Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Plecko kako idu radovi jesu poceli nadvoznjak ili vezu sa autoputem ?
 
Ris":1x36bcon je napisao(la):
Evo jedna sa gotove deonice Lajkovac-Ub. Hvala Mrki, da li je taj čovek tamo gde pripada ako je odgovoran?

Tačna lokacija https://www.google.com/maps/place/4...5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d44.4043291!4d20.0942956

1hChMPs.jpg
Cudno da na forumu nije izazvala vise reakcija ova ris-ova fotografija i prateca informacija :grand:
Juce sam dobio informaciju da je na nadvoznjaku na ibarskoj preko auto puta kod Ljiga u produzerku od kruznog uz rampu, gde je obelezeno plavom crtom, zaista spoij sa seoskom saobracajnicom! Koja odatle nastavlja niz nasip, pa ispod podvoznjaka, pa paralelno uz auto put u pravcu tunela :kk:
Druga dobra stvar posto ce biti tesko za ukljucivanje na taj put i sa njega na tom usponu uz samu rampu, tu je ostavljena na ibarskoj i srednja traka za levo iskljucivanje! Time je znatno olaksano seljanima, a povecana je bezbednost u saobracaju, bas kvalitativno. Sreca da su taj deo rampe ostavili dovoljno sirok :sesir:
Plecko iako nema nekog bas velikog napretka na Obrenovackoj petlji, nastavi nas periodicno fotkama informisati :kk: Pohvale...
 
Krcane, moja reakcija je razmisljanje. dal je ovaj deo koji se vidi na fotografiji jedini, ili je deonica koja se nanovo radi duza?
Sta se cekalo otprilike godinu dana, od kako je ministarka "otkrila" fuseraj?

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571398#p571398:2avmpjld je napisao(la):
laki72 » Uto Okt 02, 2018 7:08 am[/url]":2avmpjld]Krcane, moja reakcija je razmisljanje. dal je ovaj deo koji se vidi na fotografiji jedini, ili je deonica koja se nanovo radi duza?
Sta se cekalo otprilike godinu dana, od kako je ministarka "otkrila" fuseraj?

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Što laki ne pitaš ko je kriv a ne samo zašto kasne sa ponovnim pravljenjem ispočetka?Možda je neko morao da radi ponovo projekat i dr.ne opravdavam nikog ali opet zamena teza.
A na satelitu se vidi da je skoro pola deonice skroz razvaljeno haos.Mogu mislit šta je na terenu.
 
Tu zemlju sto vade ( glina sa ponekim kamencicem) ,dovoze i sa njom nasipaju stari tok reke Kolubare, otprilike 500 m nizvodno od novog mosta kod Lajkovacke petlje. Tu u ataru sela Rubribreza regulisu obale,nizvodno od mosta ,pojacavaju nasipe i slicno.. Inace,tu iznad, spojene su definitivno deonice,ostalo je samo da se asfaltira i zavrsni radovi na tom spoju izmedju 2 deonice.....
 
Evo i da se ja javim,mada imam samo pitanja,ništa nešto novo. Sad smo prošli petlju u Ljigu,zaista je pitanje dana kad ce pustiti saobraćaj preko novog dela za Ibarsku,nikog nema,ali kiša je ,neće ih ni biti dok ne osuši. Malo mi je " bljak" što su pustili onoliku travu i korov oko one petlje,razumem da nije došlo do održavanja,ali je videti ružno. Prema tunelu iz mesta Dići još nije asfaltirano skroz do ulaza,ništa tu nije novo.
E sad pitanje,ima li iko informacije zašto nisu zamenjene table za ograničenje brzine sa 120 na 130 na delu Preljina -Ljig? Ako naptalcuju putarinu onda treba da tretiraju kao svaki drugi AP. Ne znam kako je iz drugog pravca to moram da naglasim. Nisu promenjene ni table,a ni digitalni pokazivaci.
I jedna informacija,nismo prolazili par meseci ne znam od kad je tako ali ,kako se prodje petlja u Ljigu i nastavi ibarskom iz smera IZ BG skinuli asfalt u toj traci ,nekoliko km ima tako,biće veselo kad krene rekonstrukcija. Prvo sam pomislila da će raditi najlogicnije - kad se pusti AP i manje bude saobraćaja ali ako i puste do nove godine AP,ovi neće moći da počnu radove po zimi i sve to ostaje do proleća,pa sto bi sad onoliko kopali i već sad pravili problem ( nema preticanja,kolona iz Bg je duga,ljudi voze polako).... Bojim se da uskoro kreću radovi i tu pa još neki semafor.... Sve ja razumem,ali početi u oktobru....
 
