Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Sa ove geografske distance - Slavija, Grdelica, Gradinje... , teska srca moram da priznam da oni uz ovoliki fuseraj, lopovluk, nesposobnost i mudro drzavnicko vodjstvo, kliziste kod Umke nikada ne bi sanirali, a da su krenuli tuda u trasu AP ka Beogradu. Ovako AP Obrenovac Surcin ima realne sanse da uz kasnjenje od pola godine, godinu, a najvise dve, bude, uz naravno brojne pukotine i neravnine zavrsen :)
 
Meni je samo žao što nisu pomerili trasu (kao zarez kod aflatoksina ) i proterali put bliže Savi. Kad može da se ulazi u zaštićenu zonu vodoizvorišta za Karića moglo je i ovde. Naročito što bi to bilo ivicom zone i prilično kratko. A tek o vojnim objektima da ne govorimo. Ruše kasarne gde god im treba plac, samo je ovde nepremostiv problem.
Da trasa ide uz levu obalu Save obilazak dubokog bio samo nekoliko km.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
 
paradox polje":wj7fguok je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538143#p538143 je napisao(la):
laki72 » Пон Мај 14, 2018 10:51 pm[/url]":wj7fguok]
paradox polje":wj7fguok je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537961#p537961 je napisao(la):
plećko » Нед Мај 13, 2018 11:12 pm[/url]":wj7fguok]Jel znate kako je pametni Čučko i oni njegovi stručnjaci zamislio buduće putovanje Obrenovčana za Bgd...?
Kaže ovako "kad se izgradi most preko Save svi Obrenovčani će brže stizati u Bgd tako što će se sve autobuske linije preusmeriti preko novog mosta" :bash: :bash: :bash:
Pa šta će da rade ti Obrenovčani kad dođu busem na Novi Bgd a radno mesto im je u krugu dvojke...?
Njega nije briga kako će se Beograđani uključivati na novi AP,... drugim rečima kako će se Beograđani maltretirati kroz Umku i Barič da se uključe na novi AP...
Njemu je bitno da se njegovi Obrenovčani konforno voze do NBgd...
Реко бих да се ујутро до круга двојке, много брже стиже са НБГ него са ББ, али о тој теми смо већ диванили....

Rekao bih da gresis ;)

Ево шта каже ГМ за прорачун путавања до Трга републике са предвиђеног завршетка К11 код Сурчина, и са садашње петље Орловача где би већина форумаша хтела да се завршава К11:

Од Будуће петље Сурчин до ТР 26 мин, од петље Орловача до ТР 31 мин.

Претпостављам да је у 8 ујутро ова разлика већа, до је у поподневном шпису ситуација можда обрнута.

Nikada nije bilo u planu da se na petlju orlovaca vezuje autoput A2!
to sto si izneo nije argument, vec manipulacija.
Po svim planovima pre 2013-4 autoput ka jugozapadnoj i zapadnoj srbiji bi bio vezan na Ostruznicku petlju, koja je zato i projektovana i napravljena na velikom prostoru, ostavljajuci mogucnost daljeg prosirenja i svrhu veceg saobracaja.

Bilo bi lepo da ovde diskutujemo argumentovano

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
@laki72, ja sam svojevremeno izneo predlog da se A2 poveže sa Ibarskom magistralom kod izlaza iz Lipovačke šume. Vidi ispod.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466661#p466661:wccesbyx je napisao(la):
ivchonny » Pet Jul 21, 2017 9:50 am[/url]":wccesbyx]Sad gledam mapu i čini mi se da je najbezbolnije rešenje bilo da se odradi ta druga traka od orlovače do ulaza u Meljak kod raskrsnice za Malu Moštanicu (izlaza iz Lipovačke šume), i da se odatle put produži kroz nenaseljeno područje do novof autoputa.

file.php
 
Secam se ja tvog predloga (ima razloga) ;)
Ali to je bio usamnjen predlog a ne bilo kakav planski dokument.

A cela polemika je krenula postom u kojem se navodi da Se do centra brze stize sa nNBG nego sa BB kao komentar na Cuckovicevu izjavu, na koji sam dao komentar sledece sadrzine:
"Mislim da gresis" :)

A onda se stvar otela kontroli... a svega ne bi bilo, da je perica na vreme...

