Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@Earthmoving
Nemoj da se ljutis, ali mnogo precenjujes svoje sposobnosti rasudjivanja.

Ako ti se ne svidja ovo sto sam napisao (a verovatno ne) procitaj nekoliko puta ovo sto ti je @dobri_samaricanin napisao.

Dodacu samo da uopste ne uspevam da shvatim ovu t oju recenicu:

"Medjutim, sada kada je EU slaba i kada nam ne trebaju vise pare za koridor 10...."

Slaba? U odnosu na sta ili koga?
U odnosu na nas?
Jer to su relacije o kojima pricamo.

Pri tom i ti isti turci, grci, bugari ( i ostali stranci koji koriste nase puteve), mogu da uvedu kontra mere, a one se ne ogledaju samo u putarini.
Recimo uvedu takse na prolaz kroz bosfor, za transport dunavom, na rano voce i povrce iz turske i grcke...
Pa onda krenu igre "ruka ruku mije" i eto ocas posla trgovinskog rata koji nama ovako mocnima sa ovako razvijenom privredom bas treba i 101% bi izasli kao pobeddnici...
Blah...
Zar je moguce da neko posle ovoliko (neprijatnih) iskustava u zadnjih cetvrt veka jos uvek smatra da smo mi (saka jada u svakom pogledu) neko ko treba da menja evropu i svet???
I jos veruje da to mozemo???


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Почео је откуп земљишта на траси будућег аутопута тј. ткз. К11 од Сурчина до Обреновца

Коридор 11: За квадрат земље до 4.000 динара
А. Васић - З. Радовић | 13. јануар 2017. 20:01 | Коментара: 6
Почела експропријација земљишта на траси од Сурчина до Обреновца, на Коридору 11 ка Црној Гори. Максималан износ откупа само за власнике најбољих плацева


http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%80%D0%B0
 
Slazem se sa Samaricaninom vinjetama to moze diskretnije da se odradi. U sustini, meni je bitna sustina da stranci treba da vise plate, a kako to uviti lepo u oblande da im ne bode oci je sledeci korak razrade ideje.
Ovo drugo me nije dobro razumeo-naravno da 80 mil ljudi u Egipta ne moze da zive samo od putarina brodova kroz Suecki kanal ali im je taj njihov tranzitni monopol vrlo lep izvor prihoda. Za razliku od njih mi nemamo tako veliki monopol na tranzit ali bi sa Bugarima I Rumunima kao zemljama aternatvnog pravca koji povezuje Evropu I Bliski istok, mogli formirati duopol od 2 pravca ka istoj destinaciji. Slicno I sa bosanskim Vc ka Jadranu.
Laki, ne treba da se plasis EU. Jeste, nekada je bila jaka I imala je snage da nas kaznjava, danas tesko. Valjda treba se borimo za svoje pare I interese, nece nam ih niko dati dzabe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427938#p427938:3gkktsda je napisao(la):
Гага » Sub Jan 14, 2017 3:27 am[/url]":3gkktsda]Почео је откуп земљишта на траси будућег аутопута тј. ткз. К11 од Сурчина до Обреновца

Коридор 11: За квадрат земље до 4.000 динара
А. Васић - З. Радовић | 13. јануар 2017. 20:01 | Коментара: 6
Почела експропријација земљишта на траси од Сурчина до Обреновца, на Коридору 11 ка Црној Гори. Максималан износ откупа само за власнике најбољих плацева


http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%80%D0%B0
Tek sad pocinje? Mirise na odlaganje u startu. :blah: :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426989#p426989:3ts8hdns je napisao(la):
Benettonz » Pon Jan 09, 2017 10:45 am[/url]":3ts8hdns]Mali info: Prijatelji mi juče došli iz UE, kažu gužva na naplatnoj rampi kod Preljine bila kilometarksa (cca 5km) u pravcu ka BG...
Guzva je bila tolika da je policija pocela da upucuje ljude na ibarsku. Kakav debakl i katastrofa. Ova naplata je blago receno bezobrazluk i promasaj. U bilo kom periodu veceg opterecenja pojede pola vremenske ustede na deonici Preljina-Dici. Napraviti jednu rampu na ceonom mestu...nemam reci. Ostaje nada da ce izgradnjom dela do Obrenovca da naprave neke promene i da uvedu bar po jos jednu kucicu.

Sto se samog puta tice, mislim da je hitno da se u nekim delovima uvede rasveta iz bezbednosnih razloga. Krivine minimalnog dozvoljenog radijusa za ovu vrstu puta ce neminovno praviti probleme vozacima.

Nazalost, dokazalo se ono sto je i bilo ocito. Etape gradnje su potpuno unatraske. Prvo je zaobidjena najlagodnija deonica Ibarske, obisavsi jedini grad kroz koji se putuje bez semafora i zastoja( Gornji Milanovac). Nije se nista izgradilo i spojilo sa vec izgradjenim delom puta(Ub-Lajkovac), koji i dalje stoji i propada. Nije se resio problem prolaska kroz Ljig, niti problem prolaska kroz Cacak.

Mozda ovo nekome izgleda nebitno s obzirom da cemo imati deonicu Obrenovac-Preljina do kraja godine ali nije. Uopste. Cela godina eksploatacije opterecenijih deonica donela bi ovoj drzavi puno, da ne pricamo o ekonomskim posledicama ranog ulaganja novca-gradnje puta koji se ne koristi (??!!). Kad se sve to sabere, bacili smo u djubre, recimo, 5 km puta.
 
