Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ja i Vlado smo se danas mimosili :)

Prvi deo do kraja tunela Laz je iz kola, ostalo je dronom osim u tuneu Munjino Brdo.

Kazu Kinezi posle toliko snimaka i prolazaka da ti se zahvalimo propusnicom, mozda bude poslednji snimak pre otvaranja ove deonice, i da obavezno nastavimo da se druzimo ka Ivanjici :D

Pogledajte prilog 240016
Kako si napao deonicu, iz vazduha, sa zemlje, ocekivao sam na kraju da iskocis iz podmornice iz Moravice. :D

Ljuta ekskluziva, sad je situacija dosta jasnija. Ide dobro. Po pitanju gradjevinskih radova nakon probijanja i elektro masinskih radova, ovaj tunel ce biti ubedljivo najbrze uradjen, pogotovo s obzirom na duzinu. Svakako se do kraja leta vozamo, mozda i pre. Moj optimisticni tip je bio do septembra, pesimisticni do kraja godine. Izgleda da ce biti i pre optimisticnog.
 
Izgleda da će, zbilja, dionica Pakovraće-Prilipac biti u potpunosti puštena u saobraćaj 28.juna. Uostalom, tako je obećao predsjednik Vučić, a kad on nešto obeća to tako bude ili ne bude. Treća opcija je skoro isključena.
 
Izgleda da će, zbilja, dionica Pakovraće-Prilipac biti u potpunosti puštena u saobraćaj 28.juna. Uostalom, tako je obećao predsjednik Vučić, a kad on nešto obeća to tako bude ili ne bude. Treća opcija je skoro isključena.
Zemljak bas si me slatko nasmejao. Odlican komentar. A kad smo vec kod 28, da kazem da mi jedan nas forums javi od dosta pouzdanog izvora da je vrlo cupavo oko datuma, a I pre desetak dana mi je inzinjer kinez rekao da moraju sprziti do 28 I da ih bukvalno forsiraju dan noc, ali I on rece da se moze desiti I da svecanost bude 28, a da se onda ostavi jos nekoliko dana za " dodatna ispitivanja sistema u tunelu" do konacnog pustanja u saobracaj. Tako da nemoj to da vas iznenadi, mozda produze I do 7 Jula.
Da budem jasan govori se o desnoj cevi, a leva ce kako sam vam to I ranije preneo nedeljama kasnije.
 
Odlično je da se ide ka puštanju sa jednom cijevi. Očigledno je da je sve ostalo na vrijeme osim cijevi tunela. U nekim momentima sjetim se Brančića koji takođe bio kočnica, ali se nadam da je tada bio problem druge prirode pa zbog toga nije bilo parcijalnog pustanja u saobraćaj.
Nisko mi ograničenje 100 u tunelu, svi u CG tuneli su, pa i oni veći, sa ograničenjem od 100, ne znam zašto je ovdje 80...


Jedini dio koji mi djeluje nezgodno za vožnju, posebno ako je loše vrijeme, jeste onaj đe se razdvajaju kraci autoputa prije Lučana, sa onim rasjedom i kanalom, tu bi valjalo da postoji bolja ograda ili neko rešenje slično.
 
Nije u redu da instaleteri i montažeri rade tri meseca tri smene bez slobodnog dana.
I ti ljudi imaju porodice i svoje probleme.
Ako su gradjevinci radili 6 godina tunel bio bi red da ovi drugi dobiju bar 6 medeci od završetka gradjevinskih radova.

Živimo u IT vremenu i vrlo često sam svedok pojave da se kao rok uzima završetak gradjevinskih iradova i nstalacija a TK se uzima kao zdravo za gotovo.

Teško je to objasniti ljudima koji to nisu osetili na svojoj koži a kvalitet radova može biti jako narušen
 
Apsolutno sam protiv toga da se pusti samo jedna cev u Munjinom brdu,svedoci smo enormnog broja debila i neiživljenih likova na našim putevima a tunel je dužine skoro tri kilometra gde direktan sudar i ne daj bože požar mogu da naprave veliku katastrofu.Ako smo čekali sto godina možemo da sačekamo još par meseci jer ni Nikoljdan nije daleko...
 
