SCS
Intermediate
Pre će i Karađorđe nego ovaj do Duge PoljaneZavršili su pre roka. Sad su se prebacili na Beograd - Vršac pa kad to završe sledeće godine idu na Karađorđe. Deo su odvojili za Kadinjaču i Kotroman.
Pre će i Karađorđe nego ovaj do Duge PoljaneZavršili su pre roka. Sad su se prebacili na Beograd - Vršac pa kad to završe sledeće godine idu na Karađorđe. Deo su odvojili za Kadinjaču i Kotroman.
Ja ne verujem da će do tada krenuti da grade.Expo 2027 bi trebao početi sredinom maja 2027.godine.
Da li verujete da će do tada otvoriti AP do petlje Mačkat?
Ako si 21.1.2024 bio na nekoj slavi a ton na tv bio utišan mogao si videti ovaj slajd koji su pripremile stručne službe i koji kaže da do Decembara 2026 kada se predaju objekti za Expo država planira da završi samo 3 km od Prilipca do Požege.Expo 2027 bi trebao početi sredinom maja 2027.godine.
Da li verujete da će do tada otvoriti AP do petlje Mačkat?
Moraš da gledaš malo širu sliku. Srbija je i Niš i Vranje i Leskovac itd i njima itekako znači Andrijevica a i bilo šta oko Novog Pazara (brza). Taj deo Srbije (Niš) nikad nije ni koristio Gostun i mislim da nikad i neće.Ovaj auto put do CG će nam biti koristan tek kad se skroz uradi bukvalno kad se spoji do Boljara, i CG i Srbija završe kompletno. Sve do tada što budu otvarali deonice, apsolutno nam ne smanjuje put do mora.
Moraš da gledaš malo širu sliku. Srbija je i Niš i Vranje i Leskovac itd i njima itekako znači Andrijevica a i bilo šta oko Novog Pazara (brza). Taj deo Srbije (Niš) nikad nije ni koristio Gostun i mislim da nikad i neće.
Do Kraljeva AP dolazi sigurno, vrlo brzo i to nije sporno. U tom slučaju Špiljani pretenduju da postanu jako lepa alternativa Gostunu i za Beograđane i za Novosađane itd. Tako da neka samo oni prave do Andrijevice. Uz brzu magistalu Kraljevo - Novi Pazar i AP do Andrijevice pre ćeš stizati iz BG-a na more nego preko Gostuna.
Gostun itekako ima šanse da dobije alternativu, vidim da ti je nepoznata ta linija pa zato pišeš da nema šanse, na Špiljane se neće ići još dugo dugo preko Duge Poljane nego preko Novog Pazara kao što se i sada ide.A Gostun da se zameni, nema šanse, jer toliko auto puta da se izgradi, pričam o 70km do Duge Poljane, pa odatle da se ide na preko Špiljana, sve to da bi se ustedelo 10-15 minuita.... do tada će se izgraditi i brza saobraćajnica do Mačkata. Sumnjam da će to išta biti kraće i korisnije.
Gostun itekako ima šanse da dobije alternativu, vidim da ti je nepoznata ta linija pa zato pišeš da nema šanse, na Špiljane se neće ići još dugo dugo preko Duge Poljane nego preko Novog Pazara kao što se i sada ide.
Google maps:
Trenutno BG-BD preko Gostuna 513km 7h42min
Trenutno BG-BD preko Špiljana 526km 8h8min
Ovo je realno slično, teoretski malu prednost ima Gostun ali šta će se pre koristiti u sezoni zavisi i od gužve na potezu Požega-Zlatibor i od gužve na samom Gostunu/Špiljanima iz kog dela Beograda krećeš itd.
Ajmo dalje u analizu. Sigurno će vrlo brzo biti ap gotov i do Kraljeva ali i do Požege. To nije sporno, razlika u puštanju ova dva dela autoputa je u par meseci.. Opada ukupno vreme na obe varijante, gde će se dobiti više da budem iskren nisam detaljno merio ali opet je to tu negde, ne menja se ništa epohalno.
