Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Stublenica
1.jpg

http://www.kolubarske.rs/sr/vesti/okrug ... e-2017.htm
 
Pozdrav ljudi,
Evo prodje vise od mesec dana od kako nam niko ovde na sajtu ne pise (ili ne postavlja slike) o tome kako trenutno napreduju radovi, sta se u medjuvremenu uradilo i jeli nesto novo zapoceto?
 
I ja sam zabrinut [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]. Prošli put kad sam išao za Čačak video sam da se lepo radi oko Ljiga, da put već ima i zaštitne ograde...tunel se buši a radi se i put od njega do azvirtove deonice..ako budem išao za Čačak za vikend slikaću..
 
Zika":j03z321j je napisao(la):
Pozdrav ljudi,
Evo prodje vise od mesec dana od kako nam niko ovde na sajtu ne pise (ili ne postavlja slike) o tome kako trenutno napreduju radovi, sta se u medjuvremenu uradilo i jeli nesto novo zapoceto?

Najveći infrastrukturni projekat u Srbiji posle pruge Beograd-Bar a pojma nemamo šta, gde , kako, kada !
Deluje kao nekakav tajni projekat. Neverovatno :(
 
Al zato kamen temeljac za dve zgrade ide u direktnom prenosu na dve nacionalne televizije.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Zika":2ezvs8bd je napisao(la):
Pozdrav ljudi,
Evo prodje vise od mesec dana od kako nam niko ovde na sajtu ne pise (ili ne postavlja slike) o tome kako trenutno napreduju radovi, sta se u medjuvremenu uradilo i jeli nesto novo zapoceto?
biće Žiko samo da sednem na bajs...
 
Evo jedne fotografije napravljene danas, iz vozila. Lokacija je Barič, na početku budućeg autoputa iz pravca Obrenovca ka Ubu. Tu bi trebalo da bude locirana i petlja na koju će se spajati i most preko Save.



 
Rekao bih da ce se na kraju odustati od mosta na savi i sremske strane...
 
a što misliš da će odustati od mosta, jel imaš neke informacije ili ?
 
Nemam nikakve insajderske informacije .
Samo imam utisak da su se ucutali, nakon fijaska sa kinezima za ovu deonicu.
Most se ne gradi 'za jednu noc' a rokovi kada ce veza grada i obrenovca biti neophodna radi koriscenja ovog autoputa se polako priblizavaju.

U takvoj situaciji, ocekujem 'srpski specijalitet' u vidu nekog 'privremenog resenja' ...
 
Apsolutno. Osvežiće farbom horizontalnu signalizaciju i pokrpiti tri rupe na deonici Ostružnica-Obrenovac.
 
Pa sto pitas?
Bilo gde, recimo ceono na samom pocetku deonice koju rade kinezi?
 
Više sam postavio retoričko i indikativno pitanje jer je lokacija početka naplatne neposredno vezana za odluku kojom stranom mosta će ići put.

Na desnoj obali ima više naselja, i tu bi bilo suludo postaviti rampu severno od Bariča.

U varijanti leve obale, alo bi se put gradio kao produžetak Jurija Gagarina, rampa bi trebala da bude odmah južno od petlje sa obilaznicom kod Jakova.
 
laki72":1lhj7mvo je napisao(la):
Nemam nikakve insajderske informacije .
Samo imam utisak da su se ucutali, nakon fijaska sa kinezima za ovu deonicu.
Most se ne gradi 'za jednu noc' a rokovi kada ce veza grada i obrenovca biti neophodna radi koriscenja ovog autoputa se polako priblizavaju.

U takvoj situaciji, ocekujem 'srpski specijalitet' u vidu nekog 'privremenog resenja' ...


Pa, jasno je da ćemo neko vreme (tj. nekoliko godina) imati autoput Obrenovac - Čačak, a da će veza sa Beogradom sačekati. Sve i da se sad dogovore s Azerbejdžancima o deonici Beograd - Obrenovac (kako se govorka), to će da bude gotovo negde 2019/2020.

Ostaju, dakle, tri načina da se Beograđani uključe na budući autoput:

- Novim Obrenovačkim, dabome, do Obrenovca;

- Ibarskom negde do Ćelija pa desno do Lajkovca,

- Ledine - Surčinski put - ... - postojeći most kod Obrenovca.


Zato što postoje tri opcije, i neće biti strašno, mada će biti sporije.
 
Da, ali će biti strašno što umesto da se poveća nivo bezbednosti izgradnjom novog autoputa, mi ćemo opet imati deonice smrti poput one Resnik-Dobanovci. Dakle ako ne spoje Obrenovac sa Ostružnicom barem 2+2 varijantom kakva sad postoji od Čukaričke padine do petlje Ostružnica očekujte death toll da raste umesto da pada.
 
i napokon sede na bajs i uslikah nastavak radova na Kolubari...pogled prema Mislođinu

 
ovo je s druge strane reke tj. s Pelopoljske strane...


moćni BS 100




pogled s nasipa ka Belom i Velikom polju...
 
Pozdrav svima,vidim da se dosta toga pisalo o koridoru 11 dosta je slika dodato ali niko da pomene ili napise nesto o kvalitetu tih radova evo ja posto radim na deonici Ljig Preljina vec 3.5 godine moram reci da se radi ocajno, ovo sto se radi na autoputu je sramota nasa putna laboratorija tkz CPL dozvoljava sve zivo da prodje blato kisa ne bitno je sve se pusta,pricao sam sa covekom iz Bakua covek je radio u deset zemalja kaze da jos nije video ovako nesto,njih u principu boli uvo oni ce ovo da zavrse u roku i da odu a nama ce da ostane autoput koji ce morati ponovo da se prepravlja
 
Scania V8":2hdat5wo je napisao(la):
Pozdrav svima,vidim da se dosta toga pisalo o koridoru 11 dosta je slika dodato ali niko da pomene ili napise nesto o kvalitetu tih radova evo ja posto radim na deonici Ljig Preljina vec 3.5 godine moram reci da se radi ocajno, ovo sto se radi na autoputu je sramota nasa putna laboratorija tkz CPL dozvoljava sve zivo da prodje blato kisa ne bitno je sve se pusta,pricao sam sa covekom iz Bakua covek je radio u deset zemalja kaze da jos nije video ovako nesto,njih u principu boli uvo oni ce ovo da zavrse u roku i da odu a nama ce da ostane autoput koji ce morati ponovo da se prepravlja
@Сканија В8, добро дошао на форум.

Ово што сам зацрнио мало поближе објасни, доста си не јасно написао, барем мени је не јасно. У ком смислу Централна путна лабораторија - Нови Сад (http://cpl.rs/ ) пушта да проће блато, киша,... и кроз шта да прође ?!!!!?
 
Vrh