Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Kod Ovčar banje je semafor zbog radova na mostu (ispred skretanja za Kablar iz pravca Užica) koji ovih dana pravi strašne zastoje. Danas popodne klona iz Čačka dosegla je do ap.
Neki pribegavaju alternativi preko Lučana i Markovice, a tamo je katastrofalan put. Danas je čak neki šleper napravio zastoj na obilasku.
Preporuka je od mene lokalca, posebno popodne, u Požegi, odnosno Lajkovcu, isključiti se i ići preko Divčibara (Pž, put za Kosjerić, kod prve pumpe desno, pa na Divčibare, u Mionicu, na Bogovađu pa na Ibarsku do Ćelija pa opet na ap, ili zs južne i istočnne delove Bg ostati na njoj.
 
Da li su ti radovi u Ovčar banji bili toliko urgentni? Da li je postojala mogućnost da se to sve prolongira za sledeću godinu kad se pusti deonica auto puta do Požege?
Nisam prolazio skoro tuda pa ne znam koji je obim radova na mostu i koji je razlog rekonstrukcije.
 
Most čini granicu okruga i preduzeća koja pdržavaju put.
Pre petnaestak godina rehabilitovan je put od Ča do njega, a oko korone dalje, do Sušice.
Tada je zaobiđen.
Sada rade telo mosta, traku po traku, kako su već ranije rađeni i neki drugi.
Veliko je pitanje zašto su iščekali sezonu da počnu radove. A sve se radi u nekih dvadesetak metara.
Problem pravi semafor koji je simetričnom režimu, a saobraćaj je uglavnom asimetričan pa se kolone prave uvek samo sa jedne strane, mada se rano popodne dešava da zahuše obe. Pre podne je frka od Ča, a popodne od Pž. Kad se umeša policija i ubrza protok, brzo se sredi stanje. Sigurno stanje nije bilo tskvo da nije moglo da sečeka septembar, ili još bolje, trebalo gs ke uraditi do kraja juna.
Ovako, putnicima ostaje da se čvare na suncu i uživaju u čarima dezorganizacije državnih firmi.
Pretpostavljam da im je jasno do kada autoput neće krenuti i da bi bilo previše da to čekaju.
Ali, uz malo pameti i sngažovanje čjudi, zastoji su mogli biti bezbolniji
 
Most čini granicu okruga i preduzeća koja pdržavaju put.
Pre petnaestak godina rehabilitovan je put od Ča do njega, a oko korone dalje, do Sušice.
Tada je zaobiđen.
Sada rade telo mosta, traku po traku, kako su već ranije rađeni i neki drugi.
Veliko je pitanje zašto su iščekali sezonu da počnu radove. A sve se radi u nekih dvadesetak metara.
Problem pravi semafor koji je simetričnom režimu, a saobraćaj je uglavnom asimetričan pa se kolone prave uvek samo sa jedne strane, mada se rano popodne dešava da zahuše obe. Pre podne je frka od Ča, a popodne od Pž. Kad se umeša policija i ubrza protok, brzo se sredi stanje. Sigurno stanje nije bilo tskvo da nije moglo da sečeka septembar, ili još bolje, trebalo gs ke uraditi do kraja juna.
Ovako, putnicima ostaje da se čvare na suncu i uživaju u čarima dezorganizacije državnih firmi.
Pretpostavljam da im je jasno do kada autoput neće krenuti i da bi bilo previše da to čekaju.
Ali, uz malo pameti i sngažovanje čjudi, zastoji su mogli biti bezbolniji
Hvala.
 
Nije, slažem se. Ali ovi vrlo skoncentrisani radovi, kao jedini u okolini, su zaista mogli biti bolje isplanirani. Da je neka veća rehabilitacija pa i da ne kažemo ništa.
 
Danasnji snimci sa Sentinela:
1722110368084.png

1722110489853.png



1722110434721.png

Izgleda da je konasno asfaltirana deonica do tunela Laz, tj da se privodi kraju. Bilo je krajnje vreme!
 
Vidim da ima neke gužve oko Šljivovice, odnosno da se crveni i žuti na Google mapama. Pa da li neko zna šta se dešava, da li su neki radovi ili nešto nepredviđeno se desilo. Treba da idem za vikend tim putem pa bi mi značila informacija. Takođe ako znate do kad će izvoditi ove radove u Ovčar banji (ovakvo "silovanje" naroda radovima u sezoni prevršava svaku mjeru). Svakako planiram da krenem što ranije, ali eto.
 
Taj most u Ovčar Banji je napravljen pre manje od 20 godina kada je napravljen i tunel.
 
