Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

A u šta napisa.
Hajde što vredjaš političare za to me baš briga ali nazvati stanovnike Srbije " široke glupave narodne mase " i još se istim tim ljudima obraćaš i od njh očekuješ da te razumeju to stvarno nema smisla.
Ovolika količina mržnje iznesena na gradjevinskom forumu je strašna.A nikad od tebe ni jedne slike neke inf . ništa samo mržnja ali to govori samo o tebi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571987#p571987:vuekx3lm je napisao(la):
biciklista » Čet Okt 04, 2018 8:01 am[/url]":vuekx3lm]Deonica Banjaluka -Doboj 70 km je kostala 400 mil eu a ova iz njive u njivu od 12,5 km 80 mil eu. Dovoljno za tuzioca jer ovakav kriminal je necuven. Stidim se sto zivim u ovako lopovskoj zemlji. I niko da to kaze. Nijedan novinar da napravi analizu , izvestaj. Da uporedi sve cene svih deonica. Mi ustvari vise i nemamo istrazivacko novinarstvo. Postali smo imaginarijum !
Ub - Lajkovac je koštala 73 mil eura ili 5,8 mil eura / km.
Banja Luka - Doboj 402 mil eura ili 5,6 mil eura / km.
A koliko ce kostati popravka i ko je odgovoran e to je problem i tu nam trebaju odgovori i istrazivačko novinarstvo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571968#p571968:34g4oyts je napisao(la):
gygy11 » Чет Окт 04, 2018 5:58 am[/url]":34g4oyts]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571514#p571514:34g4oyts je napisao(la):
paradox polje » 02 Oct 2018 02:16 pm[/url]":34g4oyts]Изградња деонице која води из нигде у ништа, дакле не служу ничему без осталих деоница, више година пре осталих деоница показује колико је лоше планирање. По мени је ово катастрофа чак и када би билао одрађена како треба, јер показује да реч планирање има неко скроз друго значење него у нормалном свету. Да су којим случајем остале деонице завршене у року, и тада би ова фантомска деоница неколико година зврљала празна препуштена зубу времена. То што је урађена траљаво, само додатно појачава горак укус наше путне изградње.
Ко је то градио, ко је одговоран није толоко битно. Добро треба да буде битно за судове и затворе, али то што је ондашњи министар који је члан странке која је и сада у власти имао подршку и неких из других странака које су сада у опозицији, никако није оправдање за све пропусте садашње власти. Дакако треба оплести и по једнима и другима, али увек више има смисла да се критикујемо оне што нас тренутно јашу јер ови други јадници сад не могу много да промене, осим да се добровољно пријаве у најближи затвор.
Sve vreme , odrzavanje izgradjene deonice Ub-Lajkovac , koja je podsecam , zavrsena decembra 2014.godine, je po recima same ministarke Strumpfete PLACANO, cak je u jednoj od svojih TV seansi izgovorila podatak da drzava za odrzavanje te deonice izdvaja 12 miliona dinara MESECNO! E sad, kako je zavrsena, to je ISKLJUCIVA ogovornost onoga ko je deonicu primio, dakle Strumpfeta. Takodje , za stanje u kakvoj je deonica danas odgovorna je takodje Strumpfeta. Skandalizovanje ovde pojedinaca sto je bas TA deonica prva pocela da se gradi, govori da ili nisu ovde procitali bar jedno zilion puta citirano objasnjenje zasto je bas ta deonica pocela prva da se gradi, ili ovo vecito vracanje na razloge ima neku drugu motivaciju. Da podsetim, plan je bio da se do sredine 2012te godine pocne deonica Ljig-Preljina , sto je i uradjeno,a najkasnije krajem 2012. deonice Obrenovac-Ub i lajkovac -Ljig i da se sve zavrsi do kraja 2015te i pusti trasa Obrenovac-Preljina. To sto je debilima trebalo preko 2 godine da pocnu deonice obrenovac-Ub i Lajkovac -Ljig i sto je zbog toga ova deonica Ub-Lajkovac i dan-danas van upotrebe, to se obratite imbecilima koji grade auto-puteve najsporije u Evropii sto to sto ugovaraju i realizuju grade sa spektakularnim kasnjenjima , to vam nije kriv onaj koji je zapoceo gradnju K11 u sred najgore ekonomske krize u istoriji sveta. Da je nastavljena dinamika ugovaranja iz 2011-2012, ova deonica bila bi van upotrebe manje od 2 godine , ovako zvrjace prazna brat bratu 4-4,5 godine, a to je vec velika razlika.
A sve sto je neko lose uradio na deonici Ub-Lajkovac, u zatvor sa njim odmah, sta se ceka 5 godina?!!!
