Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

A mi postali retardirani pa sve prihvatamo. Kao da nam ti neko poklanja, pa nam rezon 'ma polako, kad bude' !
Pa ne moze! To mi placamo. I to skupo placamo! I kredite i kamate i dodatne radove.

Laki, Laki, neeemooojjj da praviš gužvu... :mrgreen: :lool:
 
@miraC
Nije mi bila namera da bilo koga uvredim. Uostalom, izjava je u prvom licu mnozine te se odnosi i na mene, a ma koliko lud i blesav bio ne bih sebe bas tako okarakterisao.
To je bila 'stilska figura'.
(Da banalizujem, kao kad neko kaze "boli me 'k' " - a svima je jasno da se to ne odnosi na bolove u muskom reproduktivnom organu ;) )

Bez obzira, izvinjavam se tebi i svima drugima koje sam uvredio upotrebljavajuci rec "retardirani".

Prava rec je "tolerantni"

Oni nas lažu, mi tolerisemo.
Oni nas opet lazu, mi opet tolerisemo.
Oni nas 'kraduckaju', mi i to tolerisemo.
Oni nas pljackaju na veliko, mi tolerisemo. (Jel da da smo divni ;) )

Eto...
Predlazem da u duhu te nase tolerancije i deonicu Ub-Lajkovac idemo alternativno.
Samo smireno i tolerantno.


PS.
Doduse, apsolutno ne verujem da ce ni bez tunela pustiti do nove godine, al bicu i ja tolerantan i necu vise siriti 'negativizam'




Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Sama pomisao na to da će probiti rok za otprilike koliko im je bio rok je zaprepašćujuća, ali šta je tu je.
Što se tiče nadvožnjaka prolazio sam u utorak, najveći deo je završen, samo oko 5m desne trake sa beogradske strane nije asfaltirano, a od kružnog toka sa ljiške strane do nadvožnjaka su i linije iscrtane. Slike u petak, ako do tada ne bude bilo svežijih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570237#p570237:2q8xqq1o je napisao(la):
laki72 » Сре Сеп 26, 2018 7:15 pm[/url]":2q8xqq1o]A sta realno mogu da urade po pitanju semafora? ;)
Dok jednom nisam poslom boravio u Ljigu i ja sam negodovao zbog postojanja ovog semafora. A onda sam shvatio da je zaista neophodan vecim delom godine.

Apropo "zadovoljni da puste i bez tunela"...

Ja nisam! Godinu dana produzenog roka je sasvim dovoljno da se prva tunelska cev zavrsi i opremi.
To nije komfor dve odvojene cevi, ali je svakako kompletiran putni pravac, a ne da se izlazi u naselje sa semaforom.
Da budem zadovoljan?
Ne mogu.
Imam svo razumevanje da je tunel problematican, da je ispitivanje zemljista odradjeno traljavo i da to iziskuje dodatne radove. Sve je to OK.
I za to su dobili produzenje od (vise od) godinu dana.
Al oni ni ostatak trase nisu taba bili gotovi!!!
Da su do kraja 2017. zavrseni svi ostali radovi, moglo se angazovati dodatno ljudstvo i mehanizacija na zavrsavanju tunela, zar ne?
No bole ih dupe.

A mi postali retardirani pa sve prihvatamo. Kao da nam ti neko poklanja, pa nam rezon 'ma polako, kad bude' !
Pa ne moze! To mi placamo. I to skupo placamo! I kredite i kamate i dodatne radove.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Што се тиче Семафора (са великим С) могу мало да сниме саобраћај, изврше анализу и на основу тога поставе режим рада, како се у свим нормалним системима и ради. Имао сам прилику (можда сам већ писао у томе) да чекам неких пола сата на Семафору, да бих кад сам дошао до раскрснице приметио да отприлике исто траје зелено за возила која иду ибарском, као и она што преко моста улазе на ибарску, при чему на зелено са моста пређе 0-2 возила, а затим још 10-ак секунди траје зелено а нема ни једног возила. Дакле нико се није позабавио ни трунке режимом рада семафора.
Осим овога најпрометнијим данима, када су највеће гужве могу да поставе саобраћајце да регулишу саобраћај, ипак је ова магистрала једна одн неколико жила куцавица на нашој путној мрежи.
 
