Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Гага":u12rtl3r je napisao(la):
Па била је у плану петља Коридора 11 и Обилазнице код Сурчина, али очигледно је опет нешто промењено и пронађено јефтиније решење, а градиће аутопут левом страном које је скупље решење !

Mislim da se ipak nije odustalo od petlje - ako malo bolje pogledas, nigde na mapi koridora nije ni ucrtana petlja, iako znamo da ce ih biti, vec je svuda simbol mosta. Nesto od toga su ipak, verovatno, petlje.

laki72":u12rtl3r je napisao(la):
Ne bih da sirim losu energiju, ali bojim se da su interesi vlasnika zemljista na levoj obali toliko jaki da nasa argumentacija nece imati odjeka.
Cak , pada mi na pamet da je ova ideja o levoj obali aktuelna od ranije, samo se cutalo da bi pojedinci pokupovali to zemljiste i sad ga drzavi prodali!

Na toj levoj strani savske obale nema nekih toliko jakih "latifundista" koji su spekulisali sa kupovinom zemljista, da bi im potom bilo eksproprisano po visoj ceni. Tu su uglavnom poljopriredne parcele individualnih vlasnka iz Bezanije, Surcina i Jakova, koje se i dlaje obradjuju. Inace, jedan od vecih zemljoposednika na ovom potezu je Crkva :mrgreen: .
 
Mislim da država poseduje veliki deo zemlje tj. Srb.šume, VU Karadjordjevo i 2-3 velika polj.gazdinstva- zadruge
 
Наравно да је то све смишљено и да није без разлога, али стално потцењујемо шта могу да учине мирни масовни протести са разумном аргументацијом.
 
И ево нас две странице касније а нико ништа није урадио, а сада су ствари можда још горе: Нема петље са обилазницом.

Дакле, треба да спречимо да се све те паре које се задуже не оду на вртиће, на школе, на улагање у науку, на мање пореза који нам директно из џепа узимају!! Који год је код нас и у свету протест био масован, миран и са јасним и рационалним и остварљивим је успео!

У супротном, узеће нам свима директно из џепа за:

+дупло више аутопута
+на траси који ће додатно оптеретити већ оптерећене мостове
+за још један мост
+за накнадно санирање клизишта / изградњу кућа људима којима је клизиште однело куће
+за бензин и време које ћемо бацати узалудно
 
Gledao sam Ilić mr Velimira na televiziji pre neki dan, i na karti iza njega je bila deonica ucrtana levom stranom save.
Mislim da je uslov kineza (koji će graditi taj autoput?) bio da se ne ide preko klizišta. I drugi treba da nam uslovljavaju gde šta treba da ide?!. Prednosti desne strane su očigledne, ali neko je tu odlučio izgleda na štetu svih nas.

http://www.peticije24.com/za_desnu_stra ... rad-pozega
 
Ja sam imao prilike da pricam jednom sa njim pre par godina, znam da hoce da primi ljude u svoj kabinet. A sad ovako preko mejla, to vec ne znam.
 
Спатиотаче, кажи начин како си заказао састанак са њим у његовом кабинету. Можда тако исту шему користити и сада и организовати састанак на ниво(Ј)у Беобилд - чика Веља. Можда упали.
 
Опет о старом храсту, али на други начин.

Penali zbog hrasta bi nas koštali čak 150.000 evra mesečno
M. R. Petrović/B. Anđelić | 08. 10. 2013. - 19:28h | Foto: D. Milenković | Komentara: 111
Čak 150.000 evra mesečno plaćala bi Srbija penale azerbejdžanskoj kompaniji “Azvirt” ukoliko bi radovi na koridoru11 kod sela Savinac zbog šest vekova starog hrasta bili zaustavljeni.

Radovi oko hrasta u punom jeku
Za 12 meseci to bi bilo 1,8 miliona evra, još 250.000 evra koštala bi pasarela oko hrasta. Ukupno, to je 2,05 miliona evra, kako je u nedelju pred TV kamerama izračunao Aleksandar Vučić, ali samo ako bi mehanizacija i ljudstvo koje su angažovali Azerbejdžanci besposleni stajali punih godinu dana.
Radovi, međutim, ne stoje.

Definisano je odakle dokle bi autoput bio pomeren udesno, a izvođač je zamoljen da radove nastavi na nespornim delovima.

Opasnost od zastoja postoji ako izmenjeni projekat ne bude usvojen u dogledno vreme. Bez tog papira radovi će teći ili po starom planu, prema kojem bi stari hrast bio srušen, ili će biti zaustavljeni. Konačna odluka o projektu znaće se kada se o svakoj od tri ponuđene varijante izjasne reviziona komisija, projektanti, JP “Koridori Srbije”...

Čeka se odluka nadležnih o jednoj od tri ponuđene varijante za pomeranje autoputa
Srbiji bi naruku mogao da ide i dolazak zime, kada se ne izvode radovi, pa „Azvirt“ ne bi mogao da traži penale.

Ministar građevinarstva Velimir Ilić kaže za “Blic” da je za njega ova priča gotova.

