Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ja sam prolazio sad u subotu, a i pošto prodajem građevinske mašine od kupaca i ljudi na terenu ponešto čujem. Recimo Shangdong ima 20 naših mašina sa kojima radi deonicu Obrenovac-Ub ali ih sami servisiraju pa odatle imam malo detalja o napredovanju. Jedino što sam još pre mesec dana ovde napisao da će Kinezi u februaru, martu početi da prave bazu oko novog mosta na Savi (slično kao pored mosta Zemun-Borča i dole u CG u Smokovcu). Sad sam zaboravio ali mislim da sam čuo da bi trebali praviti dve baze: jedna na obrenovačkoj strani Save, a druga na sremskoj strani Save. Kad sam prolazio pre par dana, video sam par Kineza u Bariču koji idu ka terenu. Dosta kamiona sa materijalom za autoput tutnji oko Obrenovca, deluje kao da se intenzivno gradi. Na onom malom delu što se vidi pre ulaska u Obrenovac ima mašina i radnika, deluje da je trasirano i nasut materijal ali da asfaltiranje još nije počelo iako naoko izgleda da dan asfaltiranja i nije tako daleko. Dalje, oni kamenolomi oko petlje Ljkovac deluju da rade punom parom, znači kamen se melje i kamionima intenzivno šalje na nasipanje trase. Onaj deo gde se seku Ibarska i autoput pre Ljiga još nema dizanja nadvožnjaka ali bilo je radnika preko reke Ljig koji oko toga nešto rade. Što se tiče najtežeg objekta na trasi, a to je tunel Brančići, on se ne vidi sa puta, o njemu dugo nema vesti. Da je bilo probijanja mislim da bi bilo u vestima ali pošto vesti nema mislim da još nije probijen. Ali verujem da dan probijanja nije daleko. Sve u svemu, deluje da većina trase (sem tunela možda) može da se završi za par meseci - pola godine.
Vidi se da je intenzivno počela građevinska sezona nakon zimskog zatišja. Sad treba očekivati da rade punom parom na celoj deonici.
 
Ako do Novembra bude osposobljen deo od Lajkovca do Ljiga, licno bih bio prezadovoljan, a mislim da to nije nerealno.
 
Sećate se da je Vučič pre par meseci spomenuo da će zamoliti Kineze da ubrzaju radove na Lajkovac-Ljig kako bi iz Beograda na autoput moglo da se uđe kod Ćelija. Da li je mislio na neki privremeni ulazak na Ibarsku (jer autoput prolazi baš blizu, malo južnije od Ćelija) ili je mislio na ulazak na petlji Nepričava kod Lajkovca?

Drugo, prošao sam skoro pored Ljiga i na mestu gde treba da bude petlja - nema ništa, samo neki stubovi... Ne izgleda mi da će to biti brzo gotovo... Ograđujem se, možda nisam lepo video, vozio sam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436807#p436807:uczqd8nz je napisao(la):
JoeBG » Wed Mar 01, 2017 1:37 pm[/url]":uczqd8nz]Sećate se da je Vučič pre par meseci spomenuo....

Ovde sam prestao da čitam :D
 
Glavni pravac bi trebao da ide ka Vojvođanskoj dok će biti i odvajanje ka Jurija Gagarina ali ta deonica od autoputa do NBG još nije ugovorena za izgradnju, ona je tek u planovima...
 
Значи, ако то не уговоре и не изграде на време, за Чачак и Ужице прво возимо аутопутем ка Загребу и Пешти, па иза аеродрома Никола Тесла скренемо лево...
 
su12-2a-mreza_naselja_i_saobracaj.jpg


Prema ovoj mapi, žitelji Jakova i Boljevaa neće imati nikakav priključak ka autoputu. Ukoliko bi neko iz ovih naselja hteo da ide na jug, mora da ide okolo-naokolo na petlju u Surčin. Fantastično :bash:
 
Не мора, може и постојећим мостом до Обреновца, па на аутопут.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436952#p436952:26htz4sz je napisao(la):
Earthmoving » Wed Mar 01, 2017 7:41 pm[/url]":26htz4sz][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HpotfBZKSzk[/youtube]

Pa ne mogu da verujem da onaj Drobnjak i dalje jaše :(
 
Toga sam se i plasio, ko zna kad ce biti to ukljucenje na Vojvodjansku/Gagarina...
 
