I dalje mi je neverovatno da je cela deonica podeljena na tako malo broj lotova.
Drugo, , kratkovidost, nesposobnost sagledavanja saobraćaja kao dinamičnog procesa, bahatost u odbijanju svake sugestije od strane struke, kako iz samih institucija koje su angažovane, tako i od stručne javnosti.
Naime, od samog završetka deonice do Preljine, svakome od nas ovde je verovatno bilo jasno da ako bi se uradio samo segment do Požsge, o kojem ovde pričamo, gužve bi se ne samo preselile na deo između "naglog" završetka deonice, preko Požege, do Užica, a potom i magistralnim putem do Zlatibora. Samo dodavanje ove deonice će povući dodatni saobraćaj na ovaj pravac, a njime i dalje ka Crnoj Gori, tako da će čep biti veći, verovatno znatno veći od cifara kojima sada baratamo.
Neiphodno je bilo odmah raspisati tender bar za pravac ka Užicu, koji bi se južno od Užica, negde kod Bele Zemlje priključio na drum ka Zlatiboru, i dalje Južnom Jadranu.*
*Jasno da se saobraćaj sa pravca preko Užica, Zlatibora, Kokinog Broda, Nove Varoši neće preseliti sa ovog pravca dok se ne izgradi autoput do crnogorske deonice.