Do 2012. smo izgradili celu drugu traku ap BG-SU - 200 km poluautoputa.
Ja mislim da je to pušteno dosta kasnije. Koliko se sećam tek negde 2014-2015 imali smo pun profil do Subotice. Ispravi me ako grešim, jer sećam da je pun profil bio do Novog Sada 2012. jer sam imao neku ribu/kombinaciju 2011-2012 u NS pa sam ĉesto vozio BG-NS i pitao sam se koje bilo cimanje voziti gore dole tom rutom da nemamo pun profil i da ne mogu da ga opalim po gasu koliko god može da ide tadašnji autić
ako se dobro sećam traka za nazad za BG je bila lošija i zrela za rekonstrukciju.
Pustili smo na juznom kraku 40 tak km Od Vranja do Preseva.
To je bilo 2013 ili 2014. Znam jer sam 2012 prvi put vozio za Grčku na more i dobro se sećam da iza Leskovca više nije bilo autoputa. Ta deonica od 40 km mislim da je tek 2014-2015 puštena u totalu. Možda je ona tada 2012 bila u izgradnji, ne sećam se, ali to je ipak samo proširenje starog puta jer ako se dobro sećam nije to nova ruta, već se sve radi po staroj.
A od težih objekata ionako na tih 40 km nema ništa. Niti most, nit tunel, useci, i ostalo, nema ništa. Za razliku od full novih ruta koje su se gradile od 2012 pa na ovamo
Deo do Niske Banje je bio zavrsen, 11 km
Ma to je isto bilo bez ijednog teškog objekta. Ajd poredi tih 11 km sa ostatkom do Bugarske koji je pušten 2017-2018 ili kad već. To je neuporedivo. To je kao da porediš Stojadina sa BMW-om.
Ček, to glinena? Pa morali su komplet da je renoviraju koliko je dobro izgrađena tada. Ja to ne bih spominjao uopšte kao deonici. Ne znam ni sada jeli glinena skroz sređena.
dobar deo brze saobracajnice do KG
Ja koliko se sećam samo ono malo oko KG je bilo izgrađeno - 10-15 km.
napadnut ceo istocni i juzni krak koridora X
Ja se sećam da sam krajem 2014 gledao iz Dimitrovgrada stubove vijadukata na A4, i to je bilo to. Nije od 2012 do 2014 da su nikli samo ti stubovi.
A za južni krak, bio je napadnut taj deo, tih 40 km od Preševa do Vranja, proširenje postojeće trase, bez i jednog značajnijeg objekta.
i napadnut Milos Veliki od Ljiga do Cacka.
Za vreme DS-a to napadnuto? Ja bi rekao da je to 2012 bilo samo u planovima i projektima, a da su konkretne akcije krenule tek 2012 pa je 2016 pušten u promet.
Obilaznica oko BG pun profil Surcin - Ostruznica
Taj pun profil je pušten ako me sećanje ne vara 2014 godine, a ne pre 2012.
i poluprofil do Orlovace gde su tuneli i mostovi bili izgradjeni za pun profil.
To je jeste bilo izgrađeno, ali nije sve za pun profil. Tunel Straževica recimo nije.
Plus odradjene dobre rekonstrukcije i prosirenja kao sto su Paracin - Zajecar, Zlatibor - Nova Varos
I to jeste bilo izgrađeno za vreme prošle vlasti.
zatim tunel Ovcar Banja, tunel Mokra Gora rekonstrukcija. Zavrsen skoro Zemun Borca sa saobracajnicom do Panceva, (otvoren par meseci od smene vlasti), zavrsen most na adi, rekonstrukcija celog AP kroz Beograd i Gazele.
Jeste, i to je izgrađeno/rekonstruisano pre 2012
Al mislim pogledaj realno, to su sve ili proširenja starih puteva (sa poluprofila na pun), rekonstrukcije starih puteva, ako zanemarimo most na adi i most zemun borča ni jedan drugi bitan objekat nije izgrađen. Ni jedna potpuno nova deonoca, pričam o deonicama na kojima nikad ranije nije bio autoput, a ne o proširenjima/dogradnji postojećih
Pa mi do 2016. nismo znali šta znači imati tunel na autoputu, ejjj?
A obećanja su bila i te kako ozbiljna. 2002 su krenuli da nas leraju da će do Olimpijade 2004 biti gotov južno deo koridora 10.
Kada su Hrvati otvorili Dalmatinu 2004, naši su nas lerali da kreće sa izgradnjom BG-Južno Jadran. Koncesija propala i pre nego što je započeta.
Sve u svemu do otvaranja Ljig-Preljina ja se nisam iskreno obradovao nekom projektu u vezi autoputeva u Srbiji