Dakle, prekinite vise da balite o tome i prekinite da koristite tu debilnu frazu gletovane ministarke kako je neka deonica auto-puta ide "iz njive u njivu".Ta deonica je najkraca na trasi kostala 80ak miliona evra i finansirana je iz budzeta i kao takva je bila najpogodnija da se najbrze pocne, sve ostale deonice nisu mogle da se finansiraju iz budzeta vec kreditom, jer su sve ostale pojedinacno bar duplo skuplje od nje a neke i vise. Kad se ovde citaju neki postovi, covek bi posmislio da je bolje da ova deonica nije tada radjena nego da se sad radi.toliko je besmislena rasprava na temu:" A zasto je prvo poceta ta deonica, kmee, kmee", a narocito je pateticno bacanje kritike na vlast od pre 7 godina ! U stvari to je komicno. :lol:
Kada cemo da naucimo, da za sve sto se u drzavi trenutno desava ili se ne desava , a trebalo bi, kriva je uvek i jedinoi vlast.Cak i za ono sto se pre te vlasti desvalo, kriva je trenutna vlast,osim ako nije sankcionisala te koji su nesto pre njih radili lose. Vlast koja proziva bivsu vlast da je uradila neki kriminal a da niko iz te bivse vlasti nije ni u sudskom postupku a kamoli u zatvotu, onda to nije vlast vec kriminalna druzina, oplemenjena najgorom demagogijom za siroke glupave narodne mase. Nemojte da taj crv glupavosti izjeda i ovaj forum .Inace za mene svako ko ovde proziva neke bivse da nesto nije dobro a da pri tome ne kaze da je za to kriva trenutna vlast, koja da podsetim suvereno vlada vec preko 6 godina, jer te bivse nije zatvorila, procesuirala, lustrirala ili ne znam ni ja sta, taj je najobicniji bot vlasti. Tako ja to razumem, ostali kako hoce.
Реко бих да се преко 90% слажемо. Управо сам и писао да за све проблеме које сада имамо треба кривити и преиспитивати садашњу власт, а да евентуална кривица претходних треба да занима искључиво судове. Што се тиче спорне деоцие завршене зчајано раније него остале, не мора (а у овм случају и није) да буде превасходна кривица њених градитеља већ градитеља других деоница. Што се тиче термина "из ничега у ништа" за мене је то најбољи опис пута на који не можеш да се укључиш ни не једној ни другој страни, а ко је за то крив то је друга прича.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571991#p571991:206rolo5 je napisao(la):
Darko78 » Čet Okt 04, 2018 8:25 am[/url]":206rolo5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571987#p571987:206rolo5 je napisao(la):
biciklista » Čet Okt 04, 2018 8:01 am[/url]":206rolo5]Deonica Banjaluka -Doboj 70 km je kostala 400 mil eu a ova iz njive u njivu od 12,5 km 80 mil eu. Dovoljno za tuzioca jer ovakav kriminal je necuven. Stidim se sto zivim u ovako lopovskoj zemlji. I niko da to kaze. Nijedan novinar da napravi analizu , izvestaj. Da uporedi sve cene svih deonica. Mi ustvari vise i nemamo istrazivacko novinarstvo. Postali smo imaginarijum !
Ub - Lajkovac je koštala 73 mil eura ili 5,8 mil eura / km.
Banja Luka - Doboj 402 mil eura ili 5,6 mil eura / km.
A koliko ce kostati popravka i ko je odgovoran e to je problem i tu nam trebaju odgovori i istrazivačko novinarstvo.
ne postoji takvo novinarstvo .... Ja ne razumem i opoziciju i zar ovo ne bi bila dobra osnova za postavljanje nekih pitanja,nego postoji razlog zašto se cuti . Mislim da mnogo talasanja može dovesti da mnogi budu odgovorni i iz njihovih redova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571991#p571991:1eiqfwpw je napisao(la):
Darko78 » Thu Oct 04, 2018 9:25 am[/url]":1eiqfwpw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571987#p571987:1eiqfwpw je napisao(la):
biciklista » Čet Okt 04, 2018 8:01 am[/url]":1eiqfwpw]Deonica Banjaluka -Doboj 70 km je kostala 400 mil eu a ova iz njive u njivu od 12,5 km 80 mil eu. Dovoljno za tuzioca jer ovakav kriminal je necuven. Stidim se sto zivim u ovako lopovskoj zemlji. I niko da to kaze. Nijedan novinar da napravi analizu , izvestaj. Da uporedi sve cene svih deonica. Mi ustvari vise i nemamo istrazivacko novinarstvo. Postali smo imaginarijum !
Ub - Lajkovac je koštala 73 mil eura ili 5,8 mil eura / km.
Banja Luka - Doboj 402 mil eura ili 5,6 mil eura / km.
A koliko ce kostati popravka i ko je odgovoran e to je problem i tu nam trebaju odgovori i istrazivačko novinarstvo.

