Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Kakav crni most na Adi, pa zar je problem ici pravcem Surcin-Ostruznicki most pa novi autoput.

Dilema leva ili desna obala Save ne postoji. Na zalost, ni ovaj put nece pobediti logika.
 
O cemu ovaj prica pa to je dupla kilometraza da bi se stiglo od Sucina do centra Beograda obilaznicom.
 
abunakonosor":37ch7rlz je napisao(la):
O cemu ovaj prica pa to je dupla kilometraza da bi se stiglo od Sucina do centra Beograda obilaznicom.
Tako je. Mnogo je bolja četvorostruka kilometraža preko budućeg mosta kod Bariča. :bash:
 
abunakonosor":2dm4bly6 je napisao(la):
Trenutno ne mogu da se slozim sa vama.Ljudi sa ovog foruma mahom su sa desne obale Save i nemaju pravi uvid kakva je situacija na levoj obali.Prebacivanje saobracaja iz Banata na most na Adi mogao bi da pogorsa saobracajnu situaciju na Novom Beogradu i u spicu potpuno odsece Surcin od centra Beograda.Vec sada je kriticna situacija na auto putu Novi Beograd -Surcin kao i na samom Novom Beogradu.Opstina Surcin je jedna od najbrze rastucih opstina u Srbiji po broju stanovnika inace.Putna infrastruktura nije ispratila rast stanovnistva i Koridor 11 je spasonosno resenje.Zbog spasavanja stotinak kuca na klizistu moze da se ugrozi egzistencija na hiljade ljudi koji zive sa leve obale Save.

Baš na ovom forumu ima dosta ljudi iz NBG i Zemuna. Ali to i nije bitno, jer razmišljamo o najboljim varijantama za sve tj. najoptimalnijim.

Da je odrađena varijanta o kojoj Velja priča, saobraćaj bi sa Kineskog mosta išao na UMP (dakle novi put, ne postojeći), pa preko mosta na Adi i dalje nekim novim putem (buduću Bulevar Patrijarha Pavla, ako sam dobro zapamtio, odnosno neki hibrid UMP i SMP).

Dalje, ako bude izabrana varijanta desne obale, baš će onda sav taj saobraćaj da prolazi kroz opštinu Surčin pa dalje na novi most na Barič, i ne vidim kako to Sučincima odgovara?
 
Ruta levom obalom Kineski most-UMP(novi put)-ukljucenje na Novosadski -Kvantas-Grand kafa gde se spusta na pocetak Jurija Gagarina i ulazi u Donje polje Bezanisko -Surcinsko.Izbegava centar Novog Beograda i vuce saobracaj kroz Donje polje.Otprilike sredinom Surcinskog Donjeg polja postoji most na Galovici gde je predvidjeno racvanje.Ko ide ka Surcinu tu bi se iskljucio a ostali nastavljaju ka Obilaznici i novoj petlji pa ka mostu Baric.Sadasnji auto put Novi Beograd-Surcin bi bio rasterecen.
 
Ovo što si ti napisao nema nikakve veze sa izborom trase preko leve ili desne obale Save.

Normalno je da se kineski most preko SMT-a poveže na autoput i obilaznicu, a takođe je normalno i da se izgradi most u Vinči, čime bi veza južnog Banata sa svim autoputevima bila zaokružena.

Ono što nije normalno je da se izgradi potpuno nepotreban most preko Save, sa sve potpuno nepotrebnom trasom...
 
Igor":zp22vlxl je napisao(la):
Sto se tice daljeg angazovanja jako je tesko naci pravog sagovornika na ovu temu a da prica ima zaista pravu tezinu i sto je najbitnije pravu racunicu. Svaki predlog je dobrodosao

Директора Републичког геодетског завода Зорана Крејовића? Ова институција је готово једногласно била за "десну" варијанту.
Неког од професора Саобраћајног факултета?
Самог Вељу Илића? Са питањем зашто је променио став.
 
Hvala Sizife videcu sta se moze uraditi i informativnom smislu
 
Obavezno zvati ljude iz Via Vite,to jest srpskog udruzenja za puteve.