Pozdrav svima!

Više puta sam hteo da postavim neko pitanje ovde, jer vidim da ima baš dobro upućenih (pa i stručnih), ali uvek nekako batalim, da ne davim. Elem, danas sam, nakon nekakvog rondanja po Bing mapama, ostao zgranut ovime što se na ilustraciji može videti:



Oprostite, ako izraz odudara od pravila foruma, ali - je l' nas neko ovde zahebava? Ovaj "A2" autoput... pa to gotovo već? Po mapi izgleda da jeste i da ja džaba taljigam magistralom svaki put.

Nisam zlonameran, ali ja zaista nisam upoznat da postoji nešto opipljivo na relaciji Ljig-Preljina? :o

Ko dostavlja bre mape ovom Bingu? Neko iz ministarstva? :shock:
 
Dobrodosao ti nama na forum :)

To sto imas na mapi oznaceno, trenutno je u fazi radova, a detaljno o tome dokle je sta stiglo i kada ce biti gotovo, naci ces na stranicama ove teme. Ostatak autoputa do granice sa CG tek treba da se dogovori i pocne sa radovima.

Jedna deonica je gotova i pustena u saobracaj, a to je bas ta koji si pomenuo Ljig - Preljina.
Jos jedna deonica je u potpunosti gotova, a to je Ub - Lajkovac, ali ona ne povezuje trenutno nista pa nema funkciju, tako da saobracaj nije pusten.

Sve ostalo se radi. U mom potpisu mozes kliknuti na mapu koju s vremena na vreme azuriram (onako, otprilike za svoju dusu) pa vidi dokle je sta stiglo (zelenom gotove deonice, plavom ako vec ima neki sloj asfalta, zutom ako su neki 'pocetni' radovi u pitanju i sivom samo zamisljena trasa).
 
E pa hvala i na dobrodošlici i na preciznim informacijama. Blejim u razne mape po celi dan i slučajno otvorih Bing jutros i gledam... trepćem, žmirkam i ne mogu da se načudim svojoj neobaveštenosti. :)

A sad odoh da studiram mapu koju si mi linkovao.

Sve najbolje!
 
takođe mi je neko vreme misterija to za Here mapu da ima ucrtan dobar deo autoputa...
 
Ja mislim da je to ucrtano ali nije spojeno, ceka jedan lepi dan da se spoje krajevi.
 
Veliki pozdrav i još veća hvala svim ljudima koji doprinose na forumu slikama i reportažama(a najveća hvala onom ko je prvi otkrio sentinel mape i okačio ih ovde :sesir: ) bez vas - odnosno nas- bilo kakvo saznanje o stanju stvari na terenu bilo bi filtrirano kroz reportaze pristrasnih i još više pristrasnih medija, koje ispumpavaju površne, i nepotpune informacije za ljude koje stanje stvari zapravo isto toliko interesuje.

E sad, moram pre svega da kažem da ja nisam čovek iz struke , nisam ni saobraćajni/građevinski inženjer nisam ni imao prilike da se bavim urbanističkim planiranjem ni slično, dakle ja, imam neke stvari koje me sa strane logike bune kod određenih deonica ali pre svega PETLJI na koridorima, u ovom slučaju K11 ili Južni Jadran ili kako god...

Naime ovo je maketa koja je bila izložena u Obrenovcu i na njoj se jasno vidi da su uz trenutni put dodati neki kružni tokovi ali na pristup autoputu je obična (široka) raskrsnica
df479556a61bb0e5e9a02754f2d6dedc-full.jpg
[/url] image hosting free

Dakle pitam kao laik, nemam nameru da nipodaštavam ako ovakva raskrsnica ima smisla.Na maketi se vide 2 kružna toka koja vode na sporedne puteve dok je uključenje na AP obična raskrsnica (poznajući naše ljude ne bi me čudilo da na raskrsnicu stave i semafor):
Hvala svima na odgovorima i veeeliki poyy :) :)
 
Auuu Laki72,
brate svaka ti je na mestu i svaka čast za komentar. :sesir: :kk:
 
Ево пар фотографија од 25.9.2018:

Тунел Бранчић из правца Чачка.
QFxZRUp.jpg

aVWzBMl.jpg



Нова-стара траса магистралног пута од кружног тока код Љига до надвожњака код кафане два брата.

