Earthmoving
Expert
Ja sam prolazio sad u subotu, a i pošto prodajem građevinske mašine od kupaca i ljudi na terenu ponešto čujem. Recimo Shangdong ima 20 naših mašina sa kojima radi deonicu Obrenovac-Ub ali ih sami servisiraju pa odatle imam malo detalja o napredovanju. Jedino što sam još pre mesec dana ovde napisao da će Kinezi u februaru, martu početi da prave bazu oko novog mosta na Savi (slično kao pored mosta Zemun-Borča i dole u CG u Smokovcu). Sad sam zaboravio ali mislim da sam čuo da bi trebali praviti dve baze: jedna na obrenovačkoj strani Save, a druga na sremskoj strani Save. Kad sam prolazio pre par dana, video sam par Kineza u Bariču koji idu ka terenu. Dosta kamiona sa materijalom za autoput tutnji oko Obrenovca, deluje kao da se intenzivno gradi. Na onom malom delu što se vidi pre ulaska u Obrenovac ima mašina i radnika, deluje da je trasirano i nasut materijal ali da asfaltiranje još nije počelo iako naoko izgleda da dan asfaltiranja i nije tako daleko. Dalje, oni kamenolomi oko petlje Ljkovac deluju da rade punom parom, znači kamen se melje i kamionima intenzivno šalje na nasipanje trase. Onaj deo gde se seku Ibarska i autoput pre Ljiga još nema dizanja nadvožnjaka ali bilo je radnika preko reke Ljig koji oko toga nešto rade. Što se tiče najtežeg objekta na trasi, a to je tunel Brančići, on se ne vidi sa puta, o njemu dugo nema vesti. Da je bilo probijanja mislim da bi bilo u vestima ali pošto vesti nema mislim da još nije probijen. Ali verujem da dan probijanja nije daleko. Sve u svemu, deluje da većina trase (sem tunela možda) može da se završi za par meseci - pola godine.
Vidi se da je intenzivno počela građevinska sezona nakon zimskog zatišja. Sad treba očekivati da rade punom parom na celoj deonici.
Vidi se da je intenzivno počela građevinska sezona nakon zimskog zatišja. Sad treba očekivati da rade punom parom na celoj deonici.