[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569320#p569320:2nd81411 je napisao(la):
KrCan » Sun Sep 23, 2018 11:31 am[/url]":2nd81411]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569317#p569317:2nd81411 je napisao(la):
spatiotecte » Ned Sep 23, 2018 7:34 pm[/url]":2nd81411]Izleda da ce pre zavrsiti koridor 11 do Preljine nego koridor 10.
- Na istocnom kraku trasa Crvena reka tunel Bancarevo, nema govora da je moguc ikakv saobracaj
pre leta dogodine i to u jednoj traci, a realno tek krajem godine u obe!
(Malo) stariji brate Krcane, ovo moram da ti kažem da je upitno, jer su već oprali desni tunel Bancarevo za Azvirtovo EM opremanje u cilju izgradnje polumonstruma od 12km, a svakog dana bi trebalo da stigne izmena projekta i da umesto cementne stabilizacije rade 0-31 pre prvog sloja, što će skratiti vreme izgradnje za jedno barem mesec dana (CS ide do max 800-1000m/dan, za desnu im treba 15-20 dana suvog vremena, pa se čeka bar 7 dana do emulzije i asfalta 1.BNS, a 0-31 mogu da uvaljaju mnogo brže i sutradan onaj sa cisternom može da ispiški emulziju i udri asfalt), ali će sigurno skratiti život deonice pre pojave rupa za koju godinu, možda i deceniju - jbg. laički valjda je bolje da ti ispod bude beton, a ne pesak!
A vreme ne da im u poslednjih par godina ne da ide na ruku, nego su srećni koliko su teški...
Sad gledam da osim par kišnih dana do sredine novembra praktično nema ni ekstremno niskih temperatura, ni snega, a slično je i do kraja godine, samo će biti upitno koliko dana će u decembru biti preko +5 zbog asfaltiranja. Veliki minusi, snegovi - jok, mada je upitno i koliko je tačna dugoročna prognoza.
A prošle godine je bilo otprilike ovako, nije vezano za ovu temu, ali primer sa istoka može da se prenese i ovde, to je pattern kako se kod nas radi:
U septembru bace pare na devijaciju kod Gradinja (sad ničemu ne služi, niti će = 800m 1+1 bačenih para), da bi se otvorili 30km sa g-n Mile Ronhilom.
To što je italijanski Elef siestirao letos na EM opremanju pa su se em čekali, em su u decembru završavali testiranja (uspela, al ništa ne radi), pa je još i Aktor njih čekao, to nije ni bitno toliko....
U decembru Aktor završi SMA na Gradinju u punom profilu u bespotrebno teškim uslovima, potpuno obesmisli tromesečnu devijaciju i bacanje para za nju. Stigne u lokalni komitet da On dolazi da pusti naplatnu - ČNS Dimitrovgrad i još par km AP za NG, svi psuju - ko će sad u ladne autobuse za novaka... Na 5,5 km kod Pirota izginu da u sred zime rade 2 BNS u desnoj, al bila blaga pa valjda nije dugoročno upropašteno, pred NG zviznu žute, privremene linije da bi moglo da se pusti u saobraćaj još 7km u punom profilu i da počne naplata. On oseti bol u predelu genitalija da praznike provodi po vukohebinama (to ga u potpunosti razumem) i samo počne naplata... Onih 5,5km sa žutim i 1,5km sa belim linijama se ne puštaju jer nije imalo ko ih otvori!
Sredinom januara otopli, reše da preko žutih linija kod Pirota opale SMA, temperatura jedva oko +5, završe SMA nekako, puste bele linije, u Komitetu nervoza, spremaju se autobusi po zimi, dolazi On, kad ono cvrc - ubijen Oliver na Kosovu, odlaže se sve do daljnjeg!
Sad stoji oko 7km kod Pirota i Gradinja potpuno završenih sa SMA belim linijama, ništa se tu ne radi 2 meseca (završeno jbg, nema se ni šta), ali saobraćaj i dalje ide u poluprofilu, jer ovu 2/2 nema ko da otvori!?
Na kraju kad se videlo da je Njegova agenda prebukirana, tek 18.03. Mijuk i Maja iz RTS u jutarnjem programu to puste u saobraćaj, bez pompe kako reče Blic, a to je isto tako moglo da se pusti bez pompe i 2 meseca ranije!
Tako da ne bih ja licitirao sa rokovima na K10 i K11, jer kako mi reče jedan iskusni koridorac - U građevinarstvu je sve moguće! Ubrzo ga smeniše...