Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

tajkuni, vlasnici zemlje na levoj strani, izgleda da su dali velji njegov deo.
 
Ilić: Kinezi će kod Bariča napraviti "isti most kao što je na Adi"

Beta | 09. 08. 2013. - 13:33h | Komentara: 6
Ministar građevine Velimir Ilić rekao je danas da će se kod Bariča graditi isti most kao što je most na Adi koji će biti u sklopu Koridora 11.


Most na Adi: Isti ovakav most i kod Bariča
On je objasnio da će "ovih dana" biti organizovan tender za dve koncesije na Korodoru 11, za deo oko mosta Zemun-Borča i deo auto puta od Preljine do Požege, koje uključuju izgradnju još jednog mosta na Savi.

- Sadašnji most na Adi je bio za projekat desne obale auto puta, ali je auto put pre pet godina prebačen na levu obalu tako da je most na Adi poptuno ispao iz igre. Gradiće se most kod Bariča istog profila na koji će se preneti saobraćaj iz Surčina i koji će imati istu petlju kao i most na Adi - objasnio je Ilić.

Na pitanje zašto nema dogovora sa lokalnim vlastima, on je kazao da je Demokratska stranka insistirala na izgradnji mosta na Adi.

Ilić je rekao da su se na tender za koncesije prijavile dve kineske kompanije i da je već dogovoreno da se jedan deo sredstava za ove radove finasira iz kredita koji je odbrilo kinesko ministarstvo ekonomije.

- To je trenutno najpovoljniji kredit na svetu, sa kamatom od dva odsto i velikim grejs periodom. Mi smo prvi i jedini dobili takav kredit - rekao je Ilić.

Ministarstvo ekonomije Kine odobrilo je 334 miliona dolara u vidu kredita za izgradnju Koridora 11. Upitan kada će investitori početi lakše da dobijaju građevinske dozvole, Ilić je odgovorio da je zakon gotov i da je radjen po svetskim kriterijumima.

- Problem je što gradske vlasti po ovom zakonu sada dobijaju pare samo od poreza na imovinu i zarade i što gube deo koji se odnosi na dozvole - kazao Ilić i dodao da su gradske takse za gradnju preskupe.

On je istakao da srpske građevinske kompanije jedino mogu da budu konkurentne i uspešne na tržištu ukoliko, sve "male firme usisamo u jedan veliki gigant".

VELIKI OPREZ KOD NASLOVA :)
 
gorštak već drugi put objavljuješ vesti koje su već objavljene u ovoj temi.
 
On je objasnio da će "ovih dana" biti organizovan tender za dve koncesije na Korodoru 11, za deo oko mosta Zemun-Borča i deo auto puta od Preljine do Požege, koje uključuju izgradnju još jednog mosta na Savi.

- Sadašnji most na Adi je bio za projekat desne obale auto puta, ali je auto put pre pet godina prebačen na levu obalu tako da je most na Adi poptuno ispao iz igre. Gradiće se most kod Bariča istog profila na koji će se preneti saobraćaj iz Surčina i koji će imati istu petlju kao i most na Adi - objasnio je Ilić.
Ovaj deo od Zemunskog mosta je verovatno onaj Kineski plan, da se K11 nastavlja na T6.

Ako sam dobro našao, to bi trebalo da je ovo:

fd7m2e.jpg


A dobili smo i potvrdu da je izabrana leva strana :(
 
Velja se malo preračunao sa mostom na Adi, jer će nakon izgradnje ovog čuda na levoj obali, većina ljudi "starog dela Beograda", prelaziti most na Adi da bi uopšte išla na koridor 11 i ponovo prelazila Savu kod Bariča !!!

A obrenovački put će biti totalno pust. I naravno klizište će da kliza i otkliza, bez ikakve šanse da se sanira u narednih 50 godina.
 
Nisam siguran kojim će putem beograđani dolaziti do tkz "koridora 11". Ne verujem da neko ko živi u mirijevu biti odusevljen činjenicom da ako hoće na taj auto put prvo mora da dođe do surčina. A i kako bi došli do tamo?!?!?

Preko plavog mosta pa na auto put smer ka šidu preko gazele do j gagarina pa tom ulicom ako je produže do surčina.

Ili možda od plavog mosta ka bubanj potoku pa na buduću obilaznicu od bubanj potoka do surčina.

Ili možda od plavog mosta smer ka nišu do pojata pa preko budućeg auto puta pojate preljina doći do preljine pa dalje na koridor 11.


Jednostavno leva obala je losa za većinu beograđana.
Samo treba sračunati koliko kilometra beograđani će zbog leve obale nepotrebno prelaziti i videti da ne postoji nikakva ušteda. A da ne pričamo o drugim negativnim efektima auto puta na levoj strani kao što au uništavanje vrednog poljo zemljišta, skupo održavanje novog mosta, veća opterećenost postojećih mostova.

A plusevi na desnoj obali su su saniranje klizišta i time rešavanje problema hiljadama građana umke, dobijanje ogromnog građevinskog zemljišta, ušteda na pravljenu novog puta od ovilaznice pošto već postoji adekvatan put do sajma, odnoano novi obrenovački put, koji do ade ima samo jedan semafor, koji vi uz minimalno ulaganje mogao da se deniveliše.
Želim jos da istaknem da veza sa kineskim mostom bi kilometarski bila jako slična posto bi se išlo preko ump-a, za prvo vrwmw dok se ne napravi most u vinči.


Bojim se da levom obalom most na vinči odložen za dugo vremena.


Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Levu trasu smo odavno ovde proglasili za pogrešnu na toliko mnogo načina. Prosto vrišti koliko je pogrešna!