Darko78":1rojv797 je napisao(la):
Što laki ne pitaš ko je kriv a ne samo zašto kasne sa ponovnim pravljenjem ispočetka?Možda je neko morao da radi ponovo projekat i dr.ne opravdavam nikog ali opet zamena teza.
A na satelitu se vidi da je skoro pola deonice skroz razvaljeno haos.Mogu mislit šta je na terenu.

A sto Darko da pitam ko je kriv?
Da bi se ti nasladjivao po osnovu politicke opredeljenosti?
Pa i u tom slucaju, sadasnja vlast je preuzela drzavu jos 2012. godine!!!

E pa druze, ne ja, nego to sto ti radis je zamena teza! Neko je zasrao, podignuta je istraga, valjda i krivicna prijava. Protiv koga? Pa protiv ministra iz stranke koja je i dan danas VERNI koalicioni partner najacoj partiji u Srbiji.
(Ili su ipak krivi DS, DSS, DOS... ? ) ;)

Kontra pitanje. Prokomentarisi ti meni 2 godine kljuckanja oko nadvoznjaka u Ljigu i maltrretiranje ljudi?
Zasto? Da svi vide da se radi? Ali nemoj mi samo spominjati da je dalekovod bio problem, jer i ti i ja znamo da bi jedan telefonski poziv bio dovoljan za izmestanje dalekovoda u roku od 3 radna dana. ;)

A ja bih mogao da se opkladim u mesecnu platu da bi da je "kineska" deonica zavrsena na vreme, ovaj nedostatak na Ub-Lajkovac ostao precutan. Ovako, eto alibija za siroke narodne mase.



@MiraC
Sto se ogranicenja tice, nigde u zakonu ne stoji da ogranicenje na autoputu 'mora' biti 130km/h.
To je samo MAKSIMALNA dozvoljena brzina, ako saobracajnim znacima nije drugacije propisano.

A za asfalt na ibarskoj kod ljiga...
Pa ako je u pitanju popravka habajuceg sloja (a pretpostavljam da jeste), to se prilicno brzo da uraditi, te mislim da nema potrebe da se sekiras. ;)
Veci problem ce biti sto cemo i dalje da uzivamo u poledu na spomenik i knez petrol pumpu, cekajuci semafor u Ljigu, ali kako bi ih drugacije zapazili


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Izvinjavam se svima sto pisem post za postom, no ovo je nesto potpuno nevezano za prethodni dijalog.

Naime, jutros uz porodicnu kaficu, majka mi prica kako jepre neki dan neki lik na TV-u pricao kako ce se menjati trasa od Cacka ka Pozezi !?
Kao, odustaju od prelaska planine i provuci ce put Ovcarsko-Kablarskom klisurom???!!
Dal je jos neko cuo takvu informaciju???
Iskreno, sokiran sam i samom pomisli na tako nesto, a u slucaju da je neki 'mozak' zaista doneo takvu odluku, vec vidim reprizu situacije sa juznog kraka K10 !!!

Ostaje mi samo nada da je na TV to bilo neko ko lupeta izmisljotine...

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Laki p zašto i mi da ne divljamo na 130 nego i dalje stoje znaci od 120,nije fer ... Razumem da negde na samom putu uslovi su takvi da se ne sme preko 120 ali kad se iz preljine udje na AP i ona pravina.... E tu ako nije moglo 130 nigde na drugom delu ovog autoputa neće moći. Znam da ne moraju menjati znake,ali mogli su jedan postaviti od 130 čisto radi reda makar.
A za rekonstrukciju asfalta,nadam se da si u pravu,da ide brzo
Za put do PZ,ako radovi kao počinju u martu ja verujem da će za još koji mesec jobjaviti kakav je plan,ovo sto sad rade. Opet ko zna,možda je zato cena ugovorena visoka,a opet mozda je dezonformaicja. Iskreno svašta je moguće. Mislim da je kroz klisuru još zeznutije ali ko će znati
 
Naslov teksta u blicu nemoj da mi dirate Mrku 08 .11. 2011
 
:gobb:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569370#p569370:13j1b1gd je napisao(la):
Darko78 » Ned Sep 23, 2018 4:19 pm[/url]":13j1b1gd]Meni deluje da je to put za ove kuce vide se na slici sa druge strane brda i da ide pored auto puta ispod nadvoznjaka .
Dobre slike znaci i ovo je skoro gotovo konacno , i moze da udje u ginisovu knjigu koliko se radi kad se sjetim kad je poceo i one stubove koji su god.stajali
Оvako sam reagovao na bruku oko nadvoznjaka Laki prvo pročitaj pa prozivaj

A ako imas nekoga ko je upoznat pitaj ga u kakvoj je stanju deonica koju bi po tebi preskočili da su kinezi ostalo zavrsili.I ja sam bio skeptik u pocetku i razmisljao sam kao i ti ali je to daleko od istine nazalost.
 
