Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)


Formiranje petlje Surcin i otvorena trasa oko Jakova
 
Sa druge strane lepo je što je sremska strana dobila obrise, i nadam se da će period između puštanja trase Obrenovac-Preljina i sremske veze na obilaznicu biti što kraći.
 
Na kraju krajeva, nije ni tako lose ovo odlaganje od godinu i po dana. Samo godinu dana cemo da se klatimo od Obrenovca do Beograda na putu 1 puta 1. :D
 
Inače, ako niko nije razrešio dilemu - jeste most za novu trasu ibarske spojen sa brdom, treba još da se nasipa, to je @Laki u pravu. Da li je on za jednu traku verov ka Bg iz pravca Ljiga?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542807#p542807:33yy1t6n je napisao(la):
Orfanelin » Уто Јун 05, 2018 12:57 pm[/url]":33yy1t6n]Na kraju krajeva, nije ni tako lose ovo odlaganje od godinu i po dana. Samo godinu dana cemo da se klatimo od Obrenovca do Beograda na putu 1 puta 1. :D

Čak i kad se izgradi do surčina, i dalje će ljudima koji žive u starom delu grada biti mnogo bliže da idu na novi autoput starim putem do obrenovca pa tu da se uključuju, nego da idu preko obilaznice, brze saobraćajnice na jurija gagarina itd.

A i u ovom džepu od godinu ipo dana, ne znam kako će put kroz umku izdržati tu količinu saobraćaja. Da li neko ima neke informacije o mogućoj rekonstrukciji ili sanaciji starog puta do obrenovca do kraja godine?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542857#p542857:241p33h1 je napisao(la):
MiraC » Uto Jun 05, 2018 4:30 pm[/url]":241p33h1]Inače, ako niko nije razrešio dilemu - jeste most za novu trasu ibarske spojen sa brdom, treba još da se nasipa, to je @Laki u pravu. Da li je on za jednu traku verov ka Bg iz pravca Ljiga?
Miro poz.
Nisam razumeo poslednju rečenicu?
 
Umem ja to da napišem kao da će neko da mi čita misli.... Nije puno široko, deo ka nadvoznjaku za novu trasu ibarske iz pravca Ljiga, pa sam pomislila da li će obe trake ici tuda, ali logično je da jos prošire, tako da ima i tog posla. Govorim o pravcu koji ide pored brda ka nadvoznjaku, nikako mi nije jasno zašto taj deo nije širi. Ne znam mozda mi se cini.... Jednostavno sam pomislila u trenutku da li su i planirane obe trake tuda, ali kuda bi išla druga traka (pravac) ako ne tuda, sigruno jos ima tu posla...
 
Ma da ide isto kao pre samo preko nadvoznjaka .
Nažalost ispuni se moje predvidjanje da nece pustit pre tunela.
 
Darko78":1g1sw4rr je napisao(la):

Završni sloj od Piromana prema Ubu
file.php

Ista ova slika nakon 4-5 dana, pomak se jasno vidi... :sesir:
 
Ma da video sam i kod Bogovadje se vidi napredak .Skoro pola deonice je pod zavrsnim slojem od Ljiga do Obrenovca.Bukvalno ove deonice nema sta komentarisat .Ostaje od petlje ljig do tunela i tunel .Nisam siguran ali mi se cini da rade i na vezi kod Lajkovca onaj mali deo posle mosta.E sad nam treba neko ko ima inf .o tunelu .
 
Pitao sam drugare iz Ljiga za tunel I kaźu da se radi punom parom, ali ne znaju ništa konkretno. Što se tiče radova kod Lajkovca na spajanju,pokušaću sutra lično da proverim, ako mi vreme dozvoli prošetacu po AP u i mostu.
 