@Vlasto vezano za Drobnjaka
Branko Jocić (Veljin kadar) je pre 10tak godina napravio velika dugovanja prema putarima koji su time dovedeni u situaciju da nisu imali para da dalje plaćaju svoje dugove dobavljačima, gorivo, delove, radnike i ceo lanac poslovanja je bilo ugrožen. Znam primer gde su političari bez papira tražili od nekih putara da odrade neki lokalni put, posle otišli s vlasti i ovi sad ne mogu da naplate milion evra jer nisu imali nikakve papire, a nisu imali papire jer ih je vlast odozgo pritiskala. I sad se očekuje od firme koju je država zavrnula za milion evra da radi bez problema, da ima novu i dobru mehanizaciju, da ne kasni sa radovima... Drobnjak nije nasledio laku situaciju.
Evo malo da se podsetimo šta se dešavalo 2004, 05, 06 kako bi shvatili uzroke : "09.03.2011. Uhapšen Branko Jocić...Bivši direktor JP "Putevi Srbije" bio je optužen da je prekoračio budžet preduzeća za oko 200 miliona evra, a na sudjenju je negirao optužbe, ističući da je sve radio u dogovoru sa Upravnim odborom, resornim ministrima i Vladom. Optužnica je, između ostalog, teretila Jocića da je falsifikovanjem dokumentacije umanjio ukupan iznos potrošenih sredstava u 2004. za oko 12,5 miliona evra, u 2005. za oko 86 miliona, a da je u 2006. budžet "Puteva Srbije" "probio" za 100 miliona dinara. Jocić je dužnost direktora "Puteva Srbije" obavljao kao kadar Nove Srbije." http://www.blic.rs/vesti/hronika/uhapse ... je/2xfzjg7
 
Ok ali za šta je potrošeno 200 miliona EUR više?
Za taj novac može preko 20 km autoputa da se sagradi, a običnog sigurno i više od 60 km...
Ili je novac završio u džepovima?
 
Most bi trebao da bude istog stila kako Pupinov. Obican, jednostavan i funkcionalan. To ce biti tranzitni autoputni most, pa kao takav nema nikakvu osnovu da bude nesto moderan, lepse dizajniran i slicno. Po meni su, rekao sam to vec i na Most na Adi bacene pare, posto je i on trebao da bude obican. Brze bi se zavrsio i manje bi kostalo. A onako moderan most da saceka neko bolje vreme i da se gradi gde u sklopu BG na vodi.

Izgradnjom ove deonice ce konacno kliziste kod Umke i Male Moštanice biti baceno u zaborav, osim bas za lokalne mestane i one koji bi da dodju do njih.

A to da Jakovo i Boljevci nece imati ukljucenje na autoput je besmislena glupost i u nju necu da verujem, ma koliko da smo na gluposti i nelogicnosti navikli.
 
Po trenutnom projektu će Jakovo i Boljevci imati priključenje na autoput preko Surčina ili Obrenovca.
Mislim da zbog pruge i izgrađenih objekata nije ni moguće da se napravi još jedan priključak na nautoput A2 na putu Surčin -Jakovo, a i taj priključak bi bio na 2 km od petlje gde se ukršta obilaznica i A2. Po meni realnije je tražiti priključak na A2 na putu između Jakova i Boljevca, mada mislim da taj priključak i naplatna rampa nemaju neku ekonomsku opravdanost pošto su već postojeći isprojektovani priključci u krugu do 10 km.
 
@Blade, gore sam postavio post gde predsednik opštine Surčin kaže da pregovaraju sa ministarstvom da im se kod Jakova napravi izlaz na autoput.
@Stomatolog, pre tih 10tak godina je bila velika akcija gradnje lokalnih puteva po Srbiji i tada se otišlo u tu dubiozu, a neplaćanjem i dugovanjem države su putarska i prateće industrije dovedene u tešku situaciju. Tih godina je kolao jedan vic koji sam u to vreme čuo na beogradskom sajmu građevinarstva:
Došao Velja kod nemačkog ministra infrastrukture. Ministar živi u vili, bogatstvo, bazreni...
- Odakle ti sve to? - pita ga Velja
- Dođi na ovo brdo da ti pokažem nešto - odgovori nemački ministar. Vidiš onaj put tamo iza?
- Vidim
- E pa, taj put je trebao biti pola centimetra širi i 2 milimetra deblji... eto odakle mi.
Prođe godinu dana, dođe Nemački mistar u posetu Velji, kad ono Velja živi u dovrcu!
- Uh, odakle tebi sve ovo?
- Dođi sad ti sa mnom na brdo da ti pokažem nešto. Vidiš onaj put tamo?
- Ne vidim
- E pa ni ne treba da ga vidiš
:D kraduckanje VS kradja
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437133#p437133:2gpgsmm4 je napisao(la):
Earthmoving » 02 Mar 2017 13:43[/url]":2gpgsmm4]
Došao Velja kod nemačkog ministra infrastrukture. Ministar živi u vili, bogatstvo, bazreni...
- Odakle ti sve to? - pita ga Velja
- Dođi na ovo brdo da ti pokažem nešto - odgovori nemački ministar. Vidiš onaj put tamo iza?
- Vidim
- E pa, taj put je trebao biti pola centimetra širi i 2 milimetra deblji... eto odakle mi.
Prođe godinu dana, dođe Nemački mistar u posetu Velji, kad ono Velja živi u dovrcu!
- Uh, odakle tebi sve ovo?
- Dođi sad ti sa mnom na brdo da ti pokažem nešto. Vidiš onaj put tamo?
- Ne vidim
- E pa ni ne treba da ga vidiš
:D
Dobar vic, plus :)
 
Vrh