Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Earthmoving":211ba507 je napisao(la):
Ispravite me ako grešim ali Crnogorci, koji su već dosta izgradili na svom autoputu (recimo završeno izlivanje 170m visokih stubova za most preko Morače kod Podgorice) i kojima je ostalo još godinu i po dana da završe ceo autoput, tj. grade ga već 2,5 godine - još uvek nisu izdali dozvole za rad na svim deonicama. Jel tako ili grešim? Ako je tako, onda nije nemoguće početi za pola godine neke radove na nekim delovima deonice, npr na tunelima recimo (ispod zemlje kao i za most preko Save ne treba mnogo eksproprijacije ;)), a da kako vreme bude odmicalo kreću da rade i na ostalim delovima. I kažem još jednom ja sam još pre par meseci čuo da se radi eksproprijacija, da se ljudi cenkanju, a da bi dobili što veće sume angažovali advokata. Jedino ako taj moj izvor nije bio u pravu. Ali ako jeste onda znači da već neko vreme ima aktivnosti oko eksproprijacije.
Možda naša draga Mira ili neko iz okoline ima više informacija da li je bilo aktivnosti oko eksproprijacija?

Nikakva eksproprijacija nije vrsena oko Pozege.
To sto neko ko ima love moze da rizikuje , ili ako ima tacne informacije da ulozi u zemljiste i spekulise da ce na njemu zaraditi, pa kupuje poljoprivredno zemljiste je NESTO SASVIM DRUGO.

O tome da smo 'nestrpljivi' pa moze i ovako i onako da se gradi, ne bih da komentarisemo, jer kod nas moze da se gradi i bez projekta i bez gradj. dozvole, ali bi bio red da se prestane sa tom praksom, zar ne? ;)

Earthmoving":211ba507 je napisao(la):
Hvala Miro :)
Ako eksproprijaciju plaća Srbija, a ne kineska EXIM banka onda je ona nezavisna od ugovora sa Kinezima i može da se radi nezavisno od EXIM banke i ugovora sa njom. Zar ne?

A sta cemo ako kinezi (projektanti) iz nekog razloga budu trazili da se na nekom delu retrasira put, kao sto je to slucaj od Obrenovca ka gradu? ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491072#p491072:3p6befsx je napisao(la):
ivchonny » Pet Nov 10, 2017 3:23 pm[/url]":3p6befsx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491048#p491048:3p6befsx je napisao(la):
AleksandarGrf » Pet Nov 10, 2017 2:22 pm[/url]":3p6befsx]Ivchony, to sa 60 tacaka po metru kvadratnom je velika budalastina. Potrebna gustina snimanja je daleko manja i morala je biti uradjena jos pri prvom projektovanju, a mozda i pre, tako da sigurno taj snimak nije nesto sto moze pomoci ili odmoci sada.

"Budalaština" je relativan pojam. Elem, samo sam preneo stav osobe koja je radila na tome, i koja je stručna i upućena, što ja nisam.

Na kraju, bilo kako bilo, poreski obveznici su platili nešto što se neće iskoristiti, a košta bar 1km autoputa, ako ne i više.
Ivchony, nije relativan, vrlo je apsolutan. Kada neko ponudi snimanje terena za autoput sa 60 tacaka po metru kvadratnom, ili nema pojma o cemu govori ili prodaje muda za bubrege. U svakom slucaju mu se treba zahvaliti na ponudi. Tako nesto, osim sto je neekonomicno, bi bilo neupotrebljivo.

Sto se tice projekta svi pricate kao da ce to sada ponovo od nule. To bi bilo suludo. Verujem da ce, ako se uopste ista i bude menjalo, doci do odredjenih, sitnijih ili krupnijih promena na osnovu postojeceg i da se to uveliko radi i da je pri kraju.
 
Joooooj, džangrizam ali moram...

Prvo: ono što piše u tekstu vesti nije ono što je izjavljeno na snimku.
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... ru-11.html
Drugo: Čovek reče da je urađen GENERALNI projekat a da sledi izrada Idejnog i "Glavnog projekta". Neko bi trebao da javi direktoru CIP-a da je glavni projekat ukinut još pre 3 godine u Zakonu o planiranju i izgradnji i da ga zakon više ne poznaje, sada postoji Projekat za građevinsku dozvolu.
I nijedan od tih projekata koji je urađen nije dovoljan za početak izgradnje.
Treće: Ovo ne znači da se gradi petlja. Pošto je CIP radio i generalni projekat od Požege do granice sa BIH, tj. ka Kotromanu, oni su tada isplanirali petlju u Požegi. Ali, to ne znači da će ona ući u ovaj Ugovor sa kinezima sada. A siguran sam da nije. Ako jeste, svaka čast, pohvaliću ih javno ovde.
Četvrto: RTS je napravio reportažu u CIP-u, a ne u ministatstvu koje jedino zna šta će Ugovoriti. A kvalitet reportaže, presudite sami...
 
