Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Predlažem da se licitira za datum otvaranja ove deonice... Pobednik dobija sve.
Besmisleno je. Pre 5 godina je, bas na ovom forumu, bas na ovoj temi, okacen ugovor u kome je pisalo da je rok za gradjevinski deo tunela jul 2023. Sto bi neki realan rok za zavrsetak pomerilo na prvi kvartal 2024. Godinama su ljudi sa foruma uporno verovali praznim politickim pricama i ubedjivali se da ce rok za kraj CELE DEONICE biti godinu i po ranije, pa godinu ranije, pa 6 meseci ranije, pa taj nesrecni jul. Prebacivka Vidovdan-Nikoljdan.

5-6 lazi kasnije, rok su pomerili na jesen 2024. Nijedna cev nije bila probijena dok su se forumasi drzali tog datuma i licitirali mesec-dva ranije ili kasnije.

Sa 10ak slicnih tunela i deonica i svim skorasnjim iskustvom sa istima, do sada znamo da od probijanja tunela do zavrsetka istog prolazi oko godinu dana. Ovo je najduzi i najproblematicniji tunel koji imamo do sad. Cev je probijena za novu godinu. I dalje se prica da li ce biti do juna ili nece biti do juna.

Tako da je ova tema spisak zelja, a nivo diskusije nizak. Realno.
 
Ja sam pre tri godine rekao jul 2025. sada se nadam da ce ih vreme posluziti i nenadlezni naterati da otvore za Vidovdan, jer obozava verske praznike iako mu je pradeda nosio plavu uniformu.
Neće biti jun, napisao sam u prethodnom postu.. Problem je tunel a on nema veze s vremenom. Ja prognoziram oktobar, 1. dekada
 
Ja sam od onih koji je prošao ovom deonicom mnogo puta i iz toga mogu da kažem da će biti do Vidovdana, ako ne bude nekih remetilačkih faktora i iznenađenja. A najdraže mi je u ovoj diskusiji da je predmet datum KAD će biti a ne DA LI ĆE BITI 😎💪💪 (što je ranije bio slučaj) 👋
 
Sama činjenica da je dozvoljeno vozilima koja nisu vozila gradilišta da se kreću putem koji je u izgradnji, dosta govori o javašluku.
 
Ja sam od onih koji je prošao ovom deonicom mnogo puta i iz toga mogu da kažem da će biti do Vidovdana, ako ne bude nekih remetilačkih faktora i iznenađenja. A najdraže mi je u ovoj diskusiji da je predmet datum KAD će biti a ne DA LI ĆE BITI 😎💪💪 (što je ranije bio slučaj) 👋
Kako je moguće da se sve to završi za tri meseca, sa relativno skoro probijenim dugačkim tunelom? Izvinjavam se, stvarno ne razumem. Bilo bi sjajno, ali se kosi sa zdravim razumom.

Nisam siguran da se postavljalo pitanje "da li će biti", ali sam siguran da je malo ko očekivao da će se za duplo probiti rok za završetak, uz ogromne dodatne troškove.
 
Pitam sa inženjerske strane kako je moguće da se ovo sve završi za tri meseca, pošto deluješ veoma sigurno da će biti gotovo. Apsolutno nije moguće, al ko zna, možda mi je nešto promaklo.
 
Da, slažem se, 110 dana deluje veoma malo, i kratak je to period....ali ako budu radili po planu, stići će. A ako iz nekog razloga ne stignu...ne znam...onda će to biti neki kraći dodatni period...Veoma je bitno je da se ova deonica završi, da bi se počelo sa dve nove deonice, prva ka Ivanjici i druga ka Užicu. Pratićemo 👋
 
Da, slažem se, 110 dana deluje veoma malo, i kratak je to period....ali ako budu radili po planu, stići će. A ako iz nekog razloga ne stignu...ne znam...onda će to biti neki kraći dodatni period...Veoma je bitno je da se ova deonica završi, da bi se počelo sa dve nove deonice, prva ka Ivanjici i druga ka Užicu. Pratićemo 👋

Potpuno je nepotrebno čekati da se ova deonica završi da bi se počela sledeća.
Pogotovo u svetlu toga da je priprema veliki deo posla, a da ona nije ni započela.

Znači, trasiranje, izrada dokumentacije, tender ili neki drugi vid izbora izvođača, eksproprijacija i slično uopšte ne mora da čeka uređivanje tunela Munjino Brdo.

Već vidim velike naslove da su protesti po Srbiji ugrozili radove i da zbog toga kasni otvaranje deonice kroz Himalaje, one najteže do sada u istoriji čovečanstva.
Eh ti zli studenti.
 
Je li moguće da baš ništa nije urađeno na deonici do Mačkata?
Ni projekat barem?
 
Pre 7 godina je donet "ПРОСТОРНИ ПЛАН ПОДРУЧЈА ПОСЕБНЕ НАМЕНЕ АУТО-ПУТА Е-761, ДЕОНИЦА ПОЖЕГА-УЖИЦЕ- ГРАНИЦА СА БОСНОМ И ХЕРЦЕГОВИНОМ"

Evo ga ovde:


Od tad slušamo SNS ministre koji bukvalno svake godine menjaju priču. Od "projekat je završen, dogovaramo finansiranje" do "završavamo uskoro projekat". Jedne godine ovako, druge onako. Neverovatno.

Realnost je da se nema para, sve isisao Expo i infrastruktura koja ga prati. Više bih voleo put do Mačkata i Mokre Gore nego nacionalni stadion. Šteta. Al ljudima je očigledno bitniji stadion pa tu smo gde smo.
 
I sam Zlatibor kao turistička destinacija trpi posledice neizgradnje tog puta.Sinoć u razgovru sa prijateljima koji se bave izdavanjem apartmana gore čujem da je situacija alarmantna.
 
Realnost je da se nema para, sve isisao Expo . .
Do Zlatibora će se finasirati iz ino-kredita, a para i zlata ima i u deviznim rezervama. Problem je samo "politička odluka", jer verujem da je CIP uradio projekat bar do petlje "Mačkat".
Stvar je u tome što čekaju da se AP završi do Požege, pa tek onda da nastave dalje. To je glupa logika i trebalo je početi izgradnju i pre deonice AP do nedodjije na Pešteri.
 
Ааааааа, Драгане - Ђиласе.

Јер, ко не зна, Драган Ђилас је једини политичар који се јавно залаже за коришћење девизних резерви у инвестиционе сврхе. Зато Драгане, неко ће ти покуца на врата, да те пита за јуначко здравље ових дана.
 
Nisi razumeo, napisao sam da će ta deonica da se finasira iz ino-kredita, kao i svaka veća infrastruktura.
A u odgovoru da "nema para" pomenuo sam devizne rezerve i zlato. Pošto lako možemo da dobijemo nap kredit iz Kine, devizne rezerve nema potrebe angažovati.
 
I u Crnoj Gori su uzeli kredit iz Kine pa su posle kukali ovima iz EU da ih spasu dužničkog ropstva.
 
Vrh