Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nemam pojma 🤣 nisam ja slikala, a putnici su vise bili koncentrisani na Sabor trubaca i put ka Guci 🤷‍♀️

Ovo je slikano tada a vidi se da imaju nekoliko stubova do tunela, ne znam trenutnu situaciju
 
Uzeli kredit od 15 milijardi za Ruma-Šabac-Loznica od Banca Intesa.
Dobro je da je kredit u dinarima...
Evre ne možemo da štampamo, a dinare možemo... ako sve drugo propadne (a neće valjda) uvek NBS može da reguliše otplatu sa dva klika na računaru.
Ipak nadam se da do toga neće doći nego će se kredit isplaćivati normalno iz budžeta, bez emisije novca.
 
Rsd krediti po pravilu i dalje imaju deviznu klauzulu, pogotovo ove klase. Sumnjam da je ovde drugačije.
 
Ako idemo ka Zlatiboru, koliko kapiram i da se otvori do Lučana, izlazimo na Pakovraće?
 
Pa , bice petlja Lucani, ali je od nje vrlo zeznuto ukljuciti se na magistralninput ka Pz. To je neposredno ispred tunela, ali i putevi kroz sam grad nisu projektovani za veci obim saobracaja tako da ce vam biti lakse da u Pakovrace sidjete i dodjete standardno.
Iskreno, i kada petlja bude u Pz i rastereti se sadasnji magistralni put mislim da ce u mnogim situacijama biti lakse iz Pakovrace ici direktno nego se ukljuciti na petlju u Pz od strane Arilja pa ka Zlatiboru.
Srecom, imate nas lokalne pa cemo vas uputiti na obilazni put preko Zelenca ako sama petlja bude problem) ili stari put za Ue...
Ja ocekujem jos veci pritisak vozila kada otvore ono Valjevo - Lajkovac, ali i kada nekad bude Moravski otvoren
 
Пожега - Мачкат баш не верујем да ће скоро а такође не знам куда мисле да провуку аутопут кроз Ужице?
Гледао сам давно карту али нисам баш био одушевљен. Мислим да је вероватнија брза саобраћајница али то свакако боље зна господин @KrCan

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Svakako će biti gužve gde god da bude sledeća petlja, veliki je priliv vozila, kako se budu otvarale deonice na Moravskom koridoru i Valjevo Lajkovac očekujem da Miloš Veliki bude sve opterećeniji.
 
I ako mogu jedan off topic....
skoro smo po prvi put isli za Boku preko Kotromana i Foce.

Mislim da se i kod nas otvara sjajna sansa za brojne ugostitelje duz naseg magistralnog puta, a postojeci da se dobro pripreme...

U Foči smo npr svracali na benzisku pumpu mislim da se zove Nešković... ljudi, to je restoran, a ne benzinska pumpa. Toaleti čisti, , prostor za odmor, pogled, ljubazni radnici, hrana....

E sada, ljudima iz Bg i NS je to normalno, pa i kod nas ima " pristojnih " mesta za pauze, ali ima prostora da se postojeći daleko bolje pripreme, da se ulozi da bi se vratilo.

Vazno je i da prestanemo da " deremo" turiste i tranzitne putnike, da usluga bude vrhunska pa da oni koji putuju imaju parking prostor, mesto za kratak odmor, povoljne cene i čist prostor.
Meni je to licno jako bitno, do sada smo putovali preko Zabljaka i najveca zamerka je upravo nedostatak mesta za pauze.

