Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Trenutno stanje u kom se autoput završava kod Požege možda jeste "privremeno" ali će istovremeno biti i dugotrajno jer kraci ka CG i BiH nisu ni na vidiku. To su znali i kad su gradili put, i svi su videli da će se stvarati gužva na petlji kod magistrale, nije trebalo biti prorok, i dosta se o tome i na samom forumu pisali. Morali su da preurede tu petlju, makar kružni tok da stave. Još uvek se nadam da će pod pritiskom javnosti nešto uraditi.
 
Još uvek se nadam da će pod pritiskom javnosti nešto uraditi.

Ja verujem da hoće. Slično se desilo kada su videli koliki haos su napravili u okolini Čačka kad je bilo pušteno samo do Preljine pa je onda do Pakovraća završeno ekspresno.

Samo je pitanje šta će tačno uraditi i da li će to biti dugoročno lošije rešenje.

A ovde je jedino sigurno da dokle god autoput ne stigne do granice (jedne ili druge, a pitanje i tada) najbolje je isti koristiti najdalje do pretposlednjeg isključenja. Sve ostalo je lutrija, kalkulisanje, itd.
 
Ja verujem da hoće. Slično se desilo kada su videli koliki haos su napravili u okolini Čačka kad je bilo pušteno samo do Preljine pa je onda do Pakovraća završeno ekspresno.

Samo je pitanje šta će tačno uraditi i da li će to biti dugoročno lošije rešenje.

A ovde je jedino sigurno da dokle god autoput ne stigne do granice (jedne ili druge, a pitanje i tada) najbolje je isti koristiti najdalje do pretposlednjeg isključenja. Sve ostalo je lutrija, kalkulisanje, itd.
nije ni to bilo ekspresno, vise od 2 godine su radili 12km kroz livade, sa 1 mosticem (koji cak bio zavrsen na vreme cak i po originalnim rokovima) i 1 cut&cover tunelom
2 godine je bio rok ze celu deonicu do pozege
 
Morali su da preurede tu petlju, makar kružni tok da stave. Još uvek se nadam da će pod pritiskom javnosti nešto uraditi.
S druge strane, auto-put kroz Beograd otvoren je 1970. godine sa slepačkim privremenim nadvožnjakom i petljom na Dušanovcu i ni posle 55 godina niko nije uzeo da proširi petlju i izgradi tih 1,5 kilometara Nove Kumodraške koji nedostaju prema Štarku.

Evo decenijama uglavnom zbog toga svako popodne od te petlje pa unatrag, kako kojeg dana, a uglavnom do Zapadne kapije je kolona. Stoje ljudi u kolonama danima - ništa, čupaju kose sebi na glavama - ništa, hoće coortze da ujedaju - ništa, većina je do sada i umrla što je tu vozila 1970. godine.

Izvesnije deluje da se otvori linija dva metroa na toj trasi severozapad jugoistok nego da neko reši Dušanovac.
 
Danas od Preljine do Prilipca u roku od nekoliko minuta zatekoh dvojicu genijalaca kako se na autoputu vraćaju u rikverc. Posebno je bila dramatična situacija nakon isključenja za Pakovraće, veliki beli SUV izgleda promašio skretanje pa opušteno voznom trakom krenuo unazad, uopšte se nije cimao da se bar skloni u zaustavnu pa čak ni da upali četiri migavca. Malo kasnije pre Munjinog brda čovek promašio devijaciju kojom se zbog radova saobraćaj prebacuje u levu traku i krenuo skroz desno na izlaz za Lučane, pa kad je shvatio šta je uradio takođe lepo stao i krenuo u rikverc... Svi ponekad grešimo za volanom ali ovo je strašno šta ljudi rade.
 
Trenutno stanje u kom se autoput završava kod Požege možda jeste "privremeno" ali će istovremeno biti i dugotrajno jer kraci ka CG i BiH nisu ni na vidiku. To su znali i kad su gradili put, i svi su videli da će se stvarati gužva na petlji kod magistrale, nije trebalo biti prorok, i dosta se o tome i na samom forumu pisali. Morali su da preurede tu petlju, makar kružni tok da stave. Još uvek se nadam da će pod pritiskom javnosti nešto uraditi.
Ne znam koliko je to realno i kakvi se ugovori sklapaju, ali ako bi krenuli makar tu prvu deonicu za koju su, kako su rekli, već odradili neku dokumentaciju, sigurno bi rasteretili gužve. Deonica je samo 3-4 km i može da se završi za godinu dana i ne bi bila priveremno rešenje.
 
Evo i ja da se pohvalim da sam prošao deonicom Pakovraće - Prilipac (Požega).

Utisak je ok, osim zatvorenih tunelskih cevi (da ne ponavljam). Isključenje ka Požegi i uključenje na magistralu ka Zlatiboru je sada kriminalno, jer sve što dobiješ izbegavajući OK klisuru, gubiš na tom delu. Da ne govorim o koloni sa magistrale da se uključe ka Arilju, koja je bila i na samoj magistrali.

Inače, ko ide ka moru (i nazad), možda da od Bijelog Polja ide preko Berana, jer je dalje tamo ka Mojkovcu rekonstrukcija puta i rupa do rupe, a put opterećen i nedeljom uveče. Ne znam da li na ovu drugu stranu ima radova, doduše... Ili preko Žabljaka/Bosne.
 
Vrh