Изградња деонице која води из нигде у ништа, дакле не служу ничему без осталих деоница, више година пре осталих деоница показује колико је лоше планирање. По мени је ово катастрофа чак и када би билао одрађена како треба, јер показује да реч планирање има неко скроз друго значење него у нормалном свету. Да су којим случајем остале деонице завршене у року, и тада би ова фантомска деоница неколико година зврљала празна препуштена зубу времена. То што је урађена траљаво, само додатно појачава горак укус наше путне изградње.
Ко је то градио, ко је одговоран није толоко битно. Добро треба да буде битно за судове и затворе, али то што је ондашњи министар који је члан странке која је и сада у власти имао подршку и неких из других странака које су сада у опозицији, никако није оправдање за све пропусте садашње власти. Дакако треба оплести и по једнима и другима, али увек више има смисла да се критикујемо оне што нас тренутно јашу јер ови други јадници сад не могу много да промене, осим да се добровољно пријаве у најближи затвор.
 
Veliki pozdrav

4 godine na delu AP kod Obrenovca ( petlja i most )
Sentinel mape su u pitanju :vops:


giphy.gif


izvinite na losijoj rezoluciji gif-a koga interesuje veca rezolucija neka mi posalje poruku rado cu poslati originalni fajl :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571514#p571514:2paaq38c je napisao(la):
paradox polje » Uto Okt 02, 2018 2:16 pm[/url]":2paaq38c]Изградња деонице која води из нигде у ништа, дакле не служу ничему без осталих деоница, више година пре осталих деоница показује колико је лоше планирање. По мени је ово катастрофа чак и када би билао одрађена како треба, јер показује да реч планирање има неко скроз друго значење него у нормалном свету. Да су којим случајем остале деонице завршене у року, и тада би ова фантомска деоница неколико година зврљала празна препуштена зубу времена. То што је урађена траљаво, само додатно појачава горак укус наше путне изградње.
Ко је то градио, ко је одговоран није толоко битно. Добро треба да буде битно за судове и затворе, али то што је ондашњи министар који је члан странке која је и сада у власти имао подршку и неких из других странака које су сада у опозицији, никако није оправдање за све пропусте садашње власти. Дакако треба оплести и по једнима и другима, али увек више има смисла да се критикујемо оне што нас тренутно јашу јер ови други јадници сад не могу много да промене, осим да се добровољно пријаве у најближи затвор.

Taman da isteknu garancije dok ovi ostali završe posao.
 
pogled prema mostu, ovde su počeli da nasipaju pesak ali i dalje nisu sklonjeni ovi betonski stubovi za struju...Pogledajte prilog 1 ako sam dobro razumeo ove ovde lokalne kolovođe još u maju su rekli da se ovaj kabl izmešta pod zemlju...ali to je bilo u maju a sad je oktobar, pet meseci je prošlo a oni (stubovi) još stoje na trasi autoput-a
 
Laki72
Odlično poznajem tu klisuru i tvrdim da je Grdelička klisura lakša za prolaz autoputa nego nego ova Čačanska.Drugo, Dragačevo bi time izvisilo za autoput. I na kraju ,šteta naneta narušavanjem prirode na jezeru i oko njega,kao i devastiranje brojnih manastira i imanja tih manastira bi bila baš prevelika . Ukratko,em veoma skupo,em veoma komplikovano za izvođenje, em veoma štetno !? Mislim da su to glasine što bi se reklo - od prilike .
 
ovde se pravi raskrsnica ili kružni tok (pre budućeg nadvožnjaka)gde će se skretati za MIslođin,Jasenak,Draževac i dalje do Stepojevca, ili obrnuto svi koji budu dolazili iz napred navedenog pravca će se ovde uključivati za Beograd ili Obrenovac...
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1naišli su na močvarno tlo pa moraju malo sa kamenom to da nabiju...pametni majstori :grand:
 
