Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Zbog svetog trojstva SNS-CIP-Kinezi
Pa ovde imamo i cetvrtu stranu a ona se mozda pokaze kao i krucijalna a to je madjarska firma koja je radila nadzor. Ili smo je namerno izostavili?
Mislim, sada se stvara u drustvu osecaj da nista ne valja sto se gradilo decenijama i da ce sve to da se srusi (sto je besmislica u najmanju ruku).
Mi bolju projektantsku firmu od CIP-a nemamo, time sto je blatimo sada, pljujemo fakticki na sebe. Projektovali su sve i svasta od mostova i nadvoznjaka, tunela, zgrada itd...
Inace koliko se secam @KrCan je u isti tunel ulazio dok se jos iskopavao, vlad089 prolazio motorom itd itd.
@vlasta I na toj Ibarskoj ce se naci verovatno neki objekat koji je projektovao CIP.
Uopste ne branim nikoga, nemojte pogresno da me razumete (sto verovatno jedan deo i hoce) ali odgovornost se ne trazi tako sto cemo da spalimo i popljujemo celu firmu ili jos bolje nekoliko njih...
 
Relano, samo treba proveriti da neki inzenjer pejzazne arhitekture ili avio inzenjer nije potpisao neki od ovih mostova ili tunela, oce to da im se omakne
Niko ne tvrdi da ce se nesto ili sve srusiti, ali posle svega sto smo videli i sto znamo, moze li neko da tvrdi da nece!?
previse je ovih "sto samo rade svoj posao" i ovih sto "su im tako rekli" i naravno ne smemo izostaviti profesionalce "to je trebao neko drugi da proveri"
 
Nisam strucnjak za gradjevinu i pisem iz ugla obicnog coveka, korisnika, zaljubljenika u infrastrukturu i gradjevinu - videli smo koliko je bilo problema sa probijanjem Munjinog Brda, koliko je puta dolazilo da obrusavanja, koliko puta im se urusila primarna podgrada, koliko je puta bilo problema sa slivanjem vode iz skriljaca... Videli smo i sta su sve Kinezi radili na marginama gradilista, gde su ispustali masinsko ulje, da su srusili kulturnu dobru u Lucanima... Znaci kombinacija teskih uslova i javasluka. Nakon svega, kako da verujemo da ce to biti odradjeno kako treba i da se podgrade nece urusiti pod teretom vode i nesolidne mase? Izvinjavam se, ali nakon svega nemam poverenja.
 
Nisam strucnjak za gradjevinu i pisem iz ugla obicnog coveka, korisnika, zaljubljenika u infrastrukturu i gradjevinu - videli smo koliko je bilo problema sa probijanjem Munjinog Brda, koliko je puta dolazilo da obrusavanja, koliko puta im se urusila primarna podgrada, koliko je puta bilo problema sa slivanjem vode iz skriljaca... Videli smo i sta su sve Kinezi radili na marginama gradilista, gde su ispustali masinsko ulje, da su srusili kulturnu dobru u Lucanima... Znaci kombinacija teskih uslova i javasluka. Nakon svega, kako da verujemo da ce to biti odradjeno kako treba i da se podgrade nece urusiti pod teretom vode i nesolidne mase? Izvinjavam se, ali nakon svega nemam poverenja.
Kroz Grdeličku Klisuru se isto urušavao ako se dobro sećam ali mislim da ovde neće biti nekih problema.
 
Putovao sam večeras od Beograda ka Požegi, krenuo sam večeras oko 18h.
Začuđujuće, manje više lako sam izašao iz grada ali na autoputu, obilaznici ka Milošu Velikom kolone vozila...
Dalje ka Čačku baš visok intenzitet saobraćaja, u voznoj traci se vozi oko 120 max. Primetih da su presvlačili asfalt na onom delu ka Čačku odmah kada se prođe nadvožnjak u Dićima.
Od Čačka ka Požegi preko Ovčar Banje kolone vozila, na par mesta pre Požege smo stajali i čekali...
Sve u svemu prohodno, potreban oprez i fokus, primećeno par kamikaza.
 