A šta tek reći za Kalemegdansku gondolu - 1 km 15 mil.evra (sa 2 stanice), Zlatiborska gondola 9km za 13 mil.evra (sa 3 stanice) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ko je ovde lud ???????
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572078#p572078:1kh5ztf2 je napisao(la):
MiraC » Thu Oct 04, 2018 2:03 pm[/url]":1kh5ztf2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571991#p571991:1kh5ztf2 je napisao(la):
Darko78 » Čet Okt 04, 2018 8:25 am[/url]":1kh5ztf2]

.... Ja ne razumem i opoziciju i zar ovo ne bi bila dobra osnova za postavljanje nekih pitanja,nego postoji razlog zašto se cuti . Mislim da mnogo talasanja može dovesti da mnogi budu odgovorni i iz njihovih redova.

Miro danas videh , negde, da je na postavljena 230+ poslanička pitanja u Skupštini, u poslednjih godinu dana, odgovoreno samo 2 (DVA) !!

Dakle prave su ludi, džaba da pitaš ono što im ne odgovara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571987#p571987:1eheg0kc je napisao(la):
biciklista » 04 Oct 2018 08:01 am[/url]":1eheg0kc]Deonica Banjaluka -Doboj 70 km je kostala 400 mil eu a ova iz njive u njivu od 12,5 km 80 mil eu. Dovoljno za tuzioca jer ovakav kriminal je necuven. Stidim se sto zivim u ovako lopovskoj zemlji. I niko da to kaze. Nijedan novinar da napravi analizu , izvestaj. Da uporedi sve cene svih deonica. Mi ustvari vise i nemamo istrazivacko novinarstvo. Postali smo imaginarijum !
Ne znam cemu skandalizovanje u tome sto je cena za obe deonice oko 6 miliona evra/km, meni je logicnije , AKO SU DEONICE SLICNE KONFIGURACIJE(a ja to ne znam) , meni je logicnije zasto ova od 70km nije jeftinija jer je duza.
Mogu da zamislim kako si se skandalizovao kad si ciuo da su Veliki Strumpf i Strumpfeta ugovorili deonicu Preljina-Pozega od 30 km duzine za 450 miliona evra!? :laugh:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571988#p571988:12vajn1p je napisao(la):
Darko78 » 04 Oct 2018 08:10 am[/url]":12vajn1p]A u šta napisa.
Hajde što vredjaš političare za to me baš briga ali nazvati stanovnike Srbije " široke glupave narodne mase " i još se istim tim ljudima obraćaš i od njh očekuješ da te razumeju to stvarno nema smisla.
Ovolika količina mržnje iznesena na gradjevinskom forumu je strašna.A nikad od tebe ni jedne slike neke inf . ništa samo mržnja ali to govori samo o tebi.
Ne znam gde si procitao da ja pretendujem da me razumeju "siroke glupave narodne mase", to bi mi bilo bitno da sam politicar, a posto nisam, meni je bitno da me razumeju ljudi na ovom forumu a ne siroke narodne mase. Nisam iznosio mrznju nego suve podatke sa po kojim komentarom, a ti si se uhvatio bas za tih 5% sadrzaja posta koji su komentari. Kako se ne uhvati da prokomentarises neki podatak sa kojim se ne slazes, a ne komentarises mene ad hominem.
To mi je bez veze. Ovo ti kazem bez trunke mrznje. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572087#p572087:3ujydlof je napisao(la):
vlasta » Čet Okt 04, 2018 1:23 pm[/url]":3ujydlof]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572078#p572078:3ujydlof je napisao(la):
MiraC » Thu Oct 04, 2018 2:03 pm[/url]":3ujydlof]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571991#p571991:3ujydlof je napisao(la):
Darko78 » Čet Okt 04, 2018 8:25 am[/url]":3ujydlof]

