Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Једино што не видим у свим силним анимацијама је , где је улазни портал а где излазни на тунелу Трешњевик? Од тога директно зависи одржавање овог аутопута у зимским условима. Ово посебно истичем јер сам се неколико пута пео на Комове зими и знам која је висина снега и у обичним зимама!
 
Ne vidis jer je pogresan naslov snimka, animacija je samo za deo od Andrijevice.
 
Ма била је и нека од Матеша до Андријевице, али уопште се није видело где је улазни и излазни портал, мислим да још нису одлучили дужину тунела!
Ne vidis jer je pogresan naslov snimka, animacija je samo za deo od Andrijevic
 
IMG_20240113_141921.jpg
IMG_20240113_142723.jpg
IMG_20240113_141115.jpg
 
Hvala Krcane, koliko sam primetio, ima malo napretka u betonskim elementima, vidi se da su premostili jedan nadvoznjak tamo izmedju Negrisora i Lucana, takodje i u Prilipcu se vide nove betonske grede. Sve u svemu i nisam ocekivao neki napredak u odnosu na onaj snimak od 26. 12. Pre marta je tesko ocekivati neki veci napredak...
 
По овоме што се види не рачунајући тунеле ово не може бити готово пре лета 25-е. Једног дана када заврше Муњино брдо од тог тренутка требаће им најмање годину дана за опремање тунела. Наравно све ово под условом да не буде даље проблема са експропријацијом!
 
Jedno je moraju završiti. Kako će završiti put, a da nisu ušli u sve parcele?
 
Sve osim Munje može do kraja godine. Nešto više posla ima na one 2 velike kosine pre tunela i onaj izlaz iz tunela. Kad se tu koncentriše više mašina ići će i to dosta brže. Ako probiju tunel do juna, verovatno će moći da urade do kraja godine sekundarnu oplatu jer jer već rade. Na ovako dugačkum tunelima opremanje bi trebalo da traje bar 9 meseci. Ko zna možda počnu nešto od tih radova i pre završetka sekundarne. Ne verujem baš da se Kinezi pridržavaju fidic pravila u potpunosti.
 
Zar nije bila priča da se radi primarna i sekundarna istovremeno da se ne gubi vreme?
 
Sve osim Munje može do kraja godine. Nešto više posla ima na one 2 velike kosine pre tunela i onaj izlaz iz tunela. Kad se tu koncentriše više mašina ići će i to dosta brže. Ako probiju tunel do juna, verovatno će moći da urade do kraja godine sekundarnu oplatu jer jer već rade. Na ovako dugačkum tunelima opremanje bi trebalo da traje bar 9 meseci. Ko zna možda počnu nešto od tih radova i pre završetka sekundarne. Ne verujem baš da se Kinezi pridržavaju fidic pravila u potpunosti.
Јако бих волео да будеш у праву. Свима нам је изузетно неопходан овај пут. Гледајући снимке не видим ни да је почело опремање Лаза. Питање је да ли су завршили санирање пале облоге!. Нису само косине има још доста бетонских радова, прокопа....видећемо!
 
Zar nije bila priča da se radi primarna i sekundarna istovremeno da se ne gubi vreme?
Ne može bukvalno istovremeno da se radi primarna i sekundarna. Posle urađene primarne se čeka 3 do 4 nedelje na smirivanje tla pa tek može sekundarna. Ranije se čekalo da se uradi komplet primarna pa tek sekundarna.
 
Da da, na to sam mislio. Sačeka se da se primarna obloga stabilizuje, pa se radi sekundarna.
 
Je l postoji šansa munjino brdo opreme samo jednu cev prvo da bi pustili saobraćaj kada laz i ostatak budu gotovi, pa da kasnije opreme i drugu cev da ne prolongiraju bezveze otvaranje i otvore u punom profilu, kao što je kod kroata bilo sa malom kapelom i sv rokom
 
Vrh