I dalje mi je neverovatno da je cela deonica podeljena na tako malo broj lotova.
Drugo, , kratkovidost, nesposobnost sagledavanja saobraćaja kao dinamičnog procesa, bahatost u odbijanju svake sugestije od strane struke, kako iz samih institucija koje su angažovane, tako i od stručne javnosti.

Naime, od samog završetka deonice do Preljine, svakome od nas ovde je verovatno bilo jasno da ako bi se uradio samo segment do Požsge, o kojem ovde pričamo, gužve bi se ne samo preselile na deo između "naglog" završetka deonice, preko Požege, do Užica, a potom i magistralnim putem do Zlatibora. Samo dodavanje ove deonice će povući dodatni saobraćaj na ovaj pravac, a njime i dalje ka Crnoj Gori, tako da će čep biti veći, verovatno znatno veći od cifara kojima sada baratamo.
Neiphodno je bilo odmah raspisati tender bar za pravac ka Užicu, koji bi se južno od Užica, negde kod Bele Zemlje priključio na drum ka Zlatiboru, i dalje Južnom Jadranu.*

*Jasno da se saobraćaj sa pravca preko Užica, Zlatibora, Kokinog Broda, Nove Varoši neće preseliti sa ovog pravca dok se ne izgradi autoput do crnogorske deonice.
 

Колапс на: Ауто-путу Милош Велики Због продуженог викенда, формиране километарске колоне: „Чекамо скоро пола сата“​


 
Чеп се сели само мало мање од 20 км даље, вероватно ће бити још горе јер ће се генерисати већи саобраћај! Још кад се отвори Прељина- Адрани биће још веће оптерећење ѕа празнике и викенде!
 
Da, ja sam bas razmisljala da dolazak do Pz nece bitno uticati na kolicinu saobracaja jer su novosađani i vojvodjani vec preusmereni ovamo, a pre su cesce isli preko Kosjerica....
ali da, Moravski ce omoguciti da se ne koristi Ibarska i lakse ce se putovati tamo-ovamo.

Ono sto je sada trenutno cinjenica, da turisti najvise tokom leta idu u CG ali bi to moglo da se promeni uz pravu promociju CG a ne da sve zatvore 15.septembra.

Naime, pricala sam sa ugostiteljem iz Dubrovnika, kazu da gostiju imaju tokom cele godine, nema puno razlike leto-zima. (nesto kao Zlatibor).

Deluje primamljivo posetiti CG i primorje tokom zime, mogli bi da lepo razviju taj biznis pa da mnogo vise putnika bude tokom cele godine koji tranzitno idu ovuda.
 
Ne moze se ni projektovati put prema praznicnim pikovima. Poslednje nedelje avgusta, za Novu Godinu i Bozic, i za sve produzene vikende, imate dve opcije. Jedna je da putujete nocu. Druga je da budete u guzvi. I to je prosto tako.

Inace na Zlatiboru je sredina avgusta trenutno, nesnosna guzva. Novembar je bio uvek mrtvo more, kakvo primirje, kakvi bakraci. Inace je 0 stepeni i jeziv smog.
 
Од Пожеге све до Златибора је преко 15000, У овом делу Србије једино веће оптерећење има Прељина-Мрчајевци 16700!
i onda je neki genije resio da se prvo radi KS - Pojate na moravskom umesto da se ide sa druge strane
 
i onda je neki genije resio da se prvo radi KS - Pojate na moravskom umesto da se ide sa druge strane
Ma ne sto su to resili nego su i trasu Trstenik - Vrnjacka banja zavrsili pre nego Preljina Adrani iako je trebalo obrnuto. Sramota da nemogu da zavrse do Adrana. Hvala bogu nema tunela na toj DEONICI. Gde god su imali tunel na trasi koju rade trebalo im je dve godine od roka zavrsetka iste.
PS. Neko ce sada reci nisi uspeli da otkupe zemlju od stanovnika. Kako otkupise zemlju do V. BANJE
Izvinite znam da ovo pripada Moravskom ali sam imao potrebe da iz komentarisem
 
Poslednja izmena:
Vrh