Evo zakljucka sa tribine koja je odrzana 12.7.2013.Imate u potpisu desetak dr-mra gradjevine, koji imaju znanja za razliku od znate vec koga.

Zaključci tribine "Projekat autoputa Beograd-Južni Jadran za potez BEOGRAD (OBILAZNICA) – OBRENOVAC"

http://via-vita.org.rs/index2.php?optio ... &Itemid=93
 
Interesantno izlaganje ali neodrazava pravo stanje na levoj obali Save.Vidi se da su potpisnici mahom nastanjeni na desnoj obali.
 
abunakonosor":1bhlo8xl je napisao(la):
Interesantno izlaganje ali neodrazava pravo stanje na levoj obali Save.Vidi se da su potpisnici mahom nastanjeni na desnoj obali.
А какво је то право стање на левој обали и колико је то стање озбиљно да може уопште да се упореди са проблемима десне обале а да не делује смешно?
 
pa sto se neko neprovoza od Bezanije ka Surcinu Vinogradskom ulicom da vidi sta je ostalo od tih 120 hektara plodne zemlje koja se pominje u ovom saopstenju.Za koju godinu nece ni imati kuda da prodje Koridor 11 ako se brze ne reaguje.
 
Ја сам се њоме провозао до Сурчина бициклом и не знам какве та улица има везе са Коридором 11?

Коридор 11 иде јужније, као наставак Јурија Гагарина преко њива и водоизворишта.
 
Da li ovde imamo moguc nesporazum?

Mozda covek misli na ovaj Veljin fantomski most koji planira da gradi kod Barica na Savi. Bilo je reci o tome, valjda da bude slican ili isti ovom mostu na Adi. Budalastine, ofc, ali eto, moguce je da ovde imamo nesporazum.
 
Evo nekih konkretnih podataka koji se mogu iskoristiti.
Igore, mogu li se ovi podaci objaviti na naslovnoj stranici Beobilda, možda u formi neke reportaže?
 
abunakonosor":1d2aqyds je napisao(la):
Interesantno izlaganje ali neodrazava pravo stanje na levoj obali Save.Vidi se da su potpisnici mahom nastanjeni na desnoj obali.

Kao i vecina stanovnika Beograda. Jasno stoji u studiji da bi se veci deo saobracaja sa levom varijantom vracao preko mostova preko Save u centru Beograda sto bi bez potrebe dodatno opteretilo mostove. Ipak se autoput gradi za stanovnike ove zemlje,a ne da autobusi sa Ibarske lakse stignu do Minhena.
 
mekbejn":2vjz2xck je napisao(la):
Evo nekih konkretnih podataka koji se mogu iskoristiti.
Igore, mogu li se ovi podaci objaviti na naslovnoj stranici Beobilda, možda u formi neke reportaže?

Verovatno si mislio na link iznad.

Trenutno sam ja u tolikom fizicko vremenskom rasulu da bilo kakvo fokusiranje van ovoga sa cime se treutno borim je prakticno nemoguce makar ne naredne dve nedelje. Bilo bi mi nekako zanimljivo kada bi mozda ovu stvar pripremili u vidu neke otvorene redakcije kao neki zajednicki informativni doprinos prici tj tematici. Ja svoj stav uglavnom izgradio i izneo sam ga iznad a na osnovu nekih informacija koje smo dosada imali prilike da vidimo ali obican svet uglavnom ne razume prednosti i mane obe varijante.
 
Ne znam da li je bilo .

Slika sa Google Earth-a . Deonica koju grade nasi od Uba do Lajkovca .

 
ee1d.jpg

sa ssc MiloWatcher
 
Vozilo za kontrolu kavliteta puteva konacno vise u emisiji sat evo slika
dsc03848.jpg

dsc03849.jpg

dsc03850.jpg

dsc03851.jpg

vozilo ispituje debljinu asfalta ,podloge kvalitet sabijenosti itd
 
Aleluja .....
Ovo vozilo ne sme da se provoza nasim ulicama , jer ce aparatura da eksplodira!
 
баш боде очи оно "поДписано", очигледно није лапсус
 
Vrh