Apsolutno sam protiv toga da se pusti samo jedna cev u Munjinom brdu,svedoci smo enormnog broja debila i neiživljenih likova na našim putevima a tunel je dužine skoro tri kilometra gde direktan sudar i ne daj bože požar mogu da naprave veliku katastrofu.Ako smo čekali sto godina možemo da sačekamo još par meseci jer ni Nikoljdan nije daleko...

Apsolutno si u pravu !
A pazi - neki se još bune što će ograničenje biti čak 80 a ne 100 !!!
Strašno zaista.
A o tome da će biti likova koji će da pretiču da ne pričamo.

Do daljeg - Ovčar banja. Šta je sigurno sigurno je.
 
Poslednja izmena:
Ne razumem ove likove što su se do skoro vozili magistralom 50-60 (i to kad nije kolona pa je kreni-stani) a sad im u tunelu malo 80…tj. i sada se voze magistralom tako a tunel još nije ni otvoren al već je ograničenje problem ovako unapred…a i kad je ograničenje 100 u tunelu svakako voze 120-130
 
Evo, danas pričam sa jednim profesorom građevine čija suruga je docent, inženjer niskogradnje. Kaže, kada ona projektuje koridore, provede i po 10 dana na terenu i obiđe trasu peške. Ovi neki nikada ne izađu iz kancelarije.

E u ovome je stvar. Prethodnih godina smo videli da kašnjenje projekata nastupa uglavnom zbog: lošeg projektovanja, loših geoloških ispitivanja, loše i spore eksproprijacije... Ne, nema nepredviđenih okolnosti, čak ni covid nije to bio.
Jedino što je pohvalno je da se rade projekti, ali sve ostalo je za debelu kritiku. I da se razumemo, trenutna vlast nema nikakvu super moć da zna da radi projekte. Rađeni su i ranije, samo što su se ovih 13 godina nalazili u boljim okolnostima od onih koji su bili pre njih.
Kritikovali smo "glinenu" deonicu, a ja sam juče video svež asfalt na deonici Ljig-Preljina, kao i poprilično pohabane delove na istom delu.
 
Tunel Karavanke 7864m!!!
Voze i naši "ludaci" kroz njega, decenijama.
Ja recimo ne bih slepo verovao da će nova ekipa radnika koja će biti primljena(???) kao posada na tunelu Minjino Brdo a i Laz biti sposobna da u slučaju havarije blagovremeno,staloženo i pravilno odreaguje.
Takodje ne bih verovao ni izolaciji na 10 kv podzemnom kablu ,rastavljačima i i obema trafostanicama da su dovoljno istestirane i da će sve raditi savršeno u periodu kad tunel bude pun vozila letos u danima smene turista. I kad se zapali neko vozilo kao pre mesec dana.
Da li će posada vatrogasaca biti na objektu ili u gradu.
Šta ako se istovremeno desi neki akcident u namenskoj koja je tu tik uz tunel.
Da li su senzori i skade dovoljno provereni i istestirani i koliko tunela od 3km do sada imamo pa još sa dvosmernim saobraćajem u dugogodišnjoj upotrebi u Srbiji.

Aposolutno sam protiv silovanja struke
 
Ja recimo ne bih slepo verovao da će nova ekipa radnika koja će biti primljena(???) kao posada na tunelu Minjino Brdo a i Laz biti sposobna da u slučaju havarije blagovremeno,staloženo i pravilno odreaguje.
Takodje ne bih verovao ni izolaciji na 10 kv podzemnom kablu ,rastavljačima i i obema trafostanicama da su dovoljno istestirane i da će sve raditi savršeno u periodu kad tunel bude pun vozila letos u danima smene turista. I kad se zapali neko vozilo kao pre mesec dana.
Da li će posada vatrogasaca biti na objektu ili u gradu.
Šta ako se istovremeno desi neki akcident u namenskoj koja je tu tik uz tunel.
Da li su senzori i skade dovoljno provereni i istestirani i koliko tunela od 3km do sada imamo pa još sa dvosmernim saobraćajem u dugogodišnjoj upotrebi u Srbiji.

