Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Da se nadovežem malim off-om: idiotski je, po više osnova, da skoro pola automobila u Srbiji bude registrovano na BG table! Ne znam kako ne vide da je odavno već vreme da gradovi oko Beograda (Mladenovac, Lazarevac, Obrenovac, Borča-ča-ča, Grocka, Sopot, itd), pa i delovi Beograda, što da ne, dobiju sopstvene registracije.

Koje bi bile tablice za Sopot? SS?
 
Kakve veze ima ko se gde registruje? Gradske opštine pripadaju Beogradu, Borčačača čak nije ni opština.

Po poslednjoj planiranoj reorganizaciji registarskih oznaka bilo je planirano da se vozila registruju samo po regionalnom centru ili većem gradu u okrugu, ali se od toga odustalo pa smo dobili da skoro svaka opština ima tablice.

Ja bih želeo da Karaburma ima tablice, neću da me neko meša sa Mirijevom nekim tamo.....
 
Kakav kruzni tok, oni jedva i ovo napravili, 10g su stajale one odgrade između traka hahahhah.
Salu na stranu, problem je i sam grad i dolazak do petlje, ja ne idem tamo cesto, mozda je malo bolja situacija, ali nisu imali razlog da poboljsavaju uslove da prihvate saobracaj sa AP.

Elem, ja mislim da se sve moze kad se hoce. 2 patrole ceo dan, mozda i kruzni tok, mozda i neki semafor u jelen dolu ( ali zaustavljanje magistrale je izuzetno lose) ali godinu dana moze da se izdrzi.

Ali mora da postoji ozbiljnost gradova, evo primera npr.
Kad je Guca NEMA PROBLEMA, ali patrole na svakom cosku, Nema brze voznje, nema toliko haosa a realno je ocekivano

a sada kad ides UE- Pz imas JEDNU patrolu koja se na pravini u Sevojnu ( ako ne gresim za mesto) SAKRILA IZA KAMIONSKE PRIKOLICE ne bi li uhvatila radarom one koji ne shvataju da je ogranicenje nisko,
a posto smo mi postali evropejci koji nikome ne blicaju i treba da platimo kazne.

E sad, to sto mi u nekim delovima puta idemo 40 na sat iza 3 kamiona, to nije problem policije, oni ne treba da nekad neke iskljuce da bi se proslo brze,neeee, samo je radar resenje....

Slazem se da ce nastati haos jer ce svi gledati km, a ne i realne probleme. Nesto bolja ( ali ne puno bolja) situacija ce biti kad se zavrsi ap u Pz i isto mislim da ako policija ne bude ozbiljna i predusretljiva, mi lokalni cemo nadrljati.
Pominju kruzni tok na A.Rampi jer je vec pritisak vozila ogroman, a sa AP....
Šta god se uradilo, ako glavnina saobraćaja bude dolazila od Lučana na sadašnju magistralu, kolapsi su neminovni. I ko od Pž bude hteo da nastavi ka Jelen Dolu i Čačku, neće moći od zastoja na raskrsnici. Iz tunela se skreće oštro desno, što bi kamione i posebno dugačke, 14 i 15m autobuse usporilo do zaustavljanja i odmah bi stvorilo čep. Zatim sledi drumskoželeznički most na kom mora biti naizmenično propuštanje. I tu je kraj, kolaps je neminovan, čak i pre dva ponovna skretanja pod 90⁰, desno na most, pa levo.
Ne vidim rešenje, osim puštanha cele deonice i izgradnje brzog pristupnog puta kod Požege
 