Prosao juce opet AP...
S obzirom na to da je bilo hladno,elektronski portali na autoputu su pokazivali ogranicenje brzine od 60 km/h celom duzinom.
Takodje,tu je bio i crveni Punto...
Postavlja se pitanje svrhe autoputa...Brze bih prosao magistralom,sreca imam ENP...
 
Pa oko praznika i kad su bili oni mrazevi i sneg, bilo je 40 ogranicenje. Isto i u tunelima 40. Generalno, meni je to van svake pameti. Takodje i kod petlje Takovo je brzina smanjena na 100km/h iako je sve pravo. Nesto nisam video npr. u Dobanovcima da je smanjena brzina ili negde drugo. Takodje posle Takova je do Ljiga 100km/h. Od petlje u Takovu ka Cacku 120km/h pa odjednom smanjanje na 80km/h posle par stotina metara zbog tunela. Ja razumem da se smanji brzina na nekim malo ostrijim krivinama, ali ona ogranicenja na novom AP su mi nelogicna.
I zasto na Google Maps jos nema ove deonice???
 
Sve me više ovo podseća na SMT. Mislim da bi ograničenja brzine u celoj zemlji što pre trebala na reviziju. Postaje nepodnošljivo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429469#p429469:31c91k0s je napisao(la):
Earthmoving » Mon Jan 23, 2017 4:02 pm[/url]":31c91k0s]Beograd -- Premijer Srbije Aleksandar Vučić razgovarao je sa predsedavajućim Saveta ministara BiH Denisom Zvizdićem o izgradnji auto-puta Beograd-Sarajevo.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1223095

Sem naslova, šture informacije u vesti.

Pretpostavljajući da se često ovako puštaju probni baloni od strane političara, ovo može biti signal nekom od činovnika vlasti da ubrza deonicu Čačak - Požega odnosno da se krene sa kinezima u pregovaranje o finansiranju. Posle će se jedan krak koridora 11 odvojiti ka Sarajevu.
 
Tesko da se moze istovremeno smanjivati javni dug I graditi toliko novih autoputeva o kojima pricaju.
 
Na javnom uvidu je plan od autoputa od Surčina do NBG-a. Imate na sajtu Grada Beograda.
 
Ne mogu da nađem, jel može link ? Da ne kažem slučajno srpski - veza pa da me onda niko ne razume ;)
 
Hvala Hood. Nešto ne mogu da skinem deo "Grafika" na komp, možda ima nekih lepših slika, ova je iz dela "Tekst".
 
Koliko ja vidim na ovoj slici glavni pravac ide ka Vojvođanskoj, desno je skretanje za Jurija Gagarina, a levo za Vinogradsku...
Da li će ta raskrsnica biti denivelisana, kružni tok ili semafor, to je dobro pitanje.
 
Prema CIP-ovom generalnom I idejnom projektu NBg-Surcin koji sam postavio na strani 163, planirana je denivelacija samo na petlji Surcin. Nisam video da spominju denivelacije kod NBg. Sem ako nesto ne promene u glavnom projektu (jel se tako zove?) za koji sam cuo da Ignjatovic (CIP) kaze da se zavrsava I da bi radovi sto se njih tice mogli da krenu u 2017. Medjutim pitanje para nije reseno pa se jos ne zna kad ce se NBg-Surcin graditi. Inace duzina te deonice je 9,4km a planirano ogranicenje brzine 80km/h.
http://www.sicip.co.rs/ci/delatnost/teh ... D0%B5.html
 
Никаква денивелација ту не треба, имамо много пречих: ваљало би, например, приоритетно да се поради на денивелисању саобраћајнице Т6 од петље Змај до Нове галенике.
 
treba raditi na spajanju evropske i japanske ulice sa ulicom omladinskih brigada.

to treba uraditi da bi se sprečio kolaps u JG I deo saobraćaja prebacio na novu saobraćajnicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429753#p429753:2f4pi0hb je napisao(la):
Stomatolog » 24 Jan 2017 05:51 pm[/url]":2f4pi0hb]Koliko ja vidim na ovoj slici glavni pravac ide ka Vojvođanskoj, desno je skretanje za Jurija Gagarina, a levo za Vinogradsku...
Da li će ta raskrsnica biti denivelisana, kružni tok ili semafor, to je dobro pitanje.
Pogrešio sam. Hvala na ispravci. :)

Inače, eto nam ucrtanog i novog OTC-a pored planiranog priključka na Ivana Ribara. Više o tome na temi za OTC.
 
neće biti problema sa JG.
rasteretiće se značajno kada bude gotova veza tošin bunar - most na adi.
broj autobusa sa BAS-a ka čačku i obrenovcu nije veliki... max 10 autobusa na sat što je smešno.
kad trgovačka se nije raspala koja je mnogo manja, nema razloga da se JG raspadne.
samo deo ljudi će ići JG na AP.
deo će ići DOS, a deo obilaznicom, deo vojvođanskom i deo ibarskom do lajkovca.
i sve će biti ok.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429854#p429854:1ba9e221 je napisao(la):
MilisaV » 25 Jan 2017 08:07[/url]":1ba9e221]treba raditi na spajanju evropske i japanske ulice sa ulicom omladinskih brigada.

to treba uraditi da bi se sprečio kolaps u JG I deo saobraćaja prebacio na novu saobraćajnicu.

Pre par meseci sam već izneo sličan predlog i sledeće rešenje:

file.php
 
Odličan predlog Stomatolog :kk: ako se bude prodavao ovaj plac. Jedino ne vidim dal si predložio jedan ili dva izlaza ka Jurija Gagarina, ja mislim da bi jedan izlaz (onaj u sredini sa dve crvene linije) bio bolje rešenje.
 
Vrh