije (ja sam iz Nove Varoši), tako da neće biti teško organizovati neki susret. Hvala što si nama na forumu otkrio njegov identitet. :)
 
Opet nema EARTMOVINGA vec dugo....A i Krcan se slabo javlja....na jugu nema Caribroda , i Geovuk se slabo oglasava....bojim se da forum polako zamire,kao i nase nade da cemo se voziti novim koridorima..... :oops:
 
Po rasporedu kampova se vidi da prvo počinju tunele što je i normalno.
I onda krece " pretvaranje Požege u Niš", koja postaje raskršće dva autoputa .I konačno otvaranje cele regije koja je decenijama nepravedno izolovana.
 
Radi se na petlji Obrenovac, izlivaju se stubovi za nadvožnjak i stubovi za petlju, nema puno radnika, al primećuje se napredak. Pozdrav za Novu Varoš
 
Vrh