- Zaobišli smo hrast. I meni su davali takve procene, ali to nije istina, jer radovi nisu stali - kaže Ilić.

Dmitar Đurović, direktor ”Koridora Srbije”, kaže da bi „Azvirt“ mogao da traži odštetu ukoliko ne budu mogli da nastave radove:

- Bez obzira na to što se radi levo i desno od hrasta, mi njih faktički kočimo. Nadam se da do toga neće doći.

Ivan Karić: Neka se usaglase
Krivac za troškove, prema Vučićevim rečima, biće Demokratska stranka, odnosno Ivan Karić iz Stranke zelenih. Karić, međutim, kaže da je reč o zameni teza, kao i da bi u vlasti prvo trebalo da se dogovore da li su ti troškovi 200.000 evra ili 30 miliona, kolika je bila prva Vučićeva procena.
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/410975 ... ra-mesecno


Ilić: Pančevo će dobiti autoput na Koridoru11
Tanjug | 11. 10. 2013. - 17:37h | Komentara: 9
Pančevo ima veliki privredni potencijal, s obzirom na to da će u budućnosti dobiti autoput na trasi Koridora 11, izjavio je danas ministar građevine Velimir Ilić.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4120 ... oridoru-11
 
Значи северна магистрална тангента са мостом у Борчи, су већ започети део коридора 11? :roll:
 
Гага":1iwps26u je napisao(la):
Спатиотаче, кажи начин како си заказао састанак са њим у његовом кабинету. Можда тако исту шему користити и сада и организовати састанак на ниво(Ј)у Беобилд - чика Веља. Можда упали.

Pa ovako, Velja je dosao u vikend naselje Lipovicu da otvori 300 metara puta kako bi se pustila autobuska linija izmedju Ripnja i Vidikovca (autobus 534). Jer pre izgradnje te raskrsnice nije mogao autobus da skrene sa Ibarske na Ripanjski put na mestu gde su se ranije spajala ta 2 puta (poznata kafana Saric ako znate).
Tu je bilo i kolo i muzike i naravno sator sa prasetinom. :)
Posto imam vikendicu u tom naselju, dosao sam na otvaranje puta i isao na rucak u sator. Tu sam prisao Velji koji je bio za stolom i klopao, nisam imao nikakvih problema da razgovaram sa njim nit je tu bilo neko obezbedjenje da mi smeta.
 
@direktore,
Nisam bas najbolje shvatio tvoje pitanje.
534 je linija GSP a ne Lasta.
 
Spatio znaci potrebno je da organizujemo neki krkanluk :)
 
Pa sta ti je rekao velja nesto interesantno za forumasku javnost
 
drum1":2p7g1stv je napisao(la):
И ево нас две странице касније а нико ништа није урадио, а сада су ствари можда још горе: Нема петље са обилазницом.

Дакле, треба да спречимо да се све те паре које се задуже не оду на вртиће, на школе, на улагање у науку, на мање пореза који нам директно из џепа узимају!!


Прво за вртиће и школе:
Не знам на које паре мислиш да не треба да иду на градњу вртића, школа,... Ако си мислио на неке европске кредите, могуће кинеске и сличне кредите, од којих се или ће се финансирати део градње обилазнице, а наравно и из буџета Републике Србије, јер је обилазница на Републичком нивоу, паре одатле НЕ ИДУ нити ће ићи за изградњу вртића, школа,... Ови објекти се финансирају из градског буџета.

Друго:
Петље са обилазницом код Сурчина ће бити. Кад ? Хм, то опет зависи од пара, а она је планирана.

Као прво ево једног чланка из Политике од 20.априла 1990. године, где сам црвеном бојом уоквирио део чланка где говоре о две додатне петље, код Сурчина и авалског пута.
На петљу код Сурчина би се долазило оном улицом, не знам како се зове, која иде право од центра Сурчина према обилазници и даље према Бечмену, Јакову, Бољевцима,....


За ону малу петљу (на слици) која сад постоји код Центроспајса (бившег Центропроизвода), не знам да ли ће остати и проширити је кад се изгради друга трака обилазнице или ће је можда укинути тј. срушити кад се изгради петља „Сурчин“ !


И на овом цртежу се види да је петља „Сурчин“ означена на обилазници:


а такође и на овој карти на којој је траса Коридора 11 је означена петља „Сурчин“ на обилазници. Кликни на карту за увећање.