Експропријација земљишта је уносан бизнис у коме се може капитализовати политички положај појединаца, тј ако знамо нешо што друти не знају, и ту је тајминг кључни фактор. Можда зато још увек не знамо да ли ће се градити по неком постојећем пројекту или ће бити модификација. Неко зна.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491073#p491073:2t96hl8d je napisao(la):
AleksandarGrf » 10 Nov 2017 02:26 pm[/url]":2t96hl8d]
Izlazi se na put za Arilje i Ivanjicu, pa se ide ka Pozegi i na rampi se skrece ka Zlatiboru.
Mozda se nisam lepo izrazio:
put se zavrsava negde kod Gorobilja. Moje pitanje je bilo vise kakav je put odatle do sadasnje magistrale tj. sta ce raditi oni koji produzavaju put ka Uzicu i Zlatiboru.
Hvala ;)
 
AP se spaja na taj put, magistralni (Pozega-Arilje). Dobar je, standardna magistrala sa dve trake. Odatle do magistralnog puta Pozega-Uzice ima par kilometara do denivelisane raskrsnice ka Cacku odnosno Uzicu.
 
Stim sto je veci deo naseljeno mesto sa ogranicenjem 50

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ajmo da napravimo jednu uporednu analizu. Molio bih strucne ljude inzinjere da ovo prokomentarisu i da strucno objasne ovolike razlike ako ima sta da se objasnjava.....

DEONICA LJIG-PRELJINA 40 km
Ukupna duzina 4 tunela 2.5 km
Ukupna duzina 66 mostovskih konstrukcija 5 kilometara
CENA 308 miliona evra

DEONICA PRELJINA-POZEGA 30 km
Ukupna duzina 3 tunela 4040m- ajde da kazemo 4 km
Ukupna duzina 24 mostovske konstrukcije 4- 4,3 km
CENA 450 miliona evra

DEONICA DEMIR KAPIJA - SMOKVICA 28 km
Ukupna duzina 2 tunela 2,3 km
Ukupna duzina 6 mostovskih konstrukcija oko 1,4-1,6 km
CENA 280 miliona evra

Podatke za deonicu Grdelica-Vladicin Han nemam kompletne, ali je zanimljivo da je cena tunela Predejane tacno 15 miliona evra. Njegova duzina je 1085 metara. Znaci oko 14 miliona po km. Ovo je izjavio Andreas Beikos Sef EIB-a u Srbiji koja je finansirala ovaj zahtevan i tezak tunel.


Molim vas inzenjeri ,gradjevinci objasnite nam kada sve ovo uporedite sta to moze da bude na ovoj trasi Preljina-Pozega, a da nije ogroman lopovluk, ili ucena od strane Kineza , da ona kosta cak 450 miliona evra. Voleo bih da cujem strucno i detaljno objasnjenje.
 
Pa u cg kinezi rade cini mi se 42 km za 800 milona€
Trasa je od prilike tunel most tunel most vijadukt tunel most od skoro 1 km na visini od 150 m i tako dalje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491125#p491125:1pdk0vpg je napisao(la):
biciklista » 10 Nov 2017 04:55 pm[/url]":1pdk0vpg]Ajmo da napravimo jednu uporednu analizu. Molio bih strucne ljude inzinjere da ovo prokomentarisu i da strucno objasne ovolike razlike ako ima sta da se objasnjava.....