Aposolutno sam protiv silovanja struke
Samo sam odreagovao na spominjanje naših vozača u kontekstu "neiživljenih ludaka" a takvi isti voze kroz karamanke i druge tunele u evropi decenijama unazad.
Za ovo što si nabrojao se apsolutno slažem sa tobom.
 
Samo sam odreagovao na spominjanje naših vozača u kontekstu "neiživljenih ludaka" a takvi isti voze kroz karamanke i druge tunele u evropi decenijama unazad.
Za ovo što si nabrojao se apsolutno slažem sa tobom.
Наравно.теби као некоме ко прати железницу то је посебно јасно.Извињавам се ако сам деловао непријатно.
 
Moje mišljenje je da ako je jedna cev spremna, da puste kroz nju saobraćaj, ali samo u pravcu za koji je orginalno napravljena. Ko zna kako će se i testiranja odraditi zbog pritiska da se otvori sve.
 
moje misljenje je da ako nadzor misli da treba da je pusti neka je pusti
ako nadzor nije neko ko je mesar ili pekar ili nesto sto nije u skladu sa strukom
ako su u nadzoru skolovani kadrovi ja im pustam na odgovornost pustanje u rad tunela
 
Upravo tako, ne bih ja nikome sada verovao na reč. Ali s obzirom na sve što se izdešavalo kod nas poslednjih 6-7 meseci baš bih voleo da vidim nekoga iz nadzora ko će da stavi svoju glavu na panj i potpiše bilo šta za šta bi sutra krivično odgovarao.
Mislim da niko nije lud da se igra sa ovakvim stvarima, posebno kad je u pitanju jedan ovako kompleksan tunel od skoro 3 km.
Uostalom, sve je pokriveno video nadzorom, kamerama, senzorima itd itd.
P S. I sam se lično pribojavam ovako dugačkih tunela, jer mogu biti zamarajući posebno u letnjoj sezoni, zahtevaju više pažnje i koncentracije. A kad se na sve to doda nizak nivo vozačke kulture kod nas, sve je moguće.
 
Nadzoru se preti otkazom i batinama da potpise da je plavo u stvari crno. I kad je nadzor strana multinacionalna korporacija, nasem coveku koji trazi kvalitet i nece da potpise svejedno daju otkaz, tj drzava mu namesti otkaz u toj korporaciji. Da nema projektanata, nadzor bi bio najpotcenjenija, najugrozenija i najobesmisljenija grana na projektu.
 
Upravo tako, ne bih ja nikome sada verovao na reč. Ali s obzirom na sve što se izdešavalo kod nas poslednjih 6-7 meseci baš bih voleo da vidim nekoga iz nadzora ko će da stavi svoju glavu na panj i potpiše bilo šta za šta bi sutra krivično odgovarao.
Mislim da niko nije lud da se igra sa ovakvim stvarima, posebno kad je u pitanju jedan ovako kompleksan tunel od skoro 3 km.
Uostalom, sve je pokriveno video nadzorom, kamerama, senzorima itd itd.
P S. I sam se lično pribojavam ovako dugačkih tunela, jer mogu biti zamarajući posebno u letnjoj sezoni, zahtevaju više pažnje i koncentracije. A kad se na sve to doda nizak nivo vozačke kulture kod nas, sve je moguće.
Ne sekiraj se, potpisace. Negativna selekcija traje decenijama, svako kome smeta da potpisuje smece je ili otisao ili oteran. Tu i tamo se desi da neko jos uvek nije, privremeno.
 
Nažalost znam da to što govoriš nije daleko od istine. Ali se nadam da će u ovom slučaju biti izuzetka.
 
Vrh