А овде је и уцртана петља „Сурчин“ на обилазници, а ту је и приказ трасе аутопута Београд-Пожега која ће ићи левом страном Саве (на жалост):
 
Moj post sa SSC:

Vucko, jednom sam zapoceo na BB diskusiju ali brzo odustao. Nisam protivnik desne strane, ali sam skeptik po pitanju ljudi koji je podrzavaju. Nisam ni pobornik teorija zavere, ali cistom logikom probaj na googlu da nadjes koja su to udruzenja i koje struke potpisnici tog zakljucka. Takodje skicu-analizu sanacije klizista u Umci je uradio Geo-zavod, Instituta za puteve. Seti se gde je sve Alpina trazila odstete za klizista?! I ko je radio te projekte. Prof. dr. Lj.Kuzovic bio glavni koordinator studije opravdanosti za UMP. Pogledaj koliko je taj projekat trebao da kosta po njegovoj studiji a koliko do sada kosta!!! I koja firma je glavni izvodjac na tom projektu! Ko su clanovi i osnivaci IKS i zasto su je osnivali pored zvanicnog Saveza inzenjera koji postoji 150 god! Koja je cena zemljista u Umci koje treba otkupiti? Ko moze da zaradi na okolnom zemljistu? Za potencijalno vodoizvoriste sa leve strane, cist spin. Autoput za Obr. vec prolazi kroz Makisko vodoizvoriste. Kroz samu zonu uze zastite. A ako se izabere desna opcija, sav saobracaj sa kor.XI ide bas tu, na vodoizvoriste iz koga se snabdeva ceo Beograd. O tome ni reci?!!! Za levu stranu, postoje isto problematicne stvari, njih ste vec nabrojali.

Evo par linkova, a ostalo ces lako naci
http://www.b92.net/info/emisije/insajder.php
http://www.ingkomora.rs/okomori/
http://www.sits.org.rs/

Jos par stvari:

Zasto udruzenje gradj. Umke insistira na desnoj obali kad bi na stotine kuca moralo da se rusi? A ostalima bi autoput prolazio na desetak metara od prozora. Trasa ide po sred Umke. Pogledajte gde ide kroz Ostruznicu. Koliko kuca tu mora da se rusi? kako urediti zemljiste zbog klizista, sprovesti podzemne vode ako se ne kupi, lupam, bar jos po 50 metara levo i desno od trase autoputa? Koliko kosta kvadratni metar kad se radi eksproprijacija kuce, hale, dvorista? A drzava na desnoj strani ne poseduje ni milimetar zemljista.

Po meni u ovom slucaju vazi: preko prece, naokolo blize
 
svsavic":laxdd1lu je napisao(la):
Gledao sam Ilić mr Velimira na televiziji pre neki dan, i na karti iza njega je bila deonica ucrtana levom stranom save.
Mislim da je uslov kineza (koji će graditi taj autoput?) bio da se ne ide preko klizišta. I drugi treba da nam uslovljavaju gde šta treba da ide?!. Prednosti desne strane su očigledne, ali neko je tu odlučio izgleda na štetu svih nas.

http://www.peticije24.com/za_desnu_stra ... rad-pozega

+1 потписао сам. А нема разлога да не потишемо сви, то је 15 секунди посла. Да штети не може никако.


Гага":laxdd1lu je napisao(la):
drum1":laxdd1lu je napisao(la):
И ево нас две странице касније а нико ништа није урадио, а сада су ствари можда још горе: Нема петље са обилазницом.

Дакле, треба да спречимо да се све те паре које се задуже не оду на вртиће, на школе, на улагање у науку, на мање пореза који нам директно из џепа узимају!!


Прво за вртиће и школе:
Не знам на које паре мислиш да не треба да иду на градњу вртића, школа,... Ако си мислио на неке европске кредите, могуће кинеске и сличне кредите, од којих се или ће се финансирати део градње обилазнице, а наравно и из буџета Републике Србије, јер је обилазница на Републичком нивоу, паре одатле НЕ ИДУ нити ће ићи за изградњу вртића, школа,... Ови објекти се финансирају из градског буџета.

Друго:
Петље са обилазницом код Сурчина ће бити. Кад ? Хм, то опет зависи од пара, а она је планирана.

Прво: Јасно ми је да су ти кредити наменски и да нису за вртиће нпр. Међутим они се отплаћују из буџета републике који узима новац из истих места као и буџет града, а то је твој и мој џеп. А када нам паре узму из џепа онда их немамо за те остале ствари. Није проблем у узимању већ у паметном улагању. Ова траса, данас, је све само не паметна.

Друго: Ова лева траса је у теорији у реду и треба да југозападни НБГ има везу са обилазницом (!!!!) па преко ње са аутопутем за западну Србију, али не у ово време када имамо много прече трасе и инвестиције које деценијама заостају. Лева траса мора да буде допуна, а не кичма везе са К11. Сада треба радити оно што се мора, а то је свакако десна траса, где ће убедљиво навише људи имати користи у кратком, средњем и дугачком року.
 
nikola32":5umh5nbz je napisao(la):
Zasto udruzenje gradj. Umke insistira na desnoj obali kad bi na stotine kuca moralo da se rusi? A ostalima bi autoput prolazio na desetak metara od prozora. Trasa ide po sred Umke. Pogledajte gde ide kroz Ostruznicu. Koliko kuca tu mora da se rusi?
ti izgleda nikad nisi ni prošao kroz Umku čim odvališ takvu glupost da bi trasa išla po sred Umke, ne bi se rušila ni jedna kuća, rušio bi se samo stari mlin koji se nalazi odmah iza policijskog punkta, sav preostali prostor (obala) je slobodan sve do Bariča.
 
Vrh