Idemo dalje. Sledeće što je realno je Andrijevica, tu bi se dobilo 30tak min na varijanti preko Špiljana i onda ta dva pravca postaju bar-bar što se vremena tiče u idealnim uslovima. Da se ne lažemo ap oko Boljara i sa naše i sa CG strane je na nažalost na predugačkom štapu. Teorije nema bez 10god u idealnim uslovima a realno je to 15god ako uzmemo praksu sa dosadašnjeg razvoja situacije. Šta može ranije tj da se završi ispod 10god, pa može krak ka Zlatiboru ali može i brza saobraćajnica Kraljevo - Pazar. Opet nisam ulazio detaljno u analizu ali mislim da je to opet slična priča. U CG može obilaznica oko PG time dobijaju oba pravca na smanjenju minutaže.
Sve ovo nabrojano su skraćenja u min, da bi se dobila skraćenja u satima, potrebno je Boljare, time se, slažem se najviše dobija ali to se neće desiti još dugo dugo vremena.
U idealnim uslovima Andrijevica se otvara 2030 godine. Do tada istocna Srbija preko Rozaja a ostatak preko Bijelog Polja. Ono sto moze da bude gotovo prije toga je ova brza saobracajnica Kraljevo-Novi Pazar. Mozda bude neke promjene ali to zavisi od EU fondova i geopoliticke situacije. Srbija a posebno Crna Gora nemaju novca ovo da isfinansiraju....
Tako je Ahileje, sad se slažemo. Meštane su vrv Mateševo. Ali dobro si razumeo putanju preko Špiljana. Sad si i mene naterao da proverim Kraljevo - Novi Pazar i google maps kaže 103km 1h53min. Brza bi to mnogo promenila, bukvalno bi se uštedelo skoro sat vremena i sa time bi pravac preko Špiljana bio najbrži mogući, čak i da bude gotova brza do Mačkata. A i preko je potrebna obilaznica oko NP, horor je preći sa jednog dela grada na drugi.Evo sad sam izracunao sve, i ispada da mu dodje na isto, kada se zavrsi Čačak - Kraljevo i Meštane - Andrijevica, i to u poredjenju sa Preljina Požega i brza saobraćajnica Požega Mačkat. Bukvalno se stiže u isto vreme.
Taj autoput kada se izgradi, biće sigurno prometan, gotovo da mogu da garantujem.
Од НБГ до НС Обреновац нема ниједна камера за прекршаје. Од НС Обреновац до НС Паковраће је мерење просечне брзине путем камера на порталима саобраћајне сигнализације.Jeste malo off topic, ali da li neko ima odgovor na sledeća pitanja:
- gdje su postavljene kamere za brzinu na potezu NBG - rampa Obrenovac? Vidio sam jednu prije velikog mosta od NBG ka Petlji Obrenovac, da li ima još koja?
- što se tiče tunela ka Preljini, da li tu postavljene takođe kamere ili patrola izlazi sa radarom?
- ako sam dobro shvatio fataju sa nadvožnjaka kod Ljiga i ostale lokacije?
Pitam čisto da izbjegnemo bespotrebne kazne za minorna prekoračenja, hvala unaprijed svima
Hvala za info, ali obratiti pažnju od NBG prije mosta kod Obrenovca, ima jedna kamera tu, mislim da je za brzinu.Од НБГ до НС Обреновац нема ниједна камера за прекршаје. Од НС Обреновац до НС Паковраће је мерење просечне брзине путем камера на порталима саобраћајне сигнализације.
Зато што је већ од Уба ограничење заправо 120 а имаш део, који почиње, око Љига и до после тунела пред сам правац ка Прељини је ограничење 100. Ја ту деоницу возим макс 120, а пошто сви брзинометри мало лажу, то је неких 117-118 јер ту заиста има кривина где није ни безбедно возити преко 120.Hvala za info, ali obratiti pažnju od NBG prije mosta kod Obrenovca, ima jedna kamera tu, mislim da je za brzinu.
E sad se postavlja pitanje, zašto ljudima stižu kazne kod Ljiga za 131 i oko tunela. Nešto se tu dešava ...