Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Blagoje, Piccolo, Gaga, primedbe za petlje usvojene, bice u sledecem izdanju. U pravu ste, pobrkao sam petlju Takovo sa petljom na buducoj pristupnoj saobracajnici do Gornjeg Milanovca.
Laki72, kada sam pocinjao pregled, ubacio sam i cene i izvodjace i rokove, onda sam video da je sve preobimno, pa sam izbrisao. Po meni, cilj je baciti oko i videti gde se radi i sta se radi. Ko hoce da pravi analize i studije ima celu diskusiju Regionalni razvoj sa gomilom podataka.
Hromi Daba, video sam neku vest o popravci asfalta na deonici Ub - Lajkovac, sad je trazim po netu. Ako sam nesto omanuo, obrisacu. Ako je neko blizu, nek javi, ipak se lakse uoci finiser na putu, nego muva na poklonjenom pecenju (modernizovana "stara" africka poslovica).

I za kraj dezert.... Petlja Hisashimichi, u Japanu, dobio od drugara fotku, da se malo nasi projektanti probude iz letargije i da vide da za jednu petlju nije neophodno zrtvovati ogromnu povrsinu i eksproprisati silne kvadratne kilometre.
 
Ušao sam u ovu petlju pre pet godina i još nisam našao izlaz , pa sam odlučio postaviti kiosk , replika iz crtaća.

Послато са TA-1032 уз помоћ Тапатока
 
Za to vreme u CG se radi

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cfFmbcWVme0[/youtube]
 
Gledam Japansku petlju, pa kažem oni su daleko ispred nas. Setih se Madjarske i Hrvatske oni su tu ,imaju odlične puteve,ali oni su u EU...
Sad gledam kako Crnogorci rade,pa se setih i da su Makedonci završili svoj AP, pa se pitam šta sa nama nije u redu?!
Mi ovde okupleni(na forumu) "zanesenjaci" koji žele da se ovaj K11, i ostali putevi završe,merimo i isčekujemo svaki metar. Radujemo se kad se postavi 1 branik...Pratimo ROKOVE,kao nešto što približno treba ispoštovati..!??
Slušamo izjave i obećanja ODGOVORNIH,biće (april2017-zvanični rok, pa novembar17,pa proleće18, pa jul18)nadamo se...
A onda, ODGOVORNI, mrtvi ladni,kažu kraj godine...!!??
Sve nas POP...ŠE.
Juče su na Ibarskoj izgubljena 4 mlada života,svaki dan probijanja roka košta u milionima...
Jel ko smenjen, jel ko pozvat na odgovornost.
Zaboravih da pitam znate li čiji kamioni rade na koridoru, kako se dobija posao kao podizvodjač...Znate? E.pa onda se ne čudite što koridor kasni... Znate kako se postaje direktor na koridoru,kako zamenik direktora,kako šef...Da ne idem dalje. Tu se i nazire odgovor na moje pitanje s početka šta nije u redu sa nama?.
Znam da sve ovo znate,ali neznam zašto ništa ne preduzimamo.
Znam i da nije lako ,videlo se sa protestom zbog goriva,(hapse,mešaju politiku ,opoziciju,koje nema-kakva je i bolje što je nema).
Moramo se organizovati:protesti, izlazak na koridor da kažemo sve što smo ovde napisali.Treba da postavimo pitanja i zahtevamo odgovore kog datuma i u KOLIKO ČASOVA će proći prvi automobil koridorom 11...
 
Porediti nas sa japancima je najblaze receno 'neozbiljno'. :)
Sto se makedonaca tice, uopste ne smatram da smo ista losiji od njih po tom pitanju.
Nas juzni sused ima neuporedivo manju kilometrazu koridora 10 nego mi.
U trenutku raspada SFRJ (dakle pre vise od cetvrt veka) procenat izgradjenosti autoputa u odnosu na ukupnu duzinu k10 kroz zemlje, je cak bio na njihovoj strani.
Kada se pogledaju preostale kilometraze koje je bilo potrebno izgraditi stvar je jos upecatljivija.
Ostaje tvoja zamerka o kasnjenjima, o muvanjima oko izvodjaca i podizvodjaca, ali veruj da toga svuda ima. Sa druge strane ima i kod nas svetlih primera i zavrsavanja 'u roku', npr. deonica Ljig-Preljina, kao i jos neke na K10, zatim BG obilaznica od Orlovace do iza tunela Strazevica...