Čak je toliko pogrešna da je i jedan Ilić Velimir vrištao o tome, a vidi ga sad. Bljak.
 
Милисаве, апсолутно си у праву, плусићћћ
Једину праву корист од трасе на левој обали Саве ће имати наравно тајкунчићи који ту "имају" земљу, они који су одобрили да се гради ова траса и донекле становници Сурчина, Јакова, Прогара,... Ни становницима Новог Београда и Земуна ова лева траса није повољна, јер ће прелазити више километара.
И ја се бојим да од моста код Винче неће бити ништа за једно дуже време. Ето паре за тај мост ће отићи на "копи-пасте Мост на Ади" !
 
Не предлажем ништа и не навијам за ову опцију. Ипак ближе, или бар брже ће се на К11 стизати и са леве обале дунава, Баната, па чак и Карабурме ако замислимо и мост на ади Хуји. Свакако се избегава пролазак кроз град... или сам ја то нешто погрешно похватао
 
Лева обала је добра ИСКЉУЧИВО за наше крвопије и Вељу. Људи ово је СУЛУДО!!! Хајде да организујемо неку акцију, петицију, да будемо испред, да направимо рачуницу праву!!

Добра је за 20% београђана који иду на пут са леве обале, али је питање колико, обзиром да ће бити веће гужве и на газели и на УМП и у Јурија гагарина, само због овог бесмисленог корака.
 
cekajte ljudi, zar se nece raditi i autoput beograd- obrenovac, sumadijskom stranom kao poslednje prikljucenje na koridor 11??
 
Ne.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Ова лева страна је силовање здравог разума.

Све сам више убеђен да је гурање овог (без дефиниције).... заправо тестирање народа по фазону: "Ако ово прође, можемо и душу да им вадимо, неће се бунити" ...
 
Podrzavam akcije/proteste ako ih bude i tu sam da pomognem...
 
Ja iz ove i povezanih vesti ipak najvise verujem da su ovu trasu isforsirali sami Kinezi, a ne Velja niti tajkuni.
 
Bezaninac":2fix4a1f je napisao(la):
Ja iz ove i povezanih vesti ipak najvise verujem da su ovu trasu isforsirali sami Kinezi, a ne Velja niti tajkuni.
Кинези јесу изфорсирали зато што узимају више пара, него да траса иде десном страном.
 
pridružujem se akciji.
Pitanje za Igora - da li može beobuild da napravi jednu zvaničnu analizu, koje su varijante levom i desnom obalom, koliko bi šta koštalo i koliko odgovaralo stanovnicima kog dela grada? (naravno, uz ogradu da se AP ne pravi samo zbobg Beograđana).
Više puta de sešavalo da drugi sajtovi preuzimaju tekstove sa Beobilda, pa da makar nekako pokrenemo tu priču o štetnosti leve obale?
 
jos jedan glas za akciju. jedna ozbiljna pisana analiza bi svakako bila sjajna ali se bojim da obzirom na kolicinu drskosti i bezobrasluka od strane vlasti (uopste ne mislim na aktuelnu, tj mislim ali na jedan njen deo) mislim da moramo biti spremni i na ozbiljniju akciju od pukog pisanija ukoliko stvarno zelimo da se suprotstavimo i izborimo
 
Interesantno je koliko vec traje raspisivanje tendera za deonicu Beograd-Obrenovac.Svaki mesec se odlaze tender za sledeci mesec,samo lazarije tipa "bice ovih dana raspisano".Situacija poprima razmere epopeje.
 
Moguće je da je ova tema možda i jedina kona na forumu ima apsolutnu većinu (skoro pa 100%) istovetno mišqewe forumskog članstva. To mnogo govori.

Slažem se da bi trebalo da Beobild pokrene javnu diskusiju. Stekao je ugled i reputaciju za taj korak. Trebalo bi da reagujemo na vreme, tj. da pokušamo da predupredimo loše odluke, i da ne ponovimo slučaj sa metroom.
 
Red je da se javim posle sasvim ociglednog slaganja. I sa Dejanom sam ja redakcijski malo pricao o tom problemu i naravno slozili smo se da je sadasnje nametnuto resenje definitivno pogresno cak i ne samo zbog placanja zemlje vec zbog potpune neracionalnosti i odsustva logike. Desnom obalom bi se saniralo kliziste gde ipak ljudi zive, koristili bi se postojeci i prosirili bi se kapaciteti sadasnjih saobracajnica uz naravno dalju dogradnju koridora koji je u planu i naravno ako cemo vec praviti most onda neka bude kod vince.

Sto se tice daljeg angazovanja jako je tesko naci pravog sagovornika na ovu temu a da prica ima zaista pravu tezinu i sto je najbitnije pravu racunicu. Svaki predlog je dobrodosao
 
Trenutno ne mogu da se slozim sa vama.Ljudi sa ovog foruma mahom su sa desne obale Save i nemaju pravi uvid kakva je situacija na levoj obali.Prebacivanje saobracaja iz Banata na most na Adi mogao bi da pogorsa saobracajnu situaciju na Novom Beogradu i u spicu potpuno odsece Surcin od centra Beograda.Vec sada je kriticna situacija na auto putu Novi Beograd -Surcin kao i na samom Novom Beogradu.Opstina Surcin je jedna od najbrze rastucih opstina u Srbiji po broju stanovnika inace.Putna infrastruktura nije ispratila rast stanovnistva i Koridor 11 je spasonosno resenje.Zbog spasavanja stotinak kuca na klizistu moze da se ugrozi egzistencija na hiljade ljudi koji zive sa leve obale Save.
 
Vrh