Yzsfhbw.jpg

kARN9pb.jpg


Укрштање магистрале и аутопута у два нивоа.
eClKMKQ.jpg


Денивелисана раскрсница - петља Љиг.

5YCtwFb.jpg


Поглед будућом трасом аутопута ка тунелу Бранчић у смеру ка Чачку.
UhRv99R.jpg
 
Juče je kolona pred ljig bila dugačka poprilično. Čekali smo oko 45 minuta, jer su postavili semafor na krivini (kod spajanja na nadvožnjak). Izgleda da su bili stavili da zeleno traje isti period za obe strane što je baš logično uraditi petkom. U trenutku kada sam prolazio (posle 45 minuta) sa druge strane su čekala 3 (tri) automobila.

A druga stvar koja možda nije vezana za temu je nadvožnjak u Čačku. Oni bar dva meseca rade na tom nadvožnjaku a koliko vidim ima još gomila posla. Svake godine celo leto radi se nešto na potezu Čačak - Užice i svake godine su neke obilaznice i gužve i čekanja. Stvarno mi nije jasno šta ti ljudi toliko rade i kakav im je to tempo izvodjenja radova (govorim kao lail). Inače u Čačku je izvodjač Strabag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570920#p570920:3k6hppg1 je napisao(la):
milaki990 » Sub Sep 29, 2018 4:06 pm[/url]":3k6hppg1]Juče je kolona pred ljig bila dugačka poprilično. Čekali smo oko 45 minuta, jer su postavili semafor na krivini (kod spajanja na nadvožnjak). Izgleda da su bili stavili da zeleno traje isti period za obe strane što je baš logično uraditi petkom. U trenutku kada sam prolazio (posle 45 minuta) sa druge strane su čekala 3 (tri) automobila.

Istu situaciju sam imao prosli petak, 48min sam cekao tu semafor.
 
Kako imas tu sliku sa Google Earth-a? Kod mene odavno nije nista azurirano. Radi li se o programu ili sajtu? Je li neka PRO verzija ili obicna?
 
Ja taj historic imagery lenjir imamo samo na programu i poslednji datum mi je 8.6.2017 :( a na web-u ne mogu da nadjem taj lenjir.
 
Samo je ovaj deo oko petlje noviji datum sve ostalo 25 .01 .2018 a oko Ljiga je taj 8.6. 2017.To ti je to barem kod mene.
 
A ovo nikog ne interesuje ovo nema veze, sad nema istrazivackog novinarstva .Pa zna se ko je ovo radio sem Mrke i ko mu je bio šef.
Znači sve ono što se vidi preko satelita oni radovi to je ovaj haos baš lepo.Druže ako imaš još slika ne stavljaj ih bolje da ništa ne vidimo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569320#p569320:2nd81411 je napisao(la):
KrCan » Sun Sep 23, 2018 11:31 am[/url]":2nd81411]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569317#p569317:2nd81411 je napisao(la):
spatiotecte » Ned Sep 23, 2018 7:34 pm[/url]":2nd81411]Izleda da ce pre zavrsiti koridor 11 do Preljine nego koridor 10.
- Na istocnom kraku trasa Crvena reka tunel Bancarevo, nema govora da je moguc ikakv saobracaj
pre leta dogodine i to u jednoj traci, a realno tek krajem godine u obe!