Ono sto je kod nas mnogo izrazenije i sto na kraju krajeva i iritira najvise jesu totalno nebulozne, neodgovorne i neutemeljene izjave politicara.
a opet sa druge strane i sami smo delimicno krivi jer tim 'njuskama' (nebitna politicka opcija) verujemo kada trabunjaju

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Само немој Македонцима да се дивимо, ја бих им суспендовао чланство у УН због стањето на автопатот.
 
Strumfeta najavljuje u septembru ili oktobru pustanje deonice Obrenovac-Ljug, intervju u Blicu...
 
Relativno cesto putujem po Japanu i tamo ima daleko mnogo vise drugih stvari koje vas fasciniraju u odnosu na auto puteve. Ne kazem da su losi, daleko od toga, ali su im zeleznice i mnoge druge stvari mnogo mnogo na visem nivou u odnosu na druge razvijene zemlje. Oni relativno retko i poseduju privatni automobil, a saobracajne guzve gotovo da i ne postoje! Razlog tome je sto se neuporedivo vise vrsi transport i ljudi robe neverovatno razvijenim zeleznickim saobracajem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545469#p545469:8chchdsl je napisao(la):
bokili84 » Ned Jun 17, 2018 11:11 am[/url]":8chchdsl]Strumfeta najavljuje u septembru ili oktobru pustanje deonice Obrenovac-Ljug, intervju u Blicu...
Ona bolje da ćuti i ne lupeta više. Ona i njeni rokovi... Ni jedan rok nije ispostovan (koji je ona rekla) .
Sve je to ok, sept - oktobar, posle ce biti "kraj oktobra početkom novembra", a to je u stvari ono što su i rekli jos pre par meseci. Oni mogu da urade sve do tunela, ali kakva je situacija sa tunelom?! U maju u onoj reportazi kazu "tunel komplet gotov krajem godine" i sad ona mesec ipo kasnije kaze d će biti septembar, ma kako da ne.... Evo ja bih bas volela d nisam u pravu, ali od nje mi je muka više.
 
Novim deonicama na auto-putu ka BG-CG vozićemo na jesen

Od marta počinje gradnja dela auto-puta između Preljine i Požege, kaže resorna ministarka.

Potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlovi najavila je da će nove deonice auto-puta na Koridoru 11 od Obrenovca do Ljiga biti puštene u saobraćaj u septembru ili oktobru, a da od marta počinje gradnja dela auto-puta između Preljine i Požege.

"U Sofiji na Samitu u julu treba da potpišemo ugovor o finansiranju sa kineskom Eksim bankom za tu deonicu, koja će koštati oko 450 miliona evra", dodala je Mihajlovićeva za današnju "Politiku".

Kad je reč o Moravskom koridoru, odnosno auto-putu Pojate-Preljina, potpredsednica Vlade smatra da je taj projekat važniji od svih drugih, ne računajući Koridor 10.

"Za gradnju su zainteresovani američki "Behtel" i kineski CRBC. Obe kompanije zbog vodnih uslova i zaštite od poplava nisu mogle da daju procenu vrednosti, ali i jedni i drugi smatraju da će ona koštati minimum 700 miliona evra. Do 1. avgusta ćemo imati gotov projekat i pustićemo ih da daju predloge za finansiranje, a mi bismo hteli što pre da potpišemo ugovor", objasnila je Mihajlovićeva.

Na pitanje koliko su nenajavljene kontrole pomogle da se ubrzaju radovi na drumskom Koridoru 10, potpredsednica Vlade rekla je da je glavna promena mnogo bolja koordinacija između Ministarstva, "Puteva Srbije" i "Koridora Srbije".

"U nekim trenucima niste znali ko šta radi. Dođete na gradilište - nema nikoga. Tražite dokument od nadzora - nema nadzora. To je bio jedan od razloga zbog kog su neke stvari stajale ili bile sporije. Sa izvođačima koji su uvek tražili krivca u državi i naplaćivali penale počeli smo da raskidamo ugovore i da mi njima napalaćujemo penale", objasnila je ona.

Govoreći o reformi putnog sektora, Mihajlovićeva je rekla da novca za održavanje ima dovoljno, jer se ove godine očekuje 53 miliona vozila na Koridoru 10 i prihod od putarina veći je za 30 odsto, ali da će se promeniti način održavanja puteva.

"Srbija je bila podeljena na feude i svaka firma znala je šta je dobila, a šta je ona u tom održavanju uradila nije bilo bitno. Snimili smo 3.000 kilometara puteva i raspisali javne pozive za održavanje sa tačno određenim zahtevom koje uslove treba da ispune firme koje nameravaju da se bave ovim poslom. Analize su pokazale da se 20 do 25 odsto manje novca troši kada se na takav način održavaju putevi", rekla je Mihajlovićeva i dodala da će javni pozivi i za ostatak mreže državnih puteva biti raspisani do septembra.