Plecko hoce li tu da bude i privremeno ukljucenje na autoput ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571514#p571514:160lwekp je napisao(la):
paradox polje » 02 Oct 2018 02:16 pm[/url]":160lwekp]Изградња деонице која води из нигде у ништа, дакле не служу ничему без осталих деоница, више година пре осталих деоница показује колико је лоше планирање. По мени је ово катастрофа чак и када би билао одрађена како треба, јер показује да реч планирање има неко скроз друго значење него у нормалном свету. Да су којим случајем остале деонице завршене у року, и тада би ова фантомска деоница неколико година зврљала празна препуштена зубу времена. То што је урађена траљаво, само додатно појачава горак укус наше путне изградње.
Ко је то градио, ко је одговоран није толоко битно. Добро треба да буде битно за судове и затворе, али то што је ондашњи министар који је члан странке која је и сада у власти имао подршку и неких из других странака које су сада у опозицији, никако није оправдање за све пропусте садашње власти. Дакако треба оплести и по једнима и другима, али увек више има смисла да се критикујемо оне што нас тренутно јашу јер ови други јадници сад не могу много да промене, осим да се добровољно пријаве у најближи затвор.
Sve vreme , odrzavanje izgradjene deonice Ub-Lajkovac , koja je podsecam , zavrsena decembra 2014.godine, je po recima same ministarke Strumpfete PLACANO, cak je u jednoj od svojih TV seansi izgovorila podatak da drzava za odrzavanje te deonice izdvaja 12 miliona dinara MESECNO! E sad, kako je zavrsena, to je ISKLJUCIVA ogovornost onoga ko je deonicu primio, dakle Strumpfeta. Takodje , za stanje u kakvoj je deonica danas odgovorna je takodje Strumpfeta. Skandalizovanje ovde pojedinaca sto je bas TA deonica prva pocela da se gradi, govori da ili nisu ovde procitali bar jedno zilion puta citirano objasnjenje zasto je bas ta deonica pocela prva da se gradi, ili ovo vecito vracanje na razloge ima neku drugu motivaciju. Da podsetim, plan je bio da se do sredine 2012te godine pocne deonica Ljig-Preljina , sto je i uradjeno,a najkasnije krajem 2012. deonice Obrenovac-Ub i lajkovac -Ljig i da se sve zavrsi do kraja 2015te i pusti trasa Obrenovac-Preljina. To sto je debilima trebalo preko 2 godine da pocnu deonice obrenovac-Ub i Lajkovac -Ljig i sto je zbog toga ova deonica Ub-Lajkovac i dan-danas van upotrebe, to se obratite imbecilima koji grade auto-puteve najsporije u Evropii sto to sto ugovaraju i realizuju grade sa spektakularnim kasnjenjima , to vam nije kriv onaj koji je zapoceo gradnju K11 u sred najgore ekonomske krize u istoriji sveta. Da je nastavljena dinamika ugovaranja iz 2011-2012, ova deonica bila bi van upotrebe manje od 2 godine , ovako zvrjace prazna brat bratu 4-4,5 godine, a to je vec velika razlika.
A sve sto je neko lose uradio na deonici Ub-Lajkovac, u zatvor sa njim odmah, sta se ceka 5 godina?!!!
Dakle, prekinite vise da balite o tome i prekinite da koristite tu debilnu frazu gletovane ministarke kako je neka deonica auto-puta ide "iz njive u njivu".Ta deonica je najkraca na trasi kostala 80ak miliona evra i finansirana je iz budzeta i kao takva je bila najpogodnija da se najbrze pocne, sve ostale deonice nisu mogle da se finansiraju iz budzeta vec kreditom, jer su sve ostale pojedinacno bar duplo skuplje od nje a neke i vise. Kad se ovde citaju neki postovi, covek bi posmislio da je bolje da ova deonica nije tada radjena nego da se sad radi.toliko je besmislena rasprava na temu:" A zasto je prvo poceta ta deonica, kmee, kmee", a narocito je pateticno bacanje kritike na vlast od pre 7 godina ! U stvari to je komicno. :lol:
Kada cemo da naucimo, da za sve sto se u drzavi trenutno desava ili se ne desava , a trebalo bi, kriva je uvek i jedinoi vlast.Cak i za ono sto se pre te vlasti desvalo, kriva je trenutna vlast,osim ako nije sankcionisala te koji su nesto pre njih radili lose. Vlast koja proziva bivsu vlast da je uradila neki kriminal a da niko iz te bivse vlasti nije ni u sudskom postupku a kamoli u zatvotu, onda to nije vlast vec kriminalna druzina, oplemenjena najgorom demagogijom za siroke glupave narodne mase. Nemojte da taj crv glupavosti izjeda i ovaj forum .Inace za mene svako ko ovde proziva neke bivse da nesto nije dobro a da pri tome ne kaze da je za to kriva trenutna vlast, koja da podsetim suvereno vlada vec preko 6 godina, jer te bivse nije zatvorila, procesuirala, lustrirala ili ne znam ni ja sta, taj je najobicniji bot vlasti. Tako ja to razumem, ostali kako hoce.
 
Deonica Banjaluka -Doboj 70 km je kostala 400 mil eu a ova iz njive u njivu od 12,5 km 80 mil eu. Dovoljno za tuzioca jer ovakav kriminal je necuven. Stidim se sto zivim u ovako lopovskoj zemlji. I niko da to kaze. Nijedan novinar da napravi analizu , izvestaj. Da uporedi sve cene svih deonica. Mi ustvari vise i nemamo istrazivacko novinarstvo. Postali smo imaginarijum !
 
Vrh