DEONICA LJIG-PRELJINA 40 km
Ukupna duzina 4 tunela 2.5 km
Ukupna duzina 66 mostovskih konstrukcija 5 kilometara
CENA 308 miliona evra

DEONICA PRELJINA-POZEGA 30 km
Ukupna duzina 3 tunela 4040m- ajde da kazemo 4 km
Ukupna duzina 24 mostovske konstrukcije 4- 4,3 km
CENA 450 miliona evra

DEONICA DEMIR KAPIJA - SMOKVICA 28 km
Ukupna duzina 2 tunela 2,3 km
Ukupna duzina 6 mostovskih konstrukcija oko 1,4-1,6 km
CENA 280 miliona evra

Podatke za deonicu Grdelica-Vladicin Han nemam kompletne, ali je zanimljivo da je cena tunela Predejane tacno 15 miliona evra. Njegova duzina je 1085 metara. Znaci oko 14 miliona po km. Ovo je izjavio Andreas Beikos Sef EIB-a u Srbiji koja je finansirala ovaj zahtevan i tezak tunel.


Molim vas inzenjeri ,gradjevinci objasnite nam kada sve ovo uporedite sta to moze da bude na ovoj trasi Preljina-Pozega, a da nije ogroman lopovluk, ili ucena od strane Kineza , da ona kosta cak 450 miliona evra. Voleo bih da cujem strucno i detaljno objasnjenje.

Ukrašće na ovoj deonici najmanje 100 miliona € i nema tu nikakve misterije. To je ceo most preko Save kod Obrenovca.(103 miliona €)
S obzirim da su na deonici Surrčin- Obrenovac ukrali oko 40-50 miliona€ , to je (140-150 miliona€) čitavih 10km novog auto-puta od Požege ka Boljarima. Kad se uračunaju ogromna kašnjenja na deonicama K10 i K11 i nenaplaćivanje putarine za taj period kašnjenja, jasno vam je šta i koliko košta jedan narod kad na čelo države dovedete nekompetentne lopove i secikese
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491021#p491021:1ji6wxwh je napisao(la):
Earthmoving » Pet Nov 10, 2017 12:57 pm[/url]":1ji6wxwh]Ispravite me ako grešim ali Crnogorci, koji su već dosta izgradili na svom autoputu (recimo završeno izlivanje 170m visokih stubova za most preko Morače kod Podgorice) i kojima je ostalo još godinu i po dana da završe ceo autoput, tj. grade ga već 2,5 godine - još uvek nisu izdali dozvole za rad na svim deonicama. Jel tako ili grešim? Ako je tako, onda nije nemoguće početi za pola godine neke radove na nekim delovima deonice, npr na tunelima recimo (ispod zemlje kao i za most preko Save ne treba mnogo eksproprijacije ;)), a da kako vreme bude odmicalo kreću da rade i na ostalim delovima. I kažem još jednom ja sam još pre par meseci čuo da se radi eksproprijacija, da se ljudi cenkanju, a da bi dobili što veće sume angažovali advokata. Jedino ako taj moj izvor nije bio u pravu. Ali ako jeste onda znači da već neko vreme ima aktivnosti oko eksproprijacije.
Možda naša draga Mira ili neko iz okoline ima više informacija da li je bilo aktivnosti oko eksproprijacija?

zavrsili su sa svim dozvolama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491077#p491077:17kkwopm je napisao(la):
AleksandarGrf » Pet Nov 10, 2017 3:31 pm[/url]":17kkwopm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491072#p491072:17kkwopm je napisao(la):
ivchonny » Pet Nov 10, 2017 3:23 pm[/url]":17kkwopm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491048#p491048:17kkwopm je napisao(la):
AleksandarGrf » Pet Nov 10, 2017 2:22 pm[/url]":17kkwopm]Ivchony, to sa 60 tacaka po metru kvadratnom je velika budalastina. Potrebna gustina snimanja je daleko manja i morala je biti uradjena jos pri prvom projektovanju, a mozda i pre, tako da sigurno taj snimak nije nesto sto moze pomoci ili odmoci sada.

"Budalaština" je relativan pojam. Elem, samo sam preneo stav osobe koja je radila na tome, i koja je stručna i upućena, što ja nisam.

Na kraju, bilo kako bilo, poreski obveznici su platili nešto što se neće iskoristiti, a košta bar 1km autoputa, ako ne i više.
Ivchony, nije relativan, vrlo je apsolutan. Kada neko ponudi snimanje terena za autoput sa 60 tacaka po metru kvadratnom, ili nema pojma o cemu govori ili prodaje muda za bubrege. U svakom slucaju mu se treba zahvaliti na ponudi. Tako nesto, osim sto je neekonomicno, bi bilo neupotrebljivo.

