Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Hahaha, pa sjajno.
Po starom nasem obicaju..
Ostalo je 'malo posla' ;)
Ono, nekoliko nadvoznjaka nisu u funkciji, petlje, pola deonice nije ni pod prvim slojem asfalta, uredjenje okoline i ne racunamo, ograde, branike, bukobrane...

Hm :D da malo je ostalo

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525245#p525245:u05duewf je napisao(la):
laki72 » Pet Mar 16, 2018 11:26 am[/url]":u05duewf]Hahaha, pa sjajno.
Po starom nasem obicaju..
Ostalo je 'malo posla' ;)
Ono, nekoliko nadvoznjaka nisu u funkciji, petlje, pola deonice nije ni pod prvim slojem asfalta, uredjenje okoline i ne racunamo, ograde, branike, bukobrane...

Hm :D da malo je ostalo

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Pa asfaltiranje, postavljanje ograde i izolacija nadvožnjaka je najlakši deo posla i brzo se radi. Trup puta se radi sporo, pogotovo kad su u pitanju nasipi po nekoliko metara. Inače na snimku su prikazani samo delovi na kojima se više rade, a ne cela deonica. Dosta više od polovine je pod asfaltom.
 
Laki ne preteruj u pravu si svi vidimo da se mnogo kasni ,ali reći da pola deonice nije pod prvim slojem asfalta nije istina.Pogledaj ako nisi predhodni klip iz januara pa ceš da vidiš da je ostali deo kog nema na ovom klipu sa najmanje dva sloja asfalta sa svim odbojnim ogradama i deo od Bogovadje (10 km) do Ljiga i sa završnim asfaltom .Nikog ne branim ali nemoj da iznosiš neistine u najmanju ruku nije fer.
 
Jel to uracunavamo i deo koji su uradile nase firme, a finansirano iz budzeta R.S. od Uba do Lajkovca ?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Naravno da ne pogledaj klip traje oko 1 sat pa ce ti biti jasno koliko nisi u pravu .
 
Snimak je zaista odličan, ono što niko nije video jeste ulaz u tunel iz pravca Ljiga, meni deluje kao da ima puno posla, ali oni koji se razumeju u dinamiku kazu da sve to može za nekih 2mes biti gotovo i verujem da je tako.
Ovo sto kaze Pančevac za desnu cev tunela , pošto još nije počelo to opremanje znači i za nju treba još dosta rada. Mislim da ce nam se ubrzo samo reci, ako ubrzaju radove mimo tunela - znaci da mozda bude neka varijanta bez njega, a ako ovo sve bude išlo kao do sad znaci da mozda bude do kove godine, ali što @Vlasta reče pre će biti proleće 2019 jer se njima stalno nešto komplikuje
 
Realno više posla ima samo na ulazu i uzlazu tunela i petlja Ljig, ali to su kratki delovi. Ako je pri kraju sekundarna obloga na desnoj cevi, onda opremanje može da počne uskoro i završi se relativno brzo pošto se eadi po crvenom Fidicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525381#p525381:11qcdocv je napisao(la):
MiraC » Fri Mar 16, 2018 8:01 pm[/url]":11qcdocv]Snimak je zaista odličan, ono što niko nije video jeste ulaz u tunel iz pravca Ljiga, meni deluje kao da ima puno posla ...
....ali što @Vlasta reče pre će biti proleće 2019 ...

Reče Vlasta i da ima celo brdo da se ukloni pred ulaz u tunel.
 
Ljudi šef gradilišta u emisiji Koridori još onda rekao da nema ništa do kraja godine, tako da u najboljem slučaju otvaraju u septembru/oktobru.
 
Moze li tunel do oktobra da bude? Jedna cev?
@vlasto, da treba,treba....
 
Znaju li se trenutna stanja na deonicama koje su u fazi izgeadnje i kada će odokativno koja deonica biti gotova?
 
Ovako odokativno, iz udobne fotelje stana moga, sledeće godine biće oba koridora gotova u celini, taman pred izbore.
 
Ajde da i ja malo solim pamet...Gledam onaj Earthmovingov klip i ulazni portal tunela Brancic a iza njega vrh brda i onda pogledam visinske tacke petlje Ljig koja iznosi 140metara nadmorske visine a vrh Brancica varira od 245 do 285 metara pritom je tunel negde na 190 metara...

Sad to isto pogledam za Begaljicko brdo i ona najvisa tacka kod onog nadvoznjaka je 260 metara a rampa Vrcin je na 134 metra nadmorske visine.

Kod Bancareva je jos drasticniji uspon jer je Malcanska petlja na 235 metara a ulazni tunel tunela Bancarevo na 529 metara..