Zlatibor gradi 20 fudbalskih terena, hoce da naprave zicaru i do Pribojske banje, to ce dovesti vise turista, vwci priliv novca, ali dajte da onaj koji putije iz Bg, Ns,Kraljeva...ima pristojne lokacije za odmor i da ne plati kafu kao da je na Zlatiboru....
* stari forumasi znaju da se cesto događa da se ovde o necemu pise pa se ubrzo menja stanje na terenu.... Eto ja da dam skroman doprinos*
 
Пожега - Мачкат баш не верујем да ће скоро а такође не знам куда мисле да провуку аутопут кроз Ужице?
Гледао сам давно карту али нисам баш био одушевљен. Мислим да је вероватнија брза саобраћајница али то свакако боље зна господин @KrCan

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
Neće put ni videti Užica.
Na kraju Gorjana, prema Sevojnu, otići če u brdo, imaćetunel, pa preko Ljubanja ka Mačkatu i okolini Eko pumpe, gde će se petljom završiti i čekati nastavak ka Kotromanu
 
Cudno da sama trasa prolazi relativno blizu Uzica a najblize iskljucenje ce biti Zlakusa. No, s druge strane za lokalce rasterecenje puta ce biti ogromno.

1692693329401.png
 
Прво поздрав свима. Дуго пратим форум па реко да се укључим мало у дискусију. На траси од Лаза до петље Лучани се стварно озбиљније ради. Ево мало слика од јутрос код петље у Лисицама ( Лучани).
20230822_093343.jpg
 
Cudno da sama trasa prolazi relativno blizu Uzica a najblize iskljucenje ce biti Zlakusa. No, s druge strane za lokalce rasterecenje puta ce biti ogromno.

Pogledajte prilog 170930
Bila je jedna ideja, jednako nerealna kao i obilaznica ka Bajinoj Bašti, da se u brdima, u zoni Zbojštice napravi isključenje/uključenje koje bi dalje, sa nešto puta i jednim većim tunelom kroz Zabučje izašlo u zonu raskrsnice odakle bi trebalo da krene obilaznica kod kamenoloma Surduk, iznad Užica.
Naravno, koliko god je daleko put do Mačkata, ovo je još dalje.
 
Једино због чега могу наставити да раде до Котромана је због интереса запада и Турске. Нама може бити једино колатерална корист! За почетак се надам да заврше и ово до Пожеге ( једном). Како следеће године сва срања крећу јово-наново али овај пут у пуном обиму, видећемо шта ће се уопште радити и да ли ће....
 
Након неколико скорашњих пролазака Милошем, изнео бих пар запажања, без сликовнице:

- Азербејџанска деоница Љиг - Прељина се фантастично држи. На пар места су кренуле пукотине и утрошена је солидна количина смоле да се то закрпи, али општи утисак је феноменалан. Тунели на тој деоници су коначно асфалтирани, и стварно је неразумно да тако није било пројектовано испрва.
- Кинеске деонице очигледно су нешто слабијег квалитета, али обзиром да су доста новије, и оне се добро држе.
- Најновија деоница до Паковраћа је доста неравна, и генерално ми се чини да није уређана квалитетно као Азвиртова нпр.
- Деоница Глина роуд Звонко корпорејшн је толико напаћена, сва је већ шарена од сечења и крпежа. И кола је воле, просто плешу и ђипају по њој.
- Бизарно је да и даље нема нити једне пумпе у једном смеру, а само једна је у другом. Ова која се гради у Прељини је у последњих месец дана нешто заустављена или успорена. Мислим да, ако је нису отворили сад у сезони, више им се исплати да сачекају следећу.
- Деоница од обилазнице до Сурчина није део аутопута, већ је градска саобраћајница, па је не бих овде ни коментарисао нешто посебно.
- Обим саобраћаја је и даље драстично слабији од десетке, и осећај за вожњу је као ка Нишу пре 20 година нпр.
 
Poslednja izmena:
Cudno da sama trasa prolazi relativno blizu Uzica a najblize iskljucenje ce biti Zlakusa. No, s druge strane za lokalce rasterecenje puta ce biti ogromno.

Pogledajte prilog 170930
ДА ли можда имаш целу слику трасе до ЦГ?
Погледао сам поново САТ репортажу и мапа коју су они ту показивали изгледала је другачије:
 
Vrh