Upitana za planove za modernizaciju železničkog Koridora 10 i pruge Beograd-Bar, Mihajlovićeva je rekla da su Rusi više zainteresovani za nastavak rehabilitacije barske pruge, dok su Kinezi više zainteresovani za rehabilitaciju pruge Beograd-Niš i za prugu od Novog Sada do Subotice.


Izvor: B92.net
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544895#p544895:bb375tpr je napisao(la):
Žika » Čet Jun 14, 2018 6:47 pm[/url]":bb375tpr]Za to vreme u CG se radi

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cfFmbcWVme0[/youtube]

ako ovi nasi rade 20 godinu na juznom kraku.Ovi ce Crnoj gori ovaj autopu da rade 50 godina.
 
Cena će se znati pi završetku projekta. Bila je okačena moguća trasa i čini mi se treba jedno 10-tak mostova da se odradi. Reka mnogo meandrira. Šta znam cena od 6 do 6,5 mil po km je ok.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545697#p545697:7mpn6lbu je napisao(la):
geovuk » Pon Jun 18, 2018 11:29 am[/url]":7mpn6lbu]Cena će se znati p**** završetku projekta. Bila je okačena moguća trasa i čini mi se treba jedno 10-tak mostova da se odradi. Reka mnogo meandrira. Šta znam cena od 6 do 6,5 mil po km je ok.
Da, puno mostova.
Dobrim delom trase, taj autoput kao da će služiti poput bedema za Z.Moravu
 
Када видим ову црногорску равницу попут тепсије,схватим мудре речи министарке,да је Грделица најтежи терен у Еврупи.
 
Nemanja, kada se govori o terenu, ne misli se samo na krajolik, vec i na geologiju.

Video si da negde imamo uklesan put u stenu de decenijama nije bilo problema, a opet sigurni si video da su na nekim mestima odroni i klizista jako cesti.

U tom smislu, nama laicima je tesko porediti deonice, ali da je grdelica teska deonica to stoji, potencirala 'strumfeta' to ili ne...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545471#p545471:ci9w36m6 je napisao(la):
KrCan » 17 Jun 2018 11:14 am[/url]":ci9w36m6]Relativno cesto putujem po Japanu i tamo ima daleko mnogo vise drugih stvari koje vas fasciniraju u odnosu na auto puteve. Ne kazem da su losi, daleko od toga, ali su im zeleznice i mnoge druge stvari mnogo mnogo na visem nivou u odnosu na druge razvijene zemlje. Oni relativno retko i poseduju privatni automobil, a saobracajne guzve gotovo da i ne postoje! Razlog tome je sto se neuporedivo vise vrsi transport i ljudi robe neverovatno razvijenim zeleznickim saobracajem.
Potpuno u pravu.
Prosto je neverovatno da recimo u Tokiju, gradu sa 30mil stanovnika(sa spojenim susednim gradovima) nema gužve na ulicama!!! Sve šinski transport odradi!
 
Uopste nije neverovatno ako se uzme u obzir da u svim vecim gradovima u Japanu ne mozete da imate automobil u koliko nemate sopstveni parking.
Jednostavno, ni jedan diler vam ga neće i ne sme prodati.
Tome treba dodati i cinjenicu da je porez na automobile dosta visok, osim za "ki automobile" koji su izuzetno mali i po gabaritima i po zapremini i na kraju (već spomenuto), ali nista manje bitno, odlicno organizovana mreza gradske, prigradske i medjugradske železnice.

Japan, eh daleko smo mi od japana 10 svetlosnih godina...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Šta mislite da li će uključenje na autoput kod Obrenovca biti pušteno pre završetka petlje?
 
Danas prodjoh trasom od Ljiga do Lajkovca...asfalt se postavlja u desnoj ka Ljigu kod Bogovadje...spoj kod Lajkovca još nije gotov...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546463#p546463:cagxtnsa je napisao(la):
StaraMo » Čet Jun 21, 2018 2:23 pm[/url]":cagxtnsa]Danas prodjoh trasom od Ljiga do Lajkovca...asfalt se postavlja u desnoj ka Ljigu kod Bogovadje...spoj kod Lajkovca još nije gotov...
Mislim da to nije problem,spojice uskoro,taman dok stignu finiseri iz pravca Bogovadje.
Ključna stvar ovde je TUNEL a mi odavno nemamo nikakvu vest,nema ni Pançevca da se oglasi....
Uzgred, šta se dešava sa nadvoznjakom,kada ga puštaju u saobraćaj?
 
Vrh