Sto se tice projekta svi pricate kao da ce to sada ponovo od nule. To bi bilo suludo. Verujem da ce, ako se uopste ista i bude menjalo, doci do odredjenih, sitnijih ili krupnijih promena na osnovu postojeceg i da se to uveliko radi i da je pri kraju.
Niste citali. Nije ponuda. Srbija već ima projektnu dokumentaciju u arhivi Ministaratva građevinarstva. Platila par miliona EUR.
A sto se tice Vaseg komentara, sve i da ste apsolutno u pravu - ne razumem ga bas najbolje. Nedostaje Vam argument. A ja bih voleo da cujem Vas argument.
 
Čačak - Preljina če imati jedan tunel slične dužine kao najduži tunel trenutno u Srbiji -Manajle (oko 1,8km), a drugi će biti čak i duži - preko 2km, čime če ova deonica biti tunelski najzahtevnija do sada u Srbiji. Takođe, mislim, da će imati najveću visinski razliku (od Pakovraća do Ovčara) od svoih autoputeva u Srbiji. Pošto je brdsko-planinski teren, a ne ide uz korito reke, mislim da će i količina materijala koja će biti potrebna da se iskopa biti među najvećim do sad u Srbiji. Stoga bi je uporedio sa najtežom denocimo autoputeva do sada u Srbiji - Grdeličkom klisurom. Ali sistem finansiranja i odabira izvođača tamo i ovde su drukčiji pa cena nije baš uporediva (tamo često najjeftiniji dobije tender ali ne može posle po toj ceni da ga završi ili svesno da nižu cenu pa posle traži pare za nepredviđene troškove, tužakaju se i sl), a ovde je "ključ u ruke". Stoga mislim da če ovde i kašnjenje biti mnogo manje nego na Koridoru 10.
Ovo što Gygy kaže ukrašće naši... Pa neće baš bukvalno ukrasti ali, da, nameštaće poslove svojim firmama, da budu podizvođači, i onda će te firme lepo zaraditi. A pošto Kinezi koji imaju puno para i finansiraju preko svoje EXIM banke, onda je to super i sigurica posao, nema problema sa prilivom novca. Posao podizvođača će moći dobiti samo najbolje opremljene građevinske firme, a to će naravno biti njihove firme, niko od nas van sistema nema tolko para da se tako dobro opremi, a nisu ludi da poslove nabacuju firmama bivše vlasti ili nekih drugih stranaka. Oni će uzeti najviše ali sigurno će koristi imati i ostale građevinske firme po kraju koje će ispomagati mašinama, kamionima, kamenolomi, radnici, obično stanovništvo jer će biti dosta posla, pa će u periodu dok se bude radio autoput ceo kraj: Čačak, Kraljevo, Požega, Užice, Ivanjica... dosta profitirati. Za njih sa ovim autoputem definitivno dolaze bolji dani u svakom pogledu. I za vreme gradjenja autoputa, a i posle kad se završi :) Što mi je baš drago jer su konačno zaslužili.
 
Naravno da su nam cene ogromne kad ima puno gladnih usta. Prvo imas Kineza koji nece da dodje da to gradi dzabe, nego hoce cenu kostanja+rizik+profit. Cim si ga zvao, rekao si da ti to ne mozes sam, pa si u nikakvoj pregovarackoj poziciji. Onda imas nasu drzavu koja ubacuje svoje podizvodjace nasim velikim firmama, a uz to ucenjuje ili preuzima te firme. Vrlo gladna usta. Tako da lako cena po kilometru poraste za 2-3 miliona.
 
U vezi eksproprijacije u Pozezi nema nekih informacija. Ta priča se vodila (rasprava) za mandata Velje Ilica, ne znam da tada nije zemlja okupljena jer sada nema vesti, a malo je mesto kad do toga dodje bice poznato (čim neko dodje do para čuje se to). Kada bude eksproprijacija nece tu biti puno razgovora, mislim da ce to biti "po toj ceni je- daj zemlju - gotovo" ovi uživaju široki narodni konsenzus nece tu biti mnogo pritužbe, a ni kome... Zao mi je sto nema vesti, ali rasculo bi se. Mada ponavljam ima naznaka da ce radovi poceti, firme koje ce ga graditi počinju kao da planiraju gde če biti stacionirane.
Prolazi li ko kroz Ljig jesu li nastavili sa radovima, sobzirom na ovo sve sa Mrkonjicem , reko da ne uspore ako ce odlagati radove za prolece, leto, jesen 2018...
 