.... Ja ne razumem i opoziciju i zar ovo ne bi bila dobra osnova za postavljanje nekih pitanja,nego postoji razlog zašto se cuti . Mislim da mnogo talasanja može dovesti da mnogi budu odgovorni i iz njihovih redova.

Miro danas videh , negde, da je na postavljena 230+ poslanička pitanja u Skupštini, u poslednjih godinu dana, odgovoreno samo 2 (DVA) !!

Dakle prave su ludi, džaba da pitaš ono što im ne odgovara.
Ma u pravu si... A sve je to jer imaju veliku većinu i ne treba im niko za odlučivanje oko bilo cega. Elem,toliko se pitanja " gura pod tepih" da se pitam kako oni uopšte misle da običan građanin razmišlja? Ja ako godinu ipo dana duže idem Ibarskom nego AP do Obrenovca,da ipak slušam njih da je za sve kriv Mrka i tunel? Ili da verujem svom rasuđivanju i radovima koje vidim... I stk je najgore kažu da će do Pz biti gotovo za 2-3 g... Ok koliko je realno? Volela bih da jednom uspostave pravni sistem i kad se bude kaznjavalo šta treba drugačije će se raditi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572099#p572099:1ucv457n je napisao(la):
gygy11 » Čet Okt 04, 2018 1:49 pm[/url]":1ucv457n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571987#p571987:1ucv457n je napisao(la):
biciklista » 04 Oct 2018 08:01 am[/url]":1ucv457n]Deonica Banjaluka -Doboj 70 km je kostala 400 mil eu a ova iz njive u njivu od 12,5 km 80 mil eu. Dovoljno za tuzioca jer ovakav kriminal je necuven. Stidim se sto zivim u ovako lopovskoj zemlji. I niko da to kaze. Nijedan novinar da napravi analizu , izvestaj. Da uporedi sve cene svih deonica. Mi ustvari vise i nemamo istrazivacko novinarstvo. Postali smo imaginarijum !
Ne znam cemu skandalizovanje u tome sto je cena za obe deonice oko 6 miliona evra/km, meni je logicnije , AKO SU DEONICE SLICNE KONFIGURACIJE(a ja to ne znam) , meni je logicnije zasto ova od 70km nije jeftinija jer je duza.
Mogu da zamislim kako si se skandalizovao kad si ciuo da su Veliki Strumpf i Strumpfeta ugovorili deonicu Preljina-Pozega od 30 km duzine za 450 miliona evra!? :laugh:
Jesi li se isto tako" skandalizovao" kad si video da je most na Adi sa tri petlje od svega nekoliko km.kostao 360 mil eura A svi znamo gdje se sa njega moglo sići na Novom Bg .ili ti je promaklo.Ovde je barem 30 km autoputa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572162#p572162:1c9rxuy4 je napisao(la):
Darko78 » 04 Oct 2018 04:19 pm[/url]":1c9rxuy4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572099#p572099:1c9rxuy4 je napisao(la):
gygy11 » Čet Okt 04, 2018 1:49 pm[/url]":1c9rxuy4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571987#p571987:1c9rxuy4 je napisao(la):
biciklista » 04 Oct 2018 08:01 am[/url]":1c9rxuy4]Deonica Banjaluka -Doboj 70 km je kostala 400 mil eu a ova iz njive u njivu od 12,5 km 80 mil eu. Dovoljno za tuzioca jer ovakav kriminal je necuven. Stidim se sto zivim u ovako lopovskoj zemlji. I niko da to kaze. Nijedan novinar da napravi analizu , izvestaj. Da uporedi sve cene svih deonica. Mi ustvari vise i nemamo istrazivacko novinarstvo. Postali smo imaginarijum !
Ne znam cemu skandalizovanje u tome sto je cena za obe deonice oko 6 miliona evra/km, meni je logicnije , AKO SU DEONICE SLICNE KONFIGURACIJE(a ja to ne znam) , meni je logicnije zasto ova od 70km nije jeftinija jer je duza.
Mogu da zamislim kako si se skandalizovao kad si ciuo da su Veliki Strumpf i Strumpfeta ugovorili deonicu Preljina-Pozega od 30 km duzine za 450 miliona evra!? :laugh:
Jesi li se isto tako" skandalizovao" kad si video da je most na Adi sa tri petlje od svega nekoliko km.kostao 360 mil eura A svi znamo gdje se sa njega moglo sići na Novom Bg .ili ti je promaklo.Ovde je barem 30 km autoputa.
Most na Adi nije deo ove teme ,ali da ti odgovorim kad se vec facas njega. :lol:
Nisam se skandalizovao jer sam procitao izvestaj DRI , a trebalo bi i ti vise da citas kreibilna dokumenta a ne Informer, ima tamo lepo pise koliko je kostao most, a kolikose secam , kostao je manje po m2 nego sto ce da kosta ovaj most na deonici Obrenovac-Surcin , preko Save, iako je sa daleko vecim rasponom odnosno trebalo bi da bude skuplji.
A? Sta kazes, jel si se sad ti skandalizovao kad si cuo ovaj podatak? :sesir:
 
