Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Svi su sada iz prestonice, a najviše ovi što isprazne prestonicu kad odu kući.

Inače, ja imam dva manja ulubljenja od gráda na kolima. I da se upropasti auto, nije to kraj sveta, ali kad pogineš, za tebe jeste.
Слажем се око глупости која је направљена оваквим ризиковањем, али генерализовање о пореклу возача је тотално непримерено.
 
@mpvr
Stojim pri tome da treba da bude neka vrsta fizičke barijere (da li su to fiksni čunjevi, ograda ili nešto treće nije toliko bitno. Možda ne treba baš celom dužinom, tamo gde su dugačke ravnice i dozvoljeno preticanje da ih nema ali zato svuda gde postoji puna linija je neophodno.

Sad, što se tiče poljoprivredih vozila, oni uglavnom idu nekoliko stotina metara magistralom i ne viđam ih često na ovoj magistrali. (Bolje izgubiti 5 minuta iza traktora, nego skoro svakodnevno gubiti živote, spasavati povređene i imati obustavljen saobraćaj.

Ja baš zbog bezbednosti u zadnje vreme kad idem za Zlatibor vratio sam se alternativnim pravcima, preko Divčibara, Glumča i Vranjana jer nema saobraćaja (osim ako ne idem u sred noći). A kad idem za Crnu Goru onda preko Kraljeva, Novog Pazara i Berana, odnosno nekad preko Guče, Ivanjice, Sjenice, Tutina, Berana.

Meni lično više odgovara malo duža vožnja putem bez saobraćaja sa krivinama i uživanjem u prirodi umesto zastoja, udesa, stresova i sprečavanje nesreća zbog rizičnih preticanja i neprilagođene brzine .
 
@mpvr
Stojim pri tome da treba da bude neka vrsta fizičke barijere (da li su to fiksni čunjevi, ograda ili nešto treće nije toliko bitno. Možda ne treba baš celom dužinom, tamo gde su dugačke ravnice i dozvoljeno preticanje da ih nema ali zato svuda gde postoji puna linija je neophodno.

Sad, što se tiče poljoprivredih vozila, oni uglavnom idu nekoliko stotina metara magistralom i ne viđam ih često na ovoj magistrali. (Bolje izgubiti 5 minuta iza traktora, nego skoro svakodnevno gubiti živote, spasavati povređene i imati obustavljen saobraćaj.

Ja baš zbog bezbednosti u zadnje vreme kad idem za Zlatibor vratio sam se alternativnim pravcima, preko Divčibara, Glumča i Vranjana jer nema saobraćaja (osim ako ne idem u sred noći). A kad idem za Crnu Goru onda preko Kraljeva, Novog Pazara i Berana, odnosno nekad preko Guče, Ivanjice, Sjenice, Tutina, Berana.

Meni lično više odgovara malo duža vožnja putem bez saobraćaja sa krivinama i uživanjem u prirodi umesto zastoja, udesa, stresova i sprečavanje nesreća zbog rizičnih preticanja i neprilagođene brzine .
Delim stav sa tobom. I meni više odgovara duža vožnja putem bez saobraćaja. Skoro sam testirao jednu deonicu kada sam išao za CG koju sam podelio na ovom forumu. Od tada više mi ne pada na pamet da idem preko Zlatibora.
 
Lepo je uznapredovao deo iza Munje. Po mom mišljenju sve je ovo asfaltirano do n.g sa sve deonicom iza Munje. E sad za samu Munju mislim da neće stići do n.g. ali čudi me onda toliki gas na toj deonici. Laza kamikaza po snimcima svetli dobrim delom vide se i slike hidranata, mislim da će on profunkcionisati za vožnju do n.g.
 
IMG_20240722_182138.jpg
IMG_20240722_181911.jpg
IMG_20240722_122352.jpg
IMG_20240722_122238.jpg
IMG_20240722_122206.jpg

Bio danas u Lučanima, prošao kroz Gorobilje pa sam morao da fotkam. Žao mi je što nije bilo vremena za neku reportažu i detaljniji opis.
 
Tu kod nadvožnjaka sam baš pogledao kakva je situacija, ograđen je žutom trakom deo gde su nešto bušili pre nekog vremena. Verovatno tu koči eksproprijacija, navodno je sve rešeno ali ko zna da li je sve isplaćeno ljudima.
U blizini ovog nadvožnjaka pre tunela, završen je kompletno i asfaltiran onaj mali mostić. To nisam stigao da slikam ali izgleda lepo.
 
Za sad samo od jednog do drugog tunela, kisa me je bas zezala a i aplikacija za vremenusku prognozu, kad god su najavili kisu tad je nije bilo a kad su prikazivali lepo vreme tad je padala kisa. Hteo sam i ostalo da snimim al kao sto rekoh kisa je skoro svaki dan padala dole kad sam bio.


 
Za sad samo od jednog do drugog tunela, kisa me je bas zezala a i aplikacija za vremenusku prognozu, kad god su najavili kisu tad je nije bilo a kad su prikazivali lepo vreme tad je padala kisa. Hteo sam i ostalo da snimim al kao sto rekoh kisa je skoro svaki dan padala dole kad sam bio.


Bravo Srđane za snimak, odlično kao i uvijek.
Da li su to oni na 3.05 vršili zamjenu materijala? Ako jesu vjerovatno nisu dobili dobre module stišljivosti, loša podloga. Ako je tako, treba zapamtiti ovaj dio ukoliko dođe do nekih budućih popravke, prepravki, rekonstrukcija i slično. Zbog ovakvih detalja smatram da Srđan radi izuzetan posao.
 
Hvala, mislim da je ovo zakopavanje cevi za kisnicu, na 3:21 se vidi prepostavljam sahta za kisnicu.
 
Za sad samo od jednog do drugog tunela, kisa me je bas zezala a i aplikacija za vremenusku prognozu, kad god su najavili kisu tad je nije bilo a kad su prikazivali lepo vreme tad je padala kisa. Hteo sam i ostalo da snimim al kao sto rekoh kisa je skoro svaki dan padala dole kad sam bio.



Srdjane, imam da ti kazem dve stvari...

1. Ne valja ti dron, star je i prikazuje stanje na terenu na kome se vidi da ima jos mnogo da se radi. Kupi neki noviji, bolji na kome cemo moci da vidimo da se put pusta u oktobru. :)

2. Tebi i tvojim 'kolegama' po hiljaditi put HVALA sto nam omogucavate da nismo u mraku.
 
Ovo što je Srđan snimio je tačno deonica za koje vlasti tvrde da će biti završena i puštena u upotrebu ove godine. To je 5 meseci, od kojih su dva sa nepovoljnim uslovima verovatno. Ako pretpostavimo da će tunel Laz biti završen i opremljen do tad, da li je moguće da se ovo što je snimljeno završi do kraja godine?
 
Ovo što je Srđan snimio je tačno deonica za koje vlasti tvrde da će biti završena i puštena u upotrebu ove godine. To je 5 meseci, od kojih su dva sa nepovoljnim uslovima verovatno. Ako pretpostavimo da će tunel Laz biti završen i opremljen do tad, da li je moguće da se ovo što je snimljeno završi do kraja godine?

Jeste moguće, ali neće biti.
 
Vrh