(Malo) stariji brate Krcane, ovo moram da ti kažem da je upitno, jer su već oprali desni tunel Bancarevo za Azvirtovo EM opremanje u cilju izgradnje polumonstruma od 12km, a svakog dana bi trebalo da stigne izmena projekta i da umesto cementne stabilizacije rade 0-31 pre prvog sloja, što će skratiti vreme izgradnje za jedno barem mesec dana (CS ide do max 800-1000m/dan, za desnu im treba 15-20 dana suvog vremena, pa se čeka bar 7 dana do emulzije i asfalta 1.BNS, a 0-31 mogu da uvaljaju mnogo brže i sutradan onaj sa cisternom može da ispiški emulziju i udri asfalt), ali će sigurno skratiti život deonice pre pojave rupa za koju godinu, možda i deceniju - jbg. laički valjda je bolje da ti ispod bude beton, a ne pesak!
A vreme ne da im u poslednjih par godina ne da ide na ruku, nego su srećni koliko su teški...
Sad gledam da osim par kišnih dana do sredine novembra praktično nema ni ekstremno niskih temperatura, ni snega, a slično je i do kraja godine, samo će biti upitno koliko dana će u decembru biti preko +5 zbog asfaltiranja. Veliki minusi, snegovi - jok, mada je upitno i koliko je tačna dugoročna prognoza.

A prošle godine je bilo otprilike ovako, nije vezano za ovu temu, ali primer sa istoka može da se prenese i ovde, to je pattern kako se kod nas radi:

U septembru bace pare na devijaciju kod Gradinja (sad ničemu ne služi, niti će = 800m 1+1 bačenih para), da bi se otvorili 30km sa g-n Mile Ronhilom.
To što je italijanski Elef siestirao letos na EM opremanju pa su se em čekali, em su u decembru završavali testiranja (uspela, al ništa ne radi), pa je još i Aktor njih čekao, to nije ni bitno toliko....
U decembru Aktor završi SMA na Gradinju u punom profilu u bespotrebno teškim uslovima, potpuno obesmisli tromesečnu devijaciju i bacanje para za nju. Stigne u lokalni komitet da On dolazi da pusti naplatnu - ČNS Dimitrovgrad i još par km AP za NG, svi psuju - ko će sad u ladne autobuse za novaka... Na 5,5 km kod Pirota izginu da u sred zime rade 2 BNS u desnoj, al bila blaga pa valjda nije dugoročno upropašteno, pred NG zviznu žute, privremene linije da bi moglo da se pusti u saobraćaj još 7km u punom profilu i da počne naplata. On oseti bol u predelu genitalija da praznike provodi po vukohebinama (to ga u potpunosti razumem) i samo počne naplata... Onih 5,5km sa žutim i 1,5km sa belim linijama se ne puštaju jer nije imalo ko ih otvori!
Sredinom januara otopli, reše da preko žutih linija kod Pirota opale SMA, temperatura jedva oko +5, završe SMA nekako, puste bele linije, u Komitetu nervoza, spremaju se autobusi po zimi, dolazi On, kad ono cvrc - ubijen Oliver na Kosovu, odlaže se sve do daljnjeg!
Sad stoji oko 7km kod Pirota i Gradinja potpuno završenih sa SMA belim linijama, ništa se tu ne radi 2 meseca (završeno jbg, nema se ni šta), ali saobraćaj i dalje ide u poluprofilu, jer ovu 2/2 nema ko da otvori!?
Na kraju kad se videlo da je Njegova agenda prebukirana, tek 18.03. Mijuk i Maja iz RTS u jutarnjem programu to puste u saobraćaj, bez pompe kako reče Blic, a to je isto tako moglo da se pusti bez pompe i 2 meseca ranije!

Tako da ne bih ja licitirao sa rokovima na K10 i K11, jer kako mi reče jedan iskusni koridorac - U građevinarstvu je sve moguće! Ubrzo ga smeniše...
 
Jedno pitanje za ljude iz saobracajne struke! Vracam se danas sa Zlatibora i primetio sam da su od kruzbog toka na Zlatiboru do Uzica, na 95%trase tri trake. Da li je moguce ovaj put pretvoriti u brzi put sa cetiri trake? Moje laicko misljenje je da bi ovaj put mogao da se uradi po uzoru na Batocina-Kragujevac uz par eksproprijacija, jos jednim mostom preko Susice. Svakako jeftinije mi deluje nego jos milijarda zaduzenja (poredim sa ca-pozega).
 
Moglo bi ali bez razdelne ograde bilo bi veoma opasno.
 
Vrh