Miro, ako jos malo uspore ici ce unazad... Nije ovo nista posebno sto se radi zadnjih par meseci. Ali se bar ne stoji, kao sto most u Bogovadji stoji vec dve godine, nasip stoji nezavrsen godinu dana, u Ljigu one konstrukcije godinama i tako dalje.
 
Миро, мислим да су они који су требали купили плацеве на траси. И нормално да нема видљиве експроприације. Обичан грађанин ће бити уцењен да прода за будзашто, а они повезани са политиком и парама ће добро зарадити, нормално из буџета. Па шта мислиш да ово кашњење предлога буџета је само због чекања извештаја међународних банака?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491190#p491190:g2izhn83 je napisao(la):
Gringo » Pet Nov 10, 2017 10:04 pm[/url]":g2izhn83]Миро, мислим да су они који су требали купили плацеве на траси. И нормално да нема видљиве експроприације. Обичан грађанин ће бити уцењен да прода за будзашто, а они повезани са политиком и парама ће добро зарадити, нормално из буџета. Па шта мислиш да ово кашњење предлога буџета је само због чекања извештаја међународних банака?
Bravo Gringo i to je varijanta i to duz cele trase, to se sigurno svugde radi. A pogotovo ovde gde se prica vodi vec godinama, pa kupis danas ovde sutra tamo...i zato se i ne primeti. Mene je zanimalo tj. nas da li je radjeno nesto na tome,jedna stavka manje ka gradnji, ali kao što rekoh ovako ili onako kad budu rekli "ovuda ide put treba nam" nece biti puno bunta.
AleksandarGrf eh da su i ovako radili, pa od marta kad je prvi put pomeren rok do sad - vise bi odradili. Tebi hvala na info
 
По мени морамо гледати више ствари истовремено да боље сагледамо:
1) ivchonny: "Pored toga, postoji i snimak cele trase Horgoš -Požega u digitalnom formatu (kako sam tada razumeo "laserski 60 tačaka po metru kvadratnom"), i taj snimk je takođe u arhivi. A zlata je vredan, makar za deonicu Preljina - Požega." Да ово је златна вредно за наше кабадахије и тајкуне. Истражили су до детаља, договорили са унапред знаним пројектантом (било куда Цип свуда) трасу (+/- који метар).
2) Зашто се бежи од тунела? Па један од разлога је што нема експропријације. А цена дужног метра је, осим у изузетним случајевима, малтене иста на кугли земаљској.
3) Зашто су наши аутопутеви толико кривудави? Па да сви власници парцела потпадну под трасу, да је скупља изградња, више агрегата, асфалта, банкина,..., касније скупље одржавање,...Свима добро осим возачима.
4) "Траса код Пожеге ка Прељини је изузетно тешка". Не слажем се. Траса је сан сваког Извођача. Има камена на траси (џабе материјал), лак приступ (свуда су путеви), јефтина градња (сва логистика је око њега)
 
Pa dobro, razumem te da se sprdas malo na konto zadnjih postova ali ima sigurno i takvih malverzacija.
 
Iz CIP-a su rekli da ce petlja tj. cvor biti u selu Prilipac pored Pozege. Posto se spominjalo Gorobilje.
 
@Gringo ima smisla što kažeš, ali poenta mojih postova je da smo imamo projektnu dokumentaciju i da pobovo placamo istu. Ovo govorim iz prve ruke i bar s pravne strane mogu sve da ti obrazlozim (pitaj ako te ista zanima). Pojedinci koji postuju (bilo da govore sa aspekta licne sujete ili strucnosti) daju poprilicno lakonske odgovore poput 'budalastina' itd. Mozda jeste ali ako vec delimo na forumu neka saznanja u dobroj veri, onda treba da pruzimo pojasnjenja za stavove. Jasno je da digitalni snimak moze koristiti tajkunima. Moze li da koristi izgradnji ili bar pri novom projektivanju? Pitam.
 
Ivchonny, ja ne razumem sta tebi nije jasno. Ali stvarno. Naveo si da je tragedija da se krije takav dragulj kao sto je snimak terena sa 60 tacaka po metru kvadratnom i da to nikog od nasih nije zanimalo iako se covek iz Porr-a upinjao da istakne koliko je to bitno. Ja sam na to reagovao rekavsi da je logicno da to nikog pametnog i strucnog ne moze zanimati, jer je to previse detaljno, do te mere da je apsolutan apsurd u pitanju. Teren za autoput se ne snima tako. Cinjenica da neko uopste izjavi tako nesto, pricam o tvom kontaktu iz Porr-a, oslikava njegovo neznanje ili pokusaj da uvelica neki svoj uspeh( ne znajuci kako lupeta). Znaci sve vreme pricamo o tom detalju.