Mislim da bi trebalo pod hitno razmisliti o izgradnji makar brze saobracajnice ako ne i autoputa od zarkova ka meljaku. Ekspropriacije nema, sve je livada i to drzava treba sopstvenim sredstvima malo po malo da zavrsi. Videcete da ce biti kataklizma kada puste od Obrenovca. I kada zavrse most nece niko ici zaobilazno iz starog dela grada vec je svima blize preko Zarkova. Znaci punom parom prionuti na posao projektovanja autoputa preko lipovicke sume i dalje ka Drazevcu i spajanje sa ovim novim autoputem. Ljudi niko od zvanicnika ne pominje ovu opciju i trasu a ona je najlogicnija. I videcete kad sve zavrse opet ce biti kolaps u tranzitu ka autoputu. Bice opet daleko sto se tice vremena ali ce bezbednost biti bolja , to da. Sve ovo se odnosi na stanovnike starog dela grada, Mirijeva . Banovog brda,Rakovice,Ceraka , Zarkova , Neimara, Vracara
 
biciklista":2l5zc7zf je napisao(la):
Mislim da bi trebalo pod hitno razmisliti o izgradnji makar brze saobracajnice ako ne i autoputa od zarkova ka meljaku. Ekspropriacije nema, sve je livada i to drzava treba sopstvenim sredstvima malo po malo da zavrsi. Videcete da ce biti kataklizma kada puste od Obrenovca. I kada zavrse most nece niko ici zaobilazno iz starog dela grada vec je svima blize preko Zarkova. Znaci punom parom prionuti na posao projektovanja autoputa preko lipovicke sume i dalje ka Drazevcu i spajanje sa ovim novim autoputem. Ljudi niko od zvanicnika ne pominje ovu opciju i trasu a ona je najlogicnija. I videcete kad sve zavrse opet ce biti kolaps u tranzitu ka autoputu. Bice opet daleko sto se tice vremena ali ce bezbednost biti bolja , to da. Sve ovo se odnosi na stanovnike starog dela grada, Mirijeva . Banovog brda,Rakovice,Ceraka , Zarkova , Neimara, Vracara
To sam i ja rekao. Od Meljaka tačno na izlazu iz Lipovačke šume, ka Ubu postoji gotovo nenaseljen i relativno ravan deo zemlje, u dužini od oko 10ak kilometara. Mislim da bi to bilo najbolje rešenje za narod južno od Save, kad su već izabrali LOS.

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Pisano je na tu temu i idealno bi bilo da se nadoveže na put za Valjevo. Znači petlja Lajkovac za uključenje.
 
Drugari, bio sam malopre na petlji Lajkovac.Taçno je da su stigle mašine, tu su 4 velika kamiona,i nekoliko onih masina sa rukom napred što bi rekao pametni Velja Ilić. Radili su na regulaciji nasipa iza mesta gde je reka preusmerena i lagano pocinju zatrpavanje one rupe izmedju 2 deonice. Meni je i dalje nejasno da li ce ostaviti tu ispod lokalni put kako mestani tvrde ili ne...Meni izgleda da neće, videcemo...U svakom slucaju neka to završe pa da cekamo.kraj tunela i petlje pa da se mi forumaši okupimo na nekom roštilju u to ime...
 
:gobb:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543700#p543700:22o69bz5 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sub Jun 09, 2018 6:43 pm[/url]":22o69bz5]Drugari, bio sam malopre na petlji Lajkovac.Taçno je da su stigle mašine, tu su 4 velika kamiona,i nekoliko onih masina sa rukom napred što bi rekao pametni Velja Ilić. Radili su na regulaciji nasipa iza mesta gde je reka preusmerena i lagano pocinju zatrpavanje one rupe izmedju 2 deonice. Meni je i dalje nejasno da li ce ostaviti tu ispod lokalni put kako mestani tvrde ili ne...Meni izgleda da neće, videcemo...U svakom slucaju neka to završe pa da cekamo.kraj tunela i petlje pa da se mi forumaši okupimo na nekom roštilju u to ime...


Odlicno druze , vazno je da to spoje nema tu puno.
Onda ce cela deonica od Obrenovaca do petlje Ljig da bude spojena .
 
Претпостављам да су и другим Корисницима, ови подаци мало хаотични. Зато, да ли би могли, уместо препуцавања и надмудривања, да будемо конструктивни и направимо једно пресечно стање свих деоница на 10.06.2018. На пример да се крене од већ пуштених деоница, од Дића ка Београду, да се вежемо за стационаже, па да пробамо да пратимо статус сваког сегмента аутопута 3 пута месечно.
 