Elem, od BB stigosmo do orlovace, a od NBG stigosmo do njive pored beogradske obilaznice gde ce biti petlja za A2
:D


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Што се тиче опције које помињеш да је постојала до 2014. да се К11 терминира код Острижничке петље искрено нисам знао, и прихватам да поседујеш више информација вероватно и стручности што се тиче ове теме. Моја намера никад није била да се што се тиче тога такмичим са било ким јер у том пољу уопште нисам стручан, а све и да јесам не би ми била та намера.
Онај део што помињеш са манипулацијом апслутно не прихватам. Моја жеља је била да укажем да то што је у плану да се К11 завршава у Срему а не у Шумадији није нека трагедија, што је у неком од постова имлицитно представљено, а то уопште није био твој пост већ си се на њега надовезао. Рачунао сам време од Орловачке петље јер по мом мишљењу највећи бенефит од К11 за Београђане из шумадијског дела би био ако тај пут уопште не би ишао кроз Обреновац већ би био много ближе садашњој Ибарској магистрали, вероватно мало испегланој. У том посту се помињу НБГ и Дорћол, али сам сматрао да је много смисленије рачунати време од краја будућег АП него од НБГ или ББ. Ако хоћеш можеш убацити у ГМ и НБГи ББ и видећеш да се много брже стиже са НБГ, чак ме тренутно са ББ као најбржу путању ГМ води преко Моста на Ади, дела НБГ и Бранковог моста.
Мислим да је што се тиче изградње коридора урађено много лоших ствари, али да се треба усмерити на сам квалитет пута, манипулације државних чиновника, енормно пробијање рокова, а да је евентуалан лош избор где ће се сам пут завршити у овом случају мање битна ставка. Премда мени свакако више одговара петље код Сурчина, јер живим у општини Земун, прихватам и другу аргументацију било да се односи на Остружницу или Орловачу. АП се свакако неће завршавати ни на НБГ ни на ББ.
 
ne znam da li je bilo, ne pratim temu više toliko redovno...
zatvoreno je skretanje ka Bogovađi sa Ibarske magistrale. Radi se nadvožnjak.
Dok sam vozio okolo preko sela Vračevići, video sam jednu terasu sa kompletno završenom deonicom.
 
Sa sajta AMSS:

" Županjac-Bogovađa-E 763, radovi na rampama

Od 16.04.2018. godine doćiće do potpune obustave saobraćaja na delu državnog puta II A reda broj 175, na deonici od Županjca do Bogovađe, u zoni izgradnje prilaznih rampi nadvožnjaka preko auto-puta E-763. U toku izvođenja radova na izgradnji rampi nadvožnjaka i uklapanja rampi u postojeće gabarite državnog puta II A reda broj 175, saobraćaj će se preusmeravati na okolne saobraćajnice. Alternativni putni pravci tokom obustave saobraćaja biće: Županjac- Dudovica-Latković- Maljević- Bogovađa. Radovi će se izvoditi do 15.10.2018. godine, ukoliko vremenski uslovi to dozvole, i biće obezbeđeni adekvatnom privremenom saobraćajnom opremom i signalizacijom. "
 
Šest meseci?!? Pa skoro sve je završeno, konstrukcija mosta i nasipi još pre dve godine...a sada im treba ŠEST MESECI da asfaltiraju nadvožnjak i parčence autoputa ispod njega...
 
Neko rece dosta 6 dana da se zavrsi, sto u normalnim zemljama mozda i jeste :D
 
Počeli su radovi na probijanju trase i oko Jakova, blizu manastira Fenek. Slikao sam, kačim prvom prilikom.
 
Jutros sam bio na Lajkovačkoj petlji,onaj deo gde se spajaju deonica od Ljiga i ona već uradjena do Uba. Most je završen i asfaltiran,niju postavljene ograde izmedju traka i nisu iscrtane linije. Onaj deo u dužini od oko 200 m što je nasipan,pripremljen je za asfaltiranje, ali to još nije uradjeno. I dalje nije rešeno za lokalni atarski put ispod tako da je ostalo nekih 15 ak metara rupa,znači nije sve spojeno. Nijednog radnika ili masinu nisam video a šetao sam mostom. U daljini izgleda da se kao nešto radi kod nadvožnjaka Pepeljevac,ali sve je to traljavo....
 
Tenderskoj mafiji odgovara da se putevi grade ali da se nikad ne izgrade. Ili da se izgrade tek onda kad ih treba nanovo obnavljati. Zato imamo i najgore puteve u Evropi, čak i Kosovo* gradi brže i bolje od nas (mada su im putevi preostali iz starijih vremena propali skroz).
 
Imamo mi svetlih primera, ali su upravo takvi najvise ispljuvani...
Setite se medijske histerije oko deonice koju su radili Azeri, a gde je bilo mnogo vise vanrednih okolnosti, pocev od neocekivane smene vlasti, katastrofalnih poplava, klizista, "problema" sa trasom zbog hrasta, velikog kasnjenja sa eksproprijacijom...
Potseticu vas samo da su azeri vlasnicima njiva gde se kasnilo sa eksproprijacijom placali najam kako bi mehanizacija makar neometano prolazila ruda i radila na terenu...