Za pravi KT bi moralo da se prosiruje, za privremeni bi se naslo, bilo je i manjih privremenih u obrenovcu i ljigu.
Sa malim kružnim tokom dobiješ spor prolazak velikih vozila, jer se onda i šleper i autobus, posebno sad popularni duži od standardnih, okreću pod punim, a to onda traje. Čim traje, stvara gužvu.
Podsećam da je krug okretanja standardnog dvoosovinskog 12m autobusa 22m, šleper može i na nešto manje, ali razvali put, a troosovinski autobusi razvale sebe i moraju da manevrišu u tom prostoru.
Užičani svakodnevno svedoče kako izgleda kada se štedi prostor na kružnom toku. Cisterna sa forivom za Nis pumpu ne može da uđe iz pravca Čačka, već mora da pravi krug. Isto je i sa turističkim autobusima koji kreću od stadiona. Svakodnevno se događaju zastoji kada naleti neki vozač koji ne zna foru.
Neka se gradi, neka proradi, ali bojim se da če ispasti haos.
I sada na magistrali imamo masu vozača koji nisu u stanju da se izbore ni sa zahtevima složenog puta, ali ni sa stresom dugoh kolona. I onda, čudimo se što je put klanica
 
Da je logike, pustio bi se saobraćaj od petlje Lučani kroz fabriku Milan Blagojević. Uz malo proširivanje već postojeće saobraćajnice unutar fabričkog kruga rešili bi se problemi dva mosta i dobila "obilaznica" oko Lučana. Ostalo bi da se nadje rešenje za most i tunel Kratovska stena.
 
Ljudi šta god da se pusti sledeće gužve su neminovne. Samo će se preseliti do slećeg isključenja. Više niko ne kuka o gužvama na čačanskoj obilaznici. Jedino što ćemo dobiti otvaranjem do Požege jeste rasterećenje ovčarsko-kablarske klisure. Što se više autoputeva izgradi više ljudi će koristiti autoputeve. Zlatibor je sada 2 i po sata od BGa. Što je ništa. Izgradnjom autoputa do Mačkata to ide ispod 2 sata. Kad se izgradi do Boljara Golija I Pešter postaće turistički centri. Što znači još veće gužve. Ono što se kod nas ne radi jeste ulaganje u ostale puteve. Kad je poslednji put izgrađen neki veći most ili tunel na magistralnom putu?
 
He, he, jeste ona novooazarska firma sagradila letos onaj skarabudž u Adranima.
Željan da vidim novu moravsku deonicu, jedne kišne noći pođoh tuda ka Pojatama i kako je dobro napravljena i još bolje obeležena, umalo ne spadoh sa puta.
 
Koliko znam, poslednji tunel je Ovčar banja, 2007, a ujedno i prvi prokopani tunel u Srbiji posle 1991.
Tu bismo se mogli ugledati na Crnu Goru koja i pored autoputa, sređuje magistralne pravce (ne računajmo koruptivne katastrofe na nekim deonicama). Ali, Morača je uređena još ranije, Pg-Ct, a posebno put ka Boki, koji se što kopanjem nanovo, što rekonstrukcijom, poprilično dovodi u pristojno stanje
 
Da, i to sam zaboravio, 2005-2007.
I, naravno, trogodišnje trostruko uzastopno presvlačenje puta od Ovčar banje do Užica, da ne zaboravimo. To mora nekad ući u anale korupcije, a nadam se i neku optužnicu, nekad.
Ili prošlogodišnje pompezno najavljene i postavljene "sajlent" vibro trake od obične boje u Sevojnu, koje,zajedno sa dva displeja sa radarom, pojedoše više miliona.
 
Koliko znam, poslednji tunel je Ovčar banja, 2007, a ujedno i prvi prokopani tunel u Srbiji posle 1991.
Tu bismo se mogli ugledati na Crnu Goru koja i pored autoputa, sređuje magistralne pravce (ne računajmo koruptivne katastrofe na nekim deonicama). Ali, Morača je uređena još ranije, Pg-Ct, a posebno put ka Boki, koji se što kopanjem nanovo, što rekonstrukcijom, poprilično dovodi u pristojno stanje
Poslednji bi trebalo da je Golubac, 2016. otvoren. Pa sredjuju se i kod nas magistrale, npr. Vlasotince-Svođe-Babušnica, Knjaževac-Zaječar-Negotin-Kladovo. Pre 10 godina je kompletno sredjen Paraćin-Zaječar...
 