Zar nisu mogli malo zarotirati put i savladati Brancic bez tunela...Ok razumem zimsko odrzavanje itd ali i Bancevo isto ceka .
 
Mislim da kad nema potrebe razbijati celo brdo da je tunel najbolja opcija. Videli smo dole kod Gradinja ili sad u Grdeličkoj koliko je bolje da je tu odrađen tunel ili neka galerija, nego da se razbija ogromno brdo.
 
Piccolo":1m43af44 je napisao(la):
Mislim da kad nema potrebe razbijati celo brdo da je tunel najbolja opcija. Videli smo dole kod Gradinja ili sad u Grdeličkoj koliko je bolje da je tu odrađen tunel ili neka galerija, nego da se razbija ogromno brdo.
Tunel Brančić u nedelju.
https://www.ekapija.com/news/2066885/in ... azi-putevi

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526815#p526815:330fx7e7 je napisao(la):
boris18 » Čet Mar 22, 2018 4:06 am[/url]":330fx7e7]https://youtu.be/Di0uhDgJa1I Građevinski forum je okačio ovaj video pre nekoliko dana, mnogo posla je ostalo, ne nadati se završetku radova pre kraja godine.

Onda prenesi i ovaj komentar-pojasnjenje autora snimka:

snimio sam samo ovih par tačaka od po par stotina metara koje su preostale da se završe, sve ostalo je uglavnom gotovo ili pri kraju
(https://www.youtube.com/watch?v=yBgHjF5a9PA&index=2&list=PLDJa1BhoN40SyXIgiAanwcG8Z1Q3h3zqA).
Ovo sve može da se završi za oko 2 meseca ako se radi (ako se ne radi može kolko hoće dugo ;)) Sem tunela Brančić gde će opremanje elektro-mašinskom opremom trajati nešto duže, možda pola godine. Ali pošto je ostatak blizu kraja, ja se još uvek nadam da bi pre toga mogli pustiti od Obrenvca do petlje Ljig a onda starim delom do Dića dok se deo oko tunela ne završi, a kad se završe da puste i taj deo. Mislim da bi se dobilo par meseci ranije autoput nego ako se bude čekao i tunel da se završi...
 
Ma ja sam ubeđena da svo ovo kasnjenje je zapravo to da bez tunela nece biti puštanja (makar jedne cevi), a pošto @pancevac kaze da jos nije stiglo do tog elektro opremanja desne cevi , znaci da i za jednu cev treba još 4-6mes ako dobro pamtim. A za to vreme ovo sve mogu da srede. E ne znam koliko im treba da onaj deo sa glinom saniraju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526820#p526820:reuuy56i je napisao(la):
MiraC » Thu Mar 22, 2018 7:51 am[/url]":reuuy56i]Ma ja sam ubeđena da svo ovo kasnjenje je zapravo to da bez tunela nece biti puštanja (makar jedne cevi), a pošto @pancevac kaze da jos nije stiglo do tog elektro opremanja desne cevi , znaci da i za jednu cev treba još 4-6mes ako dobro pamtim. A za to vreme ovo sve mogu da srede. E ne znam koliko im treba da onaj deo sa glinom saniraju

Evo ulazimo u 4-ti mesec. Dakle

------> 2019


:bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526824#p526824:ahvp4buo je napisao(la):
vlasta » Čet Mar 22, 2018 7:24 am[/url]":ahvp4buo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526820#p526820:ahvp4buo je napisao(la):
MiraC » Thu Mar 22, 2018 7:51 am[/url]":ahvp4buo]Ma ja sam ubeđena da svo ovo kasnjenje je zapravo to da bez tunela nece biti puštanja (makar jedne cevi), a pošto @pancevac kaze da jos nije stiglo do tog elektro opremanja desne cevi , znaci da i za jednu cev treba još 4-6mes ako dobro pamtim. A za to vreme ovo sve mogu da srede. E ne znam koliko im treba da onaj deo sa glinom saniraju

Evo ulazimo u 4-ti mesec. Dakle

------> 2019


:bash:
Da definitivno i ja mislim, mozda mozda mozda kraj ove godine, ali to sve zavisi kad bude počelo opremanje tunela.
 
Kao što napisanih u temi "Obilaznica oko BGd-a" - bez nerviranja, sekiracije.
Imamo posla sa gomilom neveštih Minhauzena.
Nikome ne verovati ... sem onome što nam drage kolege donesu i prikažu ovde.
I da sami izvodimo zaključke.

A evo možda će i Ćićolina da padne, da ostane bez resora.
 
Vrh