Obicno samo nastavim kad vidim razne gluposti jer bih u suprotnom proveo deset sati dnevno ispravljajuci krive drine. Ali mi ipak bude zao da neko ko sve ovo cita gubi zivce i nervira se sto Srbija, eto, nije iskoristila tako bitan dokument. Ili da "kupuje" ovo, ne znam stvarno kako bih nazvao, sto Gringo pise. Njegovo je ocigledno i laiku pa ne bih komentarisao, samo sam se sprdao u fazonu da se sali. Tvoje je zanimljivije i vredelo je odgovoriti. I sad moram ovde da se prepisujem jer tebe puca sujeta sto je tvoj fantasticni insajderski post malo izgubio na smislu. I opet kazem po peti put nije sporan tvoj post i to da je greska placati istu stvar tri puta, samo ne znam sto ti je toliko krivo za te famozne tacke. Komada 60. :D Ne bih stvarno dalje o ovome, gnjurac uveliko lezi udavljen u plicaku.
 
Evo pošto se danas malo smirila situacija sa komentarima, da dodamo još nešto o Čačak-Požega. Na slici brojanja saobraćaja iz 2013-e vidimo da je ova deonica jedna od prometnijih u Srbiji sa 7-15.000 vozila dnevno. Tada. A do danas je sigurno promet još i veći. Što pokazuje opravdanost građenja autoputa na ovoj deonici jer postojeći kapaciteti postaju pretrpani. Na slici vidimo i da je promet na ovoj deonici veći nego na deonici gde je već izgrađen autoput Ljig-Preljina. I naravno, kakav će biti promet na samom autoputu, zavisi velikim delom i od cene putarina i sistema naplate putarina (ako se jednog dana uvedu godišnje vinjete moguće je da autoput ima i veći promet kao i da pokupi promet sa nekih okolnih puteva).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491342#p491342:390zkkvf je napisao(la):
AleksandarGrf » Sub Nov 11, 2017 2:33 pm[/url]":390zkkvf]Ivchonny, ja ne razumem sta tebi nije jasno. Ali stvarno. Naveo si da je tragedija da se krije takav dragulj kao sto je snimak terena sa 60 tacaka po metru kvadratnom i da to nikog od nasih nije zanimalo iako se covek iz Porr-a upinjao da istakne koliko je to bitno. Ja sam na to reagovao rekavsi da je logicno da to nikog pametnog i strucnog ne moze zanimati, jer je to previse detaljno, do te mere da je apsolutan apsurd u pitanju. Teren za autoput se ne snima tako. Cinjenica da neko uopste izjavi tako nesto, pricam o tvom kontaktu iz Porr-a, oslikava njegovo neznanje ili pokusaj da uvelica neki svoj uspeh( ne znajuci kako lupeta). Znaci sve vreme pricamo o tom detalju.

Obicno samo nastavim kad vidim razne gluposti jer bih u suprotnom proveo deset sati dnevno ispravljajuci krive drine. Ali mi ipak bude zao da neko ko sve ovo cita gubi zivce i nervira se sto Srbija, eto, nije iskoristila tako bitan dokument. Ili da "kupuje" ovo, ne znam stvarno kako bih nazvao, sto Gringo pise. Njegovo je ocigledno i laiku pa ne bih komentarisao, samo sam se sprdao u fazonu da se sali. Tvoje je zanimljivije i vredelo je odgovoriti. I sad moram ovde da se prepisujem jer tebe puca sujeta sto je tvoj fantasticni insajderski post malo izgubio na smislu. I opet kazem po peti put nije sporan tvoj post i to da je greska placati istu stvar tri puta, samo ne znam sto ti je toliko krivo za te famozne tacke. Komada 60. :D Ne bih stvarno dalje o ovome, gnjurac uveliko lezi udavljen u plicaku.
@AleksandarGrf Sve ok, mislio sam samo da imaš neko smislenije objašnjenje za tvoj sud, od toga da je nesto previse detaljno da bi bilo dobro (tako sam razumeo tvoj poslednji post). Ne komuniciramo na istom nivou, a ja se ne bih spustao na tvoj nivo. Cheers
 
Vrh