Setite se da smo na ovoj temi nekoliko meseci pre kraja radova diskutovali uz slike urusene zastite kosine, ali su ipak za nase, pa i za svetske standarde zakasnjenja bila minimalna.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pancevac 013 ,

Ima li kakvih novosti sa gradnje tunela Brancic ,kakva su desavanja?

Nema te odavno da se oglasis,a svi te zeljno cekamo...... :sesir: :D
 
Šta je ovo nigde nikakve inf .ništa o radovima,ide li neko ibarskom radili se negdje?
Sem onog Nikovog izveštaja nema ništa drugo.
Plećko šta je sa delom od mosta preko kolubare do Obrenovačkog puta, neka čudna boja (satelit)da nije počelo asfaltiranje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539929#p539929:1xr6foxl je napisao(la):
Darko78 » Wed May 23, 2018 4:43 pm[/url]":1xr6foxl]Šta je ovo nigde nikakve inf .ništa o radovima,ide li neko ibarskom radili se negdje?
Sem onog Nikovog izveštaja nema ništa drugo.
Plećko šta je sa delom od mosta preko kolubare do Obrenovačkog puta, neka čudna boja (satelit)da nije počelo asfaltiranje?

Jeste, počelo asfaltiranje, dovoljno je uporediti slike od pre desetak dana, sada se crni veći deo. I onaj deo kod Bogovađe polako privršavaju, sve u svemu ne zapinju zbog kašnjenja sa tunelom. Iako su opušteno mogli da otvore od Obrenovca do Ljiga već u junu da su hteli, tako bi se makar malo rasteretila Ibarska u najopterećenijem delu i uz naplatu na naplatnoj rampi ljig (isti sistem kao i na ljig-preljina) da uzmu lepe pare za tih 5-6 meseci do otvaranja tunela krajem godine, ali jbg. mi smo bogata zemlja pa nam te hiljade evrića ne znače ništa...
 
Pa počeli su da rade petlju, slikao sam onaj filc kad su postavljali, a ovih dana su počeli da buše rupe za šipove, uglavnom se radi svaki dan...
Od Mislođina prema Ubu su počeli sa asfaltiranjem onog dela do mosta, a od mosta uglavnom je sve gotovo, metalna ograda i bukobrani, čak je već zrelo i za košenje trave na kosinama, koliko je porasla...
 
Ovo su lepe vesti ,samo se bojim da nece da zavrse tunel do kraja god.bar da jednu cev puste obe nema šanse.

Druga dobra stvar je da dobro rade od Obrenovca do Surcina .Vec se dobro trasira otvoreni deo i petlja Surcin izgleda dobro napreduje.Petlja Obrenovac ide kao što kaže Plecko.
Veoma loše je da nisu još počeli deo od Preljine do Požege.
 
Darko,
To krecu tek sledeceg proleca,a kada ce zavrsiti sam bog zna....Odakle si ti Darko, vidim da ti je ova trasa bas bitna... :D :D :D

Meni je recimo dosta bitna tzv Moravski koridori,a o njoj se vise cak i ne prica ,bruka.... :bash:
 
Niko živim u Bg ,veoma često koristim ibarsku i muka mi je vise od gužvi pogotovu kad se vracam u bg .(uvek je gore doći do bg.nego pobeci iz njega) .A sem poslovno koristim ibarsku i kad krenem u zavicaj a on je sa druge strane Drine.
 
Nesto se nadam da ce poceti ove god.ali ako sredjuju projekat možda je i bolje da se on prvo sredi nego kao do sad sve u hodu.Ovi kinezi koji su dobili deonicu do Pozege deluju ozbiljno i u CG.i od Surčina do Obrenovca .Dobili su i u Hrvatskoj da rade Pelješki most,gde se digla velika frka od strane EU jer ona finansira projekat a kinezi pobedili na tenderu.Oni su ozbiljna drzavna kompanija i zavrsice oni to bez nekog velikog probijanja rokova samo da počnu.A onda se Niko polako selim i na drugi deo ovog ovog foruma o pracenju radova prema Višegradu ako bude nešto od ovih turaka .Čitajuci Sarajevske medije izgleda da ce da nešto i bude i to na Srpskom delu jer se kod njiih ništa nezna ali o tom potom.A za moravski si u pravu veoma vazna deonica a nista bas sramota .
 
Vrh