Mači je to procenat u odnosu na mrežu. Reginalni i lokalni su posebna priča, a njihovo održavanje finansiramo kroz neku od uplatnica pri registraciji.
To nije bitno, malo poena nosi
 
Ne pratim temu uvek redovno pa ne zamerite.... Neko je rekao da je čuo trač ispred prodavnice da ce da krenu Kinezi deo do Pz i da su nasi obecali isplatu para, da ljudi nece blokirati vise itd....
Ima li vesti sa terena? Neko bas lokalni? Pocece oni da rade ali da li je čeprkanje ili ozbiljan rad?
Hvala
 
Ne pratim temu uvek redovno pa ne zamerite.... Neko je rekao da je čuo trač ispred prodavnice da ce da krenu Kinezi deo do Pz i da su nasi obecali isplatu para, da ljudi nece blokirati vise itd....
Ima li vesti sa terena? Neko bas lokalni? Pocece oni da rade ali da li je čeprkanje ili ozbiljan rad?
Hvala
Неће кретати, буквално су измолили људе да им пусте три камиона ризле за тунел па су кинези прекршили договор а ови их опет блокирали. Знам све локалце, нико то не помиње.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Malopre pročitah da je noćas izmereno nula stepeni u Karajukića Bunarima. Što je veoma blizu Boljara. Zamislite tu scenu, kreneš na more, pukne ti guma, izađeš naravno u šorcu i majici. Eventualno neki duks je spakovan za more. I dok promeniš gumu smrzneš se načisto. :oops:
 

Tacno u to vreme sam tog jutra prosao I video slanu I rosu po travi. Ali nama gorstacima je to skoro normalno, prekljuce ujutru je bilo I hladnije.

 
@Roske. Hvala na informaciji, znaci haos i dalje. Sramota majke mi, otvorili su u maju 2019. Pa do sada je zaista bilo vreme da plate ili pronađu nacin za placanje.....
Sto se tice zime.... od nekoliko ljudi sam cula da su ovih dana tokom veceri lozili vatru, temp pada i na 8-9 stepeni pa je dobro pitanje kako je na visini, moze cak i da poledi
Jednom smo isli preko Zl i mogu reci da su ti veliki padovi temperature zeznuti , nama su stakla zamaglila odjednom, vrlo nezgodno. Ali mislim da ce to ljudi znati, upozoravati ih, a i budimo realni ....ko zna kada ce do Pesteri da stignu, meni je i Ivanjica daleko
 
Malopre pročitah da je noćas izmereno nula stepeni u Karajukića Bunarima. Što je veoma blizu Boljara. Zamislite tu scenu, kreneš na more, pukne ti guma, izađeš naravno u šorcu i majici. Eventualno neki duks je spakovan za more. I dok promeniš gumu smrzneš se načisto. :oops:
Joj, ja ne otvaraj temu opet.🤔
Koliko smo o tome raspravljali! Jedan sam od onih koji zagovaraju tezu da je ta trasa problematična, između ostalog i zbog vremenskih neuslova.
Prošlu noć sam išao ka moru i od Krstaca pred Mojkovcem do negde oko Mateševa, uključeno mi je bilo upozorenje na nisku temperaturu i mislim da je samo magla sačuvala taj prostor od slane.
 
Нема на чему. :)
Обећали су људима да ће исплатити до првог августа парцеле, то се није десило, Крстац их је пустио до првог Септембра ваљда али и ту су врло скептични.
Прошао сам доста пута Косаницом, лепо је село, бивша ми се звала Косана па имам чак и слику са именом села. :D
 

Tacno u to vreme sam tog jutra prosao I video slanu I rosu po travi. Ali nama gorstacima je to skoro normalno, prekljuce ujutru je bilo I hladnije.


И на Пештеру пре неки дан 0

1691699449783.png
 
Vrh