A posto to znam veoma dobro zato sam napisao most i TRI PETLJE jer nikad ne pisem napamet ili iz novina.
 
У емисији коридори, са лика испод, приказан је тунел Бранчић и остали делови коридора 11 као и деонице на коридору 10.
Кажу да су до краје године готова оба коридора :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=PGfVFb3AFkI

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PGfVFb3AFkI[/youtube]
 
Po ovome i tunel je u završnoj fazi i petlja Ljig is svi ostali delovi i " ako ih vreme posluži" biće u roku.... Sta reci,ja ne verujem bas puno ne zato što se razumem u radove nego zato što su i prošle godine u oktobru iznosili da će do kraja godine pokušati da puste ,a realno stanje je bilo takvo da cele ove godine nešto rade i opet je trka sa vremenom .... E sad ako ovaj put ispune obećano - bravo samo im je trebalo godinu ipo dana više,ako i ispune. Bio bi red. I da ne misli niko kako sam zaostala ili imam kratko pamćenje - da jako bih volela da neko odgovara za ovoliko kašnjenje - samo sto od toga nema ništa o da se ne ponavljam ovde,a volela bih da se tačno zna ko je sve kriv,od tunela pa na dalje....
 
Da li ima neko informacije o putu u ruckoj, je l to zavrseno, dokle su stigli? Guglam vec par dana nista nisam nasao. Bio bih zahvalan na nekom linku ili informaciji
 
Završen odavno, samo što još uvek nema horizontalne signalizacije a i od otvaranja nije kosena trava i granje pored puta.
 
Kako loše pravi emisije , pa ako kaze bice u roku tunel pitaj ga ( ako smeš a očito ne smeš) kojem roku ,kad pobogu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572383#p572383:pjlau1zk je napisao(la):
Stefan93 » 05 Oct 2018, 15:52[/url]":pjlau1zk]Da li ima neko informacije o putu u ruckoj, je l to zavrseno, dokle su stigli? Guglam vec par dana nista nisam nasao. Bio bih zahvalan na nekom linku ili informaciji
Evo danas sam prošao kroz prašume Rucke i Male moštanice
 
Jbt, pa ni granje ne znaju da poseku kako treba. Btw, skoro sam prošao onim novim putem od Ripnja ka Ralji, solidno odrađeno, ali nigde nijednog znaka niti linije na putu. Noću je horor.
 
Samo za nestrpljivu MiruC - nadvožnjak Ljig, danas, Nedelja:

Pogledajte prilog 21
Pogledajte prilog 20
Pogledajte prilog 19
Pogledajte prilog 18
Pogledajte prilog 17
Pogledajte prilog 16
Pogledajte prilog 15
Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12

Obratiti pažnju na ovu sliku - iscrtana je zaustavna linija, u smeru ka Beogradu, za naizmenično propuštanje saobraćaja pri vezivanju druge saobraćajne trake na Ibarsku magistralu!! Znači možemo uskoro očekivati puštanje nadvožnjaka i odlazak devijacije u zaborav:
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Vrh