Тај пут је хорор, посебно део око Гуче. Нисам возио по горем путу у животу. Туда само ако се мора, и врло опрезно.
 
Preporuka svima, ko želi da izbegne gužve neka ide preko Guče za Arilje, od Arilja do Prilika i od Prilika do Kokinog broda. Nema žive duše na putu.
Možda se može izbećo gužva, ali je put za današnje standarde, jedan od gorih. Što se tiče prirode, to je nešto drugo. Vredi videti.
 
Nije idealan, ne znam kada ste poslednji put vozili, ima delova gde treba da se pazi to stoji, ali se to kompenzuje niskom frekvencijom saobraćaja. Minimalna je razlika u odnosu na standardnu rutu preko Požege. Pa sad, ko šta voli. Ja nisam fan gužvi.
 
Taj most u Ovčar Banji je napravljen pre manje od 20 godina kada je napravljen i tunel.
Ne radi se taj, već most sa druge strane tunela, pisao sam već, iz pravca Požege, 200m pre skretanja za vrh Kablara. Nije on poodavno detaljno rađen, čak ni kad je put rekonstruisan, do njega od Čačka pre petnaestak godina i od njega ka Pž pre 3-4. Na njemu je granica opština, okruga, policijskih uprava i teritorajlno nadležnih preduzeća za održavanje
Kad je 2005-7 kopan tunel, kod tog mosta bio je semafor od Požege
 
Preporuka svima, ko želi da izbegne gužve neka ide preko Guče za Arilje, od Arilja do Prilika i od Prilika do Kokinog broda. Nema žive duše na putu.
Možda je bolja opcija iz Guče ići preko Kotraže za Ivanjicu pa odatle do Prilika. Put Guča-Ivanjica ipak je bolji i manje krivudav od puta Guča-Arilje, ima par deonica gde opušteno može da se vozi 80 km/h.
 
Vidi, razmatrao sam i tu opciju ali sam u poslednjem momentu odlučio da skrenem za Arilje. Nisam vozio nikad tuda. Sledeći put sigurno hoću!
 
Vidi, razmatrao sam i tu opciju ali sam u poslednjem momentu odlučio da skrenem za Arilje. Nisam vozio nikad tuda. Sledeći put sigurno hoću!
Imaš od Guče preko Kotraže do Ivanjice oko pola sata vožnje, nema gužve, krivudav put i uspon je od Vučkovice. Zatim imaš oko 5-6 minuta do Prilika. Sve u svemu, možda je dobra alternativa s obzirom na lepu prirodu i širok put
 
Ja sam od jutros prosto zgrozen srbijom, pumpama svim skoro i ovim sta sam zatekao na obilaznici oko usranog i smrdljivog beograda, zlo, dno, bag**, govna, st***, najgore moguce reci ne mogu da nadjem za ovo da opisem, iskreno braco..
Pomozite mi da ukapiram ZASTO se naplacuje parking PRVI ( I ) u evropi koji imam priliku da vidim, sticajem okolnosti sam po evropi previse nego u nasoj napacenoj zemlji i nigde NI JEDAN parking nisam nasao sem autohofova ali to nema veze sa ovim. Ovo je takva sramota i bruka da zaista ne mogu da nadjem reci za ovo. Isao sam na aerodrom i stao sam da zatrazim dopunu za br, nemaju, ali sam ih pitao zasto pobogu naplacujete parking. Tako im je receno iz te firme koja drzi pumpu i mi nemamo nista sa tim, mozete gospodine ostati a mozete i produziti. Sramota i zaista zelim da se ovo podeli svuda i da se maximalno bojkotuje ova kradja... Ovo je pumpa OMV kod Dobanovaca na obilaznici smer ka zg ili ns kako god 🤬🤬🤬
IMG_20240730_095955.jpg
 
Та пумпа је посебан случај. Немаш где да паркираш камион на 2 минута да одеш и пазариш нешто. Можеш само на тај њихов паркинг што наплаћују. И ако успеш да се углавиш негде где не сметаш на два минута одмах трчи пумпаџија да те склони, а чуо сам и приче да неће да те услуже на каси ако си ван паркинга... Велика штета јер је пумпа на згодном месту и за сада једина на обилазници. Надам се да нова пумпа преко пута њих, нажалост исто ОМВ, неће бити као ова стара.
 
Jes vala ogroman problem, moraš da parkiraš na obeleženom mestu a ne gde ti je najlakše.

I ne vidim problem što naplaćuju parking. Taj ko ostaje duže od 60 minuta svakako tu želi da kampuje i za to nek plati. Očigledno nisu oduševljeni turcima koji od pumpi prave svoje kampove leti.
 
Vrh