Gringo, ideja je dobra, ali odmah jedan problem imas - za deo do Obrenovca ključan faktor je tunel o kom nista ne znamo. Plašim se da će i deo ka Pz biti isto slabo dostupan za informacije, tuneli pre svega.
 
Jel moguce da nigde bas nema nijedne informacije kako napreduje tunel Brancic?
Ranije je Energoprojekt u svojim poslovnim novostima davao ponesto od informacija barem...
 
Zdravo. Evo sam se prebacio na latinicu, zbog onih koji nisu vični ćirilici, a opet ih interesuje stanje izgradnje koridora. Elem, poslušao sam AleksandraGrfa, napravio sam nešto vrlo primitivno, ali videćemo da li će zaživeti. Elem, probaću sa foruma da skupljam svakih 10-15 dana vesti, pa ću njima da "apdejtujem" ovaj presek, odnosno pregled. Kako bude vreme išlo, mislim da ćemo biti sve precizniji i precizniji. Sve je slobodno i otvoreno. Dodajte, menjajte, predlažite, radite šta god mislite da će poboljšati ovaj pregled. Ukoliko imate stacionaže, dajte ih, imate bolje i preciznije nazive, toponime, izraze - ispravljajte. Srećno
 
Presek stanja na izgradnji Koridora 11, na dan 10.06.2018

Surčin - Obrenovac (17,6km) -planiran završetak Nov. 2019
Most preko Save (1,6km) i Kolubare u izgradnji, stubovi mosta pobodeni od strane Obrenovca do Save, kao i od surčinske strane ka Savi. Trenutno se rade stubovi mostova u Savi.
Nepoznat status radova na čvoru Obrenovac, čvoru Surčin i naplatnoj rampi Jakovo.
Po svim izveštajima nema kašnjenja

Obrenovac - Ub (26,2km) -planiran završetak Nov. 2018
14 mostova/nadvožnjaka urađeno, Petlja Ub urađena. Radi se na asfaltiranju i uređenju. Izgleda da nema iznenađenja. Ovo bi moglo da bude brzo završeno. Koja je kritična aktivnost?

Ub - Lajkovac (12,5km) - završeno u Nov. 2014 nije puštena u saobraćaj
Popravke asfalta u toku. Put nikad korišćen.

Lajkovac - Ljig (Dići) (24km) - poslednji zvanični rok je Nov. 2018
Svih 16 mostova/nadvožnjaka urađeno, ali nisu sve pristupne rampe. Petlja Lajkovac urađena, povezuje se pristupnim rampama. Tunel Brančič (950m) probijen, u toku je opremanje tunela. Asfaltiranje trasa u toku. Kritično za otvaranje trase je samo završetak tunela.

Ljig (Dići) - Preljina (40km) - puštena deonica 2016
Petlja Takovo nije u upotrebi. Trasa Petlja Takovo - Gornji Milanovac u dužini 4,6km planirana da se radi 2019.

Preljina - Požega (31km). Početak planiran krajem 2018, rok zavrsetka kraj 2021 godine, u taj period nije ukljuceno projektovanje.
Preljina - Prijevor (8,3km)
Prijevor - Lučani (15,5km sa 20 mostova + tunel Laz od 1750m)
Lučani - Požega (7km sa 3 mosta + tunel 2040m)
Nema podataka o započetoj eksproprijacija i rašćišćavanju terena. Ugovor sa kinezima (CCCC (China Communications Construction Company Ltd.) u dec. 2017. Postoji neki projekat CIP-a, pitanje da li će Kinezi raditi po njemu.

Požega - Kotroman / granica BIH (60km)
Finansiraće kao Turci, projektuje Cip
Status: Samo bajke o skorom početku.

Požega - Boljare / granica CG (107km)

Mozganje koju od tri trase odabrati traje od mar. 2018. Verovatno rade Kinezi (CCCC)
Status: Samo bajke o skorom početku.
 
Vrh